Autor Wątek: VII Zadanie (nie)bezimiennego  (Przeczytany 1482 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline (nie)bezimienny

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
VII Zadanie (nie)bezimiennego
« dnia: 15 Grudzień 2007, 22:10:32 »
Nazwa: Co zostało w skrzyni? (zadanie 'Festyn dla bogaczy' musi być wykonane)
Opis: Zabawa się skończyła już po tym, jak dokonano zuchwałej kradzieży. Czas powtórzyć to jeszcze raz, tylko tym razem zabrać pozostałe pieniądze z różnych konkursów i loterii.
Zlecający/Opiekun: Assasyn
Wymagania: Otwieranie zamków I
Nagroda: 120 sztuk złota


EKWIPUNEK

Nazwa broni - Efauo Elethea (Cios Elfa) <używane>
Typ - jednoręczny
Rodzaj - miecz
Wykonanie - mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty Oręż
Opis - Te zakrzywione ostrze stanowi niezrównaną siłę we władaniu doświadczonej i wprawnej dłoni. Ostre niczym zęby cieniostwora, szybkie jak krwiopijca. Trucizna w niego zawarta powoli osłabia ofiarę i nieuchronnie prowadzi do jej śmierci.

Nazwa Broni - Kordelas <używane>
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Jakość Wykonania - Mistrzowskie
Poziom - II
Specjalne ----
Opis - Kordelasy to najczęściej używana broń piratów. Kordelasy są zakrzywionymi mieczami. Są przydatne w walce i łatwo nimi walczyć. Są to bardzo dobre bronie w walce - łatwo nimi walczyć, ale są nieporęczne i trudno je schować.

Zbroja:
Nazwa: Szata Klanu Ohsi <używane>
Typ: Szata
Rodzaj: Len
Poziom: II
Wykonanie: Profesjonalne
Dodatkowo: ---
Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władają dwoma ostrzami, albowiem nie krępuje ona ruchów użytkującego
Materiał: 2 Kg Lnu

Heshar - Runa Ognia

Rzucający wyzwala w wolnej dłoni kulę ognia, którą po krótkim załadowaniu można wystrzelić w przeciwnika.
Działą podobne jak kula ognia z magii starożytnej toteż zadaje niemal identyczne obrażenia. Zadaje średnie obrażenie głownie paląc i parząc skórę oponenta.


5 litrów ludzkiej krwi


UMIEJÊTNO¦CI


Umiejętności bojowe:
Walka Toporem - amator
Walka Dwoma Ostrzami Poziom I
Walka Dwoma Ostrzami Poziom II
Walka Dwoma Ostrzami Poziom III

Walka bronią dystansową:
Strzelanie z ÂŁuku Poziom I
Strzelanie z ÂŁuku Poziom II

Umiejętności myśliwskie:
Skradanie Poziom I (Chód)
Skradanie Się II (Bieg)


Umiejętności złodziejskie:
Kradzież Kieszonkowa Poziom I
Otwieranie Zamków Poziom I

Pozostałe:
Upuszczanie Krwi Poziom I

Nauczone czary:

I Stopień Wtajemniczenia

ÂŚwiatło
Sen
Telekineza

Magia Wampirza:

Przemiana w Nietoperza

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
VII Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Grudzień 2007, 10:51:52 »
(nie)bezimienny w nocy wyruszył do małej wioski. Na szczęście, po drodze nic mu się nie stało. Gdy był już w osadzie, skierował się do wiejskiego magazynu, mając nadzieję, że tam właśnie są pieniądze... Niestety, budynek był zamknięty...

Forum Tawerny Gothic

VII Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Grudzień 2007, 10:51:52 »

Offline (nie)bezimienny

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
VII Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Grudzień 2007, 12:30:59 »
"Dobra, czas otworzyć ten zamek" powiedział po czym zaczął grzebać w nim wytrychem. Po kilku chwilach "wiercenia" spust puścił i drzwi do budynku były już otwarte. "A więc czas wchodzić, oby nikogo tam nie było, bo chcę to załatwić cicho...". Nacisnął lekko na klamkę, otwierając tym samym skrzypiące drewniane drzwi od budynku...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
VII Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Grudzień 2007, 13:50:16 »
Zauważył pomiędzy różnymi paczkami ziaren i zbóż małą skrzynkę. Oprócz tego zobaczył też dosyć rosłego wieśniaka, który był zaskoczony obecnością złodzieja... Chyba sołtys musiał kogoś postawić na straży... Klanowicz wiedział, że trzeba powstrzymać chłopa zanim ten zaalarmuje resztę wioski...

Offline (nie)bezimienny

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
VII Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Grudzień 2007, 17:23:51 »
Wampir wyjął swe ostrza i nim wieśniak zaczął krzyczeć przyłożył mu jedno z nich do gardła. Strażnik zaczął się trząść, lecz zachował trzeźwość umysłu i kopnął (nie)bezimiennego w miejsce, którym mężczyźni wydalają mocz (;p). Oddalił się o niego, jednak Klanowicz rzucił jeden ze swoich mieczy (Cios Elfa) w kierunku wieśniaka. Trafił go w plecy. Strażnik konał długo i spokojnie, ponieważ trucizna dała się we znaki. Oshiańczyk wyjął ostrze z ciała mężczyzny i podszedł do skrzyni. Po chwili "walki" z zamkiem otworzył skrzynię i wyjąwszy z niej 120 sztuk złota postanowił się udać na pustynię...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
VII Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Grudzień 2007, 19:26:09 »
dumny, szczęśliwy i spełniony wewnętrznie (nie)bezimienny wrócił do Klanu...

Zadanie wykonane!

+ 120 sztuk złota
+ 5 punktów reputacji

Forum Tawerny Gothic

VII Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Grudzień 2007, 19:26:09 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top