Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Anv w 13 Marzec 2010, 14:23:58

Tytuł: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 13 Marzec 2010, 14:23:58
Nazwa wyprawy: Pazury dla szlachcica
MG: Canis
Wymagania: Umiejętności walki na poziomie min I; 2 uczestników; Pozyskiwanie: Pazurów (przynajmniej jeden z uczestników).
Nagroda: w zależności od decyzji 50 - 400 szt. złota

- A więc pazury czego mamy zdobyć? I gdzie takie coś można spotkać? - zapytał wampir Smitha.

Obrazek:

W Szacie:

(http://img28.imageshack.us/img28/8386/wasnystrj.jpg)



Noszony ekwipunek:


(http://img181.imageshack.us/img181/1130/kolocl8.jpg)

1. Broń:

Nazwa broni: Szaleństwo
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk srebra o zasięgu 0,9 metra, ważący 5kg. Ponadto oręż mistrzowski.


2. Broń:

Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

86x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4


3. Broń:

Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg./size]

4. Broń:

Nazwa: Pocałunek Węża
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 45 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.


Szata:


Nazwa odzienia: Szata Anv'a
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.





Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi



Specjalizacje:

  ● Walka Wardyną IV
  ● Walka Mieczem V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Włócznią IV
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka Kosturem IV
  ● Walka Szponem V
  



Ataki:

Długimi Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Parowanie

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni

Dwiema Broniami:

  ● Atak lewostronny

Broniami Miotanymi:

  ● Potężny strzał
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia ÂŚmierci:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pocisk Zła
  ● Mroczna Aura
  ● Wybuch Cienia


Magia Krwi:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Wysysanie Energii ÂŻyciowej
  ● Wysysanie Energii Magicznej
  ● Zgubne Uderzenie


Klątwy:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pasożytnicza Więź



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
+ Chwilowa Niewidzialność
+ Przemiana w Nietoperza
-  ÂŚmiertelność
-  Głód Krwi
-  Wrażliwość na Promienie Słoneczne




Atrybuty Wyuczone:

+ Perswazja
+ Pozyskiwanie:
    Skór
    Kłów
    Pazurów

+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Wytrzymałość na ból
+ Upuszczanie krwi – 6l
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Akrobatyka
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja



Pas:

  ● 3l Krwi
  ● Runa Ognia - Heshar
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 14 Marzec 2010, 13:15:06
Na miejscu spotkania zjawił się Elveon i rzekł:
-Wybaczcie panowie małe spóźnienie, korki były...


Ekwipunek używany:

(http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg)

1. Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

92x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

2. Kostur śmierci

Nazwa broni: Kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty ze 85 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

3. Gniew Feniksa

Nazwa broni: Gniew Feniksa
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Odzienie: Szata Adepta nekromancji

Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1Kg
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.


Atrybuty rasowe
Biały człowiek:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Walka

Umiejętności walki:


    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje walki:

    * walka mieczem IV
    * walka kuszą IV
    * walka kosturem III

Ataki

Brońmi oburęcznymi


Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo-/lewostronne; góra/dół

Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.

Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.

Brońmi jednoręcznymi

Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.

Magia

Nekromancja

Magia Krwi
I Stopień Wtajemniczenia:
Wysysanie ÂŻycia - Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash
Wysysanie Energii Magicznej - Elysh Izysh Izash Arishesh, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Zgubne Uderzenie - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh

Magia ÂŚmierci
I Stopień Wtajemniczenia:

Mroczna Aura – Anhuosh Ilxuarash, Ashush Huash
Pocisk Zła - Iaosh Ilishizip, Xugrash
Opętanie Złem - Ush Iaesh Qiash Arishesh, Xugreshan
Wybuch Cienia – Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash
Przyzwanie Zombie - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh


II Stopień Wtajemniczenia:

Tchnienie ÂŚmierci - Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish
Przyzwanie Demona - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Ruesh Anosh Arash
Aura Nekromanty - Ashush Huash, Aresch Ipiaosh Anashar Qiysh

Klątwy
I Stopień Wtajemniczenia:

Pasożytnicza Więź – Iaash Izosh Xuyshqi Arish Ilxuash, Elisheshxu,
Osłabienie – Osh Izgrash Upishesh Arishesh

Zatrucie – Xuash Qihuush Ilishesh

Magia żywiołów

Naurangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Ognista strzała - Osh Isarish Izqiash, Izqihuxuash Grash

Atrybuty

Spirytyzm
Rytualizm
Wskrzeszenie zmarłego
Metamorfoza
Tworzenie ożywieńca
Koncentracja
Teleportacja
Lewitacja
Telekineza
Medytacja
Kondycja
Hard ciała

Mikstury lecznicze:
-Mała miksturka lecznicza (0.3 l)

Mikstury many:

Inne:
-Odtrutka (0.3 l),
 
Pozyskiwanie trucizny stopień I
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Akrobatyka

Rzemiosło

-Obróbka skór
-Obróbka żelaza
-Obróbka mithrilu
-Wykuwanie zbroi
-Mistrzowskie wykonanie

Inne

Heshar - Runę Ognia, x2
Elshru - Runę Wody.
Huxuesh - Runa Powietrza
Eshanish - Runa Ziemi
Mała mikstura lecznicza
Odtrutka
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 14 Marzec 2010, 13:20:28
- Wiecie, pewien nekromanta z paktu, bliski wam temat chyba, najprawdopodobniej niedawno sprowadził na nasza wyspę zwierzątka... bestie malara i wypuścił, bo już od dawna nie można było spotkać ich an tej wyspie, chyba wyginęły. wasze zadanie- zapolować na nie, chcę mieć minimum 20 szt. pazurów bestii malara. Poza tym chciałbym 10x pazury wilków. gdzie spotkać bestie malara... w pobliżu mrocznego paktu...
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 14 Marzec 2010, 13:23:47
Elveon wysłuchał tego co Smith miał do powiedzenia po czym uniósł się nad ziemią i zaczął lecieć w kierunku paktu. Leciał powoli powoli żeby nie zgubić Anvarunisa.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 14 Marzec 2010, 14:33:03
Anvarunis w pewnym momencie podskoczył wysoko w górę i będąc w powietrzu zmienił się w nietoperza, po czym podleciał do Elveona. Cały czas lecąc w strone Paktu bacznie obserwował ziemię, aby w razie czego dostrzec potencjalny cel.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 14 Marzec 2010, 19:43:37
zobaczyliście na drzewach pełno wiewiórek, w pierwszym momencie doszło do dziwnej konsternacji z waszej strony. po chwili zaczęły lecieć w was kamyki! nie byliście w stanie zliczyć ile bestii was atakuje kamykami, ale wzbudziło to w was przerażenie.

Nazwa
Wiewiórka
(http://notopa.pl/photo/61.jpg)

Opis
Występuje w lasach liściastych i iglastych, a także w parkach i zadrzewieniach, rzadko spotykane z dala od drzew. Osiąga długość ciała 19-23 cm i ogona 15–20 cm, waga 250–340 gramów. Jest typowym zwierzęciem nadrzewnym. Grzbiet ubarwiony ma na kolor od rudego, ciemnobrązowego do szarego, spód ciała jest biały. W porze roku Hiems wszystkie wiewiórki zmieniają ubarwienie na popielate.

Walka
Wiewiórka jest zwierzęciem z natury spokojnym, niemniej jednak, jeżeli atakuje to używa do tego pocisków w postaci orzechów bądź kamyków. Jeżeli nie posiada amunicji pod dostatkiem, to atakuje gryząc przednimi dwoma zębami.


Ataki
Rzut Orzechem - wiewiórka trzymając w obu łapkach wykonuje zamach, który powoduje nadanie siły  i pędu orzechowi, który leci do celu którym jest zazwyczaj przeciwnik. Uderzenie nie jest mordercze, lecz jeżeli celnie w oko powoduje tymczasowe lub trwałe upośledzenie widzenia, w inne miejsca powoduje lekkie uszkodzenia.

Gryzienie - jeżeli skończy się wiewiórce amunicja, ta używa swoich atrybutów by szybko dobiec i wskoczyć na przeciwnika, wówczas jeżeli przeciwnik wiewiórki nie zdoła jej zrzucić z ciała, ta potrafi ugryźć raz bądź kilka krotnie.

Uderzenie orzechem - Wiewiórka może również wskoczyć na ciało przeciwnika wraz z orzechem bądź ewentualnie kamykiem i tak zadawać uderzenia, lecz jest to mniej skuteczne niż te prędzej wspomniane formy ataku.


Atrybuty
+ poprawiona czujność
+ poprawiona zwinność
+ poprawiona inicjatywa
+ akrobatyka
+ szybkość


Trofea
brak
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 14 Marzec 2010, 19:52:16
Anvarunis zniżył lot i wylądował na jednej gałęzi, latające orzechy utrudniały sytuację. Szybko przemienił się w człowieka i wykonał pionowe cięcie w wiewiórkę, celując prosto w maleńką głowę. Gałąź pod wampirem nie była zbyt mocna.
[Potężny cios]
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 14 Marzec 2010, 19:56:47
wiewiórka czmychnęła przed ostrzem i wśliznęła ci się pod nogawkę, poczułeś ze zbliża się w kierunku twojego ... tyłka...

w miedzy czasie zauważyłeś, ze zabawiają się na ziemi czterema ofiarami, dwie kobiety i dwoje mężczyzn, wiewiórki gwałcą ich, ze nawet o tym nie byłeś w stanie pomyśleć..,. w taki niemiłosierny sposób...
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 14 Marzec 2010, 20:02:33
Anvarunis powrócił do formy nietoperza i wzleciał wysoko w górę nie wiedząc co robić. Wzrokowo przekazał Elveonowi nakaz ataku zaklęciami. Sam w formie zwierzęcia nie miał szans na wypowiedzenie inkantancji. Po chwili wylądował kilak metrów od obozowiska wiewiórek.
- Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash - wampira i jedną z wiewiórek połączyła więź, wysysająca z wiewiórki energię życiową i przekazując ją Anvaruniowi. Ten miał nadzieję że tak mały organizm zaraz padnie z powodu utraty sił.

Wysysanie życia - Magia Krwi

// Canis nie pij już
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 14 Marzec 2010, 20:05:02
niestety nie trafiłeś zaklęciem wiewiórki, skrzętnie usiekała przed zaklęciem.

Ale za to zobaczyłeś, ze reszta rzuca w ciebie kamyczkami
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 14 Marzec 2010, 20:39:26
Elveon uśmiechnął się tylko po czym uniósł się wyżej aby wiewiórki nie mogły go trafić i kontynuował lot. Nie zamierzał tracić niepotrzebnie energii i na walkę z niegroźnymi wiewiórkami.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 14 Marzec 2010, 21:08:15
Anvarunis postanowił pobawić się inaczej. Podbiegł bliżej i wyskandował:
- Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash - pocisk pomknął w miejsce gdzie byli ludzie. Otoczyła ich gęsta chmura dymu, a wiewiórki zaczeły się rozbiegać. Anvarunis szybko podbiegł do nich i chwycił najpierw dwoje z nich, teleportował kilkadziesiąt metrów dalej, po czym zrobił to samo z pozostałą dwójką. Gdy już wszyscy razem byli w jednym miejscu Anv odezwał się
I jak się podobało?
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 14 Marzec 2010, 23:15:19
roztrzęsione kobiety zakrywające swoje intymne miejsca, krzyczały i rozpaczały na wskutek doznań jakie mieły, zaś męzczyźni byli najwyraźniej zadowoleni. jeden z nich powiedział do ciebie...

- no... dziękujemy ci wybawco... chodź za mną...

powiedział i spacerując nagi przeszedł kilka metrów i zaczął grzebać w gęstwinach. znalazł tam swój ubiór i zaczłą w nim szukać czegoś, po chwili wyjął dwa mieszki złota i dał ci.

- tu powinno być 200 szt. złota... bywaj...
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 15 Marzec 2010, 18:48:20
- Bywajcie... - rzekł wampir i rzucił ostatnie pożądliwe spojrzenie w kierunku kobiet. Po chwili podskoczył i zmienił się w nietoperza i odleciał. Kierował się dalej poszukując swojego celu między drzewami lasu.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 15 Marzec 2010, 21:54:25
Anvuś dogonił elveona. gdy lecieliście sobie... zobaczyliście na dole, małą watażkę wilków biegnących przez las. 5 sztuk wilków...

Nazwa:

Wilk
(http://m.pimpmyspace.org/pimp/1/ff/ffcc463824e797e56f2d.jpg)

Opis:
Wilki uznawane za jedne z większy psowatych dorastają do ok 2m  długości. Z reguły żyją w stadach, którym przewodzą pary wilków przewodników. Stare odrzucone przez stado żyją w samotności, lecz zawsze w bliskości swych pobratymców. W jednym lesie może żyć kilka stad. Watach liczy od 7-15 osobników. Mają znakomity wzrok, słych i węch.

Walka:
Wilki polują w parach watahach, głównie w porze wieczornej, jednak często przeciągają się przez całą noc. Watahy dzielą się na grupy, w których każda ma określone funkcje w polowaniu.  Wilki atakują słabsze, starsze lub niedoświadczone zwierzęta, co prowadzi do naturalnej selekcji wśród zwierząt. W czasach gdy zwierząt łownych zaczyna brakować wiki zbliżając się do siedzib ludzkich atakując zwierzęta hodowlane a czasem nawet i ludzi.

Ataki:

Ugryzienie – ostrze kły i mocne szczęki są śmiercionośną bronią tych bestii.

Rozszarpanie – Wilki atakują stadnie, starając się przewrócić ofiarę i rozerwać ja na strzępy.

Przewracanie - Wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika , może próbować go przewrócić, ułatwiając sobie tym samym zabicie ofiary.

Atak pazurem – długie na 0.5 metra i silne łapy, zakończone są pokaźnymi pazurami
 
Atrybuty:
+ wystraszenie
+ nasłuchiwanie
+ zauważanie
+ ukrywanie
+ wyostrzone zmysły
+ poprawiona szybkość


Trofea
1x futro wilka; 16x pazury; 4x kły; 5l krwi
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 15 Marzec 2010, 22:09:42
Anvarunis błyskawicznie obniżył lot i zmienił postać na wampira lądując kilka metrów za wilkami. Te dzięki wyczulonemu węchowi od razu go zauważyły. Anvarunis nie czekał, wyciągnął ostrze wiszące przy pasie i po chwili celowania rzucił je w osobnika który biegł na czele stada. Charakterystyczny bieg wilka, jak i każdego innego zwierzęcia powodował że w pewnym momencie klatka piersiowa jest najbardziej wysunięta. Wampir właśnie w ten moment celował. Miecz idealnie prosto poszybował i natychmiast zatrzymał wilka przebijając go. Reszta jednak nie zwalniała. Gdy była blisko niego ten stał się niewidzialny. Wiedział że mogą one go jednak zauważyć po zapachu. Szybko wykonał potężne pchnięcie w wilk który stał najbliżej i był najdogodniej ustawiony. Anv celował prosto w czaszkę, mając na celu rozłupanie jej. W momencie ataku znów stał się widzialny. Skutkiem czego był błyskawiczny atak jednego z wilków na wampira. Anvarunis leżał pod wilkiem który szykował sie do ugryzienia. Wampir jednak błyskawicznie wysunął sztylet przypięty przy nogawce i wbił go w podbrzusze bestii. Ta bezwładnie upadła na niego, plamiąc go krwią. Anvarunis teleportował się spod wilka stając kilka metrów od całego zajścia.

Wakla mieczem V; Walka sztyletem V; Chwilowa niewidzialność; Potężny cios; Potężny cios; Teleportacja

Pozostało 2/5 Wilków
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 16 Marzec 2010, 21:48:53
Elveon obniżył lot do takiego poziomu aby wilki nie były w stanie go dosięgnąć. Następnie wyciągną swój kostur po czym zaczął kumulować w nim energię magiczną niezbędną do wykonania czaru. Gdy poziom energii był wystarczający mag wyszeptał formułę zaklęcia tchnienia śmierci:
-Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish.
Z kryształu kostura wyleciała chmura ciemnych oparów która błyskawicznie dosięgnęła jednego z wilków natychmiast go uśmiercając.
Następnie mag ponownie skumulował energię i wypowiedział formułę kolejnego zaklęcia:
-Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh!
Po słowach zaklęcia, na polu walki pojawił się zombie. Kolejny wilk instynktownie rzucił się na przywołana istotę. Adept nie czekając schował kostur po czym wyciągną kuszę, naładował ją i wystrzelił. Wilk zajęty walką z zombie nie zdołał zrobić uniku i bełt trafił go w okolice szyi. Wilk był ciężko ranny co wykorzystała przywołana istota wykańczając wilka. Po walce mag odwołał potwora.


Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 16 Marzec 2010, 22:02:19
Anvarunis wbił sztylet w brzuszek wilka, lecz poza tym, że rana była głęboka, nie wywołała natychmiastowego skutku śmiertelnego. wilk wiec mimo rany ugryzł ciebie w kark i zaczął wyszarpywać ci mięsko z karku... prędko zemdlałeś i zbliżałeś się do zwieńczenia żywotu. Mimo iż wilk słabł z każdą chwilą z poważnych utrat krwi z rany brzucha, dalej szarpał twój kark...
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 16 Marzec 2010, 22:07:19
Anvarunis czując brak sił szybko teleportował się na bezpieczną odległość na pobliskie drzewo. Tam ostatkami sił wyciągnął butelkę z krwią i pił tak łapczywie jak nigdy przedtem. Miedzy czasie skierował się do Elveona:
- Wykończ go i tak jest słaby. Potem wróć do mnie i ulecz mnie, nie czuję się najlepiej.- Anvarunis czuł zawirowania w głowie. Znów przyłożył butelkę do ust i wziął kilka łyków.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 16 Marzec 2010, 22:14:35
leżysz nieprzytomny, konasz, więc nie jesteś w stanie reagować.  

krew z rany zaczęła tryskać we wszech strony, twój ogarek żywota gasł, Elveon wiedział, że to są ostatnie chwile twojego życia.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 16 Marzec 2010, 22:27:20
Elveon widząc ciężko rannego kompana natychmiast zrezygnował z walki z wilkiem i przeniósł się do Anvarunisa. Adept stosując się do prawa cienia nie zrezygnował z zadania.
Starał się tamować krwawienie. Mag odruchowo wyciągną z ekwipunku miksturę leczniczą po czym wylał jej trochę na wargi ucznia paktu starając się aby ten się nie zakrztusił. Liczył że tak jak w prawie cienia świat przyjdzie im z pomocą. Elveon w myślał odmawiał modlitwę do bogów...
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 16 Marzec 2010, 22:40:39
Elveonie, twoja dusza, wrażliwa na obecność astralną, widząca duchy, zauważyła, ze wokół zbierają się duchy lasu niosąc pieśń wokół was, poczułeś jednocześnie nutkę strachu, jak i ukojenia, zaś Anvarunis tracił żywot nada, a wtem z drzewa niczym grom z niega spadła przeraźliwie brzydka istota...

(http://digart.img.digart.pl/data/img/vol0/65/48/download/3451623.jpg)

podszedł on do was spiesząc się, dotknął ciebie elveonie za głowę oraz Anvarunisa. zacząłeś czuć że słabniesz na duszy, zaś jednocześnie widziałeś, ze rany Anvarunisa zaczynają się błyskawicznie goić, a jego ciało wracało do naturalnej bladości, w czasie gdy słabłeś czułeś, ze duchy wpływają w twoje ciało, niczym jak byś używał zaklęcia wysysania energii magicznej, czułeś że mimo utraty energii to przybywa ci jej poprzez łączenie się twojej duszy z duchami lasu. po kilku chwilach Anvarunis był w pełni zdrowy, mimo iż miał okropną bliznę na karku, to był zdrowy, zaś ty elveonie nieco osłabiony, chociaż dusze nadal napływały, po minucie sam uzyskałes więcej energii magicznej, miałeś jej więcej jak przed używaniem zaklęć (odnowiła ci się poprzez pochłanianie dusz z lasu. bestia odłożyła swoje łapy i zaczęła mówić do was.

- Moi drodzy... synowie Rashera... ojców moich cieszy wasze stanowisko, i stosowanie się do boskich praw. Czeka was jeszcze wiele nauki... ale wyciągajcie wnioski.. pamiętajcie, świat zawsze przychodzi wam z pomocą mimo iż niekiedy tego nie dostrzegacie...

Stworzenie spowrotem wróciło w gęstwinę lasu, zaś duchy rozpłynęły się niczym wiatr. Zaś wilk zdechł z utraty krwi...
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 17 Marzec 2010, 14:55:07
Po wszystkim wciąż w lekkim szoku wampir podniósł i złapał ręką za miejsce gdzie wcześniej widniała ogromna rana. Poczuł pod dłonią długą i wyrazistą bliznę. Chwilę odczekał w miejscu próbując wszystko poukładać w myślach. Po chwili zdecydowanie ruszył do pierwszego truchła i zebrał trofea. Anvarunis zbierał kły, pazury i skórę z każdego martwego wilka. Ogółem zebrał
5x futro wilka; 80x pazury; 20x kły;
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 17 Marzec 2010, 15:38:41
Elveon jeszcze chwile wpatrywał się w dal. Mimo że był adeptem nekromancji to całe zajście było dla niego niemałym zaskoczeniem. Nie spodziewał się ingerencji takiej istoty. Po kilku minutach bezruchu, mag widząc że jego kompan zebrał trofea, uniósł się nad ziemią i ruszył w stronę paktu.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 17 Marzec 2010, 16:05:25
Anv, zbierając futra wilków, poczułeś przy każdym, ze na ich podbrzuszach są dziwne twarde rzeczy, jak gdyby w żołądkach, z ciekawości rozprułeś żołądki i okazało się, ze każdy z tych pięciu wilków miał połknięte w sobie po średnio 20 monet, więc razem 100 złotych monet wydobyłeś...
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 17 Marzec 2010, 17:58:44
Zadowolony wampir zebrał pieniądze i znów zmienił sie w nietoperza. Ruszył w stronę Paktu poszukując bestii malara.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 17 Marzec 2010, 18:10:25
Elveon zauważył na ziemi siedzącą sobie niewinnie przy pewnych zwłokach i konsumującą ją Bestię Malara w postaci pantery. Anvuś w locie też zauważył, lecz to skupienie na bestii dla niego było zgubne, po chwili uderzyła w niego druga bestia marara w postaci nietoperza, po zderzeniu i anvarunis i bestia malara w postaci nietoperza spadły na ziemię obolałe, zaś pantera ewidentnie zaczęła się śmiać ze zdarzenia. Elveon z pewnością też nie mógł powstrzymać śmiechu... poza tym bestia malara w formie nietoperza zaczęła prowadzić transformację w inną formę...

2x Bestia malara

Nazwa

Bestia Malara
(http://www.iwozhere.com/SRD/images/MonFaePG21.jpg)


Opis
Bestia Malar zmienia swój kształt pomiędzy trzema formami, aby odnaleźć, zabić lub podążyć w powietrzu za zwierzyną. Głównym celem tych zwierząt jest polowanie i mordowanie. We wszystkich trzech formach bestia ma lśniącą czarną sierść z czerwonymi łatami na pysku, łapach oraz łopatkach – przypominają plamy pozostawione przez tryskającą krew.

3 Formy bestii:
Pantera – W formie smukłej pantery łowczej, którą wykorzystuje do odnalezienia zdobyczy, ma wysoko postawione uszy i lśniąco czerwone oczy. Dysponuje bystrymi zmysłami, porusza się neizwykle szybko, a ponadto jest wystarczajaco silna by zabić większosć naturalnych przeciwników. W tej formie mierzy 1,5 metra długości i waży 60 – 75 kilogramów.

Rosomak – Formę masywnego rosomaczego zabojcy przyjmuje, gdy musi stoczyć trudniejszą walke. Staje się wtedy szersza i cięższa. Z wyglądu przypomina wówczas niskiego rosomaka o niezwykle szerokiej paszczy oraz czterech łapach zakończonych zakrzywionymi pazurami. Tylne pazury oraz zakrzywione wyrostki kostne na „łokciach” przednich łap pozwalaja bestii wspinać się zwinnie po drzewach oraz zboczach skalnych, choć waży ponad 250 kilogramów.

Nietoperz – W formie nietoperza lata kiepsko, lecz mimo to jest w stanie zlokalizować oraz ścigać zdobycz, której nie można schwytać na ziemi. Nie posiada zdolności echolokacyjnych zwykłego nietoperza i nie czuje się dobrze w powietrzu, więc by zetrzeć się z nie latającą zdobyczą, niemal zawsze przechodzi w jedną z form lepiej przystosowanych do walki.

Walka
W formie pantery łowczej bestia może bawić się ze zwierzyną lub przemknąć obok silniejszych obrońców, by skoczyć na postać rzucającą zaklęcia.

Ataki
Rozszarpanie – Pantera może wykonać przednimi i tylnymi łapami rozszarpanie, których ofiarą pada schwytane stworzenie. Pantera może również rozszarpywać, gdy skoczy do walki z przeciwnikiem. Ulubiona metoda ataku rosomaczego zabójcy polega na złapaniu przeciwnika zębami, aby wykonać ataki w zwarciu wszystkimi czterema łapami. W formie nietoperza nie walczy najlepiej, lecz nie powstrzymuje to jej przed próbą walki za pomocą szczęk z istotami łatającymi.

Zmiana kształtów – Za każdym razem kiedy zmienia kształt, może uleczyć tyle ran ile odzyskałaby odpoczywając cały dzień. Może w ten sposób wyleczyć nawet śmiertelne rany, które normalnie mogłyby się nie zregenerować. Bestia ta jednak nie wykorzystuje w pełni tego faktu – walczy do śmierci, zamiast uciec i odzyskać siły.

Regenereacja – Bestia Malara stale się regeneruje. ÂŚmiertelne, nie dające się tak leczyć (Jedynie przez zmianę formy) są rany zadawane przez błogosławioną broń przez dowolnego boga.

Atrybuty
+ długowieczność
+ wyostrzenie zmysłów
+ poprawiona zwinność
+ ciche poruszanie
+ tropienie
+ poprawione trafienie krytyczne
+ wielokrotny atak
+ atak z powietrza
+ potężny atak
+ niepodatność na strach
- podatność na pobłogosławioną broń

Trofea

1 x Futro Bestii Malara
16 x Pazur Bestii Malara
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 17 Marzec 2010, 19:02:32
Anvarunis szybko powrócił do formy wampira. W tym samym momencie bestia - nietoperz zmieniał formę na panterę. Anvarunis wyprowadził szybki atak, lecz bestia odskoczyła nagle. W pewnym momencie wampirowi ledwo udało się ujść z kolejnego niebezpieczeństwa, ponieważ druga bestia chciała powali go ciałem podczas skoku. Anv ledwo zdążył się uchylić. Wampir błyskawicznie stał się niewidzialny i podszedł do bestii która wcześniej pod postacią nietoperza spowodowała wypadek. Korzystając z dezorientacji bestii Anv wykonał podszedł do niej od przodu i wykonał potężne cięcie pionowe od góry prosto w głowę bestii, stając się tym samym widzialnym. Gdy bestia upadła z powodu ciosy Anv pozbawił ją głowy. Miał nadzieję że Elveon szybko zajmie się drugą z nich.

Akrobatyka; Chwilowa niewidzialność; Potężny cios; Klasyczne pchnięcie


Pozostało 1 bestia malara
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 17 Marzec 2010, 19:22:37
Anvarunis... do cholery... kim ty niby jesteś co? Jakim ty kuźwa prawem piszesz w co zmienia się bestia, skoro wcześniej tego nie napisałem bo nie da się określić? znasz w ogóle statystyki stworzenia i widzisz tam coś więcej jak tylko formy w jakie się zmienia? Ty potrafisz zepsuć swój wizerunek doszczętnie, masz do tego dziwnie duży talent.

Dla mnie tamtego posta w ogóle nie było i też apeluję do Elronda by go nie uwzględniał jako element walki.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 17 Marzec 2010, 20:12:51
//ÂŁokej. taka już moja specyfika chyba. Jedną wyprawę poprowadzę jak to powiedziałeś "że aż się łezka w oku kręci", a przy drugiej walnę jakieś głupie błędy. Zacznę walkę oczywiście od nowa.

Wampir szybko zmienił postać na wampira. Korzystając z rozkojarzenia pantery teleportował się obok niej i zadał pchnięcie w jej bok. Ta chcąc wykonać jakikolwiek unik poruszyła się na tyle niefortunnie że miecz nie wbił się w jej bok, a w nogę uniemożliwiając szybkie poruszanie. W przypływie wściekłości wykonała zamach łapą, którego Anvarunis zdołał uniknąć wykonując wysoki podskok. Gdy spadał wycelował miecz  wprost na bestię, co spowodowało że miecz wbił się w grzbiet pantery, która zawyła z bólu. Anvarunis wiedział, że nadszedł idealny moment na zakończenie sprawy. Wykonał proste pionowe cięcie, jednak z ogromną siłą celując w czaszkę bestii. Gdy miecz opadł słychać było jedynie gruchot łamiących się pod ostrzem kości głowy potwora.

teleportacja; Potężny cios; Akrobatyka; Klasyczne pchnięcie; Potężny cios

Pozostało 1 bestia malara
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 17 Marzec 2010, 23:38:10
Zmieniająca formę istota przybrała formę rosomaka... była już w końcowych etapach transformacji.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 18 Marzec 2010, 16:40:23
Elveon zaklął pod nosem widząc że jego przeciwnik przybiera najpotężniejszą ze swoich form. Nadal unosząc się w powietrzu, szybko wyciągnął swój kostur i kumulował w nim energię. Jej pozom był wysoki dzięki interwencji ducha lasu. Po kilkunastu sekundach skupienia mag osiągnął odpowiedni poziom mocy do wykonania zaklęcia:
-Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish.
W kierunku bestii poleciała chmura oparów która zadała istocie średnie obrażenia. Ta rozwścieczona skoczyła w kierunku maga i zdołała go chwycić za nogę. Elveon runął na ziemię, jednak zanim ranna bestia malara zdołała go ponownie zaatakować, adept dzięki atrybutowi koncentracji zdołał błyskawicznie teleportować na pobliskie drzewo. Nie czekając na ruch zaskoczonej istoty wyciągnął swoją kuszę i wystrzelił w bestię. Pierwszy bełt trafił rosomaka w żebra. Jednakże kolejne wystrzelone bełty nie trafiały w cel ponieważ kociak był zbyt szybki i zbyt zwinny. Mag widząc że od przeciwnika dzielą go jedynie metry ponownie teleportował się kilkanaście metrów od walki, dając sobie tym samym czas do wykonania następnego czaru:
-Ashush Huash, Aresch Ipiaosh Anashar Qiysh!
Wokół maga pojawiła się ledwo widoczna poświata. Następnie adept wyciągną swój miecz. Zwierze zauważyło maga i ruszyło w jego kierunku. Ten na przywitanie uderzył w bestię potężnym ciosem, tworząc jej pod pyskiem sporą ranę z której sączyła się krew. Rosomak odpowiedział uderzeniem łapą które przyjęła na siebie aura nekromanty. To był doskonały moment aby zakończyć walkę. Adept szybkim ruchem przebił szyję bestii malara na wylot co spowodowało natychmiastową śmierć. Elveon odetchnął z ulgą. Był wyczerpany ponieważ użył aż dwóch czarów z II poziomu wtajemniczenia.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 18 Marzec 2010, 17:25:58
//No i jak ładnie... obie bestie padły.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 18 Marzec 2010, 19:47:00
Anvarunis znowu zabrał się do zbierania trofeów. Po chwili oprawiania martwych bestii, uzyskał:
2 x Futro Bestii Malara
32 x Pazur Bestii Malara
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 18 Marzec 2010, 19:52:57
oprawiając panterkę, zobaczyłeś, ze obok niej leży mieszek, a w nim 40 szt. złota
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Anv w 18 Marzec 2010, 19:57:30
Anvarunis zebrał mieszek i podszedł do Elveona z trofeami.
- Zwijamy się do Smitha co? Ja się teleportuję tam z tym wszystkim. - jak powiedział, tak uczynił. Po chwili był w domku Smitha
- Wszystko jest tutaj. Czyli 2 futra i 32 pazury bestii malara, poza tym 5 futer, 80 pazurów i 20 kłów wilka. - rzekł Anv kładąc ogromny worek na ladzie.
- Wydaje mi się że, zadanie zakończone.
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Canis w 18 Marzec 2010, 20:03:29
- Ja chce tylko pazury. - Powiedział Smith i zabrał 20 szt. pazurów bestii malara i 10 szt. pazurów wilka. dał wam 60 szt. złota.

Zadanie zakończone!!!

nagrody:

Anvarunis: 200 szt. złota; 1x Futro Bestii Malara; 6x pazur bestii malara; 30x pazur wilka; 10x kieł wilka 2x futro wilka
Elveon: 200 szt. złota; 1x Futro Bestii Malara; 6x pazur bestii malara; 30x pazur wilka; 10x kieł wilka 3x futro wilka
Tytuł: Odp: Pazury dla szlachcia
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 30 Marzec 2010, 17:46:47
A oto talenty na jakie zasługujecie:

Anvarunis: 1 brązowy
Elveon: 2 brązowe