Autor Wątek: Porwanie  (Przeczytany 2398 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« dnia: 26 Kwiecień 2008, 18:25:45 »
Nazwa - Porwanie
Opis - Bandyci porwali żonę Cyryla - Barbarę. Trzeba ją jak najszybciej uwolnić z rąk oprawców.
Wymagania - Skradanie się na dowolnym poziomie, walka dowolną bronią na min. 2 poziomie.
Opiekun - Walar


Wilk przyszedł pod dom Cyryla po dokładniejsze informacje. Zapukał i czekał na gospodarza.
-------------------

Ekwipunek:

-Nazwa: Zbroja Zakonnika ÂŚwitu (używane)
Rodzaj: Zbroja
Materiał: ÂŻelazo (180 sztuk żelaza), Skóra Wilka
Typ: ÂŻelazna
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: ---

-Nazwa broni: Smocza Kusza
Rodzaj: duża broń strzelecka (kusza)
Użycie: oburącz
Typ: drewno
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: II
Dodatkowo: błogosławiony oręż (Beliar), mistrzowski oręż

-48 zatrutych bełtów.

-Nazwa broni: Ostrze Zmierzchu
Rodzaj: miecz
Użycie: jednorącz
Typ: szkło
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: II
Dodatkowo: zatruty oręż (trucizna z topieleca), mistrzowski oręż

-Heshar - runa ognia

Magia:

*Magia Wampirów:
-Niewidoczna Obecność


Umiejętności:

UMIEJÊTNO¦CI BOJOWE

Główne:

Walka bronią jednoręczną
Walka bronią oburęczną
Walka dwiema brońmi
Walka małymi brońmi strzeleckimi
Walka dużymi brońmi strzeleckimi

Specjalizacje:

Walka mieczem - poziom III
Walka kuszą - poziom II
Walka kosturem - poziom II
Walka łukiem - poziom II

UMIEJÊTNO¦CI Z£ODZIEJSKIE

Skradanie się - poziom II (bieg)

Kradzież kieszonkowa - poziom I

UMIEJÊTNO¦CI MY¦LIWSKIE

Pozyskiwanie Trucizny - poziom I (Krwiopijcy)

UMIEJÊTNO¦CI HANDLOWE

Negocjacje łowcy - poziom I (+5% nagrody)

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Kwiecień 2008, 16:27:53 »
Niemal natychmiast drzwi otworzył Cyryl. Kiedy tylko zobaczył Białego Wilka zaczął:
- Moja żona, ci przeklęci bandyci porwali ją kiedy byłem z nią na spacerze w lesie. Mnie tylko pobili i puścili wolno a ją zaciągnęli gdzieś do lasu... Nie mogłem nic zrobić... A wczoraj ośmielili się przysłać mi list z żądaniem okupu w wysokości 1000 sztuk złota! Nie mogę im tyle zapłacić... Musisz koniecznie uratować moją żonę zanim te psubraty zrobią jej krzywdę. Idź w stronę lasu na południowy - zachód od miasta. Tam na pewno trafisz na gościniec od którego w bok, w lewo prowadzi taka mała ścieżynka. Idź tą dróżką a w końcu dojdziesz na niewielką polanę. To tam ją porwali i tam musisz zacząć jej szukać. Powodzenia i sprowadź ją całą i zdrową. To tyle, możesz ruszać.

Forum Tawerny Gothic

Porwanie
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Kwiecień 2008, 16:27:53 »

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Kwiecień 2008, 22:33:59 »
Zakonnik wyszedł przez bramę i ruszył w stronę lasu na południowy wschód. Spodziewał się zobaczyć wilka lub całą ich watachę, więc na wszelki wypadek wyjął miecz z pochwy.

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Kwiecień 2008, 13:46:51 »
// Ekhm, miałeś iść do lasu na południowy - zachód a nie wschód. Tak więc niespodzianka...
Istotnie po krótkim czasie Biały Wilk dojrzał dwa wilki kręcące się nieopodal małego stawiku pośrodku pola. One cię nie widzą.

Wilk

 Opis: ÂŻyjące w watahach drapieżniki, okryte złą sławą z racji zażartości i sprytu. Występują pojedynczo w parach lub sforze od 7 do 16 osobników. W dowolnych lasach, górach, równinach i wzgórzach.

Walka: ugryzienie, przewrócenie, wręcz (zasięg 1.5m)

Technika: Wilki zwykle stosują taktykę odwracania uwagi wroga - część sfory to właśnie czyni, podczas gdy reszta otacza ofiary i atakuje ją z flanki.
Przewracanie - Wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika (udane trafienie), może próbować go przewrócić, nie wykonując ataku dotykowego ani nie prowokując okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Jeśli próba się nie powiedzie, przeciwnik nie może próbować przewrócić wilka.

Atrybuty: ciche poruszanie, nasłuchiwanie, tajniki dziczy, ukrywanie, zauważanie, finezja w broni (ugryzienie)

Trofea: skóra wilka, 4x wilcze pazury, 2x wilcze kły, 5l wilczej krwi


Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Kwiecień 2008, 14:31:38 »
Wilk widząc zwierzyne pomyślał, że może ich tu być więcej. Wiedząc, że źle poszedł zawrócił , doszedł z powrotem do miasta, a następnie skręcił we właściwym już kierunku.

PS. Myślałem zachód, napisałem wschód... Ehh...




Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Kwiecień 2008, 14:37:21 »
//Bez większych problemów dotarłeś na skraj lasu, a następnie trafiłeś na gościniec, prowadzący wgłąb lasu. Idąc nim dotarłeś do miejsca, w którym od drogi odchodziły dwie ścieżki, jedna w lewo, druga w prawo. Gdzie idziesz?

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Kwiecień 2008, 14:39:54 »
Stosując wskazówki od Cyryla Wilk skręcił w lewo.

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Kwiecień 2008, 14:44:00 »
// Po pewnym czasie dotarłeś na niewielką polanę. Nic szczególnego jednak nie znajdujesz. Jednak po pewnym czasie dał się słyszeć niewyraźny krzyk dochodzący z głębi lasu. Co robisz?

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Kwiecień 2008, 22:15:44 »
Zakonnik słysząc krzyk wyciągnął broń i zaczął się skradać w stronę miejsca w lesie, skąd dochodził krzyk.

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Kwiecień 2008, 22:34:31 »
// Po kilku chwilach doszedłeś do niewielkiego wejścia do jaskini, to stamtąd dochodzą te krzyki. Co robisz dalej?

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Kwiecień 2008, 16:35:48 »
Wilk wszedł do jaskini z obnażonym mieczem. Zaczął skradać się przy ścianie jaskini w kierunku krzyków.

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Kwiecień 2008, 16:44:17 »
// W głębi jaskini dostrzegasz trzech bandytów: dwaj siedzą przy niewielkim ognisku, a trzeci siedzi koło związanej kobiety. Bandyci nie widzą ciebie. Co robisz dalej?

Bandyta:

Opis: Bandyci mieszkają zazwyczaj w lasach. Najczęściej są w grupkach kilkuosobowych. Są istną plagą każdego państwa, gdyż przeciętni ludzie nie mogą bezpiecznie chodzić poza murami miasta.
Walka: Miecz lub inna broń wykonana przeważnie z żelaza, łuk.
Technika: Nie są dobrymi wojownikami, lecz w grupie mogą być niebezpieczni. Przeważnie ci, którzy nie mają łuku atakują cel mieczem, a reszta grupy, która ma łuki wykańcza ofiarę z dystansu.
Atrybuty: ciche poruszanie, atak z zaskoczenia
Trofea: 5l. ludzkiej krwi

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Kwiecień 2008, 17:40:58 »
Valfdeńczyk podkradł się za plecy najbliższego opryszka, a następnie przyłożył mu miecz pod gardło i mocno ciął. Nie patrząc co stało się z ofiarą zaatakował bandytę siedzącego tóż koło niego.

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #13 dnia: 02 Maj 2008, 20:42:18 »
Wilk wbił swój miecz w ziemię i ponownie miotnął w Wilki ognistą kulą.

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #14 dnia: 02 Maj 2008, 20:51:31 »
//Kula ognia zabiła dwa wilki. Ostatni dobiegł w twoją stronę i skoczył na ciebie przewracając cię na ziemię. Próbował cię ugryźć cię w rękę, ale nie mógł przebić żelaza, z którego wykonana jest twoja zbroja. Miecz jest wbity tam gdzie go wbiłeś. Leżysz plecami na ziemi, na tobie stoi wilk. Co dalej?

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Maj 2008, 10:27:13 »
Jako, że drugę rękę Wilk miał wolną poderwał ją do góry i chwycił wilka za szyję w miejscu przebiegania krtani. Następnie zrzucił go z siebie, przygwoździł do ziemi oraz zaczął obiema rękami dusić wilka.

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Maj 2008, 11:07:11 »
// Udało ci się udusić wilka. Droga wolna, a tak na przyszłość, to nie możesz pisać, że zrzuciłeś wilka z siebie tylko, że próbowałeś to zrobić.

Offline MooN

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Porwanie
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Maj 2008, 13:50:44 »
Zakonnik zawołał do Barabry, by zeszła z drzewa, poczekał, aż to zrobi i ruszył z nią dalej.

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Porwanie
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Maj 2008, 14:02:00 »
Już bez większych problemów dotarliście do domu Cyryla. Ten gdy tylko was zobaczył wybiegł wam na spotkanie, uściskał swoją żonę, wręczył ci sakiewkę i powiedział, że może cię nauczyć wybranej umiejętności myśliwskiej, a potem on z Barbarą udali się do domku.

Koniec zadania

Nagroda:
200 sztuk złota + wybrana umiejętność myśliwska do wyuczenia z temacie "Cyryl"
Rzeczy które zabrałeś bandytom, to bezwartościowy szmelc, taki jak dostają nowi gracze...

Proszę Isentora o przelanie nagrody...

Forum Tawerny Gothic

Porwanie
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Maj 2008, 14:02:00 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top