Devristus wyszedł z portalu i czekał na podopiecznych podopiecznych...
------------------------------------------------
Pancerz:
Nazwa: Ochrona Telvarii
Typ: Szata
Rodzaj: Gelorthowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Magiczna Szata,Błogosławiona Szata, Mistrzowska Szata
Opis:
Materiał: 3 KG Gelorthu
Bronie:
Nazwa: Pieśń Ma'at
Typ: Duży
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: IV
Opis: ÂŁuk swoją nazwę otrzymał od elfickiej bogini śpiewu - Ma'at. Broń nosi strzały do celu, niczym usta bogini pieśń po lesie, a fachowe wykonanie i bogate zdobienia czynią ją bronią godną władców.
Dodatkowo: Błogosławiony, Mistrzowski
100 zatrutych strzał
Umiejętności:
Walka:
Walka jednoręcznym mieczem II
Walka Dwoma Mieczami II
Strzelanie z łuku IV
Walka kosturem III
Odbijanie zaklęć kosturem
Walka korbaczem V
Złodziejstwo:
Akrobatyka
Skradanie się I (chód)
Myślistwo:
Pazórów
ÂŻuwaczek
Organów
Rogów
Magia:
Alchemia II
Koncentracja
Medytacja
Magia Ogólna:(uzywanie tej magii nie możliwe)
Telekineza
ÂŚwiatło
Sen
Kontrola
Strach
ÂŚwięty Pocisk
ÂŚmiertelna Fala
Magia Natury(uzywanie tej magii nie możliwe)
Leczenie lekkich ran
Korzeń
Uderzenie Wiatru
Leczenie ÂŚrednich ran
Przyzwanie wilka
Przyzwanie Kamiennego Strażnika
Pięść Wichru
Leczenie Ciężkich ran
Rój
Obudzenie golema
Zmniejszenie potwora
Przywołanie Demona
Magia Urungaol:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
Jasnowidzenia
Zagłady
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika
Magia Lindangol:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
- Grad Piorunów
Magia Amarangol:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy
Magia Nenangol:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały
Umiejętności Demona:
Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
Lot - Skrzydła umożiwiają ci lot.
Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
Szał bitewny - Czym większy szał tym większe rozmiary przybierasz. Co za tym idzie stajesz się silniejszy lecz twoja obrona spada.