Wampir siedział na ławce w Atusel, w pobliżu karczmy, i pogrążony w głębokiej zadumie czekał na swego towarzysza Gordiana. W międzyczasie dla zabicia czasu, nucił piosenkę zasłyszaną w karczmie.
Wygląd:
(http://img101.imageshack.us/img101/9356/wampir.png)
Noszony ekwipunek:
(http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg)
1. Wężowy ÂŁuk
Nazwa broni: Wężowy ÂŁuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
60x strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6
30x zatruta strzała (trucizna topielców) z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6
2. Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.[/b]
3. Pałasz bandyty
Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. Brak
• Zbroja
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.
Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
- Walka brońmi miotanymi
Specjalizacje:
- Walka mieczem IV
- Walka sztyletem I
- Walka łukiem I
- Walka buławą I
Ataki:
Bronią jednoręczną:
- Klasyczne pchnięcie
- Potężny cios
- Pchnięcie
- Blok z odbiciem
- Blok górny
Bronią miotaną:
Zaklęcia:
---
Atrybuty wyuczane:
- Kamuflaż
- Wytrzymałość na ból
Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne
Przedmioty:
1 Eloshru - runa wody
1 Heshar - runa ognia
Pozostałe:
4 piwa
1 herbata
1 woda
3 miód
5 pazury Alluadora
3l krwi