Autor Wątek: set ffbox  (Przeczytany 2559 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Matti12xd

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
set ffbox
« dnia: 26 Styczeń 2008, 20:30:40 »
Witam. Szukałem takiego tematu na forum ale nie znalazłem. Otóż zapewne wszyscy znają kod "set ffbox" (czy jakoś tak) umie go używać, ale nie włączyć, jak go wpisuję i mam podświetlonego npc.-ta to pokazuje się kod na niego, ale w okół niego pojawiają się pomarańczowe linie. Wiecie o co mi chodzi, jak to wyłączyć, to albo ten kod. Nie chodzi mi o ułatwienie sobie po przez kody bo to jest bez sensu. Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję.

Offline fijolek

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Reputacja: 1
set ffbox
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Styczeń 2008, 10:05:45 »
Te pomarańczowe linie to tylko obramówka , po uzyciu kodu ustaw się tak wzgledem przedmiotu (na którym kodu użyłeś) abyś widział całość napisu bąć jak najwiekszo jegoilość . Spisz go na kartke i wpisz jak tradycyjny kod i już po problemie       (czyli B > MARVIN > B > F2> i kod (nieraz trzeba insertem poprzedzić)

Aj motnełem się odp nie na to co trzeba , ---> a tego się nie da wyłonczyć , a jedyny sposób to stworzyć drugi tego typu przedmiot kodem(znajdującym się w obramówce) i przy nowym przedmiocie nie bedzie obramówek . A stary gdzieś wywal w mało uczęszczanym miejscu na mapie  
« Ostatnia zmiana: 27 Styczeń 2008, 10:09:23 wysłana przez fijolek »

Forum Tawerny Gothic

set ffbox
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Styczeń 2008, 10:05:45 »

Offline Godryk

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
set ffbox
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Luty 2008, 17:28:39 »
Cytat: fijolek
Te pomarańczowe linie to tylko obramówka , po uzyciu kodu ustaw się tak wzgledem przedmiotu (na którym kodu użyłeś) abyś widział całość napisu bąć jak najwiekszo jegoilość . Spisz go na kartke i wpisz jak tradycyjny kod i już po problemie       (czyli B > MARVIN > B > F2> i kod (nieraz trzeba insertem poprzedzić)

Aj motnełem się odp nie na to co trzeba , ---> a tego się nie da wyłonczyć , a jedyny sposób to stworzyć drugi tego typu przedmiot kodem(znajdującym się w obramówce) i przy nowym przedmiocie nie bedzie obramówek . A stary gdzieś wywal w mało uczęszczanym miejscu na mapie  


A co z kodem na postacie? Przcież postaci nie da się wziąźć i wywalić. Mam propozycję, wpisać kod ''set fbbox'' na zaznaczonej postaci, wpisać kod na ową postać i starą obramowaną postać zabić kodem ''kill''.

Offline Matti12xd

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
set ffbox
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Luty 2008, 17:39:17 »
Dzięki za odpowiedzi, mam drugie pytanie:

Jeżeli wpisuję "set ffbox" na np. drzwi to pisze "ocmbdoor" (czy jakoś tak)










                                              Matteo12xd

Offline Szabloząb

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
set ffbox
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Luty 2008, 20:45:41 »
A a probowales uruchomic ponownie gre?   JEÂŚLI uzywam tego kody to robie sava i uruchamiam ponownie gre i jest wszystko wporzadku.
NO i co ze pisze
Cytuj
Jeżeli wpisuję "set ffbox" na np. drzwi to pisze "ocmbdoor" (czy jakoś tak)
« Ostatnia zmiana: 09 Luty 2008, 20:47:52 wysłana przez Szabloząb »

Offline Matti12xd

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
set ffbox
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Luty 2008, 23:28:45 »
Bo jak wpisuje się kod "set ffbox" na jakiś przedmiot to powinien pokazać się kod na niego, a nie jakiej "ocmbdoor"

Dzięki z odpowiedzi.






Matteo12xd  







Offline Randall

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 170
  • Reputacja: 0
set ffbox
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Luty 2008, 23:40:32 »
Wyjdż z gry a potem znowu wejdż ale ja nienawidze kodów no ale zdażyło się  

Forum Tawerny Gothic

set ffbox
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Luty 2008, 23:40:32 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top