Autor Wątek: Komputer vs konsole  (Przeczytany 19899 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dark Prince

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: -2
Komputer vs konsole
« Odpowiedź #20 dnia: 31 Marzec 2007, 21:32:12 »
LoL. Niby na konsolach można tylko pograć? A Pooglądać filmy na DVD i słuchać muzy już nie można? Na taki X360 wchodzi więcej gier niż na pieca. Wiem, że zaraz banda dewotów zacznie mówić, że komp nie do grania jest, a do pracy. A ch**j mnie to obchodzi. Gram se na kompie i będę grał i z gier nie wyrosnę, gdyż jest to mój zawód. Tak, moją pracą jest chwalenie dobrych gier i zjeżdżanie słabych. Gram na kompie już od ponad 10 lat i nie uważam, że wyrosnę z tego. Oczywiście na konsolach gry działająo wiele płynniej, szybciej się ładują i nie wywala na pulpit, ale w polsce rynek konsolowy nie jest aż tak duży, bo więcej jest biednych ludzi niż bogatych.

Offline sid

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja: 0
Komputer vs konsole
« Odpowiedź #21 dnia: 31 Marzec 2007, 22:11:03 »
Cytuj
Kapi, konsole posiadają już łącza Internetowe, jednak nie działają one na zasadzie surfowania po internecie, tylko grania mutliplayer.
Jak to nie?
W 1998 roku ukazała się pierwsza konsola, która umożliwiała surfowanie po stronach www i korzystanie z podstawowych protokołów - Sega Dreamcast.
Bodaj w 1999 roku ukazała się PlayStation 2, która umożliwiała internautom wszystko to, co dawały pc-ty.
Potem był MS-XBox - też możesz go podłączyć do sieci i robić na nim dosłownie wszystko.
Teraz ludzie szaleją za X-Box 360 z trójrdzeniowym procesorem opartym na architekturze PowerPC. ÂŻyczę powodzenia w poszukiwaniu kompa na takim czymś.

Sam nie posiadam konsoli, nie gram w gry. Jak na razie to nie tak prosto napisać program w C++ za pomocą konsoli do gier (acz jest to nawet możliwe).

Forum Tawerny Gothic

Komputer vs konsole
« Odpowiedź #21 dnia: 31 Marzec 2007, 22:11:03 »

Offline Dante

  • Obywatel
  • ***