Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Akatosh w 24 Czerwiec 2007, 11:34:53

Tytuł: I zadanie Cor Kaloma(Corka)
Wiadomość wysłana przez: Akatosh w 24 Czerwiec 2007, 11:34:53
Cor Kalom siedział w swoim domu.Przyszedł do Crisis i powiedział:
Masz zadanie musisz wyruszyć do wsi niedaleko Ombros. Wyjdź południowa bramą Cały czas idż droga a dojdziesz do wioski.Niedaleko niej znajduje się kryjówka wilków.Wypytaj wieśniaków gdzie dokładnie jest ta kryjówka.gdy sie tego dowiesz idź zabić wilki.Dobrze
-Tak.Już tam idę-odpowiedział Cork,zabrał ekwipunek i wyruszył w podróż.
Crisis wyszedł z domu.Cork wyruszył z Ombros według instrukcji.

Opiekun zadania: Crisis
Ekwipunek:
Używane:
Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród I
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: I
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Czas Wyrobu: 12h
Składniki: 5 kłów, 2 skóry rozpruwacza, 1 wilka.
Opis: Pancerz ten zapewnia słabą ochronę przed bronią dystansową i średnią przed orężem bezpośrednim. Skóry rozpruwacza i wilka zapewniają także dostateczną ochronę przed zimnem.

Nazwa broni:Krótki miecz
Wykonanie: Amatorskie Materiał: Metal
Poziom:I
Opis:Krótki miecz ma długość 60 cm

Umiejętności:
Walka bronią J.I poziom
skradanie się I poziom(chód)
Pozyskiwanie trucizny z Krwiopijców
Tytuł: I zadanie Cor Kaloma(Corka)
Wiadomość wysłana przez: Crisis w 24 Czerwiec 2007, 11:44:11
ÂŁowca wyszedł z Ombros. Podziwiał sobie przyrodę i wszystko w koło, ale czuł, że coś jest nie tak. Nagle w krzakach coś się poruszyło. Cor Kalom poszedł to sprawdzić, był co raz bliżej, a z krzaków wydobywał się dziwny dźwięk jakby jęknięcie.  Nagle z krzaków wyskoczył ścierwojad. ÂŁowca Nagród wyjął miecz i uskoczył za pierwszym ciosem, teraz nadeszła pora ataku Cor Kaloma, jednak jak już miał zamiar atakować, to wyskoczył drugi ścierwojad.  
Tytuł: I zadanie Cor Kaloma(Corka)
Wiadomość wysłana przez: Akatosh w 24 Czerwiec 2007, 12:16:47
Cor Kalom uniknął drugiej bestii i szybko zaatakował 1 cios powalił ścierwojada ale jeszcze żył wtedy z tyłu drugi ścierwojad go zaatakował.Cor Kalom szybko się odwrócił i rzucił mieczem w stronę scierwojada .Miecz trafił go w szyję.
-Ale mam szczęście-pomyślał Cork
Bestia nie żyła.Cor Kalom podbiegł do zwłok i wyciągnął miecz z szyjy potwora.drugi ścierwojad szykował się do ataku...
Tytuł: I zadanie Cor Kaloma(Corka)
Wiadomość wysłana przez: Crisis w 24 Czerwiec 2007, 12:42:12
ÂŁowca szybko odskoczył w bok unikając ciosu. Cork szybko zadał cios wbijając miecz w tułów zwierzęcia w wyniku czego ścierwojad został zabity. Po skończonej walce Cor Kalom schował miecz i ruszył dalej. Po niespełna godzinie marszu łowca zauważył farmę. Poszedł na nią i spotkał tam farmera.
- ÂŁowca nagród! Nareszcie!
- Tak, gdzie są te wilki?
- Mają kryjówkę w jaskini niedaleko, ale lepiej poczekać tutaj aż przyjdą w nocy, jak zawsze - powiedział chłop i zaprowadził łowcę do swojej chaty. Tam przeczekał łowca parę godzin czekając na nadejście nocy. W pewnym momencie jak już wszyscy spali za wyjątkiem łowcy można było usłyszeć wycie. Cor Kalom szybko wyszedł na zewnątrz chaty i zauważył sześć wilków, jeden dorosły i pięć mniejszych, pewnie młode. Wilki zaczęły atakować stado owiec. Cork ruszył na nie póki są zajęte...
Tytuł: I zadanie Cor Kaloma(Corka)
Wiadomość wysłana przez: Akatosh w 24 Czerwiec 2007, 18:58:56
Cor Kalom rzucił jednego z młodych kamykiem. Zaczął biec w jego stronę.inę były tak zajęte łapaniem owiec że nie zauważyły gdy jeden z młodych się oddalił. ÂŁowca poczekał aż przyjdzie bliżej i go zaatakował. Zadał szybkie cięcie w głowę.Bestia padła na ziemię jednak jeszcze żyła. Cork szybko ją dobił. Powtarzał te czynność aż został tylko dorosły osobnik. Cor Kalom ruszył na niego mieczem..
Tytuł: I zadanie Cor Kaloma(Corka)
Wiadomość wysłana przez: Crisis w 25 Czerwiec 2007, 07:26:44
ÂŁowca Nagród ruszył na wilki z wielką szybkością i nim można było się obejrzeć to były już martwe. Cor Kalom poszedł na farmę i ewentualnie odpocząć jeśli nie mógł teraz odebrać swojej nagrody. Jednak farmer nie wstał, bowiem obudziły go odgłosy walki.
- Wilki zabite są skoro Ty żyjesz?
- Tak, teraz nagrodę proszę
- Tak, tak. Oczywiście, oto ona - powiedział farmer i rzucił Cork'owi mieszek ze złotem, w którym było 30 sztuk złota..., łowca nagród poszedł do miasta...


Zadanie Wykonane

Nagrody:
- 30 - 10% = 27
- 2 Punkty ÂŁowcy