Autor Wątek: (G2NK)Wasteland Mod  (Przeczytany 3204 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Caesum

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 4
(G2NK)Wasteland Mod
« dnia: 23 Czerwiec 2014, 22:57:26 »

Co to Wasteland Mod?

Wasteland Mod to kolejna próba przywrócenia lokacji w Górniczej Dolinie, które zostały usunięte w Gothic II. Mod ten nie dodaje nowej fabuły ani zadań, ma jedynie na celu dokończenie Kolonii Karnej tak, by każda lokacja z pierwszego Gothica była dostępna w drugim przy jednoczesnym zachowaniu klimatu i zgodności z lore drugiej części.

Czym się różni Wasteland Mod od innych produkcji tego typu, np. Unnamed?

Wasteland Mod różni się przede wszystkim tym, że jego lokacje powstały z myślą o jak najwierniejszym odwzorowaniu każdej usuniętej lokacji, po czym zaktualizowaniu ich do stylu Górniczej Doliny z Gothic II. W drugiej części Kolonia Karna to zniszczona przez najazdy orków dolina, której ziemia jest wypalona, a wszelka pozostała roślinność praktycznie martwa. Nowe lokacje to odzwierciedlają i dlatego też przykładowo las za palisadą jest szary i ponury – podczas gdy w Unnamed czy Returning jest tam zielona puszcza.

Jakie dokładnie lokacje mod dodaje?
- Obóz przy Wolnej Kopalni oraz teren pomiędzy nią a Nowym Obozem
- Miasto Orków
- Wejście do Starej Kopalni
- Kanion Trolla
- Obóz Quentina
- Teren nad Zawaloną Kopalnią
- Wnętrze zatopionej Wieży Xardasa
- Cały teren za palisadą, włącznie z Klasztorem Zmiennokształtnych, Wieżą Mgieł, Obozem Bractwa i  Cmentarzyskiem Orków
- Komnaty Magów Wody i karczmę
- Wolną Kopalnię

Czego nie dodaje:
- Starej Kopalni - bo wg lore jest zawalona
- ÂŚwiątyni ÂŚniącego - bo wg lore jest zawalona

Dla kogo jest ten mod?

Ten mod jest zarówno dla graczy, którzy chcieliby zobaczyć pełną kolonię, ale poza tym grać w czystego Gothica II, jak i modderów, którzy chcieliby umieścić akcję moda w Górniczej Dolinie.

Jaki jest obecny status moda?

Mod jest ukończony.

Autorzy:
Caesum - level-design, grafika 2D i 3D, skrypty
LordKamilVII - level-design
dixie - grafika 2D i 3D
bgb - skrypty
Graveir - testowanie moda

Prace nad modem były rozpoczęte w 2008 roku, a skończone w 2014, więc jeśli kogoś pominąłem w autorach to proszę wspomnieć, a dodam do powyższej listy.

Screeny:



W formie galerii: http://imgur.com/a/ZMyrr

Download:

Wasteland Mod 2 PL
Zasoby dla modderów

Wersja .mod powinna mieć wszystkie pliki potrzebne do działania modyfikacji. Modyfikację można uruchomić za pomocą Gothic Starter 2.



Btw, przydałoby mi się jakoś bardziej rozreklamować moda. Wie ktoś może, gdzie jeszcze mogę umieścić temat o modzie?
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwiec 2014, 12:25:51 wysłana przez Caesum »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: (G2NK)Wasteland Mod
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Czerwiec 2014, 23:34:43 »
Pamiętam stare zapowiedzi tej modyfikacji, pisaliśmy nawet o tym newsy. Z tego co kojarzę ostateczna koncepcja nieco różni się od pierwotnych założeń?

Forum Tawerny Gothic

Odp: (G2NK)Wasteland Mod
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Czerwiec 2014, 23:34:43 »

Offline Caesum

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 4
Odp: (G2NK)Wasteland Mod
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Czerwiec 2014, 12:18:42 »
O, pisaliście zapowiedzi mojej modyfikacji? Nie wiedziałem! Kiedy, tak mniej więcej? ; p

Główny cel modyfikacji pozostał ten sam od 2008 roku - stworzenie kompletnej Kolonii Karnej trzymającej się klimatu G2. Początkowo miały to być tylko zasoby dla modderów, a każdy ewentualnie sam zrobiłby sobie swoją paczkę. Z czasem jednak uznałem, że pewnie są takie osoby, które chciałyby pograć w całą Górniczą Dolinę, jednak z oryginalnym wątkiem głównym, tak jak ja zawsze chciałem. Dzięki temu mod obecnie jest wydany w trzech wersjach językowych + z paczką zasobów dla modderów.

Ze zmian w samym świecie, to zrezygnowałem z uporu, z jakim nie chciałem dodawać innych światów czy przerabiać skryptów. Teraz są dodane Wolna Kopalnia i Cmentarz Orków, co wydaje mi się pełną paczką, zważywszy na to że reszta lokacji zawaliła się wg lore Gothica 2. Ponadto przerobiłem pierwszą wersję obozu bractwa, ponieważ nie trzymała się lore. Wg lore obóz bractwa został zajęty przez orków i zmieniony w orkowy port. O ile nie miałem ani chęci, ani możliwości zrobienia czegoś takiego na wielką skalę, obóz teraz faktycznie posiada niewielki port i znaki, że przebywają tam orkowie. Wszystkie te lokacje dostały swój waynet i są wypełnione potworami.

A właśnie, dodałem profil moda na stronie moddb:
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwiec 2014, 12:25:00 wysłana przez Caesum »

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: (G2NK)Wasteland Mod
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Czerwiec 2014, 14:31:45 »

Co to Wasteland Mod?

Wasteland Mod to kolejna próba przywrócenia lokacji w Górniczej Dolinie, które zostały usunięte w Gothic II. Mod ten nie dodaje nowej fabuły ani zadań, ma jedynie na celu dokończenie Kolonii Karnej tak, by każda lokacja z pierwszego Gothica była dostępna w drugim przy jednoczesnym zachowaniu klimatu i zgodności z lore drugiej części.

Czym się różni Wasteland Mod od innych produkcji tego typu, np. Unnamed?

Wasteland Mod różni się przede wszystkim tym, że jego lokacje powstały z myślą o jak najwierniejszym odwzorowaniu każdej usuniętej lokacji, po czym zaktualizowaniu ich do stylu Górniczej Doliny z Gothic II. W drugiej części Kolonia Karna to zniszczona przez najazdy orków dolina, której ziemia jest wypalona, a wszelka pozostała roślinność praktycznie martwa. Nowe lokacje to odzwierciedlają i dlatego też przykładowo las za palisadą jest szary i ponury – podczas gdy w Unnamed czy Returning jest tam zielona puszcza.

Jakie dokładnie lokacje mod dodaje?
- Obóz przy Wolnej Kopalni oraz teren pomiędzy nią a Nowym Obozem
- Miasto Orków
- Wejście do Starej Kopalni
- Kanion Trolla
- Obóz Quentina
- Teren nad Zawaloną Kopalnią
- Wnętrze zatopionej Wieży Xardasa
- Cały teren za palisadą, włącznie z Klasztorem Zmiennokształtnych, Wieżą Mgieł, Obozem Bractwa i  Cmentarzyskiem Orków
- Komnaty Magów Wody i karczmę
- Wolną Kopalnię

Czego nie dodaje:
- Starej Kopalni - bo wg lore jest zawalona
- ÂŚwiątyni ÂŚniącego - bo wg lore jest zawalona

Dla kogo jest ten mod?

Ten mod jest zarówno dla graczy, którzy chcieliby zobaczyć pełną kolonię, ale poza tym grać w czystego Gothica II, jak i modderów, którzy chcieliby umieścić akcję moda w Górniczej Dolinie.

Jaki jest obecny status moda?

Mod jest ukończony.

Autorzy:
Caesum - level-design, grafika 2D i 3D, skrypty
LordKamilVII - level-design
dixie - grafika 2D i 3D
bgb - skrypty
Graveir - testowanie moda

Prace nad modem były rozpoczęte w 2008 roku, a skończone w 2014, więc jeśli kogoś pominąłem w autorach to proszę wspomnieć, a dodam do powyższej listy.

Screeny:



W formie galerii: http://imgur.com/a/ZMyrr

Download:

Wasteland Mod 2 PL
Zasoby dla modderów

Wersja .mod powinna mieć wszystkie pliki potrzebne do działania modyfikacji. Modyfikację można uruchomić za pomocą Gothic Starter 2.



Btw, przydałoby mi się jakoś bardziej rozreklamować moda. Wie ktoś może, gdzie jeszcze mogę umieścić temat o modzie?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: (G2NK)Wasteland Mod
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Czerwiec 2014, 17:44:47 »
Możemy wykorzystać Twój oryginalny opis i dodać modyfikacje do downloadu Tawerny Gothic?

Podejrzewam, że w okresie jego powstawania. W 2008 roku współpracował z nami Thoro, pewnie kojarzysz go z TheModders. Interesował się moddingiem więc wiedział wiele o zbliżających się projektach, zawsze pisał na ten temat dużo newsów.

Offline Caesum

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 4
Odp: (G2NK)Wasteland Mod
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Czerwiec 2014, 20:00:57 »
Możemy wykorzystać Twój oryginalny opis i dodać modyfikacje do downloadu Tawerny Gothic?
Oczywiście. Tego właśnie bym chciał. :)

Podejrzewam, że w okresie jego powstawania. W 2008 roku współpracował z nami Thoro, pewnie kojarzysz go z TheModders. Interesował się moddingiem więc wiedział wiele o zbliżających się projektach, zawsze pisał na ten temat dużo newsów.
Thoro? Kojarzę, choć zawsze wydawało mi się, że interesował się wyłącznie Czasem Zapłaty. Fajnie wiedzieć, że kogoś zainteresował mój mod, i to w dodatku tak dawno temu, kiedy jeszcze był w powijakach.

EDIT: Nocturn - wielkie dzięki.  ;)
« Ostatnia zmiana: 30 Czerwiec 2014, 12:41:21 wysłana przez Caesum »

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: (G2NK)Wasteland Mod
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Czerwiec 2014, 11:46:22 »
Modyfikacja została dodana do downloadu.

Forum Tawerny Gothic

Odp: (G2NK)Wasteland Mod
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Czerwiec 2014, 11:46:22 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top