Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Devristus Morii

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Agora / Wybory do Rady Królewskiej - Kanlcerz Koronny [wybory]
« dnia: 02 Maj 2016, 16:06:34 »

Nastał czas wyborów. Standardowo głosować może każdy, ale tylko jedną postacią. Głosowanie trwać będzie 24 godziny. .

Aby oddać głos należy odpowiedzieć na kogo chcemy zagłosować i dlaczego. Należy pamiętać, że każdy gracz ma do dyspozycji jeden głos. Niezależnie od ilości posiadanych postaci. Głosy oddane z innych kont nie będą brane pod uwagę.



Zgłaszam swoją kandydaturę. Moja pierwsza posada nauczyła mnie trochę także chce wrócić na nowo do rady. Troche już gram w maranty także co nie co znam sie z jej zasadami. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej kandydatury.

Więc, aby nie trzymać was dalej w niepewności.

Zgłaszam swoją kandydaturę.

2
Agora / Wybory do Rady Królewskiej - Kanlcerz Koronny
« dnia: 26 Kwiecień 2016, 14:07:03 »

- Z dniem dzisiejszym, tj. 26.04.23 ogłasza się  rozpoczęcie wyborów na stanowisko Kanclerza Koronnego.
Tradycyjnie zaczynamy od zgłoszeń kandydatów. Kandydować może każdy mieszkaniec królestwa Valfden, który ma skończone 16 lat i nie pełni w chwili zbierania zgłoszeń funkcji Lorda Elekta, Radnego Królewskiego oraz nie sprawuje honorowo lub odpłatnie urzędu (np. Sąd Valfden) w służbie Królestwa Valfden. Zgłoszenia będą trwały do 1.01.24, do godziny 14:00.


Dodatkowe zasady zgłoszeń:
* Można kandydować tylko jedną postacią, ale żadna z pozostałych posiadanych postaci nie może być członkiem w Rady Królewskiej. Chcemy aby osoba będąca radnych skupiła się na stanowisku, które już posiada.

Do podstawowych zadań kanclerza koronnego należy:


    przyjmowanie nowych graczy do gry Marant
    opieka nad graczem w pierwszych krokach jego gry
    przyznawanie graczom grupy lord elekt, wielki lord elekt, radny królewski i najwyższy sędzia.
    prowadzenie zadań szkoleniowych u Respeva
    akceptowanie nauk u Viciousa
    akceptowanie nauk u Draig aep Kora
    akceptowanie nauk u Luinden
    akceptowanie nauk u Fëanora Iharega
    akceptowanie nauk u Jana
    akceptowanie nauk u Eleny
    opieka nad strażnicą Darm w Opactwie Vameth
    opieka nad Wielką Areną w Atusel
    zarządzanie karczmą Ukon Wacka w Ekkurend
    przydzielanie kont do grupy bohaterów niezależnych (NPC)
    przewodzenie Radą Królewską oraz zarządzanie jej obradami

3
Nazwa wyprawy: Kiedy usłyszy się złowrogie trzepotanie skrzydłem
Prowadzący wyprawę: @Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: bycie Devristusem
Uczestnicy wyprawy: Devristus


Zgodnie z poleceniem Dahona otrzymanym w tawernie "Pod Młotem" Devristus pojawił się przed bramami opactwa Vameth wraz ze świtem. Jak to bywa o poranku było chłodno, a na okolicznych roślinach można było ujrzeć krople rosy spływającej po małych, zielonych liściach. Ćwierkanie ptaków budziło resztę natury do życia.

4
Newsy / Wywiad z Destiny Team - "Przeznaczenie"
« dnia: 20 Styczeń 2016, 21:17:36 »
Witam! Od dłuższego czasu przypatruję się postępom prac nad modyfikacją „Przeznaczenie” tworzoną przez Destiny Team, która zapowiada się na jedną z najlepszych polskich modyfikacji i najlepszej polskiej modyfikacji w roku 2016! Moja ciekawość była tak wielka, że postanowiłem zadać grupie parę pytań dotyczących ich samych, jak i tworzonej modyfikacji. Zapraszam do chłonięcia informacji!


5
Newsy / Wstępne wymagania ELEX
« dnia: 17 Listopad 2015, 19:13:48 »
Na platformie Steam pojawiły się minimalne wymagania gry. Jednak jak sami wspominają są to tylko wstępne założenia, które w każdej chwili mogą się zmienić. Prezentują się one tak:


6
Newsy / ELEX Fanart Contest!
« dnia: 02 Listopad 2015, 17:09:04 »
Dzisiaj Piranha Bytes ogłosiła konkurs na zrobienie fanartu dotyczącego ich najnowszej gry - ELEX. Grafika ma propagować jedną z gildii występujących w grze - Kleryków, czyli najbardziej rozwiniętą frakcję będącymi technomagami. Ich misją jest oczyszczenie świata z elexu i tym samym pozbyć się Alb, czyli ludzi uzależnionych od tej substancji! Prace można wysyłać na adres contest-1115@piranha-bytes.com w formatach .jpg oraz .tga do 30 listopada 2015 do godziny 23:59. Więcej informacji w linku poniżej!


> ELEX Fanart Contest

7
Newsy / Nowe grafiki ELEX od PB!
« dnia: 27 Październik 2015, 11:38:25 »
Dzisiaj po godzinie 11 Piranha Bytes udostępniła dwie nowe grafiki koncepcyjne dotyczące nadchodzącego ELEX. Widać na nich lekką poprawę graficzną gry, ale również  nowe stworzenia, które łudząco podobne są do zębaczy znanych z serii Gothic. No i jak na klimat post apokaliptyczny bije od nich pustka i to uczucie, że oprócz Ciebie nie ma nikogo wokół Ciebie, ktore najbardziej oddaje obraz drugi.



8
Newsy / Piranha Bytes sprawiła niespodziankę fanom Risena 3 na PC
« dnia: 24 Sierpień 2015, 16:12:04 »
W dniu premiery Risena 3 na PS4 w wersji Enhanced Edition Piranha Bytes nie zapomniała także o swoich wiernych fanach, ogrywających ich gre na blaszakach. Otóż twórcy wydali darmowy patch ulepszający oprawę graficzną. Rozgrywka pozostała jednakże bez zmian. Użytkownikom Steama, którzy posiadają cyfrową kopię gry aktualizacja pobierze się automatycznie. Z kolei dla osób posiadających pudełkową wersję udostępniony został on w serwisie chip.de. Oto przegląd kwestii które doczekały się usprawnień:

* wsparcie dla 64-bitowych procesorów
* lepsze tekstury przedmiotów, roślinności, terenu, efektów, postaci, potworów oraz innych modeli znajdujących się w grze
* zwiększony zasięg widzenia
* ulepszone wczytywanie obiektów pojawiających się na ekranie i większa płynność w działaniu gry
* nowe rodzaje efektów pełnoekranowych, np. bokeh depth czy HDR bloom
* nowa metoda renderowania chmur, dzięki czemu niebo i zachody słońca wygląda jeszcze bardziej imponująco

Patch

9
Newsy / ELEX - nowe informacje
« dnia: 05 Sierpień 2015, 20:52:34 »
Gamescom trwa i wciąż nadchodzą z niego nowe informacje. Nas, jako serwis poświęcony grom Piranha Bytes, oczywiście najbardziej interesują te, które dotyczą nowego projektu niemieckich twórców – gry Elex, łączącej klimaty fantasy i postapo.

Dziwić może tak nietuzinkowe połączenie, lecz jest ono oczywiście wyjaśnione fabularnie. Akcja gry rozgrywać się będzie na planecie Magelan, wiele lat po katastrofalnym upadku meteorytu. W wyniku impaktu wysoko rozwinięta cywilizacja planety została niemal całkowicie zniszczona. Resztki ludności cofnęły się w rozwoju o wiele pokoleń, chociaż mogą wciąż korzystać z pozostałości nowoczesnej technologi. Niekoniecznie rozumiejąc jej działanie. Z drugiej strony są ludzie, którzy nauczyli się żyć w zgodzie z naturą, korzystając jedynie z prostych broni i narzędzi. Tak, aby ów kocioł był jeszcze bardziej zabawny, uderzenie meteorytu wyzwoliło pojawienie się na planecie obcego minerału, tytułowego elexu. Jest on wykorzystywany, zgodnie z ludzką naturą, do produkcji broni. Ponadto może on wywoływać zdolności magiczne. Prowadzi do jednak do degeneracji umysłowej, co w gruncie rzeczy robi z niego narkotyk. Nadużywanie go wyzbywa ludzi uczuć, tworząc z nich zimne, pozbawione człowieczeństwa istoty. Mimo tych zagrożeń jest on niezwykle cenny i pożądany przez obie główne frakcje. I tutaj możemy przejść do opisu naszego protagonisty. Tak, jest co opisywać poza prostym „bezimiennym”.

Piranie postanowiły bowiem odejść od tradycyjnego już bohatera pozbawionego imienia. Tym razem nasz protagonista będzie miał jasno określoną historię i pochodzenie. Na chwile obecną można stwierdzić, iż będzie to członek jednej z obecnych w grze frakcji znanej jako Albowie. I to nie byle jaki członek, lecz jednej z jej dowódców. Nieszczęśnik ów, nadużywający narkotyku elex, w czasie lotu myśliwcem za liniami wroga, będzie miał wątpliwa przyjemność zostania zestrzelonym. Rzecz jasna nie będzie to koniec gry, że tak lekko zaspojleruję. Protagonista odzyska w końcu świadomość, gdy narkotyk w jego żyłach przestanie działać. I wtedy dopiero rozpocznie się zabawa. Gracz otrzyma dużą swobodę, zaś wolny od narkotyku umysł protagonisty zacznie dostrzegać inne strony konfliktu rozpalającego planetę Magelan. Tradycyjnie już możliwe będzie dołączenia do różnych frakcji, nawet pierwotnych wrogów Albów. Twórcy obiecują także liczne wybory natury moralnej. Duża kwesta ma być także położona na kwestie eksploracji oraz wątku głównego, jednak nie będzie to raczej tak wolny sandbox jakim był chociażby Skyrim. Piranie zdradzili, iż ich najnowsza gra powinna zaoferować ok. 70 godzin rozgrywki. Niezły wynik, biorąc pod uwagę długość wielu współczesnych produkcji.

Ważną informacją jest także to, iż otwarty świat gry będzie pozbawiony natrętnych ekranów ładowania. Po wstępnym wczytaniu początkowej lokacji cały świat gry stanie przed naszym protagonistą otworem. A będzie co zwiedzać! Świat gry obfitować ma w liczne lokacje, od zielonych lasów i bagien, aż po mroźne góry. Ponad to tereny zamieszkałe przez ludzi będą wypełniona NPCami, którzy będą mieli własne zdanie odnośnie wydarzeń na planecie. Siedliska owe mają odzwierciedlać naturę frakcji, które będą je zamieszkiwać. Na chwilę obecną znane są cztery frakcje. Albowie, z których to wywodzić ma się główny bohater. Jest to frakcja o dość imperialistycznych zapędach, ich celem będzie podporządkowanie sobie innych. Z drugiej strony barykady spotkać możemy Berserkerów, szukających jedności z naturą. Natrafimy także na Kleryków, którzy to zakazują korzystania z elexu. Ostatnią znaną frakcją będą Banici, którzy określanie zostali jako grupa terrorystów.

Nawiązując jeszcze do tematu eksploracji należy także wspomnieć o czymś, co według mojej osobistej opinii jest dość ciekawym i jednocześnie bardzo fajnym pomysłem Piranii. Nasz bohater będzie mógł korzystać z jetpacka. Plecak odrzutowy ma umożliwiać docieranie w trudno dostępne miejsca, co będzie sprowadzało się do eksploracji nie tylko horyzontalnej, ale i wertykalnej. Bjorn Pankratz zaznaczył jednak, iż wciąż trwają nad tym prace. Głównie nad balansem i stworzeniem systemu, który sprawi iż ów przyrząd nie będzie włożony na siłę, lecz będzie tworzył zwarty i logiczny element gry. Ponad to, w temacie eksploracji, należy także wspomnieć o możliwości szybkiej podróży. Czyli o elemencie nieodzownym w grach z dużym otwartym światem. Kwestia ta najprawdopodobniej zrealizowana zostanie w dość klasycznej formie, w postaci teleportów.

Walka w grze ma być nieco bardziej rozbudowana niż w poprzednich produkcjach studia. Głównie w konsekwencji zmiany klimatów. Połączenie science-fiction i fantasy zaowocowało bowiem zbiciem rodzajów ekwipunku z obu gatunków. W grze napotkać będzie można sprzęt zarówno typowy dla fantasty, jak choćby miecze, topory czy łuki, ale także nowoczesną broń do wali wręcz i broń energetyczną. Rzecz jasna nasi przeciwnicy także będą używali różnych rodzajów uzbrojenia. W kwestii defensywy istnieć mają liczne wieloczęściowe zbroje dostępne dla wszystkich, a także specjalne pancerze dostępne tylko w określonych frakcjach. Ponad to, wraz z awansowaniem w konkretnych frakcjach, będziemy mieli także dostęp do coraz to lepszego sprzętu i umiejętności.

Pod względem graficznym Elex prezentuje się raczej przeciętnie. Niewątpliwie jednak widać skok jakości względem ostatniej części Risena. Gra wykorzystywać będzie sprawdzony już przez Piranie silnik, który to wykorzystywany był w ich poprzednich produkcjach. Rzecz jasna został on poprawiony o kilka najnowszych możliwości.

Gra zostanie wydana na PC, PS4 oraz Xbox One. Premiera odbędzie się pod koniec przyszłego roku, jednocześnie na wszystkich platformach, co zaliczyć można jako zdecydowany plus.

Wielu fanów gier Piranha Bytes może zadawać sobie jeszcze pytanie „Dlaczego Piranie nie robią nowego Gothica?”. Twórcy odpowiadają na to dość prosto. W uniwersum Gothica byliby bardzo ograniczeni twórczo, fani mieliby duże oczekiwania (np. odnośnie wystąpień określonych bohaterów). Nowe uniwersum umożliwia im popisanie się pomysłowością i wyobraźnią. Według mnie podjęli dobrą decyzję i nie mogę się doczekać rezultatów.

News został napisany przez: @Dragosani

10
Newsy / Fragmenty pierwszego gamplay'a!
« dnia: 05 Sierpień 2015, 07:36:17 »
W świeci pojawił się fragment pierwszego gamplaya ELEX, który został udostępniony przez firmę RUPTLY. Trwa on co prawda 1,5 minuty to jednak możemy zobaczyć rozmowę z NPC, jedną z osad czy walkę z potworem. Są to tylko fragmenty, gdyż większość video skupia się na Bjornie, który podkreśla swobodę poruszania się w świecie ELEX. Ciekawe są jednak jego słowa odnośnie tej swobody poruszania „(…) w większości RPG, jak i w poprzednich produkcjach Piranhy Bytes można było się tylko poruszać do przodu lub konno, ale z jetpackiem można dostać się do każdego miejsca”. Czyżby w ELEX dostępny był jetpack?

Pamiętajcie, że oglądając video trzeba mieć na uwadzę, że jest to tylko wersja Pre-Alpha ELEX! Zapraszamy do oglądania i dzielenia się z Nami swoją opinią!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GcHqBnBa9Vo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GcHqBnBa9Vo</a>

11
Newsy / Trailer i polska wersja Risen 3: Titan Lord na PS4!
« dnia: 01 Sierpień 2015, 09:17:27 »
Wielkimi krokami zbliża się premiera edycji rozszerzonej Risena 3: Titan Lords na PS4. Przypominamy, że wersja na PS4 ukaże się już 21 sierpnia dzięki Cenega i w dodatku w języku polskim. Oprócz polskiej wersji językowej edycja rozszerzona będzie zawierać:

* wszystkie dodatki DLC
* ulepszoną grafikę porównywalną z poziomem Ultra na PC
* wyższa rozdzielczość
* poprawioną animację
* nowe efekty dnia i nocy

i wiele innych mniejszych i większych usprawnień. Cena tej wersji w zamówieniach przedpremierowych wynosi 150 zł. Również z tej okazji opublikowano trailer promujący, który możecie obejrzeć poniżej.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=mKzN2RYLvj0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=mKzN2RYLvj0</a>




12
Newsy / ELEX Vlog! - odcinek drugi!
« dnia: 31 Lipiec 2015, 07:48:51 »
I nadszedł ten moment, w którym udostępniamy materiał wideo przygotowane przez naszych przyjaciół z World of Piranha Bytes, do którego oczywiście przetłumaczyliśmy napisy! Tematyka drugiego odcinka ELEX Vlog dotyczyć będzie artykułu, który pojawił się w niemieckim czasopiśmie GameStar, w którym to zawarte są najnowsze informacje o nowej grze Piranhy Bytes.

Tłumacząc i redagując napisy nie mogliśmy przestać się ekscytować tymi wszystkimi newsami na temat ELEX. Dowiedzieliśmy się między innymi, że ELEX to nie tylko nazwa, a świat to nie tylko średniowiecze, ale także przyszłość. Również jaki wpływ na rozgrywkę będą miały frakcję oraz ich powiązania z wyborami moralnymi. Chcielibyście wiedzieć więcej? A może się dowiedzieć o powiązaniu z Gothiciem 2?  W takim razie odpalajcie filmik i cieszcie się tymi wiadomościami z nami, bo ELEX to gra na którą zdecydowanie od lat czekaliśmy!

Rozsyłamy więc ścierwojady pocztowe z tymi ekscytującymi informacjami! A Wy dzielcie się z Nami i ze swoimi znajomymi opiniami po obejrzeniu filmiku!


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=EoDtFijj4U8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=EoDtFijj4U8</a>



Linki:

> World of Risen

> World of Piranha Bytes

13
Newsy / Wywiad z Tomem Putzkim!
« dnia: 30 Lipiec 2015, 14:22:28 »
Dzisiaj serwis onet.pl uraczył fanów serii Gothic niezwykłą niespodzianką. Mianowicie opublikował wywiad z Tomem Putzkim, który jest jednym z współzałożycieli Piranha Bytes. Z artykułu dowiedziecie się co nieco o historii Naszej ulubionej serii, tworzeniu pierwszej części Gothica czy samym wkładzie Toma w projektowanie świata, w którym się "zakochaliśmy". Zapraszamy do czytania oraz do dyskusji, bo warto! Wystarczy, że klikniesz na obrazek lub link poniżej.


> Wywiad



14
Newsy / ELEX Vlog!
« dnia: 23 Lipiec 2015, 16:56:57 »
Na stronie worldofrisen.com oraz ich fanpage'u został udostępniony pierwszy odcinek Vloga, który opowiada o nowym projekcie niemieckiego studia Piranhy Bytes - ELEX oraz ich krótką historię. Tym samym Morgannin, który nam o tym wszystkim opowiada, stworzył obowiązkowy filmik dla każdego fana PB oraz serii gier Gothic czy Risen. Oczywiście język w jakim mówi Morgannin to angielski, ale została przygotowana niespodzianka dla polskich fanów i odbiorców. Mianowicie we współpracy z Nami do Vloga zostały dodane polskie napisy, aby każdy z Nas był wstanie zrozumieć cały przekaz nagrania :)

Z Naszej strony chcielibyśmy podziękować naszemu użytkownikowi – Funerisowi Venatio, który w dużym stopniu przyczynił się do tłumaczenia napisów na nasz ojczysty język. Również chcielibyśmy podziękować World of Risen oraz World of Players za stworzenie tego wspaniałego materiału. Zapraszamy do oglądania!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=T5AT_O7GoWM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=T5AT_O7GoWM</a>



Linki:

> World of Risen

> World of Piranha Bytes

15
Lanar Helium / Jadeith Zertho (klimatyczne dyskusje)
« dnia: 19 Lipiec 2015, 17:35:09 »

Wchodząc do Lanar Helium dostajesz się do wielkiej sali zwanej Jadeith Zertho, która wypełniona jest rozmawiającymi i tańczącymi ze sobą Taurenami. Jednakże to nie oni przyciągnęli Twoją uwagę , a oświetlanie i dekoracje  wypełniające tą przestrzeń. Wielkie duże okna oraz poumieszczane na ścianach pochodnie wraz z kryształami umiejscowionymi pomiędzy nimi sprawiają wrażenie, jakby mrok nigdy nie miał wstępu do tej części opactwa. Dzięki temu Jadeith Zertho sprawia jeszcze bardziej wrażenie pompatycznie urządzonej sali, której kolumny ochraniają kamienni wojownicy. W końcu spojrzałeś na marmurową podłogę, której większa część pokryta została aksamitny, czerwonym dywanem. Zaczynał się tuż przy samym wejściu do Lanar Helium, a kończył się tuż za kamiennym tronem, na którym siedział wielki i barczysty Tauren.


- Witaj w Jadeith Zertho głównej sali spotkań mojej rasy, a także miejsce przyjmowania audiencji przez naszego przywódcę - Geardo. To ten, który zasiada na tym wielkim kamiennym tronie. Skoro tu jesteś musisz być wielkim wojownikiem, który uzyskał szacunek u Madarona, syna Geardo. Chciałbyś porozmawiać z naszym przywódcą?
powiedział odźwierny.

16
Atrium Certha / Tawerna "Pod Młotem" (klimatyczne dyskusje)
« dnia: 19 Lipiec 2015, 16:54:00 »

Jak przystało na dobrze prosperujące i aktywne miejsce Opactwo Vameth pokusiło się na stworzenie miejsca, w którym zmęczeni rzemieślnicy oraz przybyli kupcy i podróżnicy mogliby odpocząć po ciężkim dniu. Tak oto powstała Tawerna "Pod Młotem", która przypadła do gustu tym mieszkańcom opactwa, którzy nie lubią pompatycznych miejsc oraz spotykania się tylko wśród swojej rasy. Dzięki temu miejscu Vameth otworzyło się na gości z Valfden czy podróżnych z innych kontynentów. Po roku istnienia "Pod Młotem" stało się jedną z najbardziej znanych tawern na zachodnich kresach Valfden.

17
Lanar Helium / Szara Wiedza [wiedza] (klimatyczne dyskusje)
« dnia: 18 Lipiec 2015, 22:21:47 »

W jednej z większych sal Lanar Helium, która połączona została z kuźnią w Atrium Certha powstała osobliwa rzecz, która w kraju taurenów jest na porządku dziennym. Sala kiedyś przeznaczona do wygłaszania tematów na temat rzemiosła, sztuki , magii czy flory i fauny, teraz zyskała dodatkową funkcję. Korzystając ze swojego doświadczenia taureńscy architekci i budowniczy przebili się przez grubą ścianę do kuźni, gdzie słuchacze mogli przerobić teorię w praktykę. Aktualnie miejsce to nazwano Szarą Wiedzę i można tu zdobyć nie tylko wiedzę na temat właściwości chemicznych i fizycznych większości metali i szarej rudy, ale także o metodach ich wytapiania, przerabiania i wytwarzania z nich. Na każdego rzemieślnika, który jest głodny tej wiedzy czeka Mykaros – mistrz metalurgii.


-  Chcesz abym zdradził Ci sekrety mojej sztuki? Chcesz poznać szybsze metody przerabiania metali i szarej rudy? Chcesz je poćwiczyć ze mną? Nie ma sprawy, ale najpierw udowodnij, że jesteś godny miana rzemieślnika, którego uczył Mykaros z Opactwa Vameth!


W tym miejscu po okazaniu glejtów od Madarona możesz uzyskać imienny certyfikat, który pozwoli Ci na skrócenie czasu wytwarzania przedmiotów z mosiądzu, stali Valfdeńskiej, szarej rudy i żelaza.

Wymagania:
- Aby napisać w tym temacie musisz wykorzystać trzy glejty, które uzyskujesz od Madarona.
- "Nauka" prowadzona jest we wtorki, środy, piątki, soboty i niedziele w godzinach 10:00-20:00.
- Chcąc skorzystać z "nauki" zobowiązany jesteś zapisać się w tym temacie.
- W czasie "nauki" nie możesz znajdować się na zadaniach czy wyprawach. Dopuszczalne jest natomiast przebywanie w domach, zakładach czy sklepach innych graczy oraz w instytucjach takich jak np. Ratusz czy Skarbiec.

18
Opactwo Vameth / Kamień Rakosh [informacje] (klimatyczne dyskusje)
« dnia: 18 Lipiec 2015, 21:54:55 »

Przed wejściem do Opactwa Vameth znajduje wielki wbudowany kamień, który ma symbolizować niezłomność tego miejsca. Plotka głosi, że Opactwo upadnie jeśli przewróci się kamień Rakosh. Nikt nie wie skąd się wziął tam ten głaz, ale wszyscy łączą go z siłami magicznymi lub nawet z boską interwencją. Jest to spowodowane świecącym napisem runicznym, który przecina Rakosh na pół z góry na dół w jego centralnym miejscu. Najwybitniejsi magowie Valfden odczytali ten zapis, a brzmi on Dopóki my trwamy, dopóty zło nie wygra. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że w nieznany sposób na kamieniu Rakosh dodawane są imiona i nazwiska osób zasłużonych dla tego miejsca.


Poniżej znajduje się lista postaci wraz z ilością wykonanych zadań:

19
Nathel / Księżycowe Jezioro (klimatyczne dyskusje)
« dnia: 18 Lipiec 2015, 19:53:01 »

Księżycowe jezioro stanowi główne miejsce spotkań rasy Raanar zamieszkującej Opactwo Vameth, a także okoliczne wody między wyspą Feros, a Valfden. Znajduje się ono w północnej części głównego "dziedzińca" wieży Nathel, a wręcz musiało się tam znajdować ze względu, że równocześnie jest połączeniem opactwa z wodami morza. Jest to dość barwne miejsce ze względu na okalającą go roślinność, o którą dbają piękne, półnagie Raanarki. Podchodząc bliżej wód jeziora można zauważyć, że wody są tak czyste, że z łatwością widać jego dno, a włożona do niego ręka wygląda jakby miała znamię.  Ponadto gdzie się nie rozejrzysz widzisz pary, grupki śmiejących i rozmawiających ze sobą Raanar, ale tylko wokół jednego zebrało się duża ilość potomków wodnych smoków. Można by rzecz, że tworzą oni jakby dwór królewski. Nic bardziej mylnego, gdyż w centrum uwagi jest najstarszy Raanar, a zarazem ich przywódca - Tarkos.


Podchodząc do księżycowego jeziora zostajesz zaczepiony przez młodego przedstawiciela tej rasy.
- Witaj bohaterze! Wyglądasz na zmęczonego, więc chodź do Nas i odpręż się. A może przyszedłeś spotkać się z wielkim Tarkosem? Jeśli tak to pozwól, że powiem mu o Tobie.

20
Nathel / Arena Nallasa [pojedynki graczy]
« dnia: 18 Lipiec 2015, 19:22:46 »

Przemierzając korytarze Nathel natykasz się na wielką salę, w której centrum znajduje się wielka szklana kopuła, która ogradza przestrzeń o średnicy 30 metrów i wysokości 20 metrów. Tak monumentalna szklana kopuła wprawiła Cię w osłupienie i dopiero po chwili rozglądasz się na boki. Dostrzegasz, że cała sala jest okrągła i wypełniona czteropoziomowymi trybunami pozostawiając tylko miejsce w pobliżu wejścia do sali. Dziwi Cię to niezmiernie, ale dziwna struktura sprawia, że masz ochotę zajrzeć co jest w środku zamknięcia. Gdy podszedłeś bliżej i postanowiłeś oprzeć rękę o szkło, ale zamiast twardego materiału ten ugiął się pod Twoją ręką, a na jego powierzchni powstały fale. W momencie zabierania ręki poczułeś na nich wilgoć, a to pozwoliło Ci zrozumieć, że szklana kopuła to tak naprawdę wodna bariera utrzymywana przez jakiś dziwny mechanizm. W tym momencie usłyszałeś za sobą kroki i zobaczyłeś najlepszego wojownika Raanar – Famerota.


- Witaj na świętej arenie ku czci Nallasa! Legenda mówi, że stworzył ją sam bóg mórz i oceanów, aby zakończyć walki wśród jego wyznawców, a także mieszkańców wszelakich wód. Od tamtej pory arena służy do walk między bohaterami, poszukiwaczami przygód, którzy zapragnęli zawalczyć ze sobą lub zdobyć w turnieju tytuł Boskiego Wojownika Nallasa. Widzę Twoją zmartwioną minę spowodowaną pewnie myśleniem o śmierci. Muszę Ci powiedzieć, że nikt na tej arenie nie umrze, a to za sprawą boskiej magii, która chroni duszę przed opuszczeniem ciała! Jeśli masz godnego sobie przeciwnika przyjdź i przekonaj się kto jest z Was lepszy!

Zasady:
  • Na arenie obowiązują zasady walki GvG, które znajdziecie tutaj.
  • Można używać wszystkich zaklęć wytwarzających pociski czy zaklęć zmieniających teren, jak np. kałuża lawy.
  • Potężniejszych zaklęć obszarowych nie można używać.
  • Otrzymanie śmiertelnej rany powoduje przerwanie walki, ale przegrany nie umiera lecz automatycznie jest leczony do stanu przed śmiercionośnego w takim stopniu by otrzymać pomoc u lekarza, witality czy w szpitalu.
  • W czasie walki nie możesz znajdować się na zadaniach czy wyprawach. Również nie możesz przebywać w domach, zakładach czy sklepach innych graczy i NPC oraz w instytucjach takich jak np. Ratusz czy Skarbiec.

Strony: [1] 2 3 ... 8
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.