Tkoron miał wykonać pewne zadanie specjalne, nie wiedział o nim prawie nic jedyne co mu zdradził Assasyn to że mają się spotkać Leyanoi.
Tkoron szedł przez las ostrożnie, miał świeżo w pamięci co się stało niedawno w Elanoi.
_________________________
Nazwa zadania: Plany architekta
Opis: Maureński szejk, Almar Dal Omar wybudował sobie w państwie swych rodaków piękną posiadłość. Jest to prawdziwa forteca, pełna straży. Magnat wyraźnie dba o swoje bezpieczeństwo. Dworek został niedawno wybudowany, a jeden z najlepszych architektów na Zachodnim Kontynencie projektował dom. Ma on kopię planów, a niedługo wyjeżdża z kraju. Mieszka w jednym z mniejszych przybydków magnata, zupełnie jednak bez straży. Klanowicz musi się spotkać z Assasynem gdzieś w Elanoi, skąd natychmiast ma wyruszyć do celu. Wszystko ma wypaść tak, aby każdy myślał, że architekt wyjechał już z kraju...
Zlecający/Opiekun: Assasyn
Wymagania: Walka dowolną bronią III, Skradanie III, Otwieranie zamków III
Nagroda: Plany posiadłości Almara dla Klanu, Reputacja
____________________________
Nazwa - Miecz Assasyna (2 sztuki)
Typ - jednoręczny
Rodzaj - miecz
Wykonanie - mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty Oręż
Opis - Te dwa zakrzywione ostrza stanowią niezrównaną siłę we władaniu doświadczonych i wprawnych rąk. Ostre niczym zęby cieniostwora, szybkie jak krwiopijca. Trucizna w nich zawarta powoli osłabia ofiarę i nieuchronnie prowadzi do jej śmierci.
Surowce - 2 stalowe pręty, 1 fiolka trucizny
Cena - 300 sztuk złota (za dwie sztuki)
Nazwa: Szata Klanu Ohsi
Typ: Szata
Rodzaj: Len
Poziom: II
Wykonanie: Profesjonalne
Dodatkowo: ---
Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władaja dwoma ostrzami, albowiem niekrępuje ona ruchów uzytkującego
Materiał: 2 Kg Lnu
Umiejętności
-Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
-Obdzieranie ze skóry
-Kradzież Kieszonkowa - Poziom I
-Otwieranie Zamków - Poziom III
-Strzelanie z ÂŁuku - Poziom III
-Skradanie się III
-Walka Dwoma Ostrzami III
Czary:
-Telekineza
-ÂŚwiatło
-Sen
- Korzeń
- Rój