Autor Wątek: Pomysł na questy  (Przeczytany 14338 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #20 dnia: 06 Czerwiec 2008, 15:51:43 »
Zadanie:Miecze i kusze dla najemników
Zleceniodawca:Lee
Opis:
Lee mówi nam że boi sie ataku orków od strony przełęczy ,i prosi nam o dotarczenie:
-20 mieczy samodzielnie wykutych.
-10 mieczy dwuręcznych
-15 Lekkich kusz
Nagroda:21000 SZ,10 gulaszy Thekli,10 łodyg bagiennego ziela

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #21 dnia: 12 Czerwiec 2008, 17:21:08 »
Nazwa Zadania: "Czarna ÂŚmierć"

Zleceniodawca: Xardas

Nagroda: Miecz "Kwiat Serafisu", 5000 sztuk złota

Opis: Farmerzy są między młotem a kowadłem. Z jednej strony Najemnicy, z drugiej Khorinis. Celem pobocznym zadania jest wywołanie epidemii wśród mieszkańców miasta i najemników. Dokładniej miałoby to być zakażenie żywności. Farmy byłby jedynym źródłem żywności. Celem głównym jest doprowadzenie do dziesiątkującej bitwy między Strażą Miejska wraz z Palladynami, przeciw Najemnikom z farmy Onara.

Jak przejść: Aby stworzyć zarazki Czarnej ÂŚmierci należy zdobyć: Wydzielinę Pełzacza, Krew Orka, ÂŻądło Krwiopijcy 6x, Mięso Smoczego Zębacza 3x. Z tak przygotowanymi ingrediencjami idziemy do wierzy Xardasa. Ten dzięki mocy Beliara łączy ze sobą składniki tworząc eliksir i przelewając do buteleczek. Daje Beziemu 4 takie flaszki. Bohater musi dostać się kolejno: Do składu Thekli (Obóz najemników), Do magazynu w porcie (Khorinis), Do składu w mieście za sklepem Mattea (Khorinis), i tam zostawiasz buteleczki w skrzyniach. Idziesz na spoczynek na farmy, byle z dala od miasta i siedziby Onara. Nazajutrz wchodząc do miejsc, w których zostawiłeś buteleczki widzisz martwych ludzi. Zaraza się rozprzestrzenia. Pytasz się mieszkańców co się dzieje. Opowiadają o dziwnej epidemii, która wstrząsnęła mieszkańcami. Dowiadujesz się, że jedynym miejscem z nieskażoną żywnością są farmy. Po dotarciu na miejsce, widzisz bijących się ze soba najemników i strażników miejskich. Pomagasz jednej ze stron. W zależności komu pomogłeś rozmawia z Tobą Paladyn lub Najemnik, mówiąc, że jego przełożony zapłaci kosmiczną kwotę za lekarstwo. W tym celu udajesz się do Xardasa, który daje Ci butelkę z antidotum. Przekazujesz ją władzy w mieście lub na farmach, a w zamian otrzymujesz piękny miecz, oraz pokaźną kwotę :)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #21 dnia: 12 Czerwiec 2008, 17:21:08 »

Offline Najemnik Gorn

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #22 dnia: 30 Czerwiec 2008, 20:15:50 »
nazwa zadania:,,Zemsta na sędzi''
zleceniodawca:Lee
Nagroda:20.000sztuk złota,30.000EXP+ tyle ile ma sędzia,Lee będzie ci sprzedawał bronie
Opis Zadania:W 5 rozdziale za nim Bezi z kumplami popłynie do Dworu Irdorath lee poprosi cię abyś pozbył sie sędzi.Oto dialog Beziego z Lee:
Lee:Chciałbym abyś coś dla mnie zrobił.
Bezi:No jasne gadaj.
Lee:Pamiętasz tego straje je.... sędzie który wrzucił cie do kolonii i mnie też.
Bezi:Pewnie że go pamiętam.
Lee:Chce abyś go zabił.
Bezi:Ok.Ale jest  problem.
Lee:Jaki?
Bezi:Powiększyli straż przy jego domu bo ktoś powiedział że chcą go zabić.
Lee:Nie martw się przekupiłem ich.
Bezi:OK.Zabije go o północy.
Lee:Dobra.Narazie
Idziemy do jakiegos łózka śpimy do pólnocy wstajemy i idziemy do górnego miasta.Skradamy się pod dom sędzi od razu zauważa nas strażnik z nim mówimy że przychodzi od Lee i nas wpuszcza.Idziemy na góre sędzia już spi zabijamy go szczyletem assasynów(nowa broń).I teleportujemy się na farme onara aby powiedzieć Lee o wypełnionej misji

Offline Damsem

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • HWDP
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #23 dnia: 11 Lipiec 2008, 21:45:43 »
nazwa zadania:Rozruba
zleceniodawca:Greg
nagroda:Greg cię nie pobiję i 100 sztuk złota i 1000 exp
bierzesz Skipa i paru piratów i oczyszczasz obóz bantytów do Fortuna dalej nie
potem przychodzi Greg z pomocą i niszczymy cały obóz
(krzywe wiem )

Offline ludi889

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Obejmować kobietę to tak, jak obejmować wór gnoju.
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #24 dnia: 12 Lipiec 2008, 04:30:22 »
Nazwa: Rozłam Energii
Zleceniodawca: Xavier
Nagroda: Xavier z Xardasem uczą cię zaklęć beliara, oprócz tego +5000 exp 2000 złota,szata ucznia nekromanty (nowa zbroja) lub 6 krąg magii wszystkie runy z zaklęciami beliara szate nekromanty +5000exp 2000 złota.
Gdy idziemy po pustą rune (próba ognia) mijamy jaskinie i szłyszymy głos. Z jaskini wychodzi mroczna postać która jest łudząco podobna do Xardasa. Oczywiście Bezi odrazu wyciaga swoją broń. Postać powiedziała że ma pewną propozycję.Opowiada nam o sobie i mówi że jest bratem Xardasa i ma na imie Xavier. Mówi że niedługo przyjdzie noc rozłamu energii. Xavier chce odprawić rytułał w słonecznym kręgu, ale potrzebne mu są 3 potężne kostury bóstw. Chodzi o Kostur Innosa (nowa broń Posiada Pyrokar) Kostur Adanosa (nowa broń Posiada Vatras) i Kostur Beliara (również nowa broń Posiada Xardas). Bezi pyta sie go czemu chce zabić swojego brata (bo musi zdobyć kostu Beliara). Xavier mówi żeby beziego to nie obchodziło. A więc najpierw idziemy do Pyrokara. Pytamy go o Kostur (chodzi o to że próba ognia jest dla nowicjuszy więc Pyrokar powie nam coś o tym kosturze). Mówi nam że Innos przelał tam nawet większą ilość mocy niż do oka Innosa i tylko on może go posiadać. A więc wywabiamy Pyrokara mówimy mu że Vatras chce się z nim spotkać w słonecznym kręgu. Pyrokar idzie a my po drodze go zabijamy i zabieramy berło ale jest tam również jakaś książka. Idziemy do Vatrasa pytamy go o kostur Adanosa.Mówi nam że Adanos przelał tam dużą ilość mocy.Vatrasa również musimy wywabić mówimy mu że Pyrokar chce się z nim spotakać w słonecznym kręgu, ale Vatras nam nie wierzy. Więc otwieramy książke którą zabraliśmy Pyrokarowi. Okazuje się że była takiej treści:
KA¯DY KTO POSIADA T¡ KSIA¯KE MÓWI PRAWDE I TYLKO PRAWDE W IMIÊ INNOSA
(Pyrokar napisał tą książke by przekonywać do spotkań no i wysyłał posłanców żeby dawali tą księge temu go chce się z nim spotkać)
Dajemy Vatrasowi i idzie do słonecznego kręgu. Zabijamy go i bierzemy berło Adanosa. I został nam tylko Xardas. I tutaj mamy wybór:
1)mówimy mu że znaleźliźmy jego brata mówimy mu o jego planie i ten idzie z Bezim do Xaviera. Xardas i Xavier przez chwilę się kłucą ale Bezi wyskakuje z tekstem:
-Ta kłótnia jest bezsensowna
Wtedy Xardas i Xavier się pogadzają i razem idą do słonecznego kręgu (idziemy z nimi) oddajemy berła i rozpoczyna się rytułał w którym uczestniczą  Xardas i Xavier gdy skończą mówią że teraz są nieśmiertelni i mogą roznieść całą Myrtane jednym kiwnieciem palca a My (Bezi)  bardzo im w tym pomogliśmy i dostajemy szanse nauki nekromanckiej i dostajemy zbroje ucznia nekromanty.Razem wracają do wieży Xardasa.Teraz możemy do nich chodzić i oni uczą wszystiego co jest związane z magią (alchemii tworzenia run kolejnych kręgów wtajemniczenia magicznego itp.)
2)Po prostu zabijamy Xardasa i zabieramy berło. Idziemy do Xaviera i teraz zamiast Xardasa my z Xavierem odprawiamy rytułał. Po rytułale dostajemy 6 krąg magii i wszystkie runy zaklęć beliara oraz Xavier daje nam szate nekromancką. Xavier nam dziękuje i mówi że ta Jaskinia w której mieszkał była niewygodna i czy Bezi nie zna jakiegoś miejsca. Więc prowadzimy go do wieży Xardasa.
Ale konsekwencje są takie same mamy na karku wszystkich magów ognia  wody i paladynów.

PS: jeśli chodzi o dwóch rozwiązaniach to praktycznie opłaca się to drugie ale przecież Xardas nas uratował od śmierci i wcześniej nam pomagał
PS2:Cały ten quest był wymyślany na bierząco mam nadzieje że się podoba

Offline Najemnik Gorn

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #25 dnia: 12 Lipiec 2008, 14:22:56 »
nazwa:Powrót Starego Obozu
Zleceniodawca:Diego
Nagroda:20.000exp+Zbroja Magnata i dowodzisz cieniami i strażnikami
Opis:W 3 rozdziale gdy diego jest w khorinis mówi nam że tęskni za dawnym starym obozem.Poprosi nas abyśmy przyprowadzili pod przełęcz dawnych cieni,strażników i kopaczy.Najpierw idziemy do Cavalorna od razu się zgadza ale musi pogadać z wodnym kręgiem ale przyjdzie.Przenosimy się do Jankendaru przebieramy się w pancerz straży kruka i idziemy do Huno,Snafa,Fiska,Thorusa,Fortuna(musimy go przyprowadzić do lestera)Scatiego(chyba tak się nazywa)gadamy z nimi nie zgodzą się pójść z nami wracamy do diego daje nam list do thorusa.Dajemu mu go i idziemy z nimi do portalu.Później sami pójdą do przełęczy.Idziemy do diego i gadamy z nim o wykonanym zadaniu:
Diego:Wspaniale się spisałeś przyjacielu.
Bezi:Dzięki.Co teraz robimy?
Diego:Odbijamy zamek.
Bezi:ODBIłO CI!! JEST NAS 7 A PALADYNOW Z CHYBA 30!
Diego:Spokojnie zaraz coś zobaczysz.
Chwile później pojawia się 30bandytów w stroju cienia i strażnika,łukami,kuszami i rubinowymi ostrzami.
Bezi:Skąd ich masz?
Thorus:Znalazłem ich w Khorinis i w Jankendarze chceli wrócić.
Bezi:O cholera super teraz wygramy!
Diego:To idziemy nie?!
Wszyscy:DO BOJU!!
Przechodzimy przez przełęcz stoimy kilka metrów przed mostem i czekamy na cavalorna.
Cavalorn:Jest ponad 40orków-wojowników,20 orków-elit i 10orków-szamanów plus Generał Hosh-Pak.
Bezi:Mamy problem.
Chwile pózniej pojawił się milten
Milten:A ja to co zapomnieliście o mnie?!
Diego:Własnie dobrze że się zjawiłeś potrzebujemy twojej pomocy
Milten:Co jest grane?
Diego:Masz mikstury szybkości i niewidzialności?
Milten:No mam.
Diego:Ok daj każdemu po dwie buteleczki i ruszami.
Wypijamy obywie mikstury i biegniemy na taran
Wchodzimy na zamek i po tajemnie otwieramy brame do zamku.I wchodzimy do byłem kwatery magnatu usypiamy garonda zabijamy reszte.Thorus i Diego pilnują garonda
a my idziemy rozwalać orków milten rozwala wszystkich orków i paladynów deszczem ognia ci co zostali w budynku poszli do lochów skazańcy zostali uwolnieni.Zabijamy
Hosh-Paka.I cieszymi się z wygranej.


Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #26 dnia: 18 Sierpień 2008, 13:56:38 »
Nazwa: Przełom w średniowieczu
Wersja Gothica: Gothic 3
Zleceniodawca: Kan
Opis: Kan prosi nas, żebyśmy zniszczyli magiczną barierę otaczającą Vengard. W tym celu musimy udać się do Xardasa. Ten każe nam zebrać 100 bryłek rudy. Po przyniesieniu Xardasowi ich, ten zrobi z nich ekhm... 5... no... tych... kosturów z magicznej rudy i każe je dostarczyć 4 orkowym szamanom. Udajemy się więc do Ur-Gosha z Faring, Grompela z Silden i Grimbolla oraz Groka z Geldern i przekonujemy ich, żeby nam pomogli i oddajemy im kostury. Kiedy wszyscy pojawią się przed barierą, będziemy musieli jeszcze raz porozmawiać z Xardasem i wtedy otrzymamy od niego pergamin. Gdy szamani i Xardas połączą kostury, a my w tym czasie przeczytamy pergamin, to kostury zaczną promieniować magiczną energią i kiedy ta energia zostanie skierowana na barierę, to wtedy: ,,magiczna bariera pryśnie jak mydlana bańka'' (cytat z Gothic I). Wtedy wracamy do Kana i mówimy o sukcesie swojej misji.
Doświadczenie: 10.000 exp
Nagroda: legendarne orkowe ostrze (wymagana siła - 300, obrażenia - 1000, broń dwuręczna)
Wartość: 100.000 sztuk złota

Offline Sarkasmus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Cóż może zmienić naturę człowieka?
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #27 dnia: 21 Sierpień 2008, 21:16:42 »
Nazwa: Wejście do piramidy
Zleceniodawca: Saturas
Nagrody: 100.000 letnie wino (wieczny kac i smak najlepszego wina świata w przełyku)/ Amulet Odporności na alkohol (efekt upicia się alkoholem działa dopiero po 108 butelkach spirytusu (1 litr= 1 butelka) + 1.000 sztuk złota + 2.500 punktów doświadczenia + czytanie pisma Starożytnych Alkoholików
Wersja Gothica: Gothic 2 + NK
Opis: Po wspomnieniu przez Saturasa przeszłości powiedział, że jest tylko jeden sposób na to, że mu kiedykolwiek wybaczy. Bezimienny ma znaleźć 100.000 letnie wino w piramidzie Alkohala II Pijanego.


Solucja: ÂŻeby wykonać tego długiego questa na początku trzeba pójść do Khorinis w poszukiwaniu łopaty. Hakon powie ci, że ostatnią łopatę sprzedał Paladynowi idącemu do Górniczej doliny o imieniu Krasnol. Kiedy dojdziesz do zamku, Kwatermistrz powie, że Krasnol został wysłany do dawniejszego terenu Nowego obozu. Przed samym wejściem do lodowej krainy są dwa grody i na nagrobku napis "Tyskie, mój najlepszy przyjacielu, zabiorę twój list do twej żony w Khorinis". Kiedy będziesz w Khorinis Wambo, Strażnik powie ci z łapówką 100 sztuk złotych monet gdzie żyje żona tyskiego. Ona ci powie, że Krasnol poszedł ponownie do Górniczej doliny. Kiedy tam będziesz dowiesz się ponownie od kwatermistrza, że Krasnol pilnuje granicy przełęczy. Kiedy tam dojdziesz, zobaczysz Krasnola, on da ci łopatę w zamian za przyniesieniu mu 5 butelek ginu i 10 kufli piwa. Kiedy mu to dasz odda ci łopatę. Wracasz do piramidy. kiedy widzisz wejście do jaskini Saturasa, Wchodzisz do lewej strony jaskini (gdzie było do tej pory zawalone). Kopiesz tam aż się dokopiesz. Kiedy wykopiesz przejście zobaczysz ducha Alkohala II Pijanego, który powie ci, że odejdzie na inny świat jeśli mu przyniesiesz 20 butelek Ginu. Kiedy mu to dasz bierzesz z kufra 2 100.000 letnie wina i idziesz do Saturasa Który daje ci albo 1 wino albo amulet odporności na alkohol.

Offline Rysownik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: 0
  • Veni, vidi fugi
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #28 dnia: 22 Sierpień 2008, 09:37:30 »
Nazwa: Runa Zniszczenia
Zleceniodawca: Utah
Nagroda: 100 sztuk złota, nauka dodatkowego kręgu magii (ale tylko do czwartego!) lub 500 sztuk złota, 2500 punktów doświadczenia
Gothic: 2, 2+NK
Opis: Trzeba znaleźć Runę Zniszczenia i przekazać ją Utahowi by ten ją zniszczył.
Solucja: Na początek trzeba wiedzieć gdzie jest ta Runa. Idziemy więc do kartografa w dzielnicy portowej i mówimy mu, że potrzebujemy mapy z zaznaczonymi kapliczkami. On powie, że ma dwie takie mapy. Kupujemy droższą. Po przybyciu na miejsce można zobaczyć jaskinię, którą ktoś zamknął kratami. Odszukujemy kołowrót i używamy go. Kraty się podnoszą i mamy wolną drogę. Wpierw trzeba jednak pokonać Pedra, który oszalał. Kiedy pasek życia mu się skończy, on się teleportuje, jednak zostawia Runę. Zabieramy Runę i idziemy do klasztoru.

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #29 dnia: 20 Listopad 2008, 16:24:57 »
Nazwa:pierścienie upadłych paladynów.
Zleceniodawca:Lord Hagen.
Nagroda:5000 sztuk złota, ÂŁza Innosa (nowa broń) oraz zapas żelków od Grisonka xd.
Opis:Musimy odnaleźć tajemne przejście do kręgów w Khorinis i tam musimy zabrać magiczne pierścienie upadłym paladynom.
Solucja:Przede wszystkim musimy wiedzieć gdzie znajdują się kręgi więc kupujemy mapkę terenów Khorinis. Jeśli chcemy możemy wziąść na pomoc kilku paladynów w tym Ingmara oraz Albrechta. Idziemy z paladynami do pierwszego kręgu na farmę Onara czy jak kto woli Sekoba. Naciskamy przyciski i otwiera się nam przejście. Wchodzimy do środka i jest tam upadły paladyn Herald (nowy npc), pokonujemy go i szkielety i zabieramy mu pierścień. Wychodzimy z krypty i idziemy do kolejnej krypty gdzie znajduje się Unubis. Robimy z nim tak jak z Heraldem i zabieramy kolejny pierścień.
Teraz idziemy na farmę Lobarta i znajdujemy tam kolejną kryptę i upadłego paladyna Groda i zabijamy go oraz zabieramy pierścień. Potem idziemy na farmę Akila w tym idziemy do Gęstego Lasu i to przed ostatnia krypta. W krypcie znajduje się Egor i jak z poprzednimi zabijamy go i zabieramy pierścień. Idziemy teraz do ostatniego kręgu. To był słoneczny krąg. Niestety krypta jest chroniona przez masę
szkieletów, a więc idziemy do Lorda Hagena i mówimy mu o sytuacji a Hagen daje nam dodatkowy oddział paladynów. Czas na wielką bitwę na Słonecznym Kręgu. Oczywiście wygrywamy i wchodzimy do krypty. Jest tam najsilniejszy i najpotężniejszy upadły paladyn Archol. Jest go bardzo trudno zabić, ale niespodziewanie wchodzi Grison z Vaderem i pomagają nam w zniszczeniu Archola. Archol miał potężny kostu więc wszystkie pierścienie, które zdobyliśmy nakładamy na kostu. A więc wracamy do Lorda Hagena. Hagen mówi nam że dzięki temu kosturowi wygraliśmy bitwę z orkami. A teraz dostajemy naszą nagrodę czyli 5000 tysięcy sztuk złota, łzę Innosa I ZAPAS ÂŻELEK OD GRISKA XD.
« Ostatnia zmiana: 20 Listopad 2008, 16:53:26 wysłana przez Darth Vader »

Offline Azariel

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 170
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
  • cudów nie ma, wszystko ściema
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Grudzień 2008, 11:15:40 »
Mój quest(G3)
Nazwa:podwodna jaskinia
Zleceniodawca:Kerth
Nagroda:Miecz Nieumarłego Nordmarczyka,5000PD,10000sz.
Opis:Trzeba znaleźć i zamknąć tunel którym zgromadziło się około 50 ożywieńców
Solucja:Musimy znaleźć tunel.Zmieniamy się w chrząszcza i wchodzimy do tunelu.Szukamy pomieszczenia z kołowrotem po czym wchodzimy w cień i zmieniamy się w człowieka.Kręcimy kołowrotem,pod wpływem czego niszczy się ściana i zaczyna nas zalewać.Sprintujemy i bierzemy dziwną broń.Niszczymy wylot tunelu kamiennym golemem.Wracamy do wioski.Kerth mówi nam że broń to Miecz Nieumarłego Nordmarczyka.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Grudzień 2008, 11:15:40 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything