Autor Wątek: Kupić czy nie ?  (Przeczytany 3208 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline przemo04053

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Kupić czy nie ?
« dnia: 29 Styczeń 2008, 11:00:14 »
Witam jestem nowy na forum wiec wypadało by się przedstawic nazywam się Przemek, i jestem zielony jeśli chodzi o komputery fakt grałem w gothicka 1, 2, Noc Kruka ale mój komputer juz trzeciej częsci nie pociągnoł.
Teraz nie dawno kupiułem komputer tzn tydzien temu i wzwiąsku z tym mam pytanie, czytalem na różnych forach ze gothic jest jednym wielkim bugiem i zastanawiam się czy go kupić bo moze byc tak ja go kupie i opkaza się ze nie bedzie płynnie chodził. Moje pytanie dotyczy tego jak będzie chodził gothic 3 na takiej konfiguracji.

Procesor: Intel Core 2 Quad Q6600 4x2,4 GHZ Cztero rdzeniowy
Płyta główna: Płyta Główna GIGABYTE GA-P35-DS3L - socket 775, chipset Intel P35
Pamięć ram: 4 GB ddr2 800 mhz Patriot
Karta graficzna: Karta Graficzna 8800 GT 1024 MB DDR3
Dysk Twardy: 400 GB SATA - Samsung/Seagate/WD

Prosze wymiencie swoje opinie czy będzie hulał na maxsymalnych ustawieniach

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Kupić czy nie ?
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Styczeń 2008, 15:48:01 »
Mam podobnego kompa, pójdzie ci na 100% na full płynnie, mi tylko przy teleportacji się przycina :P
« Ostatnia zmiana: 29 Styczeń 2008, 15:48:19 wysłana przez Mantos »

Forum Tawerny Gothic

Kupić czy nie ?
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Styczeń 2008, 15:48:01 »

Offline teken_f

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 109
  • Reputacja: 0
Kupić czy nie ?
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Styczeń 2008, 16:14:35 »