Autor Wątek: Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?  (Przeczytany 13717 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline thorus_95

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« dnia: 01 Marzec 2008, 11:23:39 »
Jak myślicie, jakie nowe umiejętności powinny pojawić się w G4, a jakie powinny zostać z Gothic 1, Gothic 2 i Nocy Kruka?
« Ostatnia zmiana: 30 Lipiec 2008, 23:25:59 wysłana przez Boba Fett »

Offline Cavalorn4-95

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Marzec 2008, 17:20:34 »
siema kamil (thorus_95) wedlug mnie wsystkie umiejetnosci z poprzednich czesci powinny  zostac fajnie jakby pojawila się opcja poderzniecia gardla bylo by super Pozdrawiam,

Forum Tawerny Gothic

Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Marzec 2008, 17:20:34 »

Offline thorus_95

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Marzec 2008, 17:29:15 »
zgadzam się z tobą damian (cavalorn) cicha smierc byla by idealna

Offline Ingmar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Marzec 2008, 21:06:39 »
ee...Ale przecież w Gothic 3 jest umiejętność "Morderstwo" prawie to samo...A wg. mnie powino się jeszcze pojawic więcej umiejętności w stylu "Zatrucie", Umagicznienie ostrza(np.ogniem, lodem itd.)

Offline Danielin

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Marzec 2008, 21:32:56 »
Powinno się pojawić coś w rodzaju inteligencji

Offline Eregrin

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1008
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ÂŻycie jest jak komputer - do zabawy i do konkretów
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Marzec 2008, 13:08:03 »
Walka:
- Walka bronią jednoręczną (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Walka bronią dwóręczaną (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Walka Dwoma Ostrzami (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Walka toporem (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Obrona Tarczą (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Strzelanie z łuku (Amator, Strzelec, Mistrz, Arcymistrz)
- Strzelanie z kuszy (Amator, Strzelec, Mistrz, Arcymistrz)
Podstawowe:
- Siła <siła ataku> (do 500)
- Zręczność <szybkość ataku> (do 500)
- Inteligencja <mana> (do 500)
- Wiedza <Siła zaklęć> (do 300)
Inne:
- Skradanie się (Chód, bieg, sprint + skoki)*
- Otwieranie zamków
- Kręgi Magii I, II, III, IV, V, VI, VII
- Kradzież kieszonkowa (Adept - 30%, Mistrz - 70%, Arcymistrz - 90%)

* Do sprintu i Skoków, wymagana jest także Akrobatyka
« Ostatnia zmiana: 02 Marzec 2008, 16:23:43 wysłana przez Lord Arthas »

Offline Medivth

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 158
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Marzec 2008, 13:57:33 »
Cytuj
Walka:
- Walka bronią jednoręczną (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Walka bronią dwóręczaną (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Walka Dwoma Ostrzami (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Walka toporem (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Obrona Tarczą (Amator, Adept, Mistrz, Arcymistrz)
- Strzelanie z łuku (Amator, Strzelec, Mistrz, Arcymistrz)
- Strzelanie z kuszy (Amator, Strzelec, Mistrz, Arcymistrz)
Cztery poziomy? Jak dla mnie, to przesadziłeś...

Cytuj
Podstawowe:
- Siła <siła ataku> (do 500)
- Zręczność <szybkość ataku> (do 500)
- Inteligencja <mana> (do 500)
- Wiedza <Siła zaklęć> (do 300)
A po co jakieś ograniczniki? A jeśli chodzi o Wiedzę <Siłe zaklęć>, przecież są czary, które mają różną siłę. Jedno zaklęcie zabiera tyle, a drugie tyle obrażeń, nie widzę w tym sensu, co napisałeś...

Cytuj
Inne:
- Skradanie się (Chód, bieg, sprint + skoki)*
- Otwieranie zamków
- Kręgi Magii I, II, III, IV, V, VI, VII
- Kradzież kieszonkowa (Adept - 30%, Mistrz - 70%, Arcymistrz - 90%)
A czemu w "Otwieranie zamków" jest tylko jeden poziom? Ja bym pozostawił trzy... I jeszcze Kręgi Magii, po co VII, było sześć w Gothic i Gothic 2. Jak dla mnie, to mogła by być Prastara Wiedza, tak jak w Gothic 3...


Pozdrawiam, Medivth
« Ostatnia zmiana: 02 Marzec 2008, 14:16:10 wysłana przez Medivth »

Offline Eregrin

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1008
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ÂŻycie jest jak komputer - do zabawy i do konkretów
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Marzec 2008, 16:17:57 »
Cytuj
Cztery poziomy? Jak dla mnie, to przesadziłeś...

To poprostu moje wyobrażenie... Poprostu fajniej by było, gdyby doszedł ten stopień Arcymistrza. Można by było w tedy dostać jakieś dodatkowe umiejętności...

Cytuj
A po co jakieś ograniczniki? A jeśli chodzi o Wiedzę <Siłe zaklęć>, przecież są czary, które mają różną siłę. Jedno zaklęcie zabiera tyle, a drugie tyle obrażeń, nie widzę w tym sensu, co napisałeś...

Może i tak, ale to też mogło by tak troszeczkę urozmajcić grę...

Cytuj
A czemu w "Otwieranie zamków" jest tylko jeden poziom? Ja bym pozostawił trzy... I jeszcze Kręgi Magii, po co VII, było sześć w Gothic i Gothic 2. Jak dla mnie, to mogła by być Prastara Wiedza, tak jak w Gothic 3...

No a poco męczyć się w te całe kombinacje, jak w Nocy Kruka? Lepiuej było w Gothic 3, gdzie się poprostu korzystało z wytrycha, a nie poprostu cały dzień poświęcać na łażenie po mieście, by zdobyć troszeczkę forsy. Co do Magii, to wreszcie coś nowego, siódmy krąg... A tak, to tylko te 6 kręgów. Poproistu urozmaicenie...

CO DO STAT

Wytrzymałości:

- Wytrzymałość na Ogień I (Zmniejsza o 10% Obrażenia od Smoków)
- Wytrzymałość na Ogień II (zmniejsza o 30% Obrażenia od Smoków)
- Wytrzymałość na Ból I (Bohater otrzymuje dodatkowe 20 Punktów Wytrzymałości)
- Wytrzymalość na Ból II (Bohater otrzymuje dodakowe 100 Punktów Wytrzymałości)
- Wytrzymalość na Trucizny I (Wytrzymałość na Trucizny Niskiego i ÂŚredniego poziomu)
- Wytrzymalość na Trucizny II (Całkowita Wytrzymałość na Trucizny)
- Wytrzymalość na Magię Ognia I (zmniejsza o 20% obrażenia od magii Ognia)
- Wytrzymalość na Magię Ognia II (zmniejsza o 40% obrażenia od magii Ognia)
- Wytrzymałość na Opętania (Zapewnia ochronę przed opętaniami Magów)
- Wytrzymalość na Wodę (Zapewnia + 40% do ochrony przed Wodą i Lodem)

Offline Medivth

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 158
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Marzec 2008, 17:10:10 »
Cytuj
Może i tak, ale to też mogło by tak troszeczkę urozmajcić grę...
Dla mnie stała by się o wiele gorsza...

Cytuj
No a poco męczyć się w te całe kombinacje, jak w Nocy Kruka? Lepiuej było w Gothic 3, gdzie się poprostu korzystało z wytrycha, a nie poprostu cały dzień poświęcać na łażenie po mieście, by zdobyć troszeczkę forsy. Co do Magii, to wreszcie coś nowego, siódmy krąg... A tak, to tylko te 6 kręgów. Poproistu urozmaicenie...
A mi się właśnie podobało to, że trzeba było te kombinację rozszyfrować, było co robić.
VI kręgów mi, jak najbardziej wystarczało...

Cytuj
Wytrzymałości:
- Wytrzymałość na Ogień I (Zmniejsza o 10% Obrażenia od Smoków)
- Wytrzymałość na Ogień II (zmniejsza o 30% Obrażenia od Smoków)
- Wytrzymałość na Ból I (Bohater otrzymuje dodatkowe 20 Punktów Wytrzymałości)
- Wytrzymalość na Ból II (Bohater otrzymuje dodakowe 100 Punktów Wytrzymałości)
- Wytrzymalość na Trucizny I (Wytrzymałość na Trucizny Niskiego i ÂŚredniego poziomu)
- Wytrzymalość na Trucizny II (Całkowita Wytrzymałość na Trucizny)
- Wytrzymalość na Magię Ognia I (zmniejsza o 20% obrażenia od magii Ognia)
- Wytrzymalość na Magię Ognia II (zmniejsza o 40% obrażenia od magii Ognia)
- Wytrzymałość na Opętania (Zapewnia ochronę przed opętaniami Magów)
- Wytrzymalość na Wodę (Zapewnia + 40% do ochrony przed Wodą i Lodem)
Przed wodą...? I tutaj, jak dla mnie, mogły by pozostać z Gothic 3, jeden poziom i by było light.
« Ostatnia zmiana: 02 Kwiecień 2008, 17:34:39 wysłana przez Medivth »

Offline Eregrin

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1008
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ÂŻycie jest jak komputer - do zabawy i do konkretów
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Marzec 2008, 19:08:36 »
Cytuj
Dla mnie stała by się o wiele gorsza...
A mi się właśnie podobało to, że trzeba było te kombinację rozszyfrować, było co robić.
Vi kręgów mi, jak najbardziej wystarczało...
Przed wodą...? I tutaj, jak dla mnie, mogły by pozostać z Gothic 3, jeden poziom i by było light.

W takim razie sam coś napisz, zamiast komentować innych

edit: Nie mamy pomysłu?
« Ostatnia zmiana: 05 Marzec 2008, 17:12:08 wysłana przez Lord Arthas »

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Marzec 2008, 14:14:19 »
Moim zdaniem mogłyby pojawić się style walki np.:
-Styl Wojownika
-Styl Złodzieja
-Styl Skrytobójcy
itp.

Offline Vassili

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 294
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #11 dnia: 02 Kwiecień 2008, 10:34:16 »
mogłoby być kilka takich stylów jak mój poprzednik. Gdy zaczynamy gre w gothic I, II, Noc Kruka to przyłączamy się do jakiegos miasta, obozu, itp. A w G4 mozemy dołączyc do np: WOjowników, Zabójców, Złodziei, Magów. Mozemy wybra c tylko tą jedną strone. ALe to nam nie przeszkodziby grac kims innym lub o kogos innej stronie, poprostu mamy tylko jedną wyuczoną droge. A pozostałe to mozemy się uczyc z kamiennych tablic. Reszty podawac nie będę bo już jedna osoba to napisała i nawet ładnie wyszło.

Offline Pan Mroku

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 119
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #12 dnia: 19 Kwiecień 2008, 18:07:17 »
To się chyba spodoba
Sila-wiadomo
Zrecznosc-wiadomo
Zwinnosc-czyli jak daleko skoczy i jak np. spada jakie szanse ze chwyci się czegos lub mniej zabierze zycia
Punkty Zycia-ze więcej zycia
Punkty Trafien-większe obrazenia
Poslugiwanie się lukiem-wiecie
Poslugiwanie się kusza-wiecie
Poslugiwanie się bronia jednoreczna-wiecie
Poslugiwanie się bronia dwurecznawiecie
Poslugiwanie się dwoma ostrzami-wiecie
Poslugiwanie się tarcza-ze mniej obrazen dostanie
Kradziesz kieszonkowa-wiecie
Kowalstwo-wiecie
Alchemia-oprócz starej rzeczy tworzenie trucizn
Trofea zwierzat-wiecie
Skradanie się-wiecie
Morderstwa  -trucizny ale w wykozystaniu nie robieniu,cios w plecy,zabicie we snie
Otwieranie zamkow-rowniez drzwi nie tylko skrzyn

Offline Foxiorek

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Kwiecień 2008, 19:22:30 »
Według mnie w gothicu 4 powinna pojawić się jazda wierzchem wtedy poruszanie się po świecie gry byłoby o wiele łatwiejsze (wierzchowiec jest szybszy od postaci). W ten sposób jest np. w grze Two Worlds którą kupiłam tylko dla tej jazdy wierzchem ale dla mnie gothic jest i tak najlepszą grą na świecie więc byłoby zajefajnie gdyby pojawiły się w czwórce wierzchowce. Wtedy dla mnie gothic byłby doskonały

Nie mówiłam że koniecznie konno np. należac do asasynów moglibyśmy jeździć na jaszczurze, należąc do orków na jakimś ciemnym, włochatym stworze itp.
« Ostatnia zmiana: 19 Kwiecień 2008, 21:06:35 wysłana przez Boba Fett »

Offline Daedagor

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 449
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • wejb
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #14 dnia: 19 Kwiecień 2008, 19:50:39 »
Moim zdaniem powinny się zawody znaleźć np. drwalstwo i inne rzeczy. Można by było do jakiegoś zawodu zapisać i by gra była bardziej realistyczna. Drwalstwo by było fajne bo, np. można by było zatrudnić kilka osób, mieć swój własny mały obozik i takie tam. A i powinni ulepszyć system walki. W Gothic 3 był on taki sobie a tak to z każdym poziomem postać by inaczej walczyła, no jakoś lepiej. Ale w G4 jakoś nie wyobrażam sobie jazdy konno. Jakoś mi to do Gothica nie bardzo pasuje.

Offline Ankh-Morpork

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 183
  • Reputacja: -2
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #15 dnia: 19 Kwiecień 2008, 21:52:51 »
Dla mnie wszystkie co w poprzednich częściach :D + nowe. Fajnie by było [ wg. mnie ], gdyby pomysł był wykorzystany z OBLIVIONa, ale w tedy Gothic by Gothica nie przypominał :/.
pzdr.-Ankh [ Sorki że tak krótko, ale sam nie wiem, jakie mogły by się znaleźć- to pozostawiam w rękach twórców gry ;) ].

Offline Masmen

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #16 dnia: 19 Kwiecień 2008, 22:42:31 »
Powinny się pojawić stare umiejęności + jakieś bajery tak jak napisał ktoś wcześniej  typu umagicznienie. Zdało by się też jakieś % zatrucie, ostrzenie miecza itp. Fajnie by było, jakby można ulepszać zbroje po swojemu( z wyglądu i na statsach). Fajnie by było jakby została utrudniona nauka magii. Zgadzam się z Daedagorem co do ulepszenia systemu walki. Dobrze by też było jakby powrócić do gildii, bo w Gothic 3 trochę było można sobie zagmatwać misje (Kiedyś miałem reputacje u orków 83%, a u Buntowników 71% - inaczej mówiąc byłem w dwóch gildiach  ).

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #17 dnia: 08 Czerwiec 2008, 20:28:26 »
To ja proponuję tak:

- Atrybuty
1. Siła - to chyba oczywiste
2. Zręczność - takie samo znaczenie, jak w poprzednich częściach (wpływa też na nasze zdolności złodziejskie i na naszą akrobatykę)
3. Znajomość magi - im wyższa, tym większe zadawane obrażenia naszych zaklęć
4. Siła woli - im większa, tym większe obniżenie działań negatywnych i odbijanie wrogich zaklęć.
5. Szybkość - im wyższa, tym szybszy nasz bohater we wszystkim co robi
6. Osobowość - im większa, tym bardziej jesteśmy w stanie przekonać do siebie jakąś osobę.
7. Alchemia - im wyższa, tym potężniejsze działanie mikstury
8. Kowalstwo - im większe, tym lepszy oręż jesteśmy w stanie wykuć
9. Wytrzymałość - im wyższa, tym dłuższe utrzymanie aktualnej szybkości
10. Mana - wiadomo
11. Toksyczność - im większa, tym szybciej nasze zdrowie i wytrzymałość spada a dłużej się regeneruje. 100% toksyczność nas zabija
12. Energia życiowa - też wiadomo

- Umiejętności: po 5 poziomów (Początkujący, Amator, Zawodowiec, Ekspert, Mistrz) dla każdej zdolności (no prawie każdej) w danej grupie.
1. Bojowe - broń jednoręczna, dwuręczna, dwie bronie, tarcza, kusza, zabójca orków, zwierząt, potworów, gadów, umarłych (zwiększa zadawane obrażenia tej rasie), regeneracja zdrowia, dar wojownika (specjalne zdolności w walce w zwarciu)
2. ÂŁucznicze - ÂŁuk, myśliwy (zwiększa zadawane obrażenia zwierzętom), łowca potworów, gadów, orków, umarłych (też zwiększa zadawane obrażenia tej rasie), pozyskiwanie trofeów (skór, futer, kłów, pazurów. itd), dar strzelca (specjalne zdolności w strzelaniu na dystans)
3. Magiczne - walka kosturem, potęga nauki (5 punktów na kolejny poziom), zaklinanie, produkcja run, krąg magi od 1-6, regeneracja many, panowanie nad ogniem, wodą, mrokiem, zwierzętami (chodzi o druidów), powietrzem, ziemią (np jeśli nauczymy się panować nad mrokiem, to będziemy w stanie jeden razy dziennie, zwiększyć chwilowo i zregenerować nasze atrybuty w nocy lub sprawić, by nasz wróg stał się na chwilę podatny na mroczne czary), odpornośc 50% na ogniste czary, wodne czary, atak przed zwierzętami, mroczne czary, powietrzne czary i ziemskie czary oraz dar maga (pozwala uzyskać specjalne zdolności dla maga).
4. Alchemiczne - przyrządzanie mikstur regeneracyjnych, zwiększających chwilowo i na stałe nasze atrybuty oraz przyrządzanie mikstur przemiany, odpornościowych, odbijających wrogie obrażenia, uciszjących całkowicie (sprawia, że bohater staje się niesłyszalny) i niewidzialnościowych, a takrze robienie trucizn, usypiających strzał, ognistych, wybuchających i nakładanie ognia na oręż (który staje się wtedy ognisty).
5. Kowalskie - wykuwanie oręża, ostrzenie, górnictwo, ulepszanie pancerzy (w tym szat), ulepszanie broni (dodajemy jakieś inne elementy lub robimy z dwuręcznego oręża, oręż jednoręczny), produkcja pancerzy, naprawianie
6. Złodziejskie - skradanie się, otwieranie zamków, kradzierz kieszonkowa, cicha eliminacja (ogłuszenie lub morderstwo), targowanie się, tłumaczenie się, oszukiwanie, ukrywanie się i rzucanie nożami.
7. Różne - akrobatyka, gra w kości, ochrona na mróz, gorąco, zatrucie, osłabienie, sen, toksyczność

Wiem że te umiejętności nie są idealne ale trzeba coś wymyśleć ;).   

Offline bemol05

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 132
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #18 dnia: 09 Czerwiec 2008, 11:42:05 »
Oczywiście wszystkie umiejętności z poprzednich części, ale też nowe, jak np. strzelanie z łuku dwoma lub trzema strzałami ( jak Legolas z Władcy Pierścieni :)), podpalanie strzał, walka jednocześnie mieczem i różdżką ( każdy z tych przedmiotów w innej dłoni ).

Offline Dingers

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 82
  • Reputacja: 0
Odp: Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #19 dnia: 30 Czerwiec 2008, 11:05:18 »
Kieszowanie ale nie ze w menu jak z nim gadasz tylko ze podchodzisz i jest jakby mini gra :D

Forum Tawerny Gothic

Odp: Jakie umiejętności powinny pojawić się w G4?
« Odpowiedź #19 dnia: 30 Czerwiec 2008, 11:05:18 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top