Autor Wątek: Kilka faktów o Risen 3 : Titan Lords  (Przeczytany 1394 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Devristus MoriiAutor wątku

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 10357
  • Reputacja: 165
  • Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.Devristus Morii budzi postrach.

  • Wiek: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Hrabia Verran - Devristus MoriiSzlachcic Kallar, Numin i Zartos - Devristus MoriiBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • http://gothic.gram.pl
Kilka faktów o Risen 3 : Titan Lords
« dnia: 24 Luty 2014, 23:27:10 »
Informacje o Risen 3: Titan Lords podzieliśmy na trzy grupy, a mianowicie ogólne, techniczne, fabularne. Rozpoczynając od wiadomości ogólnych oraz najważniejszej dla fanów rzeczy to światowa data premiery Risen 3: Titan Lords zapowiedziana jest na sierpień 2014 roku oraz gra stworzona zostanie na platformy, takie jak: PC, XBOX 360 i PS3. To tak jakby na razie na tyle z informacji ogólnych, więc przejdźmy do spraw technicznych.

Silnik gry będzie taki sam jak w Risen 2: Mroczne Wody i Gothic 3 z tym wyjątkiem, że zostanie ponownie ulepszony.  Brak oficjalnego wsparcia odnośnie moddingu, także scena modderska będzie miała małe utrudnienie. Piranha Bytes zaskoczyła fanów możliwością pływania oraz wspinania się w niektóre miejsca. Studio również zrobiło wielki ukłon w stronę serii Gothic, gdyż walka będzie przypominała tą z Gothic 1 czy Gothica 2, dostępne będą wielkie zbroje, wielkie bronie przypominające te, których używaliśmy w Gothicu oraz samo wykonywanie czynności jak na przykład pieczenie mięsa, dobywać się będzie tak samo jak w Gothic 3, czyli klimatycznym okienku.  Odbiegając od powiązań z Gothic’iem, a skupiając się na informacjach technicznych dotyczących walki to dostępny będzie system walki obejmujący cztery sposoby walki i podstawowych kombinacji. Również od początku gry nasz bezimienny będzie miał dostęp do blokowania ataków, i uników w postaci obrotów, jak i krótkich teleportacji. Mówiąc o broniach, zapomniałem wspomnieć, że oprócz muszkietów wśród broni dystansowych dostępne będą łuki, a obok tradycyjnej magii prawdopodobnie będzie magia vodoo. Jednakże najważniejszą rzeczą w Risen 3: Titan Lords od strony technicznej będzie prolog, w którym sprawdzimy działanie zaawansowanych umiejętności, co ułatwi nam rozbudowę postaci.

W taki oto sposób przedstawiłem Wam udostępnione informacje techniczne, ale dla większości osób najważniejszymi wiadomościami są te dotyczące fabularnej części gry. Nowa fabuła będzie opierała się na dwóch światach – żywych i umarłych. Świat umarłych będzie dostępny po zdarzeniu na samym początku gry, gdzie dusza bohatera zostanie zjedzona przez Lorda Ciemności. Dzięki temu otrzyma on zdolność poziom duszy, dzięki której będzie mógł rozwijać swoją stronę człowieka lub demona.  Tą pierwsza stronę będziemy mogli utrzymać dzięki pyłowi duszy, zbieranemu w świecie dusz. Światy te są stworzonego ręcznie i otwarte, ale także nie za bardzo, ponieważ między regionami będą wyskakiwać ekrany ładowania (jak w Gothicu czy Risenie 2). Eksplorować go będziemy nowym bohaterem, który do wyboru będzie miał 3 gildie, z czego jedna przypomina paladynów z Gothica 2 oraz stanie do walki z nowym przeciwnikiem – cieniami, które powstają w Jaskini Czaszki. W swojej podróży spotka Inkwizytora Mendozę oraz możliwe, że naszego starego bohatera. 
« Ostatnia zmiana: 24 Luty 2014, 23:35:36 wysłana przez Devristus »

Offline GaroK

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 357
  • Reputacja: 2
  • GaroK nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Kilka faktów o Risen 3 : Titan Lords
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Luty 2014, 06:52:07 »
Jeśli tak będzie, to zapowiada się bardzo ciekawa gra. Mam też zrozumieć że okienka w ekwipunku itp mają wyglądać tak samo/podobnie do Gothica? Byłoby super, ponieważ tym bardziej przypominać będzie Gothica, tym większe może zyskać uznanie fanów. Dobrze że wracają łuki i magia, bo trochę mi zabrakło tego średniowiecznego klimatu w R2, no ale nie żeby mi się nie podobał, bo uwiódł mnie ten piracki klimat i jeszcze te gry typu picie, strzelanie do przedmiotów w powietrzu było fajne. Jednak skoro już to było to lepiej wrócić do średniowiecza.

Mam jednak zastrzeżenia co do zmiany bohatera. W każdej grze, gdzie po paru częściach zostaje zmieniony bohater, zostaje on surowo przyjęty(przykład to sam G4 lub MGS2). Jednak jeśli dobrze go zrobią to można to uniknąć.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do wpisu.

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 180 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Nazwa wyświetlana: Email:
Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek
Wpisz litery widoczne na obrazku:
Wpisz słownie ile to jest dwa+dwa?:


 
Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.13 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.