Autor Wątek: Nowicjusz w Dziedzinie "Sprzęt Komputerowy"  (Przeczytany 1813 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eregrin

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1008
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ÂŻycie jest jak komputer - do zabawy i do konkretów
Nowicjusz w Dziedzinie "Sprzęt Komputerowy"
« dnia: 31 Marzec 2008, 17:43:33 »
Cytuj
Miejsce przeznaczone do dyskusji o sprzęcie, komputerach, podzespołach i o wszystkim, co związane z hardware. Mogą się tutaj wypowiadać zarówno doświadczeni, jak i początkujący w tej dziedzinie.

No więc, zdziwiłem się bardzo, że nie ma tutaj takowego tematu... Aczkolwiek jak istnieje, proszę o usunięcie tego... Może to się przydać ludziom, którzy chcieli by wiedzieć, ale nie wiedzą... No więc o co mi chodzi: Jestem początkujący w tej dziendzinie, nic kompletnie nie wiem o sprzęcie komuterowym. Jako, że komputery, to przyszłość każdego człowieka (znajdźcie mi zawód, w którym nie używa się kompa, poza zamiataczami liści). Chciałbym się więc więcej nieco dowiedzieć, o sprzęcie komputerowym... Np. Jaki model jest najlepszy, co z czego jest zbudowane itd. Jednymi słowy - Garść informacji ogólnych...

- Karta graficzna
- Procesor
- Pamięć RAM


To są te najważniejsze. Aczkowliek byłbym ja bardzo ciekawy o innych, np. o Wiatraczkach (Tych co chłodzą kompa ;P), Płycie Głównej itd.

Prosił bym więc, o informacje na ten temat (mile widziany Respev, oraz inni, którzy mają o tym pojęcie, jak i nowixjusze, którzy mają pytanie do mistrzów tej dziedziny "SPRZÊT KOMPUTEROWY")...
« Ostatnia zmiana: 31 Marzec 2008, 17:45:55 wysłana przez Lord Arthas »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci


Forum Tawerny Gothic

Nowicjusz w Dziedzinie "Sprzęt Komputerowy"
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Marzec 2008, 20:21:28 »

Offline Serail

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2637