Autor Wątek: Odtwarzacz MP3  (Przeczytany 3133 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Trivet

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 228
  • Reputacja: 1
Odtwarzacz MP3
« dnia: 08 Listopad 2006, 18:51:48 »
To może i ja się poradze. Ostatnio ojciec pytał się mnie co chce dostać w ramach gwiazdkowego prezentu. Każdy pewnie rozumie jak czasami na przerwach może się nudzić. Wtedy niezawodny jest odtwarzacz MP3 z uwielbianą muzyką. Zastanawiam się, więc nad zakupem takiego sprzętu. Poszukuje produktu o pojemności 1-2GB. Nie znam się jednak na tym i nie mam pojęcia, który mógłby być dla mnie zadowalający. Mógłby ktoś zasugerować odtwarzacz w rozsądnej cenie o takowej pojemności?

EDIT: Z poniższych sugesti n/t mp3 najbardizej spodobała mi się opcja z odtwarzaczem Creative'a i to chyba na niego padnie mój wybór. Dzięki dla wszytskich, którzy starali się pomóc mi w tej kwesti.  
« Ostatnia zmiana: 18 Listopad 2006, 08:52:03 wysłana przez Trivet »

Offline Daedagor

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 449
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • wejb
Odtwarzacz MP3
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Listopad 2006, 19:59:27 »
Ja mam odtwaracz MP3 Thomsona który kupiłem za 250zł-
troche drogo a ma tylko 256mega pamięci ale jestem z niego
zadowolony.W pudełku jeszcze znalazłem kabel USB, sterowniki,
taki pokrowiec gdzie można zaczepić na ramie.Ale i tak jestem
z niego zadowolony

Forum Tawerny Gothic

Odtwarzacz MP3
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Listopad 2006, 19:59:27 »

Offline Halina Kiepska

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Reputacja: 0
Odtwarzacz MP3
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Listopad 2006, 20:44:16 »
Cytuj
Ja mam odtwaracz MP3 Thomsona który kupiłem za 250zł-
troche drogo a ma tylko 256mega pamięci ale jestem z niego
zadowolony.

LOL... Gratuluję dobrego zakupu  .