Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat
Coś o sobie
Azprime:
Mam na imie Adrian, obecnie mieszkam w Gdyni. Obecnie jestem w drugiej klasie Technikum ZSCHiE (Zespół Szkół Chłodniczych i Elektronicznych). Kujonem nie jestem. Muzyka... hmm ... jestem fanem zespołu happysad. W szczególności interesuje się piłką nożną. Od sezonu 2003/04 jeżdżę na każde mecze Arki Gdynia. Początkowo pierwsze dwa lata zasiadałem na 'torach'. Typowy sektor dla Pikników. Od sezonu 2005/06 zasiadam na młynie, dopinguje swój ukochany zespół, i zaliczam przynajmniej 3/4 wyjazdów w sezonie. (Kto interesuje się Polską Piłką ten powinien być obeznany w tym temacie). Lubie spać... o tak. Oglądam również Anime. Najbardziej do gustu przypadło mi: Elfen Lied, Naruto, Bleach, Higurashi no naku koro ni. Nie jestem skatem, nie jestem emo, to ja tworze styl. Niektórzy znajomi i znajome nazywają mnie metroseksualistą... ale cóż, bóg nie każdego obdarzył wysokim ilorazem IQ. Co do gier. Hmm. FIFA, Cała saga Gothic i to na tyle. Do wszystkich spraw podchodzę z dystansem. Nie toleruje lewackich poglądów oraz homoseksualizmu. To tyle o mnie.
Tiw:
Przeczytałem poprzedniego posta, troche ocenzurowałem i z racji tego, że troche podrosłem napisze nowego. Moje imię brzmi Adrian, jestem heteroseksualistą, rasa biała. I w zasadzie to by było na tyle z ważniejszych informacji. Dodam tylko, że miezkom na Górnym Śląsku, gdzie się urodziłem. Uwielbiam filmy, muzyke i <czasem> ksiązki. No i cały czas się edukuje. Bozia dała mi skromność.
Kirgo32:
Zapewne nikt się nie obrazi jak napiszę kolejny raz w temacie? Nie edytuję posta bo nikt wtedy nie zauważy wyników mojej ciężkiej pracy...