Autor Wątek: Problem po naciśnięciu resparse script i włączeniu gry (ParticleFX)...  (Przeczytany 1864 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Garrador

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja: 0
Otóż jak włączam gothica po naciśnięcu R.Script wychodzi błąd z music.src (line 0) gdy zaznaczam music to to samo wychodzi z sound!
Ale po zaznaczeniu sound wychodzi ParticleFX i z tym nieumiem właśnie sobie poradzic.

A i poprosiłbym o nazwy meshów wszystkich możliwych chat (niemoge zrobić swojej bo 3Ds max jest płatny a nie wiem czy są inne programy :( )

Dobra prosiłbym o pomoc

Pozdrawiam,

Ps. robiłem reinstalkę i nic :/
« Ostatnia zmiana: 21 Kwiecień 2008, 21:00:00 wysłana przez Garrador »

Offline Wiktor

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 0
Problem po naciśnięciu resparse script i włączeniu gry (ParticleFX)...
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Kwiecień 2008, 09:06:39 »
Nie dostaniesz nazw meshów chat, bo ich nie ma zapisanych jako meshe, tym samym nie wyświetlą się (jak w spacerze nie możesz takiej zaznaczyć to nic ci po niej) A już takie o większej liczbie polygonów jak zamki można wstawić wyłącznie w programie typu 3ds max. Są też darmowe wersje trial programu, zawsze też możesz ściągnąć równie dobre, ale darmowe jak Blender czy gmax. Jak chcesz stawiać chaty przez które będzie przenikać woda, w Spacerze to musisz wcześniej ściągnąć ich modele z internetu. Te które są w grze już chyba znalazłeś.
« Ostatnia zmiana: 24 Kwiecień 2008, 09:13:06 wysłana przez Wiktor »

Forum Tawerny Gothic

Problem po naciśnięciu resparse script i włączeniu gry (ParticleFX)...
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Kwiecień 2008, 09:06:39 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything