Forum Tawerny Gothic
Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Canis w 31 Październik 2007, 19:36:18
-
Nazwa: Nauka Teleportacji (Lekcja 2 [66,(6) z całosci])
Opis: Nauka Teleportacji
Wykonujacy: Canis
Opiekun: IsentoR
Będąc w świątyni i widząc uczących sie pilnie uczniów, podeszłem do nauczyciela i poprosiłem o kolejna lekcję Teleportacji...
Ekwipunek:
Bronie:
Nazwa Broni: Kostur Cienia
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Kostur
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiony Oręż, Magia ÂŚmierci
Opis: Jest to kostur z osadzoną na szczycie czarnym kryształem, z szarawą smugą idacą przez jądro kryształu.
Pancerze:
Nazwa: Szata Adepta Nekromantacji
Typ: Szata
Rodzaj: Bawełniano-Lniana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Magiczna Szata, Błogosławiona Szata, Mistrzowska Szata,
Opis: Szata jest zrobiona z Włukien roślin Bawełny oraz Lnu. Jest to Ciemno szara, wręcz prawie czarna szata z fioletowymi akcentami. Jest tworzona jedynie na zlecenie. Nosić mogą ją jedynie osoby naznaczone bogiem Beliarem.
Nabyte Zdolności:
Walka Kosturem: III + Odbijanie Zaklęć Kosturem
Walka Bronią Jednoręczną: III
Walka Sztyletem: III
Strzelanie z ÂŁuku: IV
Strzelanie z Kuszy: IV
Skradanie: III (Chód + Bieg + Sprint i skoki) + Akrobatyka
Negocjacje
Zielarstwo
Wytrzymałość na Ból
Zabieranie Trofeów zwierzęcych: Pazury; Trucizna Krwiopijców; Obdzieranie ze skóry; Serca; Zbieranie mięsa I;
Gra Na bębnie
Gra Na lutni
Nauczone Czary:
Starożytna Nekromancja:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer Energii Magicznej;
III Poziom Wtajemniczenia: Zniewolenie Duszy;
- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mrocznej Aury; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aury Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;
Magia Nowożytna:
- Magia Ognia:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Pirokineza;
- Magia Ogólna:
I Poziom Wtajemniczenia: Telekineza; ÂŚwiatło; Sen;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola; Strach
III Poziom Wtajemniczenia: ÂŚwięty Pocisk, ÂŚmiertelna Fala
Umiejetności Dodatkowe:
- Tworzenie Ożywieńca
- Rytualizm
- Spirytyzm
- Metamorfoza
- Projekcja Astralna
- Wskrzeszenie Zmarłego
- Koncentracja
Alchemia:
Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
Odtrutka (0.3l)
-
- Od razu przejdźmy do rzeczy albowiem wyprawa tuż, tuż. Wyobraź sobie miejsce, do którego chcesz się przenieść. Znane ci miejsce, w którym już przebywałeś. Przypomnij sobie co odczuwasz znajdując się w tym pomieszczeniu. Niech to będzie np. sala rytualna w katakumbach. Pamiętaj o koncentracji...
-
skupiłem sie, skupiłem takjakby swą uwagę na myśłach pomijając warunki otoczenia, po pewnej chwili niesłychac było innych. Pomyśłałem o sali Ideologicznej, pomyśłałem o stosach ksiazek na półkach, o piedestale prz którym często staje IsentoR, o tronach tam posadzonych, o wizerunkach na ącianach różnych bestii. Wyobraziłem sobie ze się tam znajduję. chwilę później stałem za piedestałemw sali, a przedemną w drugim końcu sali widniał herb naszej swiątyni...
-
- Nie mamy czasu na utrwalenie umiejętności. Zrobisz to przy ostatniej lekcji.
Zadanie Wykoane