Magowie Energii/Many - wierzą w Innosa lub Adanosa. Od Magów Ognia lub Wody różnią się czarami i szatami. Nie można do nich przystąpić wierząc w Beliara. Mniej skupiają się na modlitwie, a bardziej na działaniu. Zwalczają zbyt wielkie zło (zwykłe zostawiają w spokoju) i starają się by zbyt potężne istoty nie używał swojej mocy; człowieka starają się najpierw przekonać go by przestał, bestie zabijają.
Szaty: szaty byłyby jasnobłękitne (Magowie Wody mają ciemniejsze) z czerwonymi ornamentami. Nowicjusze nie mieliby ornamentów, a Arcymagowie mieliby ich więcej i bardziej rozbudowane
Runy Energii/Many
1. krąg:
Pchnięcie - uderza pociskiem energii/many i odrzuca przeciwnika
Kula Energii/Many - jak kula ognia
2. Krąg:
Więzadło - unieruchamia przeciwnika na 20 sekund
Szwy - powala przeciwnika i przygważdża go do ziemi na 5 sekund, zadaje szczątkowe obrażenia
Uderzenie - silniejsze Pchnięcie
3. Krąg:
Dystans Wymuszony - utrzymuje przez 20 sekund przeciwnika na pewien dystans, jeśli się przybliżymy, on się przesunie, przeciwni może wokół nas krążyć
Grube Szwy - tak jak Szwy, tylko zadaje większe obrażenia
Mocne Więzadło - tak jak Więzadło, tylko, że na 45 sekund
Odepchnięcie - silniejsze Uderzenie
4. Krąg:
Dystans Konieczny - tak jak Dystans Wymuszony, tylko, że na 45 sekund, przeciwnik może chodzić tylko w wzdłuż prostej mag-przeciwnik
Mocne Szwy - tak jak Szwy, tylko że zadaje duże obrażenia
Twarde Więzadło - tak jak więzadło, tylko że na 1 minutę 10 sekund
Cios - tak jak Odepchnięcie, tylko silniejszy
5. Krąg:
Dystans Pewny - przeciwnik stoi w stosunku do nas w tym samym miejscu, przesuwa się wraz z nami na 70 sekund
Szwy Nieprzytomne - przygważdża przeciwnika, zmniejsza jego żywotność do zera, ale nie zabija
Stalowe Więzadło - paraliżuje na dwie minuty
Fala Ciosu - tak jak Cios, tylko wokół nas.
6. Krąg:
Śmierć - jak w nazwie, runa zakazana, posiadanie i handel tą runą również