Autor Wątek: Nowi Magowie  (Przeczytany 15220 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Amonef

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Sierpień 2008, 12:35:04 »
jak można by zostać magiem wody lub nekromantą i xardas by nas uczył to by starczyło w zupełności

Offline Ball Devan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #41 dnia: 12 Sierpień 2008, 09:58:29 »
gdy przeczytałem nowych magów od Smok Finkregh do normalnie wybuchłem :) bardzo fajny ten pomysł ze smoczymi magami

Forum Tawerny Gothic

Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #41 dnia: 12 Sierpień 2008, 09:58:29 »

Offline Rysownik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: 0
  • Veni, vidi fugi
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #42 dnia: 22 Sierpień 2008, 19:35:44 »
Magowie Energii/Many - wierzą w Innosa lub Adanosa. Od Magów Ognia lub Wody różnią się czarami i szatami. Nie można do nich przystąpić wierząc w Beliara. Mniej skupiają się na modlitwie, a bardziej na działaniu. Zwalczają zbyt wielkie zło (zwykłe zostawiają w spokoju) i starają się by zbyt potężne istoty nie używał swojej mocy; człowieka starają się najpierw przekonać go by przestał, bestie zabijają.

Szaty: szaty byłyby jasnobłękitne (Magowie Wody mają ciemniejsze) z czerwonymi ornamentami. Nowicjusze nie mieliby ornamentów, a Arcymagowie mieliby ich więcej i bardziej rozbudowane

Runy Energii/Many
1. krąg:
Pchnięcie - uderza pociskiem energii/many i odrzuca przeciwnika
Kula Energii/Many - jak kula ognia
2. Krąg:
Więzadło - unieruchamia przeciwnika na 20 sekund
Szwy - powala przeciwnika i przygważdża go do ziemi na 5 sekund, zadaje szczątkowe obrażenia
Uderzenie - silniejsze Pchnięcie
3. Krąg:
Dystans Wymuszony - utrzymuje przez 20 sekund przeciwnika na pewien dystans, jeśli się przybliżymy, on się przesunie, przeciwni może wokół nas krążyć
Grube Szwy - tak jak Szwy, tylko zadaje większe obrażenia
Mocne Więzadło - tak jak Więzadło, tylko, że na 45 sekund
Odepchnięcie - silniejsze Uderzenie
4. Krąg:
Dystans Konieczny - tak jak Dystans Wymuszony, tylko, że na 45 sekund, przeciwnik może chodzić tylko w wzdłuż prostej mag-przeciwnik
Mocne Szwy - tak jak Szwy, tylko że zadaje duże obrażenia
Twarde Więzadło - tak jak więzadło, tylko że na 1 minutę 10 sekund
Cios - tak jak Odepchnięcie, tylko silniejszy
5. Krąg:
Dystans Pewny - przeciwnik stoi w stosunku do nas w tym samym miejscu, przesuwa się wraz z nami na 70 sekund
Szwy Nieprzytomne - przygważdża przeciwnika, zmniejsza jego żywotność do zera, ale nie zabija
Stalowe Więzadło - paraliżuje na dwie minuty
Fala Ciosu - tak jak Cios, tylko wokół nas.
6. Krąg:
Śmierć - jak w nazwie, runa zakazana, posiadanie i handel tą runą również
« Ostatnia zmiana: 22 Sierpień 2008, 19:46:37 wysłana przez Rysownik Komiksów i Potworków (RKiP) »

Offline wiedzmin4269

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mordo ty moja
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #43 dnia: 29 Sierpień 2008, 12:02:59 »
a dla mnie to mogą być jescze tacy magowie jak drudzi z G3. przynajmniej byłoby więcej zaklęć i to oni mogli mieć ten klasztor w GD

Offline xanatos

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubie cole :) Gram w Gothica :D
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #44 dnia: 11 Wrzesień 2008, 15:02:09 »
A ja bym chciał, żeby w Gothic byli magowie światła, którzy za niewielką opłatą mogliby w nocy nam oświetlić drogę i ochronić w podróży np. na farmę Onara, do karczmy "Martwa Harpia", albo do Khorinis, no i jeszcze w drodze do klasztoru.
« Ostatnia zmiana: 11 Wrzesień 2008, 15:02:40 wysłana przez xanatos »

Offline Getar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #45 dnia: 13 Wrzesień 2008, 20:02:57 »
xanatos: a od czego masz niby zaklęcie, które przywołuje kulę światła, która oświetla nam drogę(zapomniałem jak się nazywa)?

Offline xanatos

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubie cole :) Gram w Gothica :D
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #46 dnia: 13 Wrzesień 2008, 23:08:57 »
Ale mi nie chodziło TYLKO o światło ale także ochrone :P

Offline Azariel

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 170
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
  • cudów nie ma, wszystko ściema
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #47 dnia: 15 Październik 2008, 20:57:41 »
Magowie lodu- magi by używali np. zamrożenie,lodowe pociski
przecież to magowie wody używają takich czarów.Chciałbym tak samo jak inni żeby był klasztor nekromantów w tej dolinie co był Lester albo przy wieży Xardasa.

Offline Roger

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #48 dnia: 18 Październik 2008, 16:55:16 »
Powin byc Krag Nekromanow lub Krag Blyskawicy

Krag Nekromnatow:
Maja swiatynie w najwiekszym lesie Khorinis. Wiadomo posluguja sie zakleciami 6 kregu a nowe to:
- Kula ciemnosci (wylacza wszystkie zrodla swiatla w danym pomieszczeniu, co pozwala na ucieczke)
- Czarna Mgla (tworzy mgle utrzymuje sie ona na 5min. i odejmuje w jakims terenie wszystkim troche zycia

Krag Blyskawicy:
Maja swiatynie na najwyzszej gorze. Wladaja pogoda, piorunami i niebem. Zaklecia to:
- Blyskawica (numer 1 i 2 juz istnieja)
- Piesc wichru
- Zmiana pory dnia (wiadomo zuzywa 10 many)
I rozne inne z blyskawicami i wiatrem.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Nowi Magowie
« Odpowiedź #48 dnia: 18 Październik 2008, 16:55:16 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top