Autor Wątek: Gust muzyczny  (Przeczytany 26969 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tiw

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 313
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • We Can't Stop Here, This Is Bat Country!
Gust muzyczny
« dnia: 01 Czerwiec 2008, 00:06:04 »
Powstało już wiele tematów związanych z muzyką, ale o ile sie nie myle to nie powstał temat o tym jakiego gatunku wy słuchacie, a co nie jest w ogóle w waszym guście.
Ja głównie słucham polskiego rapu, szczególnie Adama Ostrowskiego, szerzej znanego jako O.S.T.R., Paktofoniki, Kalibra 44 (gł. pierwsza i druga płyta, choć trójka nie jest najgorsza) i Łone. Ostatnio słucham również jazzu, głównie Miles'a Davis'a i Joshue Redmana, ale w tym temacie jestem początkujący to nie będe się rozpisywał.
Chyba jedyne gatunki których nie lubie to techna, trancy itp., cała reszta (Rock, Blues, Reggae, Metal...) ujdzie, zależy też oczywiście od wykonawcy/utworu.
A Wy, jakie gatunki muzyki preferujecie?
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwiec 2008, 00:07:13 wysłana przez Don Corleone »

Offline Arkhan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1117
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
Odp: Gust muzyczny
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Czerwiec 2008, 00:38:06 »
Polski rap tj. Paktofonika, Trzeci Wymiar, Pokahontaz, Mor WA, Bla-Bla, Mioush, ÂŁona ;]
Lekki psycho rap i cięższy psycho rap tj. k44, Kanał Audytywny, i kombinacja Luca i Raha (projekt homoxymonomatura) jak rowniez samego LUC'a.

Czasami Dr. Dre feat Snoop Dogg Nuthin but a G Thang ;] Czasy San Andreas ^^


Forum Tawerny Gothic

Odp: Gust muzyczny
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Czerwiec 2008, 00:38:06 »

Respev

  • Gość
Odp: Gust muzyczny
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Czerwiec 2008, 01:29:53 »