Forum dyskusyjne > O grach, programach i sprzęcie
Wybór nowego operatora
(1/1)
Los_Emilos:
Od 2 lat korzystam z usług Ere BlueConnect, nie było by to aż takie złe ale ostatnio prędkość spadła mi dwukrotnie i ten limit 0,5GB a że dzisiaj przypomniałem sobie że kończy mi się umowa w maju (dlatego nie mogę spać) mam do was parę pytań:
1. Przy wyborze aktywacji mam do wyboru takie coś jak:
a) karta radiowa+podstawowa antena
b)AccesPoint+podstawowa antena
Antenę będę musiał wziąć inną (mocniejszą) bo nawet oni się są pewni czy u mnie będzie dobrze odbierać ich sygnał i ma być "okres próbny" jeśli się zdecyduje. Czyli co z tego lepiej wybrać? A jak będę chciał rozdzielić sygnał to czy nie lepiej wziąć Ruter?
2. Zastanawiam się czy nie rozdzielić sygnału między sąsiadów bo ceny są strasznie duże np. 128KB/s kosztuje 40zł a 512KB/s już 80 a 1MB/s - 110zł zatem chciałbym to podzielić między 2 użytkowników jeszcze. Mieszkają od mnie w odległości 150-200m, ale niestety nie znam się w ogóle na sieciach zatem nie wiem nawet jak to miałbym dobrze zrobić.
3. Czy z tej anteny do której by szedł do mnie sygnał, ktoś może brać od mnie sygnał "mojej sieci"?
Ogólnie prosiłbym o jakie kol wiek rady jak mógłbym to zrobić tą sięć lokalną "Los_Emilos" wink.gif .
PS. Teraz pewnie będę strasznie dużo pytał was w tym temacie.
PS2. Firma która ma być moim nowym operatorem to "Plat-Net" a drugim i ostatnim dostawcą może być "Net-Arn". Jeśli ktoś korzysta z tych usług tych firm był bym wdzięczny za opinię.
Respev:
--- Cytuj ---2. Zastanawiam się czy nie rozdzielić sygnału między sąsiadów bo ceny są strasznie duże np. 128KB/s kosztuje 40zł a 512KB/s już 80 a 1MB/s - 110zł zatem chciałbym to podzielić między 2 użytkowników jeszcze.
--- Koniec cytatu ---
A nie lepiej kupić Neostrady? 1Mb/s na dwa lata to koszt zaledwie 64 złotych miesięcznie...
Los_Emilos:
Gdybym miał wybór to bym się nie zastanawiał i bym nie kombinował :/ .
Respev: