- Nikt nie rodzi się wielkim, a potęga przychodzi z czasem. Ból i złość, to co czyni magów niebezpiecznymi. Byłaś może kiedyś świadkiem klęski maga w walce? Jeśli nauczysz się kontrolować energie magiczną w sobie, pojmiesz, że największą moc jesteś w stanie wyzwolić pokonując granice fizycznych ograniczeń. Faira, być może miałaś ją okazję spotkać, jest mistrzynią w tej taktyce. Spada na wrogów niczym feniks, atakując bardzo podobnie jak berserk w szale. Wróćmy więc do nauki. Dzięki koncentracji możliwe jest kontrolowanie magicznej energii płynącej z głębi duszy. Wykonywanie wszelkich rytuałów stanie się dla ciebie zauważalnie prostsze i mniej obciążające zarówno ciało, jak i umysł. Adepci sztuk magicznych uczą się tej umiejętności na początku swej przygody z wiedzą tajemną. Bez tego nie ruszymy dalej. Masz - rzucił Izabell jabłko. - Energię magiczną pobierasz z duszy, to pierwszy krok. Skup się na niej, jest w tobie, więc wystarczy, że oczyścisz umysł lub skupisz się na tym, co pozwalało ci sięgać po energię magiczną dotychczas. Kiedy poczujesz jak energia magiczna krąży w twoim ciele, przepływa delikatnie pod skórą, lecz nie jest żadnym z trzech znanych nam stanów skupienia. Interpretacja własności energii magicznej wykracza poza tę klasyfikacje. Możesz nią dowolnie manipulować, to od twej woli zależy jaki kształt z niej uformujesz. Kiedy osiągniesz mistrzostwo w tej dziedzinie, będziesz w stanie robić relatywnie praktyczniejsze rzeczy. Tymczasem chcę abyś skierowała energię magiczną do owocu, który ci podarowałem.
[hide group=68]//Energia magiczna przelana do innego organizmu, w tym przypadku jabłka może wejść z nim w dowolną interakcję. Wszystko zależy od tego w jaki sposób mag dokonał transferu i czego użył do wyzwolenia energii magicznej. Dla przykładu, może to być przekazanie praktycznie czystej energii, które będzie praktycznie niezauważalne. Można wraz z energią przekazać magię życia i pestki z takiego jabłka nagle zaczną zapuszczać korzenie, zaś cały proces przyśpieszy jego rozwój. W drugą stronę, może ono zwyczajnie uschnąć jeśli mag instynktownie przekazuje śmierć poprzez swoją energię. To, co wymyślisz dla swojej postaci zależy do ciebie.
[/hide]
Isentor zbliżył się do płótna, tu - wskazał. - Rozpościera się pasmo górskie położone w Ilusmirze. Szczyt Veront zapisał się w historii jako miejsce bitwy olbrzymów. Te góry to ciężki teren, stąd jestem tego raczej pewny, szkielet z obrazu nadal powinien spoczywać na szczycie.
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/6/6e/Szczyt_Veront_autorstwa_Amresto_Veniciego.png)
- Ten sposób na teleportacje stosuję od kiedy sięgam pamięcią. Nauczyłem tego wszystkich moich uczniów. Widzę, że ciągle teleportacje trochę Cię wycieńczyły. Ta będzie wymagać od Ciebie wielkiego skupienia i sporych pokładów energii magicznej. Wypij miksturę, powinna postawić Cię na nogi. Musimy dokładnie wymierzyć miejsce naszej teleportacji, wybrać odpowiedni punkt, dla naszego bezpieczeństwa lepiej będzie przenieść się w miejsce położone kilka metrów nad ziemią. Tym bardziej musimy być dokładni, gdyż na szczycie drobna pomyłka może wysłać nas w przepaść.
Wyprawa zakończona powodzeniem!
Podsumowanie:
Izabell Ravlet wyruszyła na spotkanie z mistrzem. Doprowadziło ją to do starej siedziby mrocznego paktu, gdzie przywróciła do żywych swojego starego Ashar Darash.
Talenty:
Aktywność: 3 złote talenty i 5 brązowych talentów
Opisy: 5 srebrnych talentów
Walka: brak
//Wyprawa ma jakieś 3 lata. Więc proszę o wyrozumiałość za talenty. Postać była przeze mnie tak długo zblokowana więc bidulka musi się odkuć.
Wyprawa zakończona powodzeniem!
Podsumowanie:
Izabell Ravlet wyruszyła na spotkanie z mistrzem. Doprowadziło ją to do starej siedziby mrocznego paktu, gdzie przywróciła do żywych swojego starego Ashar Darash.
Talenty:
Aktywność: 3 złote talenty i 5 brązowych talentów
Opisy: 5 srebrnych talentów
Walka: brak
//Wyprawa ma jakieś 3 lata. Więc proszę o wyrozumiałość za talenty. Postać była przeze mnie tak długo zblokowana więc bidulka musi się odkuć.
//Odkuje się zatem na innych wyprawach. Poprawiam:
Talenty:
Aktywność: brak
Opisy: 1 brązowy talent
Walka: brak