Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat

Gust muzyczny

(1/10) > >>

Tiw:
Powstało już wiele tematów związanych z muzyką, ale o ile sie nie myle to nie powstał temat o tym jakiego gatunku wy słuchacie, a co nie jest w ogóle w waszym guście.
Ja głównie słucham polskiego rapu, szczególnie Adama Ostrowskiego, szerzej znanego jako O.S.T.R., Paktofoniki, Kalibra 44 (gł. pierwsza i druga płyta, choć trójka nie jest najgorsza) i Łone. Ostatnio słucham również jazzu, głównie Miles'a Davis'a i Joshue Redmana, ale w tym temacie jestem początkujący to nie będe się rozpisywał.
Chyba jedyne gatunki których nie lubie to techna, trancy itp., cała reszta (Rock, Blues, Reggae, Metal...) ujdzie, zależy też oczywiście od wykonawcy/utworu.
A Wy, jakie gatunki muzyki preferujecie?

Arkhan:
Polski rap tj. Paktofonika, Trzeci Wymiar, Pokahontaz, Mor WA, Bla-Bla, Mioush, ÂŁona ;]
Lekki psycho rap i cięższy psycho rap tj. k44, Kanał Audytywny, i kombinacja Luca i Raha (projekt homoxymonomatura) jak rowniez samego LUC'a.

Czasami Dr. Dre feat Snoop Dogg Nuthin but a G Thang ;] Czasy San Andreas ^^

Respev:
Ja również preferuję polski rap. Ulubione(y) składy/wykonawca: Wdowa, Skorup, SiwyDym, AniaSool, Lilu, Projektor, Textyl, K.A.S.T.A., Killaz Group, Pokahontaz, Pijani Powietrzem, Kanał Audytywny, Fenomen, Fisz, Familia HP, Afront, 2Cztery7, Bu, Afro Kolektyw i właściwie tyle. Wykonawców dobieram tak, by utwory przez nich wykonywane nie opowiadały o blokowiskach, pieniądzach i Polsce. Najbardziej odpowiada mi połączenie reggae i rapu. Przykład? Ano Grubson i występy gościnne Jamala, Gutek z Indios Bravos też wielce zacny. Tutaj próbka w/w połączenia:
http://www.wrzuta.pl/audio/vPEfTeFIDI/miuosh_feat._bastajpan_-_liczydua

Gorion:
Polecam: techno, muzykę klubową, pop, dance i amerykański hip-hop.
Kilka przykładów:
50 cent, Akon, Snoop dogg, Scooter, Energy mix'y, Manieczki, Alex c, Infernal, East clubbers, Danzel, C-Bool,
niektóre mało znane piosenki Basshunter'a i  cała masa dj'ejów.