Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Amonef w 20 Wrzesień 2009, 15:38:35

Tytuł: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 20 Wrzesień 2009, 15:38:35
Cytuj
Nazwa: Plamy krwi
MG: Dev
Wymagania: Walka bronią III
Ilość wykonujących:
-Ainur
-Amonef
Nagroda: To co znajdziecie.

W wiosce Amonef zaczął układać ostrza, poprawił zapięcia zbroi i zagadnął do kamrata:
-Ocho, zapowiada się ciekawa wyprawa

Wygląd:

(http://images47.fotosik.pl/200/44c51cbb72016cb4.jpg)




Ekwipunek:[/b]


(http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg)



Broń 1:

Nazwa broni: Profesjonalny Miecz Jednoręczny
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.




Broń 2:


Nazwa broni: Ptasi Szpon
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, 5 kg.



Broń 3:



Broń 4:



Zbroja:


Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.



Umiejętności:


-Broń jednoręczna

-Dwie bronie

Specjalizacje:

-Walka mieczem:

> I
> II
> III
> IV
Ataki:

Do dwóch broni:

>Atak lewostronny
>Atak prawostronny



Atrybuty rasowe:


+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 20 Wrzesień 2009, 15:41:20
Racja. - Odpowiedział krótko. - Więc Deornie, dasz nam jakieś informacje na temat naszej wyprawy, którą powinniśmy wykonać?

Wygląd:

(http://img188.imageshack.us/img188/7515/wampir3.png)

Noszony ekwipunek:

(http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg)

1.Wężowy ÂŁuk

Nazwa broni: Wężowy ÂŁuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


60x strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

30x zatruta strzała (trucizna topielców) z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6


100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4


2. Brak

3. Pałasz bandyty

Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. Brak

Zbroja

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.


Pas:

1x Eloshru - runa wody
1x Heshar - runa ognia
1l krwi

Umiejętności:

- Walka bronią jednoręczną
- Walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

- Walka mieczem IV
- Walka sztyletem I
- Walka łukiem I
- Walka buławą I

Ataki:

Bronią jednoręczną:

- Klasyczne pchnięcie
- Potężny cios
- Pchnięcie
- Blok z odbiciem
- Blok górny

Bronią miotaną:

Zaklęcia:
---

Atrybuty wyuczane:

- Kamuflaż
- Wytrzymałość na ból

Atrybuty rasowe:

+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Pozostałe:

4 piwa
1 herbata
1 woda
3 miód
5 pazury Alluadora
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 20 Wrzesień 2009, 15:45:16
- 4 dni temu  nocowałem w pewnym luksusowym domku. Co noc słyszałem syki, gwizdy i uderzenia. Ostatniej nocy usłyszałem krzyk, a na drugi dzień ujrzałem plamy krwi. Chciałbym abyście zbadali ten dom, gdyż mam złe przeczucia. Znajdziecie go u północnej granicy lasu, jakieś 10 km od niej.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 20 Wrzesień 2009, 15:48:43
-To co lecimy? Nie marnujmy czasu i lećmy w postaci nietoperza? rzekł Amonef po dokładnym wysłuchaniu Deorna.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 20 Wrzesień 2009, 15:56:07
Dobrze mówisz, polećmy tam natychmiastowo. - Odparł usłyszawszy słowa Amonefa. Zmienił się w postać nietoperza podobnie jak jego towarzysz i polecieli w kierunku swego celu.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 20 Wrzesień 2009, 16:04:33
Amonef lecąc czuł wolność. Pierwszy raz w postaci nietoperza czuł nieopisaną radość, wykonywał liczne kołowrotki i inne sztuczki. Po chwili jednak zaczął lecieć równo z Ainurem.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 20 Wrzesień 2009, 16:13:12
//Nagle poczuliście smak krwi i uczucie neibezpieczeństwa. Lecieliście dalej, gdy zauważyliście ciało człowieka i 8 wilków. Zamieniliście postać.

8 wilków :P



(http://www.pwsos.pl/prace/jakubiakm/wilk.jpg)



Opis:
 ÂŻyjące w watahach drapieżniki, okryte złą sławą z racji zażartości i sprytu. Występują pojedynczo w parach lub sforze od 7 do 16 osobników. W dowolnych lasach, górach, równinach i wzgórzach. Ich długość ciała wynosi do 130 cm, a ic hwysokość sięga nawet do 90 cm.

Walka:
Atakują najczęściej z ukrycia, kryją się po norach i krzakach. W czasie polowania obchodzą bezszelestnie ofiarę ze wszystkich stron, i zbliżając się podążają za nią. Gdy są już wystarczająco blisko zaczynają atak. Gdy zostaną zranione wpadają w szał.

Ataki:


Ugryzienie – ostrze kły i mocne szczęki są śmiercionośną bronią tych bestii.

Rozszarpanie – Wilki atakują stadnie, starając się przewrócić ofiarę i rozerwać ja na strzępy.

Skok - Wilk wykonuje skok na ofiarę, najczęściej z zaskoczenia. Gdy uda się mu ją przewrócić, stara się przegryść szyję.

 
Atrybuty:
+ wystraszenie
+ ukrywanie
+ wyostrzone zmysły
+ poprawiona szybkość


Trofea
1x futro wilka; 16x pazury; 4x kły, 2l wilczej krwi
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 20 Wrzesień 2009, 16:20:07
Chodźcie tu moje wilczulki. - Rzekł wampir biorąc łuk, i wyciągając strzałę z kołczanu. Celował 5 sekund. Wampir nie był jeszcze zbytnio sprawny w posługiwaniu się łukiem. Gdy skończył celować, wampir wypuścił strzałę, która powędrowała w kierunku najbliższego wilka. Schował łuk, lecz nie postanowił jeszcze zakończyć walką z dystansu. Wyjął runę przypiętą do pasa, i wymówił formułę zaklęcia. - Heshar! - W dłoni Ainura uformowała się ognista kula ognia, którą rzucił w nadbiegającego wilka.

6 / 8

Strzały z brązu
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 20 Wrzesień 2009, 16:26:54
Młodzik wyciągnął 2 ostrza i zauważył nadbiegające 2 wilki. Am był gotów, użył swego atrybutu niewidzialności[chwilowa niewidzialność]  i wykonał atak z prawej strony okręcając się, aby zadać atak oby dwóm bestiom. Gdy wilki wylądowały oby dwa trzymały się jeszcze. Jeden otrzymał ranę w bok. Nie była ona głęboka, lecz z pewnością utrudniała dalszą potyczkę. Tym razem wampir wyskoczył nadal będąc niewidzialnym od lewej strony nacierając na wilka. Wykonał cięcie ptasim szponem odcinając bestialsko głowę. Drugi wilk już biegł w jego stronę i w ostatniej chwili Am skoczył w bok. Wstał z uniesionymi klingami, a wilk nadział się na nie będąc już w skoku. Bestie które przed chwilą miały w sobie skumulowany ogromny szał teraz leżały w swej krwi. Kaparig stał się widzialny lecz wyostrzył zmysły. Zaczął intensywniej postrzegać otoczenie. Czuł każdy ruch wilków i swego kompana.  

[profesjonalny miecz jednoręczny, ptasi szpon/ Atak prawostronny/ Chwilowa niewidzialność, wyostrzenie zmysłów]
4/8
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 20 Wrzesień 2009, 16:47:14
// Ainur twoja strzała obtarła o udo wilka tworząc mu lekką ranę, z której krwawi. Twoja Kula Ognia unicestwią wilka. Ponad to nie zauważyłeś wilka z tyłu, który wykonał skok na ciebie. Przewrócił cię.
//Amonef obydwóm, obydwa pisze się razem -.- A poza tym jesteś młodzikiem więc niewidzialność utrzymujesz kilka sekund. Jednego wilka zabiłeś, drugi wbił ci się w nogę. Dwa wilki biegną na ciebie chcąc cię rozszarpać.

6/8 wilków.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 20 Wrzesień 2009, 16:57:22
Wilk, który przewrócił wampira próbował zagryźć mu twarz, lecz chroniła mu ją maska. Wampir chwycił szyję wilczura. Zwierzak się szarpał ale żelazny uścisk wampira robił swoje. Próbował go udusić. Po chwili, wilk zmarł. Ainur odepchnął go i wstał. Dla upewnienia wbił jeszcze w jego ciało miecz.
Kolejny temu, w którego strzelał nacierał w jego stronę szarżując. Rana mu krwawiła jednak nie zrezygnował z walki. Wampir uskoczył po czym z rozmachem uderzył w grzbiet wilka, który zaskomlał. Zaś po chwili wampierz zrobił cięcie w lewo zabijając zwierzaka.

4/8 wilków.

Klasyczne pchnięcie (prawo).
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 20 Wrzesień 2009, 17:07:18
Amonef ryknął z bólu. Machnął w wilka i odciął mu łeb. Pozostawały dwa wilki szarżujące na niego. Stał i wyczekiwał, aż oby dwa będą w skoku. One jednak biegły cały czas po ziemi. Postanowiły wziąć się za niego szarpiąc go. Gdy były w zasięgu ostrza Am wykonywał już cięcie prawostronne. Wykonał je dość topornie lecz przyniosło skutek. Jeden wilk leżał martwy, za to drugi już był w skoku na wampira. Ten tylko zamachnął się dwoma ostrzami aby osłonić się. Bestia dostała płaską stroną klingi w korpus. Odskoczyła na parę metrów, a Am wyczekiwał kolejnego ataku. Bestia zrobiła dwa kroki i skoczyła. Kaparig wykonał obrót w lewo i ciął wilka w powietrzu. Udało się odpowiednio głęboko rozpłatał bestie by ta poległa. Miała zmasakrowane całe ciało do pyska.

1/8

// mogę zabić w tym wypadku 3 wilki czy unikać podobnych sytuacji?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 20 Wrzesień 2009, 17:11:58
I ostatni. - Powiedział z ulgą wampir. Machinalnie wyjął łuk, i nałożył na cięciwę, jedną strzałę. Starał się aby trafiła w ostatniego wilka. Przymknął jedno oko, i uwolnił strzałę, która ze świstem poleciała ku wilkowi, lecąc przez drzewa. Nie chował łuku, jednak nałożył kolejną strzałę, aby w razie czego znów strzelić.


Strzała z brązu

1/8
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Wrzesień 2009, 15:18:19
// Am możesz zabijać trzy, tylko jakoś to rozpisz, a nie jak tu ;/
// Ainur twoja strzała wbiła się w brzuch wilka. Gdyby dobiegł do ciebie, nie miał już sił walczyć. Zabiłeś go dwoma ruchami miecza.
// Zabiliście wszystkie wilki. Rozglądacie się i widzicie nie jedno ale dwa ciała. Drugie to ciało kobiety. Zmasakrowane.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 21 Wrzesień 2009, 15:38:33
Wampir patrzył nieco zniesmaczony na dwa ciała. - Sprawdzę, czym może mają coś. - To rzekłszy, podszedł do jednego z ciał aby je przeszukać, zaś po chwili zaczął przeszukiwać następne.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Wrzesień 2009, 15:50:11
//Przy ciele mężczyzny znalazłeś dziennik. Ostatni wpis brzmi tak:
Uciekliśmy . Tylko ja i Su. Reszta została. Niech bogowie się nad nimi zlitują. To było straszne...
Tutaj wpis się urywa, a strona jest zaplamiona krwią.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 21 Wrzesień 2009, 15:55:47
Hmmm. - Pomyślał. - Deorn, gdy jeszcze byliśmy w Atusel wspominał o domostwie, do którego mamy się udać. Mówił że słyszał tam krzyki, uderzenia. Więc może ci ludzie. - Tu pokazał na martwego mężczyznę i kobietę. - Mieszkali tam, i ktoś nad nimi się znęcał? ''Reszta została''. Więc w tym domostwie być może ktoś jeszcze był. Trudno mi powiedzieć ile ci mają lat ale to co powiedziałem to całkiem możliwe. Może weźmiemy ten dziennik, trzymaj Amonefie. Idźmy dalej. - Wampiry podążały dalej, ku celowi mijając okoliczne drzewa, krzaki.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 21 Wrzesień 2009, 17:23:10
Amonef zamienił się w nietoperka i poleciał dalej. Po chwili lotu ujrzał domostwo. Zamienił się z powrotem w wampira:
-Poczekajmy tu i zobaczmy czy coś podejrzanego nie będzie się dziać Amonef oparł się o drzewo i zaczął uważnie obserwować.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Wrzesień 2009, 17:41:48
// To co w końcu robicie o.o?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 21 Wrzesień 2009, 17:46:54
Amonef zamienił się w nietoperka i poleciał za idącym Ainurem. Po chwili ujrzeli domostwo. Amonef przemienił się w wampira i zatrzymał swego kamrata gestem po czym rzekł:
-Poczekajmy tutaj i poobserwujmy co się dzieje Am oparł się o drzewo i zaczął uważnie przyglądać się domostwu.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 21 Wrzesień 2009, 17:52:08
To ja pójdę tu. - Rzekł wampir, który usiadł obok krzaków niedaleko domostwa. Miał wyostrzone zmysły aby wyczuć choć najmniejszy szmer, czy krok. Cały czas obserwował okolice domu.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Wrzesień 2009, 17:55:12
// Spędziliście w krzakach całą noc. Jedyne co zobaczyliście to multum wron i kruków. A jedyne co usłyszeliście to głuchy jęk dobiegający ze wszystkich stron. A jedyne co wyczuliście to panoszący się wokół zapach krwi.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 21 Wrzesień 2009, 17:59:42
Amonef ścierpnął lekko poprawił miecze i rzekł do brata krwi:
-Choć, udamy wędrowców zmęczonych w poszukiwaniu noclegów Kaparig podszedł do drzwi i grzecznie dość delikatnie zapukał.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 21 Wrzesień 2009, 18:07:13
Wampir stał w lekkiej odległości od Amonefa. Jego dłoń była blisko rękojeści miecza, by go natychmiastowo wyjąć jeśli gospodarz okazał by się niezbyt ''uprzejmy''.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Wrzesień 2009, 18:10:20
// Drzwi się odtworzyły. Ujrzeliście mężczyznę w szacie. Nie mogliście odkryć jego wieku z wyglądu.
- Słucham?
- Jesteśmy strudzeni po podróży. Czy moglibyśmy tu przenocować?
- Oczywiście. Jak to mówią gość w dom, bóg w dom. Czasami się zastanawiam który :P
Mężczyzna się uśmiechnął i zaprosił was do środka.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 21 Wrzesień 2009, 18:17:13
Wampiry przekroczyły próg domu. - Dziękujemy. - Odpowiedział Ainur. - Są tutaj jakieś pokoje? - Zapytał się choć w ogóle nie miał zamiaru tutaj nocować. Chciał jedynie przebadać dom. - Chcieliśmy się tylko jeszcze zapytać, czy wszystko tutaj w porządku? Bowiem na zewnątrz czuliśmy...Krew.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Wrzesień 2009, 18:20:46
// Starzec bez żadnego zakłopotania, odpowiedział:
- Mam tylko jeden pokój gościnny. Drzwi do niego to pierwsze po prawej stronie w tym korytarzyku.
Wskazał ręką, drzwi naprzeciwko kuchenki.
- Czuliście krew? Czyżbyście byli wampirami?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 21 Wrzesień 2009, 18:42:42
-Jesteśmy alchemikami, mamy dzięki temu wyczulony węch. A tak poza tym panie apropo wampirów, mam znajomego będącego tu członkiem Wampirów Numenoru. Zwie się Gunses Cadacus. Nie wiesz panie gdzie mógłbym go znaleźć? Amonef płynnie odpowiedział gospodarzowi treść wymyśloną w nocy.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 22 Wrzesień 2009, 16:28:12
// - Nie potraficie kłamać - odparł gospodarz - Alchemicy nie noszą takich szata chroniących ich przed słońcem.
Zmieszaliście się trochę, chcieliście cośpowiedzieć, ale mężczyzna wam przerwał:
- Już się zmierzcha. Czas na stratwę. MAm cos dla was.
Podszedł do kredensu i wyjął z niego dwa flakony jakiegośpłynu. Gdy je otworzył wyczuliście krew - ludzką.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 22 Wrzesień 2009, 17:02:50
Ainur wziął dwa flakoniki z krwią. Dziękuję, teraz pójdę do pokoju. - Rzekł wampir po czym wraz z Amonefem udał się do pokoju gościnnego, o którym wspominał człowiek. Gdy byli już tam wampir zamknął drzwi i zaczął mówić szeptem do swojego towarzysza. - Więc jesteśmy w domu. Powinniśmy go przebadać. Na początek ten pokój a potem resztę. Choć tamten może nam przeszkadzać. Zastanawiałem się jeszcze czy nie lepiej by było go po prostu oszołomić, przeszukać dom a na końcu jego przesłuchać. Więc jak? - Zapytał się.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 22 Wrzesień 2009, 19:40:31
-Dobra słuchaj ty go oszołom a ja będę ci plecy bronił. Napijmy się wpierw dla wzmocnienia Am popatrzył i po chwili zastanowienia rzekł:
-To może być zatrute nie kombinujmy? Kaparig mówiąc cały czas szeptem odłożył fiolkę i dał znak aby zaczynali.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 22 Wrzesień 2009, 19:46:43
Więc do roboty. - Odparł wampir. Wyszedłszy z pokoju, z Amonefem udali się do pokoju gdzie przebywał gospodarz. Zdziwił się trochę widząc ich tu. Am był za jego plecami, natomiast Ainur zagadał do niego. - My chcieliśmy... - Zanim wypowiedział zdanie, kopnął w mężczyznę w kolano po czym uderzył go niezbyt silnie klingą  w głowę oszałamiając go. - Cóż, sądzę że nie powinien wstać. Przeszukam go. - Po wykonanej czynności zaczęli razem z Amonefem przeszukiwać dom będąc przygotowanymi do ewentualnego ataku, czy obrony.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 22 Wrzesień 2009, 19:49:30
-Idź dalej i wyczul zmysły ja tu przy nim będę i przeszukam pokój główny na wypadek dodatkowych kłopotów Amonef zaczął otwierać wszystkie szafki i skrzynie. Zaczął odchylać obrazy i pukać w miejsca w celu znalezienia schowków.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 22 Wrzesień 2009, 19:52:41
Dobra. Jak by oprzytomniał to może go przesłuchaj. - Wampir szedł dalej badając dom.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 23 Wrzesień 2009, 16:05:07
// Amonef - odwróciłeś się na chwilę do kredensu, a gdy chciałeś zobaczyć co z ciałem okazało się, że znikło.
//Ainur wyszedłeś na korytarz:

1 - drzwi do pokoju
2 - schody na góre
3 - drzwi do kuchni
4- drzwi wyjściowe
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 23 Wrzesień 2009, 16:07:24
Wampir postanowił sprawdzić górną część domu. Wszedł po schodkach, i po chwili gdy był już na górę, zaczął ją przeszukiwać.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 23 Wrzesień 2009, 17:30:07
-Eh, no choć koleżko nie zjem cię przecież. Choć z drugiej strony czemu by nie... Am zaczął mówić sam do siebie śmiejąc się przy tym. Skupił się wyostrzył zmysły by usłyszeć gdzie może znajdować się gospodarz. Miał już w oby dwa ostrza gotowe do bloku. Dodał jeszcze:
-Ainur, to ciałko gospodarza nam gdzieś wsiąkło także miej oczy dookoła głowy! Kaparig nadal skupiony nadal starał się usłyszeć coś.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 23 Wrzesień 2009, 17:59:01
// Ainur na górze zobaczyłeś tylko wielki balkon skierowany na wzgórze. Oczywiście stałeś w pustym pokoju.
// Amoneg usłyszałeś jęk, ale nie wiesz czy jest to wytwór twojej wyobrazni czy realny jęk.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 23 Wrzesień 2009, 18:57:23
Więc tu nie ma nic. - Pomyślał wampir schodząc po schodkach. - Na górze nic nie mam Amonef. Pójdę do kuchni. - Ainur udał się do kolejnego pomieszczenia, kuchni.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 23 Wrzesień 2009, 19:31:07
-Amonef maksymalnie skupił się na tym jęku, by dosłyszeć skąd dochodzi mając wyostrzone zmysły był również skupiony na tym czy w pobliżu nie znajduję się inny osobnik.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Wrzesień 2009, 16:03:12
//Ainur wszedłęś do kuchni i ujrzałeś rząd szafek, zlew itd. Na stole leżał zakrwaiony nóż, a obok mięso.
// Amonef wyszedł na główny korytarz, szukając żródła dżwięku. Gdy spojrzałeś na podłogę zobaczyłeś ślady krwi prowadzące pod ścianę za schodami
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 24 Wrzesień 2009, 16:21:02
Młody wampir wyjął swe ostrza i trzymając je w pozycji obronnej poszedł za śladami będąc skupionym na otoczeniu. Dodał jeszcze do Ainura:
-Znalazłeś coś ciekawego?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Wrzesień 2009, 16:34:00
// Jesteście w dwóch różnych pomieszczeniach, po przeciwnych stronach.
// Amonef zobaczyłeś, że ślady urywają się w odstępie 0.5 metra od ściany.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 24 Wrzesień 2009, 16:36:56
Wampir pootwierał wszystkie szafki. Ainur spojrzał na nóż mówiąc. - Mięso, ludzka krew co za psychopata. - Następnie wyszedł z kuchni i wszedł do ostatniego pomieszczenia, pokoju.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 24 Wrzesień 2009, 16:39:00
-No choć człowieku, ja nic ci nie zrobię a chcę jedynie porozmawiać to lepsze od tortur czy poharatania Zaczął Am chodząc uważnie po pokoju w celu wytropienia choćby najmniejszej kropki krwi.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Wrzesień 2009, 16:55:54
// Ainur zauważyłeś piedestał a na nim księge. Po prawej stronie stała szafa, a po lewej biurko.
// Amonef a ty się tak kręć w kółko przez następne 40 lat: może coś znajdziesz. Plamy krwi kończą się 0.5 metra przed ścianą.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 24 Wrzesień 2009, 16:58:59
Gdy wampir wszedł do pomieszczenia, podszedł do szafy i otworzył ją. Następnie, podszedł do piedestału, i otworzył księgę.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 24 Wrzesień 2009, 17:01:08
-Eh, idę do Ainura bo mnie wkurwia chodzenie za tym człekiem rzekł Am myśląc że gospodarz zaatakuje wampira. Wyszedł z ostrzami gotowymi na blok krocząc powoli do kompana.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Wrzesień 2009, 17:12:54
// Znalazłeś szaty z dziwnym znakiem:
(http://forum.nysa.pl/files/thumbs/t_symbole_765.png)

Gdy podszedłeśdo księgi zauważyłeś na niej ten sam znak. Otworzyłeś ją i pierwsze co ujrzałeś to narysowany ołtarza i wtle martwe ciała.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 24 Wrzesień 2009, 17:17:05
Kurde co to ma być do cholery jasnej. - Powiedział Ainur. - Nie wiem już kim jest ten gospodarz, czy to zwykły psychol czy jakiś mag. - Wampir przewracał strony księgi w poszukiwaniu jakiejś wskazówki.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 24 Wrzesień 2009, 17:20:23
Amonef doszedł do korytaża i usłyszał Ainura. Wszedł do pokoju i zapytał:
-Co ciekawego znalazłeś? Nie wiem gdzie jest nasz gospodarz ale trzeba iść w tamten korytarz naprzeciw Amonef stwierdził że dobra stal w rękach będzie nieodzowna w dalszych poszukiwaniach więc nawet w rozmowie z kompanem wolał być gotowy.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 24 Wrzesień 2009, 17:23:09
Jakieś dziwne symbole są na tych szatach w szafie, i w książce. Ale chodźmy tego gościa. Aha i jeszcze jedno, patrz. - Wampir dał księgę Amonefowi aby ją obejrzał. Po chwili wampir wyjął miecz mając wyostrzone zmysły by usłyszeć ewentualne kroki gospodarza.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Wrzesień 2009, 17:26:00
// Ainur znalazłeś jakieś niezrozumiałe dla ciebie teksty i zdania w języku dracońskim.
// Amonef zobaczyłeś na księdze zna. PAtrz wyżej :)
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 24 Wrzesień 2009, 17:29:57
-Księgę jako dowód wezmę i jedną szatkę też by się przydało Amonef wziął rzeczy i poszedł wraz z wampirem do pokoju ze znikającym śladem. Oteriańczyk zaczął szukać klapy w podłodze lub innego wejścia:
-Ainur co dwie głowy to nie jedna poszukajmy jakiejś klapy lub ukrytej komnaty
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 24 Wrzesień 2009, 18:01:00
Ainur wyjął miecz i dołączył do poszukiwań mężczyzny. Szukał komnat, tajnych przejść czy klap, patrząc na ślady krwi.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Wrzesień 2009, 18:05:04
// i co ci przyszło z patrzenia na ślady. Przecież krew to krew - konsystencji nie zmieni, najwyżej tylko kolor. A po za tym mówić nie potrafi...
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 24 Wrzesień 2009, 18:05:46
//to znalazłem coś ?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Wrzesień 2009, 18:08:09
// A po której stronie pokoju szukasz?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 24 Wrzesień 2009, 18:10:50
Na razie Amonef przeszukuję podłogę w celu odnalezienia klapy lub innego wejścia.
//jakie meble znajdują się w tym pokoju ?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Wrzesień 2009, 18:16:32
// ÂŻadne, tylko schody na góre...
// Amonef, gdy tak przeszukiwałeś podłogę pukając, usłyszałęś pusty odgłoś w pobliżu ściany przy której kończy sie krew.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 24 Wrzesień 2009, 18:19:08
Amonef gdy usłyszał odgłos zaczął walić nogą w to miejsce aby ujawniło przejście
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 24 Wrzesień 2009, 18:24:33
Wampir stał z mieczem w dłoni przypatrując się Amonefowi, i czekając na efekt walenia. Westchnął po czym nadal czekał.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 27 Wrzesień 2009, 12:25:24
/Amonef gdy tak waliłeś zobaczyłeś , że z podłogi podnosi się uchwyt od jakiegoś włazu.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 27 Wrzesień 2009, 12:27:21
Wampir wyrwał się z zadumy. - Więc coś widać. - Odparł po czym chwycił uchwyt włazu i z całej siły pociągnął go.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 27 Wrzesień 2009, 12:50:50
//Waszym oczom ukazała się dziura w podłodze, będąca przejściem do jakiegoś tunelu.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 27 Wrzesień 2009, 13:16:31
Amonef wyostrzył zmysły i pewnie wszedł przez właz. Miał ostrza uniesione w gotowości. Mając wyostrzone zmysły zauważył...
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 27 Wrzesień 2009, 14:27:37
//Zauważyłem tunel biegnący dokądś, bo reszta tunelu zatopiona była w ciemności.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 27 Wrzesień 2009, 14:33:59
Ten dziad pewnie schował się gdzieś tutaj. Hmm, ale trudno będzie nam iść dalej przez tą ciemność. Może to nam trochę pomoże. - Wampir wyjął runę ognia i wypowiedział formułę zaklęcia. - Chodźmy. - Następnie poszli w głąb tunelu.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 27 Wrzesień 2009, 14:41:46
// Najpierw napisz formułę. Idziecie dalej i natrafiacie na podziemną rzekę. Na drugą stronę mozecie przejść tylko kładką, ale przeszkodzą wam w tym... 8 utopców:



Nazwa:
Utopiec

(http://wizards.com/dnd/images/Monster_gallery/90.jpg)
Opis:
Człowiek utopiony. Jego świadomość pod wpływem silnych i często makabrycznych emocji przeradza go po śmierci niebyły żywego trupa. Od zimbie jest jednak dużo bardziej silniejszy, zwinniejszy i bystrzejszy. Jego zmysły są wyostrzone. Przebywa zawsze blisko wody, dzięki której może się regenerować. Jest długowieczny i do życia nie potrzebuje dużo, wystarczy trochę wody. Pojedynczo niebyły zbyt groźny, ale grupa Utopców, na ogół 7-15 osobników, atakująca z zasadzki jest niebezpieczna nawet dla dobrych wojowników. W ataku korzysta ze swoich pazurów i zębów zatrutych trupim jadem. Doskonali pływacy. Podatny na ogień.

Walka
Skrywając się pod wodą mami pluskiem, aby zaatakować w najmniej spodziewanym momencie. Stara się jak najszybciej zabić lub choćby zarazić swą ofiarę, aby następnie spożyć jej truchło. Podczas ataku wykorzystuje swoją sprawność fizyczną, szczęki oraz opazurzone łapy.

Ataki:

Atak szponami - jak sama nazwa wskazuje Utopiec atakuje przeciwnika zatrutymi pazurami, niebezpieczny atak, silny i szybki.

Ugryzienie - kiedy jakiś głupek zbliży się do niego za blisko Utopiec się po prostu w niego wgryza, zatrute zęby i siła szczęki praktycznie uniemożliwiają przetrwanie tego ataku.

Rozszarpanie - Utopiec łapie przeciwnika i po prostu próbuje go rozrywać na części.

Atrybuty:
+ Silny
+ Szybki
+ Truzizna
+ Długowieczność
+ Wyostrzone zmysły
+ Regeneracja
- Zależny od wody
- Podatność na ogień.
- Zawsze śmierdzi trupem, więc łatwo go wyczuć

Trofea:
4x Kły Utopca; 8x Szpony Utopca; 2x Oko Utopca
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 27 Wrzesień 2009, 14:46:31
Heshar! - Krzyknął. Wampiry szły dalej mijając skąpany w ciemności tunel. Nagle spotkały utopce. Ainur bez namysłu rzucił w jednego z nich kulą ognia. Po chwili stanął w pozycji bojowej. Wyciągnął łuk i nałożył na cięciwę jedną żelazną strzałę celując w kolejnego otopca. Po chwili wampir wystrzelił strzałę, która poleciała w kierunku bestii.


Walka łukiem I, strzała z żelaza.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 28 Wrzesień 2009, 13:07:55
//Ainur kulą ognia zabiłeś jednego utopca, drugiego strzała zraniłeś...
// Amonef utopce cię okrążają...
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 28 Wrzesień 2009, 15:14:36
Wampir widząc że jego towarzysz jest okrążony przez utopce postanowił mu pomóc. Jednak utopiec również nie próżnował. Bestia pazurami zaatakowała pierwsza. Ainur zręcznie uniknął ciosu po czym szybko zaatakował z prawej strony. Utopiec zaatakował pazurami zza głowy. Tego ciosu wampir również uniknął po czym z rozmachem, uderzył silnie w głowę napastnika. Zanim bestia ponownie zaatakowała Ainura łapą, wampir odskoczył. Następnie wyprowadził pchnięcie, w ramię utopca.

6 / 8

Walka mieczem IV, klasyczne pchnięcie, pchnięcie.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 28 Wrzesień 2009, 16:19:55
Am widząc co szykują utopce natarł na jednego. Intensywnie wykonał ostrzami atak prawostronny odskakując po wykonanym cięciu. Szpon utopca ciął tylko powietrze. Nie czekając wojownik zaczął krążyć koło bestii i w pewnym momencie co jakiś czas zmieniając tępo ciął mocno od lewej strony. Am wykonał obrót w prawo i  zamachnął się w celu obrony przed utopcem.

Walka mieczem IV, Atak prawostronny, Atak lewostronny.

Utopce6(5)/8
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 29 Wrzesień 2009, 16:14:59
//Ainur utopiec stracił rękę, ale ty jednak nie próżnowałeś - dobiłeś go, ale nie zauważyłeśjego kolegi który wykonał skok na ciebie i chce cięrozszarpać
//Amonef zabiłeś utopca, ale z tyłu czeka jeszcze gromadka ich
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 29 Wrzesień 2009, 16:28:55
-Ainur walnij ogniem w grupkę! Amonef krzyknął w biegu do stwora atakującego kompana. Utopiec odwrócił się gdy zauważył Kapariga. Ten wykonał wpierw zwód w prawo i ciął od lewej. Odskoczył, tym razem niepotrzebnie bestia skoczyła, a wojownik wykonał krok w lewo i wykonał atak prawostronny. Po tym ciosie Am stanął koło kompana, wyostrzył zmysły i dodał:
-Razem damy radę

Walka mieczem IV, atak lewostronny, atak prawostronny

Utopce: 4/8
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 29 Wrzesień 2009, 17:23:03
No dobra, zabijmy resztę! - Powiedział donośnie. Wampir uderzył jednego z utopców, w klatkę. Bestia była jednak wytrzymała i cios nie zadał jej zbytnio dużych obrażeń. Utopiec sam zaatakował. Atak był skierowany w brzuch wampira. Ainur uskoczył unikając uderzenia, po czym potężnie uderzył z góry w nieosłonięty łeb bestii. Utopiec zatoczył się jednak nie upadł. Szybko zrobił kontratak chcąc uderzyć lewą łapą wampira. Ainur szybko to wykorzystał i przeciął mu rękę. Utopiec zaczynał uciekać wiedząc o swojej beznadziejnej sytuacji. Wampir szybko skoczył, i zablokował drogę wrogowi uderzając potężnie w jego nieosłonięty łeb. Następnie wojownik obserwował wrogów, będąc przygotowanym na każdy atak.

3 / 8

Klasyczne pchnięcie, Potężny cios.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Wrzesień 2009, 16:38:17
//Rozbiliście grupę uopców, ale te wpadły w szał. 2 znich wykonały skok na was , a trzeci atakuje szponami.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 30 Wrzesień 2009, 20:04:09
Am mając wcześniej wyostrzone zmysły zauważył ruch utopców. Wyczekiwał moment kiedy zaatakować. Miecze skierował w stwory i ruszył im na przeciw. Zrobił zwód w lewo tnąc od prawostronnie. Zadał niewielkie obrażenie jednemu przeciwnikowi. Gdy bestie zwinnie opadły na ziemię Am ruszył w ich stronę z dwoma klingami wykonał zamach przez środek. Był blisko otrzymania ciosu ale utopce zachowały umiar przy klindze tnącej powietrze parę centymetrów od głów. Am wykonał szybki obrót i ciął lewostronnie. Jeden potwór skrócony został o głowę. Kaparig wykonał unik kucając. Szpon otarł się prawie o ramię wampira. Ten jeszcze nie wstał i ciął w nogi. Nieskutecznie, gdyż ten odskoczył i już zamachnął się szponami w celu obrony. Wojownik był przy kładce. Postanowił zrobić omylny krok w tył i gdy stwór wykrył go Am wysunął  klingi w przód utopiec nadział się na obydwie. Am dołączył do Ainura i zmęczony stanął za nim.

Walka mieczem IV, atak prawostronny, atak lewostronny

Utopce: 1/8
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 30 Wrzesień 2009, 20:20:28
Na wampira zaczął szarżować kolejny z utopców. Gdy był już blisko skoczył na wampira. Ainur uskoczył, zaś utopiec wylądował na posadzce. Potwór zaatakował swymi zatrutymi pazurami. Wampir zrobił unik, po czym uderzył mieczem w z lewej strony w prawo. Utopiec był cały czas blisko wody by móc tam uciec, i zregenerować się. Wampir nie był zbyt blisko utopca, zachował bezpieczny dystans między potworem a nim. Potwór pod wpływem furii zaczął ciąć swymi zatrutymi pazurami. Ainur zręcznie unikał wszystkich ciosów, natomiast szpony utopca przecinały jedynie powietrze. Wampir gwałtownie pchnął bestię w okolicach szyi. Bestia jęknęła. Ainur szybko obiegł bestię po czym wbił swą klingę w potylicę wroga.

0 / 8


Pchnięcie, Klasyczne pchnięcie.




Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 01 Październik 2009, 18:28:35
//Zabiliście utopce. Poszliście dalej i zauważacie, że tunel odbija w dwie strony. Co robicie?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 01 Październik 2009, 18:34:22
- W takiej sytuacji powinniśmy się rozdzielić. Będzie szybciej. Ja idę do tego po lewo, a ty do tego po prawo. Ruszajmy. - Wampiry rozdzieliły się i szły dalej tunelami.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 01 Październik 2009, 18:36:50
-No to zobaczmy co kryje prawda rzekł sam do siebie Am i ruszył w prawo uważnie rozglądając się za niebezpieczeństwem lub poszlaką.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 05 Październik 2009, 16:24:42
//Ainur idziesz dalej twoim oczom ukazują sięczaski, kości i truchła.
//Amonef słyszysz jęki, ale idziesz dalej.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 05 Październik 2009, 16:28:38
Wampir rozejrzał się po czym podszedł do czaszek kości aby je sprawdzić. Mając wyostrzone zmysły aby nikt nie zaszedł go z tyłu wziął jedną i zaczynał je badać.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 05 Październik 2009, 16:43:53
Am stał się niewidzialny i patrząc pod nogi uważnie szedł z ostrzami przygotowanymi do parowania. Uważał aby nie zdradziły go jakieś kości. Po chwili skradania doszedł do źródła jęków. Jego oczom ukazał się obraz...
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 06 Październik 2009, 18:38:23
//Amonef widzisz 2 zjawy:
Nazwa:

Zjawa
 


Opis:
Zjawa to coś, co można opisać jako połączenie ducha i szkieletu. W pewnym stopniu panują nad swoją widzialną formą. Wyczuwają lęk przeciwnika i bezbłędnie wykorzystują momenty niepewności u swojej ofiary. Istnieć zaczynają, gdy jakiś duch mimo śmierci podtrzymany silnymi uczuciami np. nienawiścią lub złością powraca do świata żywych. Dzięki temu, że na pół jest duchem umie się porozumiewać.

Walka:
Na początku Zjawa stara się pokonać psychikę ofiary swym wrzaskiem. Stara się przerazić ofiarę i doprowadzić do stanu w którym nie będzie ona umiała się bronić. Dopiero, kiedy to się nie uda atakuje swymi szponami starając się zapędzić ofiarę w przysłowiowy "kozi róg" i wykończyć.

Ataki:

Atak szponem – Szpony Zjawy mają długość od 0,5 – 0,75cm. Wszystkie zakończone są trucizną, a właściwie jadem trupim.

Wrzask -  wrzask który próbuje opanować świadomość umysłową. Atak ten wdziera się w mózg, pozbawiając go racjonalnego myślenia. Atak nie stwarza ran, a jedynie ogłusza i dekoncentruje.

Strach – Zjawy mają to do siebie, że lubią straszyć. Pojawiając się w różnych miejscach, wydając okrzyki i zawodzenie, próbują doprowadzić swe ofiary do obłędu.

Atak furii – Zjawa wykorzystuje swoją półastralną naturę, aby unosić lekkie rzeczy i rzucać nimi w ofiarę. Dodatkowo nabywa wtedy potężnej siły i jest zdolna na ciskanie ciężkimi przedmiotami.

Atrybuty:
+ Niewrażliwość na broń
+ Przerażający wrzask
+ Ciche poruszanie
+ Znikanie
- Wrażliwość na srebro
- Wrażliwość na hałas
- Wrażliwa na ogień

Trofea:
(brak)
 
 
//Ainur widzisz jakieś znaki  1. strzałka w dół 2. strzałka w prawo 3. strzałka w lewo 4. strzałka w góre.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 06 Październik 2009, 19:00:09
Hmm, co to niby ma być. - Pomyślał. Po chwili milczenia wampir odłożył kość i zaczął przeszukiwać pomieszczenie(?) w poszukiwaniu przycisków czy czegoś innego.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 08 Październik 2009, 15:43:54
Amonef wrzasnął, udeżył klingami o zbroję by narobić hałasu. Gdy upiór zdekoncentrował się Am zaatakował. Początkowo zaczął ciąć z bezpiecznej odległości ponieważ, stwory te nie mają zbyt dobrego zasięgu. Am wykonał przy tej serii 2 bloki gdyż bestia miała tendencję do nagłego, nieoczekiwanego ataku szponami. Kaparig wykonywał ciosy lekkie aby wyłącznie upiór nie zbliżył się. Wampir wyczekiwał kiedy ten będzie nacierał i wtedy wykonał 2 celne cięcia. Wykonał je na skos przez całe ciało potwora. Po tej krótkiej sekwencji oteriańczyk odskoczył 2 kroki i zamachnął się ostrzami w celu zabezpieczenia. Dopiero teraz zauważył ją leżącą bez czaszki i jeszcze paru kości pochodzących najprawdopodobniej od prawej ręki.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 08 Październik 2009, 17:58:01
//Ainur nic nie znalazłeś, gdyż  były to tylko znaki na skale. Ruszasz dalej. Widzisz drzwi i dziwny mechanizm z dzwigniami. Teraz musisz poczekać aż Am pójdzie dlaje po swojej stronie korytarza.
//Zabiłeś ją, ale dostałeś pare siniaków.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 08 Październik 2009, 19:20:39
-Argh, chędożona zjawa! Ryknął Am i tym samym sposobem podszedł zjawę, opamiętując się w gniewie. Klingi robiły wystarczający hałas by móc znowu podejść i zaatakować. Tak zdawało się Kaparigowi, lecz na parę metrów od celu wampir zorientował się. Wyczekiwał aż będzie mógł wykonać cios z wiele większą skutecznością. Ostatnie zderzenie ostrzy i gwałtowny ruch w lewo, zamach od prawej i piękny cios z wykorzystaniem zamachu miażdżąc prawą rękę odrażającej istocie. Am natychmiast musiał odskoczyć aby nie oberwać. Pełen harmonii nie czekał na nadejście upiora. Wykonał płynny krok w przód i ciął płasko od prawej jedną klingą trafiając w żebra, a druga  miała więcej szczęścia i miażdżyła czaszkę. Istota padając na ziemię dodatkowo otrzymała parę ciosów w klatkę piersiową. Am po całej akcji odskoczył do tyłu i patrzył na rozmiażdżone kości upiora. Teraz czuł się naprawdę spokojnie. Wyluzowany już jeszcze stał w odległości aby nic go nie zaskoczyło.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 13 Październik 2009, 17:09:53
Cholera, gdzie jest ten Amonef? - Pomyślał wampir patrząc się w przejście. Po chwili udał się tam gdzie rozdzielił się z towarzyszem. Gdy był już tam wyruszył do tunelu, którym poszedł Amonef. Po jakimś czasie dotarł do nieprzytomnego wampira. Podszedł do niego, wyjął flakonik krwi, i wlał mu kilka kropel do pyska, aby zregenerował się trochę.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 13 Październik 2009, 19:30:01
Am, poczuł że ożywa za sprawą krwi, w szoku będąc wstał nagle i zapytał:
-Co do cholery?! Ainur, zjebałeś coś ?! Kaparig wziął flakon i zaczął pić. Gdy dopił do dna znów położył się aby szybciej dojść do siebie.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 15 Październik 2009, 16:00:14
// Gratulacje moi panowie a szczególnie Amonef... Nie jesteście jakimiś hiper, super, ekstra, sweet, róż, nieśmiertelnymi bohaterami. Wasza nieśmiertelność to jest to samo co długowieczność, bo was można kurwa zabić. Mniejsza z tym.
Am powiedz mi jak ty wstałeś skoro mam przebite ciało w którym są dziury 10 cm? Jak to kurwa jest możliwe, że po dostaniu kilku kropel krwii w tak szybkim tempie się zregenerowałem: odzyskałeś mięśnie, nerwy, narządy itd.? Co to ma być: boskie uzdrowienie? Jeszcze raz zrobicie z siebie super hero to zginiecie albo podam wam miksture na odwapirzanie.
// Ainur to co napisałeś to nie prawda. Gdy dotarłeś do tam gdzie był Am zobaczyłeś tylko krew i nic po za tym.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 15 Październik 2009, 16:47:04
A niech go szlag. - Rzekł. Postanowił wrócić, tam gdzie był poprzednio. Po paru minutach wędrówki po tunelu, wampir widząc drzwi prowadzące dalej, ruszył tam.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 15 Październik 2009, 16:50:20
//Znalazłeś się w sali... W powietrzu wiszą klatki w których są szkielety. Na podłodze walają się kości. Nie widzisz końca sali, gdyż tylko na 2 pierwszych kolumnach są pochodznie.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 15 Październik 2009, 16:53:52
Wampir wziął jedną z pochodni. Teraz w jednej ręce miał miecz zaś w drugiej pochodnię. Zaczął iść na koniec sali.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 16 Październik 2009, 23:32:24
Am bardzo osłabiony leżał nadal nie mogąc zmienić pozycji, nie wiedział co się z nim działo, i gdzie jest.

//Regeneracja jak długo może trwać w tym przypadku?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Gunses w 17 Październik 2009, 11:52:59
Dość długo i nie zapomniajmy, że do takich obrażeń potrzebna jest duża ilość dostarczoenj krwi. Zawsze mówiłem, żeby kupić krew z Karczmy "Pod Kroplą Krwi". Postarajcie się sprężyć...
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 18 Październik 2009, 11:14:35
Dobra, odchodzę z tej wyprawy. Rozumiem że Dev może nie mieć czasu ale tą wyprawę robimy już 29 dni. Prawie cały miesiąc. A wątpię czy Dev po prostu tak się zjawi, i skończymy tę resztę wyprawy. Wówczas już szykują się jakieś nowe. Nie wiem jak Amonef, jednakże ja odchodzę.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 18 Październik 2009, 16:12:47
//Amonef budzisz się w dziwnym pomieszczeniu. Rany masz zagojone i jesteś poskładany. Przyczepiony jesteś do stołu eksperymentalnego. Słyszysz huk i postać podchodzącą do ciebie.
//Ainur jakbyś poczekał to za 30 minut byś zakończył wyprawę... Po za tym mam jeszcze 1 dzień na prowadzenie zadania.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 19 Październik 2009, 20:21:30
Am szybko skoncentrował się i już w postaci nietoperza wzleciał jak najdalej od postaci. Gdy był w odległości bezpiecznej od osobnika, wrócił do postaci humanoida. Wyjął szybkim ruchem 2 klingi i oczekiwał na przeciwnika. Nie miał on pewności czy zaatakuje.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 19 Październik 2009, 20:58:08
 - Stój - krzyknęła postać - Nie zrobię Ci krzywdy. Jesteś bezpieczny. Nazywam się Teran i jestem wampirem. Wyczułem zapach krwi, a że byłem głodny przybyłem tu. A ty jak się nazywasz?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 19 Październik 2009, 21:18:03
Am nadal nieufny odrzekł:
Jak się tu znalazłeś bracie krwi? I gdzie jesteśmy? Kaparig rozpoczął konwersację i starał się zagadnąć z zaufaniem. Tak naprawdę wyostrzył zmysły aby nic ani nikt nie zaskoczył go od tyłu. (czy po przyglądnięciu się postaci widać charakterystyczne cechy wampira?)
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 20 Październik 2009, 15:13:47
- Jesteś chyba w jakiejś komorze tortur, laboratorium czy coś w tym stylu. Dostałem się tu tunelem ze wzgórza. Wchodząc tu spotkałem jakiegoś maga, który mnie zaatakował. Oczywiście zabiłem go, ale sam poniosłem rany, które się zredukowały.

// Tak widzisz jego bladość itd.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 20 Październik 2009, 15:44:55
-Możemy przejść do ciała tego maga? A w jakich okolicznościach się tu dostałeś przyjacielu? Am już nieco ufniej lecz nadal mając wyostrzone zmysły prowadził konwersację. Miał na uwadze otoczenie ruchy brata krwi. Po chwili namysłu dodał:
-Trzeba by napić się krwi, masz trochę pod ręką? Am zaczął zastanawiać się gdzie jest jego kamrat Ainur. Nie wyglądało to wszystko dobrze choć cieszył się, że żyje.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 20 Październik 2009, 15:47:52
 - Szukałem schronienia i wyczułem zapach krwi. Byłem głodny i zawędrowałem tu - odrzekł wampir - Mam jeszcze tylko jedną butelkę.
Brat krwi dał Ci butelkę i ruszyliście w stronę maga.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 20 Październik 2009, 18:50:05
-Zostawię na zapas, bo to dość dziwne domostwo. Nie wiesz jaka organizacja działa tutaj ? Am ruszył za wampirem i dodał po chwili marszu:
-Jeśli mag się stawiał musiał być niezły, gdyż wraz z kompanem również go okaleczyliśmy
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 20 Październik 2009, 18:56:19
- Nie wiem, ale słyszałem, że jest to okrutne zgromadzenie.
Doszliście do maga. Widzisz, że ma rany cięte i kłute. Patrzysz zdziwiony na to ciało. Wydaje ci się takie stare, ale przecież mag ma dopiero 20 lat wg. wyglądu.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 20 Październik 2009, 20:25:20
-Dziwny ten mag jakiś, tu śmierdzi mi magią Amonef zaczął przeszukiwać ciało mężczyzny. Zagadnął w międzyczasie do towarzysza:
- Może będziesz towarzyszył mi w przeszukiwaniu tych tuneli?
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Październik 2009, 14:11:18
- Może tak i może nie... jeszcze nie wiem  - odparł Wampir - Nie wyczuwam żadnego niebezpieczeństwa.

// Przy magu znalazłeś srebrny medalion i zakrwawiony nóż.
// Słyszysz tak, że krzyki i jęki dochodzące za ściany.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 21 Październik 2009, 17:01:05
Am wziął medalion do sakiewki i zaczął szukać jakiegoś włącznika do przejścia bo był pewien że znajduje się gdzieś ukryta sala.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Październik 2009, 21:03:17
Jednak to nie ty znalazłeś tylko twój przyjaciel Wampir. Znaleźliście jeńców maga. Zebraliście ich wszystkich i wyszliście z tuneli i domu. Przed domem brat krwi rzekł do ciebie.
- Tutaj musimy się rozstać. ÂŻegnaj.

Wyprawa zakończona.

Amonef: Zgłoś się do Deorna.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Amonef w 21 Październik 2009, 21:19:07
Am po zakończonym zadaniu ruszył do Deorna, swego zleceniodawcy. Gdy był w Atusel ruszył do chaty elfa. Gdy stanął koło biurka rzekł:
-Witaj Deornie. Zadanie zakończone pozytywnie. Gospodarz będący magiem należał do jakiegoś bractwa zabijającego ludzi i magazynowania ich narządów oraz krwi. Tu mam ich szatę i księgę z rytuałami. Uratowałem również paru więźniów. Aha, jeszcze jedno... Mój kamrat zniknął gdzieś nie wiem czy nie zrezygnował z zadania. Am stał mówiąc wszystko spokojnie.
Tytuł: Odp: Plamy krwi
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Październik 2009, 21:23:17
- Twój kamra ma się dobrze i jest gdzieś w Efehidion. A oto twoje 800 sztuk złota. Mam nadzieję, że pomożesz mi jak będę w potrzebie. A teraz żegnaj.