Autor Wątek: Wyprawa do Dworu Eisenheim'a  (Przeczytany 3539 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« dnia: 03 Styczeń 2008, 15:30:27 »
Nazwa: Dwór Eisenheim'a
Zleceniodawca/Opiekun: Canis
Wykonujący: 5 osób (Canis + 4 rycerzy z zakonu mroku...)
Opis: Wyprawa do dworu Eisenheim'a
Wymagania: Walka Bronią III/Walka broną Palną IV

- Canis - Mistrz Zakonu Mroku - Nekromanta
- Samug - Wielki Konsul Zakonu Mroku - ÂŁowca Nagród
- Darkon - Rycerz Mroku - ÂŁowca Nagród
- EnzoFerrari - Rycerz Mroku - ÂŁowca Nagród
- Assasyn - Rycerz Mroku - Szef Klanu Ohsi

Canis wyszedł przed Zakon Mroku. Widział chwilowo niepzychodzących Rycerzy, więc wziął kartkę i napisał: "Poczekajcie na mnie, przygotowywuję się do rytuału, za chwilę wrócę z najważniejszym skłądnikiem, a wy poczekajcie." Canis przybił kartkę. Poczym otworzył starą, nieco poniszczoną przez czas księgęi przeczytał mały bfragment, poczym skup[ił się i przeteeportował na ścierzkę do dworu Eisenheima. nikogo niebyło, miał jeen worek o czarnej barwie, nasypał do niego piasku z drogi, zobaczył jak dużo jest miejsca a było go sporo na ścierzce. drzewa sporo od niejoddalone. Canis zawiązał woreczek z piaskiem, przywiązał do swej szaty i przeteleportował spowrotem przed Zakon Mroku. Zerwał kartkę, a Samemu rozpalił ogień na ścierzce, położył nad nim kociołek i zaczął gotować wodę... Czekał na pozostałych członkow wyprawy...

// Oczywiście podajemy ekwipunek  
----------

Bronie:


Nazwa Broni: Kostur Cienia
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Kostur
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: V
Dodatkowo: Błogosławiony Oręż, Magia ÂŚmierci

Pancerze:

Nazwa: Szata Adepta Nekromantacji
Typ: Szata
Rodzaj: Bawełniano-Lniana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Umagiczniona Szata, Błogosławiona Szata, Mistrzowska Szata,

Nabyte Zdolności:
Walka Kosturem: V + Odbijanie Zaklęć Kosturem
Walka Bronią Jednoręczną: III
Walka Sztyletem: III
Strzelanie z ÂŁuku: IV
Strzelanie z Kuszy: IV
Skradanie: III (Chód + Bieg + Sprint i skoki) + Akrobatyka
Negocjacje
Zielarstwo
Wytrzymałość na Ból
Zabieranie Trofeów zwierzęcych: Skóry; Kły; Pazury; Płytki Pancerza; Zuaczki; Organy; Rogi; Skrzydła; Rządła; ÂŁuski; Futra Małych + Dużych Zwierząt; Upuszczanie Krwi II (6 l.); Trucizna Krwiopijców + Topielców; Zbieranie mięsa I;
Gra Na bębnie
Gra Na lutni


Nauczone Czary:

- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;

- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie

- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;

- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;

- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica;

Umiejetności Dodatkowe:
- Tworzenie Ożywieńca 1/1
- Rytualizm 2/2
- Spirytyzm 3/3
- Metamorfoza 1/1
- Projekcja Astralna 1/1
- Wskrzeszenie Zmarłego 1/1
- Koncentracja 1/1
- Teleportacja 3/3
- Medytacja 0/2
- Lewitacja 0/2

Alchemia:
Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
Odtrutka (0.3l)
« Ostatnia zmiana: 03 Styczeń 2008, 18:38:15 wysłana przez Canis »

Offline Enzo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Styczeń 2008, 15:25:06 »
Na miejsce spotkania przybył Enzo :
- Witaj mistrzu! Jeszcze chyba nikogo nie ma.

-Umiejętności(walka w zwarciu)

Broń jednoręczna

- Walka mieczami jednoręcznymi I
- Walka mieczami jednoręcznymi II
- Walka mieczami jednoręcznymi III

Umiejętności(walka na dystans)

ÂŁuk

- Strzalanie z ÂŁuku I
- Strzelanie z ÂŁuku II
- Strzelanie z ÂŁuku III

Kusza

- Strzelanie z kuszy I

Myśliwskie

- Pozyskiwanie Skór
- Pozyskiwanie Kłów
- Pozyskiwanie Pazórów
- Pozyskiwanie Rogów

Obrona

Obrona Tarczą I
Obrona Tarczą II

Umiejętności złodziejskie

- Skradanie się I (chód)
- Skradanie się II(bieg)
- Skradanie się III(sprint i skoki)

- Akrobatyka

Trofea

- Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)

Wytrzymałości
- Wytrzymałość na ból

Handel

- Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)
- Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)
- Negocjacje łowcy III (+25% nagrody)

Broń

Nazwa Broni: Ulepszony Dotyk ÂŚmierci[używane]
Typ: Jednoręczna
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż

Nazwa: ÂŁuk Enza
Typ: Duży
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Opis: ...
Dodatkowo: Mistrzowski, błogosławiony.
(50 zatrutych strzał)

Pancerz

Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Opis: Ta zbroja zapewnia średnią ochronę przed bronią.
« Ostatnia zmiana: 04 Styczeń 2008, 15:36:34 wysłana przez EnzoFerrari »

Forum Tawerny Gothic

Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Styczeń 2008, 15:25:06 »

Offline Samug

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 0
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Styczeń 2008, 16:41:24 »
Na miejsce spotkania przybył Samug.

Umiejętności:

Bojowe:
- Walka mieczem jednoręcznym III
- Obrona Tarczą III
- Walka wardyną III
- Strzelanie z kuszy IV

ÂŁowcy:
- Negocjacje łowcy III (+25% nagrody)
- Kondycja łowcy
- Wytrzymałość łowcy
- Szybsze ładowanie kuszy

Złodziejskie:
- Skradanie Się III (Sprint i Skoki)
- Akrobatyka

Myśliwskie:
- Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)

Magia Wampirów:
- Przemiana w Nietoperza
- Pocisk Nienawiści

Pozostałe:
- Wytrzymałość na ból

Ekwipunek:[/u]

Bronie:
Nazwa - ÂŁowca Krwi
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,

Nazwa Tarczy: Tarcza ÂŻelazna
Typ: ÂŚrednia
Rodzaj: ÂŻelazna
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiona Tarcza, Mistrzowska Tarcza

Zbroje/Szaty:
Nazwa Zbroi: Dracoński Pancerz
Typ: Całkowita
Rodzaj: ÂŻelazna
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiona Zbroja, Mistrzowska Zbroja
Opis: Zbroja podarowana przez Draconów.

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Styczeń 2008, 17:40:19 »
Na miejsce spotkania przybył Assasyn...

3 mikstury lecznicze, 2 x Runa Ognia, Runa ziemi

Umiejętności:
walka bronią jednoręczną I,
walka dwoma ostrzami IV,
Uniki III*
Pomoc ciałem I**
strzelanie z łuku III,
skradanie III (sprint i skoki),
akrobatyka,
negocjacje,
Otwieranie zamków II

Uniki *
Umiejętność ta polega na wykonywaniu odpowiednich uników przed atakami wroga i przyjmowaniu ciosów. Oczywiście wszystko działa tylko w przypadku lekkich skórzanych pancerzy, zbrój i szat. Przy najwyższym poziomie tej umiejętności w połączeniu z akrobatyką i wyćwiczeniem zdolności złodziejskich (w końcu zwinność i zręczność) takie rozwiązanie jest lepsze niż noszenie ciężkiej zbroi z rudy lub deadru.

Pomoc ciałem **
Dzięki temu osoba może podczas walki pomagać sobie rękoma lub nogami odpychając oponenta, bijąc go czy nawet podkładaniem nóg. Ta umiejętność może w ostatniej chwili odmienić losy walki.

Magia Ogólna:

ÂŚwiatło,
Telekineza,
Sen



Nazwa Broni: 2 x Ulepszony Szelest ÂŚmierci (używane)
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Mistrzowski Oręż, Błogosławiony Oręż


Nazwa: Zbroja Wodza Klanu [używany]
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithrilowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja, Błogosławiona Zbroja

Offline Darkon

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 0
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Styczeń 2008, 19:57:00 »
Na miejsce spotkania przybył także Darkon

Info o postaci:

[a href=\"http://img145.imageshack.us/my.php?image=darkonmw7.png\" target=\"_blank\"]http://img145.imageshack.us/my.php?image=darkonmw7.png[/a] (obrazek z Darkonem)

Umiejętności:

Walka w zwarciu:

Bronie jednoręczne I

Bronie dwuręczne I
Bronie dwuręczne II
Bronie dwuręczne III

Walka na dystans:

Kusze I
Kusze II
Kusze III
Kusze IV

Poruszanie się:

Skradanie się I

Trofea:

Pozyskiwanie:
- Skór
- Pazurów
- Kłów
- Trucizn (I lvl)

Rzemiosło:

Amatorskie Kowalstwo
Zaawansowane Kowalstwo
Profesjonalne Kowalstwo

Wyrób broni jednoręcznych
Wyrób broni dwuręcznych

Kowal Mieczy I
Kowal Mieczy II

Kowal Toporów I
Kowal Toporów II


Amatorskie ÂŁuczarstwo

Kusze I

Ekwipunek:

Używane:

1. Pancerz:

Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Opis: Ta zbroja zapewnia średnią ochronę przed bronią. Jest standardowym pancerzem ÂŁowców.
Materiał: 3 skóry wilka, 2 skóry topielca, 2 zębacza, 15 pazurów

2. Broń do walki w zwarciu:

Nazwa: Gniew Wilka
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość: Zaawansowane
Poziom: II
Dodatkowo: <brak>
Opis: Kolejne dzieło Darkona. Rączka jest obita kawałkiem skóry wilka, a ostrze jest długie i ostre. Miecz pachnie nowością i świeżością. Jest świetnym wyborem dla w pół zaawansowanego nomada broni dwuręcznych.

3. Bron do walki na dystans

Nazwa Broni: Kusza ÂŚwiętych Płomieni
Typ: Duża
Rodzaj: Kusza
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: Mistrzowska Kusza, Błogosławiona Kusza
Opis: Jedna z najwspanialszych kusz, jakie widział świat. Kusza świetnie leży w ręce, a mimo to, wygląda niczym pomniejszona machina oblężnicza. Emanuje z niej aura Innosa - boga, na ołtarzu, którego została ona pobłogosławiona. Rzemieślnik wykonał kawał dobrej roboty. Kusza stworzona została z czarnego, gustownego drewna. Wyrzezbione zostały na niej także motywy płomieni i ognia.

1x Kołczan zatrutych bełtów (pozostało ok. 35 bełtów)

4. Złoto

Sakiewka z 200 szt. złota
« Ostatnia zmiana: 04 Styczeń 2008, 21:24:46 wysłana przez Darkon »

Canis

  • Gość
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Styczeń 2008, 20:28:41 »
woda długo się gotowała, a wszyscy przybyli. Canis wstał i rzekł.
- No to towarzysze, narysujecie teraz pentagram - Narysowaliście pentagram sporej wielkości. - Ustawicie ten oto pięciokątny blok w centrum tak by stał dokładnie między prostymi... - zrobiliście to - teraz, niech każdy da po pięć kropel swej krwi, panowie wampiry 10. - zrobiliście to. - Teraz każdy stanie na jednym ramieniu gwiazdy, tak, aby pięty dotykały zewnętrznego pierścienia. - zrobiliście to. - no a teraz patrzcie i czekajcie. - Powiedziałem i przeniosłem kocioł bliżej pentagramu.

do wywaru, o barwie czerwonej, dolałem mały flakonik swej krw, a bawa zmieniła się na purpurową. pomyślałem... "jak narazie doskonale..." poczym dosypałem szczyptę piasku i wymieszałem, nad wywarem unosił się miły zapach. Canis wiedział iż tak się stanie, więc dosypał nieco ziemii z miejsca w kturym stał (sprzed zakonu Mroku). Wywar był teoretycznie gotowy. Canis kucnął i do kolejnego worka zebrał garść piasku z ziemii sprzed zakonu mroku, i przywiązał worek do pasa przy swej szacie. worek z którego uszczknął drobinę piasku ze ścierzki prowadzącej do dworu, położył na kamiennym bloku wewnątrz pętagramu. Oczywiście rozwiązany worek. Canis wziął spory flakon, w którym uprzednio trzymał swą krew i nabrał do niego wywaru. włożył do szaty, przy okazji wyjął drugi, który począł trzymać w dłoni, napełnił go oczywiście wywarem. stanął na ostatnim wolnym ramieniu pięcioramiennej gwiazdy i zaczął szeptać coś po drakońsku. podczas tego żucił flakon w kamienny blok rozbijając, i obryzgując nim każdego, i pokrywając cały piasek ze ścierzki. Canis dokończył słowa, wtedy wywar począł zmieniać się w kłęby fioletowego dymu ogarniając pentagram tworząc lejek odwrócony szerszą stronąś ku dołowi. każdy stał nieruchomo, Canis wypowiedział jedynie na koniec dwa istotne słowa "Dwór Eisenheim'a". po chwili pentagram wraz z blokiem jak i wszyscy uczestnicy podczas rytuału, wszystko co ochlapane wywarem, zostało przeteleportowane na ścierzkę, na której widać było w oddali dwór. drzewa były bezlistne, jednak niepokryte śniegiem, najwyra źniej an tym obrzaszrze śnieg niepada... albo specyfika tego klimatu oraz tych drzew... wyglądały jakby były obumarłe. Wszyscy ruszyliśmy dalej.
- Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie tego poco idziemy gdzie dokłądnie lub jeszcze inaczej czemu nas akurat tylu czy coś, pytajcie śmiało... - powiedziałem widząc zdziwione miny że wywar z ich ciał jak i wszystkiego co zostało tu przyteleportowane... zniknął... wyparował... Szliśmy chwilę, kiedy to usłyszeliśmy szmery na ziemi, a potem ujrzeliśmy 6 zombie wygrzebujących się z ziemii (chyba każdy rozumie co to oznacza, walkę)

6 Zombie

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Styczeń 2008, 20:47:12 »
Ohsiańczyk wyjął natychmiast swe 'Szelesty ÂŚmierci'. Zombie powoli zbliżały się do grupy, zaś on sam stał i czekał na ich pierwszy ruch. W końcu umarli przyśpieszyli kroku i z impetem rzucili się na śmiałków. Assasyn zmierzył wzrokiem jednego ze swoich przeciwników. Obaj naraz zaczęli biec do siebie, wydając okrzyk bojowy. Trup pierwszy chciał zaatakować. Spróbował wskoczyć na klanowicza, jednak on wykonał błyskawiczny unik. Wróg upadł na ziemię. Wojownik zaczął uderzać potwora swoimi ostrzami. Po paru sekundach oponent wreszcie przestał cię ruszać. Kolejny ożywieniec, śladem swojego poprzednika, również ruszył na szlachcica. Ten odwrócił się i zablokował atak. Odepchnął nogą umarlaka, który stracił równowagę i upadł. Zaraz po tym, Ohsiańczyk wykonał szybkie uderzenie od góry swoim orężem. Potwórzył ten cios jeszcze raz i w końcu pozbył się drugiego oponenta.

Dwa zabite, zostają cztery
« Ostatnia zmiana: 04 Styczeń 2008, 21:11:03 wysłana przez Assasyn »

Offline Darkon

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 0
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Styczeń 2008, 21:29:00 »
Darkon wyjął szybko kuszę i wystrzelił kilka bełtów w stronę jednego z zombie, który zbliżał się akurat do niego. Bełty trafiały bardzo celnie i zadawały wielkie obrażenia nieumarłemu. Darkon wyjął miecz i kilkoma cięciami zakończył już na dobre kolejny żywot zombiaka. Następnie wampir zauważył kolejnego zbliżającego się do niego nieumarłego, lecz teraz już szybko doskoczył do niego i zaczął go uderzać Gniewem Wilka. Zombiak pod naporem w miarę szybkich jak na broń dwuręczną ciosów, cofał się do tyłu nie mając szans na atak. W końcu Darkon wykonał cięcie na wysokości głowy nieumarłego, które okazało się celne i powaliło na dobre i tego umarlaka

Zabiłem dwa kolejne. Zostało dwa

//Z 35 bełtów w kołczanie ubyło mi ok. 5. Aktualny stan kołczanu = ok. 30 bełtów//

Offline Samug

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 0
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Styczeń 2008, 22:45:13 »
Samug zaszarżował na jednego, z zombie. Tarczą osłaniając się przed atakami uderzył ostrzem w gardło stwora. Zwinnie skoczył w bok i ciął ponownie tym razem mierząc w brzuch. Zombie zacharczał i padł na ziemię. ÂŁowca rzucił tarczę na ziemię i chwytając miecz oburącz zdzielił stojącego tyłem potwora w czaszkę. Zombie obrócił się i zaatakował. Wampir przyjął uderzenie na pierś. Zaprał się nogą o ziemię, aby nie upaść poczym wyprowadził dwa szybkie cięcia powalając przeciwnika.

Zombie: BRAK

Canis

  • Gość
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Styczeń 2008, 22:55:54 »
Po zabiciu Zombie ruszyliśmy6 dalej, nadal niemieliście pytań więc nieprowokowałem do ich zadania. Doszliśmy do dworu, przeszliśmy przez wrota, staneliśmy na marmurowym stopniu i uśmiechnąłem sie i powiedziałem.
- Ha teraz taki bajer tego dworku. - powiedziałem i rozłożyłem ramiona gdy były rozłożone zacisnąłem je, a dwustronne wrota poczęły się otwierać.

Wrota się otworzyły a w piątkę weszliśmy do środka. była to wielka sala o czarnej, marmurowej posadzce i czrnymi kolumnami. nawa główna kierowała w stronę końca sali, gdzie na piedestale stał szarawy kryszta, a oibok niego, z lewej i prawej strony, dwa trony... Saliście nadal przy wejściu, a sam powoli podchodziłem do kryształu rozglądając się po ścianach, widziałem obrazy swej rodziny, dziadów pradziadów ojca, jak i matki babki itd. podeszłem do kryształu chwyciłem go dłońmi, poczym wraz z nim zniknąłem, a w każdym rogu pomieszczenia, a było ich 4, począł pojawiać się srebrny dym, a gdy opadł widać było sylwetki ghouli, w każdymk rogu po jednym.

4 Ghoule

// stworzenia te są bardzo zwinne, szybkie bardzo silne, chce wam uświadomić z nimi problem, ja z Travisem gdy jeszcze byliśmy adfeptami, i Travis żył, mieliśmy przyjemność spotkać jednego. walka była zarzarta i trudna, zaklęcia II poziomu wtajemniczenia były nieco działające lecz zabicie stwora było bardzo, bardzo problematyczne, mam nadzieje ze przyuważe tu współpracę...
« Ostatnia zmiana: 04 Styczeń 2008, 23:01:43 wysłana przez Canis »

Offline Enzo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Styczeń 2008, 09:43:24 »
Enzo stanął kilkanaście metrów przed jednym z ghouli. Wyciągnął łuk i wystrzelił z niego dwie zatrute strzały, które trafiły w domniemanego ghoula. Potwór osłabiony zatrutymi strzałami miał mniej siły, więc ÂŁowca ruszył, aby dokończyć swego dzieła i zaczął walkę z potworem.
- Darkon wyciągnij swoją kuszę, i strzelaj w ghoula ja w tym czasie będę z nim walczył wręcz - mówiąc to ÂŁowca uderzył dwa razy potwora w ramię i ghoul strasznie osłabł gdy wtedy Enzo trafił go mieczem jeszcze raz...

//1 niemalże ubity(Darkon dobij go kuszą)

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #11 dnia: 05 Styczeń 2008, 15:07:06 »
Assasyn natychmiast zakradł się za Ghoula walczącego z Darkonem. Zaczął ciąć swoimi mieczami maszkarę. Robił jej głębsze i płytsze blizny, a dodatkowe rany po brzuchu otrzymywał od miecza Darkona. Potworowi trudno było się wyrwać z pułapki, w skutek okaleczeń był już bardziej wyczerpany. Ohsiańczyk odszedł jeden krok od atakowanej maszkary i pchnął ją swoimi mieczami w plecy. Ich czubek lekko wbił się w cielsko potwora. Ten natychmiast odpowiedział i usiłował wskoczyć na klanowicza. Ten swoimi mieczami zablokował atak, a wampir zajął się od tyłu stworem. Zdezorientowany, zaczął atakować ÂŁowcę Nagród. Szlachcic wyjął runę i wyciągnął rękę.
- Heshar! - krzynkął, a z jego ręki wyleciał ognisty pocisk, który trafł Ghuola. Trawiony przez płomienie, po kilku atakach Darkona padł...


Zabity jeden, zostają dwa.

Offline Enzo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Styczeń 2008, 11:04:49 »
Enzo podbiegł do jednego z dwóch pozostałych ghouli. Wyciągnął miecz i zaczął walkę z potworem.  
Ghoul trafił ÂŁowcę w ramię. Enzo nie chcąc dopuścić do takich typu sytuacji zaszarżował na potwora i trafił go mieczem kilka razy w twarz. ÂŁowca chcąc samemu dokończyć dzieła uderzył ghoula w nogę, a następnie szybko trafił go w ramię. Potwór był bardzo osłabiony, więc łowca trafiając go w brzuch zakończył jego żywot...

Offline Samug

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 0
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #13 dnia: 06 Styczeń 2008, 12:17:12 »
Samug zażarcie walczył z ostatnim ghoulem. Licząc, że przeciwnik się zmęczy łowca nie odpowiadał na ataki ograniczając się do osłaniania tarczą. Stwór jednak nie okazywał jednak żadnych objawów zmęczenia wciąż nacierając. Wampir postanowił zadziałać. Szybkim zwodem zmylił przeciwnika wybijając go na chwilę z rytmu. Wykorzystując moment Samug ciął go tuż pod pachą. Ghoul przystanął w miejscu, co pozwoliło łowcy uderzyć ponownie. Mocnym zamachem wbił ostrze w lewy bok przeciwnika. Potwór ryknął i potężnym ciosem łapy posłał wampira na ziemię. Z mieczem w brzuchu stwór rzucił się na Samuga, który odruchowo zasłonił się tarczą. Napierając na tarczę ghoul wbił w siebie ostrze aż po rękojeść poczym padł na ziemię. Po chwili skonał.

Canis

  • Gość
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Styczeń 2008, 12:34:15 »
Wszystkie Ghoule zostały zabite.
W tym czase w salach pod ziemią gdzie przeteleportował kryształ. Stałem nieruchomo widząc kryształ d łoniach, szary, z idącą szarawą smugą przez środek... Wtem przedemną pojawił się szkielet odziany w podobną szat do szaty nekromanty, lecz podartą. w lewej ręce trzymał kostur i używał go do podpierania się, począł przemawiać do mnie.
- Witaj Canisie... Pewnie niewiesz kim jestem... nazywam się Edward Eisenheim. Nazwisko w pełni ci znane jak sądzę, chociaby z tego względu iż jest częściowo twoje.
- hmmm... Więc Edwaqrd... czyżby mój dziadek ta? Nieważne. Zapewne wiesz pocom przybył, po ten oto kryształ i pomoc odnośnie dziedzictwa naszego rodu... ścierzki magii. - zapytałem prosto z mostu.
Zdezoriętowany Edwart przemówił...
- No tak. skoro wiesz to mówię. w rękach trzymasz kryształ, bardzo żadki kryształ. ziemia rodzi je tylko w jednym miejscu na tej ziemii, i niegdzie indziej ich śladów nieodnaleziono. Kryształ posiada moc iluzji. Pomoże ci podczas tworzenia zaklęć... teraz trochę o magii iluzji... jeżeli pamietasz i ojciec ci mówił, ścierzka ta jest bardzo potężna. opanowywuje umysł przeciwnika, modernizuje go tak by był podpożądkowany jego woli... wspaniała moc... taka... przyjemna kontrola drugiej osoby... bardzo dużą przyjemność sprawia patrzenie gdy tak ktoś cierpi... - szkielet przerwał najwyraźniej przypominając sobie zamierzchłe czasy.
- a więc cóż muszę wiedzieć by zacząć tworzyć? naczym ona polega? kiedy można ją stosować?

---

W tym czasie na polu walki. cztery ghoule rozpadły się w pył, a z pyłu każdego ghoula uformowało się zombie, w ten sposób powstały kolejne czteryu wrogie jednostki, lecz tym razem zombie...

4 zombie

Offline Enzo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Styczeń 2008, 13:31:09 »
Enzo nie tracąc czasu ruszył na jednego zombie. Kilkanaście metrów przed stworem zatrzymał się i wyciągnął łuk. Naciągnął jedną zatrutą strzałę i puścił ją w stronę zombie. Stwór zatrzymał się. Strzała zaczęła zatruwać mu ciało. ÂŁowca korzystając z sytuacji puścił jeszcze jedną strzałę, która znacznie osłabiła przeciwnika. Później Enzo dobiegł do zombie i dobił go mieczem. Stwór padł na ziemię...

1 zombie ubite
Zostało : 3

Offline Darkon

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 0
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Styczeń 2008, 18:02:01 »
Do Darkona zbliżały się nieubłaganie dwa Zombie, które w dawnej postaci zabił lub przyczynił się do ich śmierci. Wampir wyjął kuszę i przykucając wystrzeliwywał w jednego z nich bełty. Bełtów zdązyło się wbić w nieumarłego 5, a wtedy i on i jego "brat" byli już blisko wampira. Darkon wyciągnął miecz i szybko wydał kilka cięć w zranionego pociskami zombiaka. Ten zawył i cofnął się, natomiast wampir nie próżnując pchnął Gniew w brzuch drugiego, na razie nieruszonego nieumarłego. Niestety, pchnięcie nie było całkiem celne i tylko lekko drasnęło zombie w bok. Draśnięty nieumarły wyprowadził kilka kontraataków, jednakże żaden z nich nie trafił w wampira. Darkon wydał kilka cięć w stronę zombiaka, z którym teraz walczył, a ten upadł na posadzkę. Wampir wbił jeszcze miecz w cielsko nieumarłego i szybko obejrzał się za drugim z zombiaków, które go atakowały. Poszukiwany nieumarlak zbliżał się już do wampira, lecz został szybko uśmiercony kilkoma dodatkowymi cięciami ze strony Darkona.

Dwa zabite, został 1

Tracę 5 bełtów - zostało mi 20 bełtów w kołczanie
« Ostatnia zmiana: 06 Styczeń 2008, 19:32:20 wysłana przez Darkon »

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #17 dnia: 06 Styczeń 2008, 18:44:51 »
Cytuj
nazywam się Edward Eisenheim

//Êdward ¡cki ;p

Ohsiańczyk wyjął swe ostrza i zaszarżował na ostatniego zombie. Ten jednak - jak jego ostatnie wcielenie, był bardzo zwinny. Unikał często cięć wojownika. W końcu Assasynowi udało się odepchnąć nogą potwora. Ten odszedł parę kroków, lekko zdezorientowany. Klanowicz podbiegł do ożywieńca i jeszcze raz go popchnął. Sam później cofnął się kilka kroków. Jedną ręką wyjął runę.
- Heshar! - krzyknął, a z jego ręki wystrzeliła ognista kula. Umarlak pod wpływem uderzenia pocisku, odleciał metr i zaczął się palić...


Wszystkie martwe...

Canis

  • Gość
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #18 dnia: 06 Styczeń 2008, 19:00:27 »
wszystkie zombie zostały zabite,
w tym czasie Canis Eisenheim w ozmowie z Edwardem Eisenheim

- Więc tak Canisie - powiedział Edward. - Zacznijmy iż tworzyły je pokolenia, ale razem w świecie umarłych wiemy, że utworzysz ją ponownie i chcemy byś przekazał tą wiedzę dalej... więc tak. Magia polega na ingerencji umysłu w cudzy, przeinaczeniu jego myśli tak aby działało na swoją korzyść, rozumiesz co mam na myśli... Stosować ja możesz właściwie zawsze, zaklęcia są szybkie znaczy inaczej, szybko działają i są straszliwe... cudowne... by je zrobić pierw musisz zdać sobie sprawę co one mogą, potem powinieneś dojść do jedno - dwuwyrazowych formuł w naszym języku... zaklęcia są straszliwe... krótkie... łatwe... powinienes wiedzieć jak kierować swoją moc, nie tak jak inne magie, tutaj twoja moc nie ma być kierowana tylko z ciała, ale dogłębnie z umysłu, musisz umieć kontrolować przeciwnika nie go zniewolić czy też ranić maz go ... w taki jakby sposób opętać...
- Czyli do każdego zaklęcia czeka mnie teologiczna przeprawa, dojście do najprostrzej postaci zaklęcia, wypróbowywanie go... Czy jakaś jeszcze rada?

---

W tym czasie na polu walki.
ciała zombie rozpadły się w szary - biały pył i uformowały z nich skielety, z ciał powstały 4 szkielety...

Offline Darkon

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 0
Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Styczeń 2008, 19:28:06 »
- Nie, nie, nie! teletubiś ile razy można zabijać tych samych debili! - wrzasnął Darkon i rzucił się z Gniewem Wilka na jeden z szkieletów

Nieumarły został lekko draśnięty w żebra i odpowiedział Darkonowi silnym ciosem w szczęke. Wampir zachwiał się, lecz jeszcze bardziej rozwścieczony zadał kolejny cios. Cios trafił i pozostawił sięć złamań na czaszcze szkieletu. Darkon wyprowadził kolejne cięcie na wysokości żeber, lecz szkielet pierwszy podciął wampirowi nogi. Rozzłoszczony Rycerz Mroku po upadku na posadzkę szybko przeturlał się i wstał spowrotem. Zanim szkielet wyprowadził kolejny cios, Darkon pchnął go Gniewem, a następnie dobił cięciem. Rozległ się dźwięk łamanych kości, a szkielet upadł na posadzkę. Ocierając krew z policzka, Darkon przewrócił wzrokiem po pomieszczeniu czy komuś nie jest potrzebna pomoc w walce...


Zostały 3 szkielety
« Ostatnia zmiana: 07 Styczeń 2008, 15:58:03 wysłana przez Darkon »

Forum Tawerny Gothic

Wyprawa do Dworu Eisenheim'a
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Styczeń 2008, 19:28:06 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything