Forum Tawerny Gothic
Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: Bard Hunter w 08 Styczeń 2008, 18:11:19
-
Mam pomysł!Niech każdy wymyśli własnego Npc-eta!
Karta NPC
Jaka część:
Imię:
Wiek:
Bóstwo:
Specjalizacja:
Opis:
Miejsce pobytu:
Skąd pochodzi:
Kim jest:
Co zrobi pod koniec gry?
To moja postać:
Jaka część:Gothic 2
Imię:Senno
Wiek:ok.27 lat
Bóstwo:Adanos
Specjalizacja:Magia
Opis:179 cm,blondyn,wesołek
Miejsce pobytu:Starożytna budowla pomiędzy Farmą Onara a Khorinis
Skąd pochodzi:z Jarkendaru!
Kim jest:Wędrowny Mag Wody,Myśliwy
W czym pomaga Beziemu:Pomaga mu w Magii(mana)i myślictwie(trofea)
i Bezio musi mu pomoc w drodze do Klasztoru Ognia
Zapraszam do zabawy.będę oceniać wasze postacie co 5:D
-
Naprawde ludzie nie macie już co robić? NIedługo będzie temat jaki item byś dał do serii....
Jaka część:Gothic 2
Imię:Jurand
Wiek:45
Bóstwo:Beliar
Specjalizacja:Rolnictwo
Opis:Wielki burak który tylko kiwa głową.
Miejsce pobytu: Na farmie Onara
Skąd pochodzi: Nie pamięta.
Kim jest: Zwykłym prostym rolnikiem.
Co zrobi pod koniec gry? Będzie orał pole..
-
Karta NPC
Jaka część:Gothic1
Imię:hiena
Wiek:15
Bóstwo:ateista
Specjalizacja:zabijanie, morderca, cichy łowca...
Opis:zabija dla zabawy, dla jedzenia, dla korzyści i ma w dupie głęboko co inni o nim mówią... wybija każdego kto mu podpadnie np. zdradzi.
Miejsce pobytu:tu i tam... ciągle zmienia pozycje(nie seksu chodzi o waypoint)
Skąd pochodzi:z nikąd. nic o sobie nie mówi.
Kim jest:Zabójcą i podróżnikiem by zarobić dla samego siebie i myśli o korzyści każdego swego czynu.
Co zrobi pod koniec gry? Pomaga beziemu zabić kaloma i reszte "bandy" psychopatów oczywiście dla zemsty bo kalom jest dupkiem którego nie lubi i w dalekiej przeszłości zabił mu dziewczynę.
Taki jestem.
-
Naprawdę, świetny temat. ;f
Moja postać:
Jaka część: Gothic 1
Imię: Syn Bezimiennego
Wiek: 14 lat
Bóstwo: Takie jak ojciec
Specjalizacja: Noszenie broni, obijanie się
Opis: Normalny chłopak
Miejsce pobytu: tam gdzie bohater gry...
Skąd pochodzi: z łona kochanki beziego
Kim jest: synem beziego, chodzi za nim, zbiera doświadczenie, nosi broń i ją ostrzy
Co zrobi pod koniec gry? wskakuje na śniącego i jeździ jak na byku, jednak chwila nieuwagi i zostaje wessany w tamten portal razem z bestią, teraz zabija demony w sferze śniącego...
-------------
Taki jestem.
A ilu ludzi już zabiłeś? ;f
-
A ilu ludzi już zabiłeś? ;f
Zabić? Nikogo. W grze bym był mordercą, ale wszystko po za mordowaniem jest prawdą o moim charakterze(nie zabijam, lecz znajduje sposób by zniszczyć jego np. chwałę) w moim opisie. Kiedyś byłem materialistą, ale dziś pieniądze mają mniejsze znaczenie dla mnie niż kiedyś... teraz myślę o korzyści nie materialnej.
-
Karta NPC
Jaka część: Gothic 2 : Noc Kruka
Imię: Arts
Wiek: 37
Bóstwo: Innos
Specjalizacja: Broń Dwuręczna
Opis: 180 cm , szczupły
Miejsce pobytu: Zamek w GD
Skąd pochodzi: Pochodzi z Khorinis
Kim jest: Rycerzem w słuzbie Innosa , który pomaga Beziemu w walce.......
Co zrobi pod koniec gry : Wraca do Górnego Miasta w Khornis
-
Karta NPC
Jaka część: Gothic 2 : Noc Kruka
Imię: maxy
Wiek: 25
Bóstwo: Adannos
Specjalizacja: kusza
Opis: 188 , pudzian;]
Miejsce pobytu: ÂŚwiątynia ÂŚniącego
Skąd pochodzi: Pochodzi z Gotha
Kim jest: Rycerzem w słuzbie Adannowsa , który pomaga Beziemu w walce z ÂŚniącym i jego poplecznikami(kalomem i nowicjuszami)
Co zrobi pod koniec gry : Ucieka z koloni i osiedla się w Khorinis(można go zabrać na wyspe smoka-ożywieńca).
-
Karta NPC:
Jaka część:Gothic 2
Imię:Kalstein
Wiek:60
Bóstwo:Beliar
Specjalizacja:Magia,alchemia
Opis:Ma 180cm.Jest garbaty.Ma siwą brodę.Ludzie uważają go za szaleńca.Zna Xardasa.
Miejsce pobytu:Swoje laboratorium w mieście
Skąd pochodzi:Kontynent
Kim jest:Alchemik który sprzedaje bezimiennemu mikstury i runy Uczy alchemii i magii.Tworzy latająca maszynę którą chce wrócić na kontynent.
Co zrobi pod koniec gry?Udało mu się stworzyć maszynę i wraca na kontynent.
-
Akatosh na razie ma najciekawszą postać wg mnie:D
Jego postać przydałaby się w grze.
Piszcie więcej i nie żałujcie czasu!
-
Mój 2 NPC
Karta NPC
Jaka część:Gothic 2:Noc Kruka
Imię i nazwisko:Doom Eorth
Wiek:30
Bóstwo:Beliar
Specjalizacja:łuk,broń dwuręczna i alchemia
Opis:2,4m,Pudzian.
Miejsce pobytu:Podróżuje po całej wyspie.
Skąd pochodzi:Kontynent
Kim jest:Wędrowny wojownik na którym jakiś alchemik testował mikstury.Podobno kiedyś zabił młodego trolla gołymi rękami.Na plecach ma wielki topór.Ubrany jest w skórzaną zbroję..Chcę wrócić na kontynent , aby zemścić się na alchemiku który zyskał sławę w Varancie. Beziminego uczy władać bronią dwuręczna.
Co zrobi pod koniec gry?Płynie z Bezimiennym na kontynent.
-
Karta NPC
Cżęść-GothicI
Imię-Xanethai.
Wiek-25
Płeć-kobieta.
Bóstwo-Adanos.
Specjalizacja-Dwa ostrza, magia.
Opis-180cm, szafirowe włosy, oczy koloru języka ognistego jaszczura.
Miejsce pobytu-Obóz na bagnie.
Skąd pochodzi-Z Jarkendaru.
Kim jest-Sprytna, podstępna dziewczyna, o dziwnych upodobaniach.Bada kult ÂŚniącego, a gdy dowiaduje się że ÂŚniący jest demonem, wyrusza do ÂŚwiątynii.W pomieszczeniu z Urizielem spotyka Bezimiennego.Uczy go posługiwania się magiczną bronią.
Co zrobi pod koniec gry-Pomaga pokonać ÂŚniącego, po czym ucieka(gdy walila się świątynia).
Drugi raz pojawia się w ,,Nocy Kruka".
-
To moja postać:
Część:Gothic II
Imię:Spellter
Wiek:Koło trzydziestki
Bóstwo:Teoretycznie Innos,Praktycznie jest ateistą
Specjalizacja:Chlanie piwa
Opis:189 cm,brunet,cieszy się życiem
Miejsce pobytu:Tawerna "Pod Kuternogą" w porcie w Khorinis
Skąd:Z Khorinis
Kim jest:moczymordą
W czym pomaga beziemu:Uczy walki bronią jednoręczną do max,W czwartym rozdziale zajmuje miejsce Alrika i z nim można walczyć o pieniądze,można go wziąć na statek pod warunkiem dania mu zbroi lepszej niż strój obywatela
-
część noc kruka imię danwezel wiek 23 bóstwo innos miejsce pobytu górne miasto skąd z khornis kim jest palladynem specjalizacja walka wczym pomaga beziemu w niczym
-
Jaka część: gothic 2 Noc Kruka
Imię:Gastorx
Wiek:35 lat
Bóstwo:Innos
Specjalizacja:Magia
Opis:Brunet 170 cm wzrostu jest szczupły i torche przymulony
Miejsce pobytu:Piramida w khorinis
Skąd pochodzi:Z Nordmaru
Kim jest:Magiem ognia
Co zrobi pod koniec gry?Pomoaga beziemu w Irdorath rozwiazywac zagadki i bada Historia pradawnych... uczy nas magi pradawnych o tak ich magi
-
Jaka część:Gothic 1
Imię:Dydzio
Wiek:14
Bóstwo:(Brak)
Specjalizacja:Własna Wola
Opis:Dydzio jest jedną z najpotężniejszych istot tego świata. Potrafi otworzyć portal wymiarów, dzięki któremu może podróżować między np. Planetą Ziemią, ÂŚwiatem Gothica, Heroes of might and magic 3, Niebem, Piekłem itp. Jest nieśmiertelny i może np. zabić boga np. Beliara. Nie robi tego jednak przez brak korzyści. Nic mu to nie da, a on mu nie przeszkadza. Potrafi WSZYSTKO.
Miejsce Pobytu: Zawalona kopalnia, tunel do farmy bengara zamienił w jaskinię. W tym czasie nikt nie może przejść przez tą kopalnię do kolonii, ponieważ jaskinia jest jednostronna - zamknięta od strony przełęczy.
Skąd:Planeta Ziemia, Polańczyk
Kim jest:Człowiekiem, może przemienić się w dowolną istotę, jest arcymistrzem nekromancji
Co zrobi pod koniec gry: Przeteleportuje się do świątyni śniącego, obdaruje bezimiennego łaską przetrwania, dzięki której będzie on nieśmiertelny w momentach, w których powinien zginąć, będzie miał życie wieczne i otrzyma telefon komórkowy do komunikacji z nim. A sam Dydzio przekształci zaw. kopalnię do pierwotnej postaci i wróci chwilowo na ziemię do swojej ukochanej.
-
-Imię:Xenos.
-Bóstwo:Beliar.
-Wiek:Nie pamięta.Stracił rachubę przy wieku 157 lat.
-Skąd pochodzi:A skąd mam wiedzieć?
-Część gry-Wszystkie, zawsze w tym samym miejscu.
-Specjalizacja:Magia, alchemia, walka kosturem, broń jednoręczna, siła woli, etc.
-Wygląd:Siwe włosy i broda, sięgające mu do bioder, szczupły, 195cm,pokryty bliznami.
-Kim jest:Nekromantą.
-Miejsce pobytu:Wieża Astralna, znajdująca się na krańcu naszego Wymiaru Astralnego.
-Opis:Nosi szatę Nekromanty, zna magię ognia, wody, natury, światła, cienia, ÂŚniącego, ogólną, astralną i własną.Jest najlepszym przyjacielem Xardasa(łatwo się domyślić).Poznał Kręgi Magii 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7(Magia Wieczności sprzed początków istnienia ludzi.Pierwszym który ją opanował był dracon o imieniu Xaylen.Jedyne zaklęcie Siódmego Kręgu Magii to Włócznia ÂŻycia-przywołyje błyskawicę, która staje się naszą bronią.Zadaje 1000000 obrażeń).Jego wieża jest strzeżona przez 5 golemów.Kamiennego pokonamy młotem, ogniowego lodem, lodowego ogniem, leśnego mieczem,
a golema z błyskawic błyskawicą-rozładuje się.
-Co zrobi pod koniec gry-Da Bezimiennemu Amulet Astralnej Magii-wywołuje falę łukowatych piorunów, złożonych z kropel wody.
-
A oto mój NPC:
Imię: Plex
Wiek: około 250
Bóstwo: Interesowny człowiek. Wierzy w to, w co mu się opłaca wierzyć, ale na ogół ateista.
Specjalizacja: Magia i alchemia, ale nauczył się też walki mieczem jednoręcznym.
Skąd: Był jednym z kapłanów z Jarkendaru.
Opis: Typowy starzec-mag. Białe włosy i broda. Kapłan z Jarkendaru. Usilnie poszukiwał eliksiru nieśmiertelności. Nie wahał się nawet wskrzeszać trupy za co został wygnany. Uciekł przez portal i wybudował sobie wieżę. Po latach prób udało mu się stworzyć to co chciał stworzyć - eliksir nieśmiertelności. Chciałby zniszczyć świat i ludzi, ale tego nie zrobi, bo mimo nieśmiertelności nadal odczuwa ból i można mu np. odciąć głowę (i będzie sobie taki chodzić po świecie ).
Co robi: uczy Bezimiennego magii i alchemii i daje mu questa, który jest pułapką, ale Beziemu się udaje ją wykryć i ma do wyboru odciąć mu tą głowę lub nie (jak go oszczędzi to po temu Plex pomaga mu w zabiciu lodowego smoka).
Pozdrawiam,. Rafalos890. :
-
Przywracanie wątku.