Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Sado w 17 Styczeń 2009, 23:13:02

Tytuł: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 17 Styczeń 2009, 23:13:02
Sado oparł się o mur. Ziewnął i spojrzał w niebo, czekając na resztę.


Nazwa: Mag
MG: Devristus
Wymagania: Walka wszelaka bronią III lub dobra znajomość magii, Wykonane zadanie: Powiązanie magii z karą.
Ilość wykonujących: 2-3(Sado, Rahtar, Dev)
Nagroda: 100 sztuk złota


(http://img227.imageshack.us/img227/8636/screenhunter01oct112142gn4.gif)

Noszony ekwipunek:


(http://img181.imageshack.us/img181/1130/kolocl8.jpg)

1. Broń:

Nazwa broni: Podmuch ÂŚmierci
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


100 strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6


2. Broń:

Nazwa broni: Krew Człowieka
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ:  oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 1 metra, ważący 5kg.


3. Broń:

Nazwa broni: Miecz Assasyna
Ostrość: 14
Wytrzymałość:12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  III
Opis: Wykuty z 90 sztuk srebra o zasięgu 0.9m, ważący 5 kg. Ponad to mistrzowski oręż i zatruty jadem topielca.


4. Broń:

Nazwa: Pocałunek Węża
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.


Zbroja:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.





Umiejętności:


  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi




Specjalizacje:


  ● Walka Mieczem V
  ● Walka Toporem V
  ● Walka Włócznią III
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Kuszą V
  ● Walka Kosturem V
  ● Walka z Tarczą III
  ● Walka Młotem I
  ● Walka Kijem V




Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:


  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios

Broniami Miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia Naurangol:

  ● Lekkie Leczenie
  ● Aura Ognia
  ● Ognista Strzała
  ● Kula Ognia
  ● Pirokineza
  ● Mała Burza Ognista
  ● ÂŚrednie Leczenie
  ● Duża Kula Ognia
  ● Meteor
  ● Deszcz Meteorytów
  ● Deszcz Ognia
  ● Duża Burza Ognista
  ● Duże Leczenie



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
-  ÂŚmiertelność




Atrybuty Wyuczone:

+ Wytrzymałość na ból
+ Odporność na trucizny II
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Perswazja
+ Pierwsza pomoc
+ Pozyskiwanie:
   • Skór
   • Kłów
   • Pazurów
   • Płytek pancerza
   • ÂŻuwaczek
   • Organów
   • Rogów
   • Skrzydeł
   • ÂŻądeł
   • ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 18 Styczeń 2009, 14:26:12
Rahtar powoli podszedł do Sada, zmierzył go wzrokiem rozejrzał się wokoło i ziewnął.

(http://images42.fotosik.pl/24/2ade532ec33cbb9e.jpg)

(http://images36.fotosik.pl/36/6ae3033716d1def5.jpg)


Noszony ekwipunek:

1. Nazwa broni: Miecz Assasyna
Ostrość: 14
Wytrzymałość:12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  III
Opis: Stworzony z 100 sztuk srebra i wazy 5kg. Ponad to zrobiony z mistrzowska precyzją i został zatruty jadem z topielców.
 


2. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.



3. Nazwa broni: Mistrzowska Kusza
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: kusza
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
Cena: 550 sztuk złota.



98x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6



9x Wybuchowy bełt



4. brak



Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.



Umiejętności:
+ Walka brońmi miotanymi
+ Walka brońmi jednoręcznymi
+ Walka dwoma brońmi



Specjalizacje:
+ Walka Kuszą IV
+ Walka mieczem IV
+ Walka toporem II



Ataki:
+ Strzał 2 pociskami
+ Potężny strzał



Zaklęcia:



Atrybuty wyuczane:
+ Pozyskiwanie pazurów
+ Pozyskiwanie kłów
+ Pozyskiwanie skór
+ Hard ciała
+ Zakładanie pułapek
+ Szczęście
+ Wytrzymałość na ból
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Kondycja



Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne



Pas:
2 x Mocne Piwo
50 szt. złota
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 19 Styczeń 2009, 08:19:26
Dev podszedł do Deorna i rzekł:
- Witaj! Może udzielisz nam jakichś wskazówek.
- Oczywiście. Z tego co wiem za tą "karą" stoi jakichś Mag mieszkający w wiosce, na południowy-wschód stąd. Waszym zadaniem, będzie wyciągniecie od niego informacji dlaczego to robi. Ruszajcie..



Obrazek:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f8e19ef0dbe3c1fd


Noszony ekwipunek:

1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.

3.

4.

5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Umiejętności:
    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej

II stopień Wtajemniczenia:
- Transfer Energii Magicznej
- Dotyk Agonii

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Spirytyzm
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:
-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 19 Styczeń 2009, 11:11:19
- Phi... już widzę to "wyciągnięcie informacji". Pewnie będziemy musieli ubić skurwiela. - rzekł Sado. Grupa kierowała się do wioski na południowym-wschodzie.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 19 Styczeń 2009, 13:34:44
- Pewnie to jakiś wsiowy głupek z przerostem ambicji którego wyrzucili z wioski, i teraz się mści. Najlepiej od razu mu uciąć głowę, albo przyrodzenie. Jest sam, czy ma jakiś pomocników? - zwrócił się w kierunku Devristusa.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 19 Styczeń 2009, 14:25:47
- Wątpię żeby Dev coś wiedział. Deorn mu chyba jakiś specjalnych informacji nie udzielał. W każdym razie, jeden czy paru, to prawie żadna różnica. - Dracon przerwał i odkaszlnął, po czym uśmiechnął się złowieszczo - rozerwę każdego z nich na kawałki...
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 19 Styczeń 2009, 15:04:12
- Chyba że prędzej kto inny... rozerwie ciebie - odrzekł Rahtar uśmiechając się. Podróżnicy dochodzili już do wioski. Rahtar rzekł:
- Więc, co dalej?
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 19 Styczeń 2009, 17:17:50
- Chodźmy do karczmy. Tam zawsze można znaleźć coś ciekawego. - Powiedział Dracon, po czym ruszyli do karczmy.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 20 Styczeń 2009, 10:22:23
//Btw. Wcale nie znajdujemy się w wiosce, a co najlepsze to nawet do niej nie doszliśmy. Jesteśmy w lesie

- Jak każdy liczący się człowiek zapewne ma ochronę - odparł Dev.

// Po przejściu 100 metrów w lesie otoczyły nas wilki. Pamiętajcie, że jesteśmy w lesie, a więc mamy utrudnienia spowodowane drzewami, krzakami itd.

Nazwa: Wilk
Opis: ÂŻyjące w watahach drapieżniki, okryte złą sławą z racji zażartości i sprytu. Występują pojedynczo w parach lub sforze od 7 do 16 osobników. W dowolnych lasach, górach, równinach i wzgórzach.
Walka: ugryzienie, przewrócenie, wręcz (zasięg 1.5m)
Technika: Wilki zwykle stosują taktykę odwracania uwagi wroga - część sfory to właśnie czyni, podczas gdy reszta otacza ofiary i atakuje ją z flanki.
Przewracanie - Wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika (udane trafienie), może próbować go przewrócić, nie wykonując ataku dotykowego ani nie prowokując okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Jeśli próba się nie powiedzie, przeciwnik nie może próbować przewrócić wilka.
Atrybuty: ciche poruszanie, nasłuchiwanie, tajniki dziczy, ukrywanie, zauważanie, finezja w broni (ugryzienie)
Trofea: skóra wilka, 4x wilcze pazury, 2x wilcze kły, 5l wilczej krwi

0/6
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 20 Styczeń 2009, 11:11:00
- Iaish Huosh Ipish Aresh Xuash - wypowiedział Sado, machnąwszy parę razy skrzydłami. W powietrzu skierował zaklęcie na jednego wilka, który natychmiast zaczął płonąć. Po chwili spalił się doszczętnie. Dracon zdjął łuk i wycelował w kolejnego wilka. Bez zbędnych problemów trafił w kark bestii, jednak ta upadła na ziemię nadal żywa. Sado ponownie naciągnął cięciwę i dobił rannego wilka strzałą. Następnie wylądował na niskiej, acz bardzo grubej gałęzi drzewa. Tam znów napiął cięciwę i nałożył dwie strzały. Wycelował w warczącego pod drzewem wilka i wystrzelił. Pierwsza strzała przeszyła mu nogę, zaś druga głowę - od razu uśmiercając.

3/6
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 20 Styczeń 2009, 13:35:52
Rahtar zmienił się w nietoperza i poleciał do pobliskiego drzewa lądując na jego gałęziach. Rahtar szybko wyciągnął kuszę i załadował ją. Wycelował w wilka który rzucił się na drzewo próbując dosięgnąć tam wampira. Padł strzał i wilk legł na ziemię martwy. Rahtar przeładował kuszę wycelował i trafił kolejnego wilka w bok, po czym wilk przeturlał się  na bok i znieruchomiał skomląc. Rahtar znów się zmienił w nietoperza podleciał do wilka, wyciągnął miecz i dobił zwierze.

5/6

Noszony ekwipunek:

1. Nazwa broni: Miecz Assasyna
Ostrość: 14
Wytrzymałość:12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  III
Opis: Stworzony z 100 sztuk srebra i wazy 5kg. Ponad to zrobiony z mistrzowska precyzją i został zatruty jadem z topielców.
 

2. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


3. Nazwa broni: Mistrzowska Kusza
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: kusza
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
Cena: 550 sztuk złota.


96x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6


9x Wybuchowy bełt


4. brak


Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 20 Styczeń 2009, 14:37:07
- Ostatni... - powiedział Dracon, naciągając ponownie cięciwę. Wycelował w ostatniego wilka i oddał strzałę, trafiając go w nogę. Bestia upadła z piskiem na ziemię. Sado westchnął cicho i znów wycelował w zwierzynę. Strzała przeszyła łeb wilka, zakańczając jego cierpienia.
- Dobra... to już wszystkie. Chodźmy dalej. - powiedział Dracon i wraz z resztą ruszyli dalej.

Kołczan: 94
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 21 Styczeń 2009, 17:12:41
//W końcu doszliśmy do wioski. Wioska jest zniszczona, a ziemia jałowa. W powietrzu czuć zaduch i powiew śmierci :P

- To teraz szukamy ludzia, który by nam powiedział coś na temat Maga.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 21 Styczeń 2009, 18:09:18
- Poszukam z góry - powiedział Dracon i wzbił się w powietrze


// Widzę coś?
 
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 21 Styczeń 2009, 18:17:51
- Może ktoś przeżył i się gdzieś ukrył - rzekł Rahtar po czym wyciągnął kuszę, naładował ją i poszedł w kierunku ruin wioski, szukając, rannych.

//Znalazłem kogoś?
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 22 Styczeń 2009, 13:02:44
// Nikt nic nie zobaczył.

- Sado wracaj tu. Narażasz nas. Dobra chodźmy teraz główną aleją i tam zobaczymy co dalej.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 22 Styczeń 2009, 13:06:53
Dracon wylądował na ziemi.
- Zapaliłbym sobie skręta... dawno nie paliłem tego gówna. - powiedział, wyjmując miecz. Grupa ruszyła do głównej alei, sprawdzić czy coś tam jest :p.

//Widzimy coś?
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 22 Styczeń 2009, 14:34:01
- Rahtar zajrzał do bocznej uliczki wciąż trzymając kuszę w ręcę. Wyostrzył swoje zmysły słuchu i wzroku tak że widział teraz znacznie dalej i słyszał nawet najlżelszy powiew wiatru. Rahtar wrócił do głównej uliczki i zajrzał w następną boczną uliczkę.

// Znaleźlismy coś?
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 22 Styczeń 2009, 14:45:08
Rahtar zobaczył chłopa w wieku 22 lat. Był cały poturbowany i posiadał liczne rany. Podbiegliśmy do niego. Saduś zaczął go leczyć, żeby wyraźniej mówił. Gdy Chłop został wyleczony, Dev zapytał się go:
- Kto ci to zrobił? Wiesz coś o Magu?
Chłop wystraszony odpowiedział szybko i szeptem:
- KAra, to wszystko Kara. Głupia Wejzla. Mści się, palant jeden. Mag, jaki mag tu żadnego maga nie ma.
Ale oczami wskazał kierunek. Ruszyliśmy tam i w odległości 1 km zobaczyliśmy ładny, duży dom.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 22 Styczeń 2009, 14:48:56
- Chodźmy do tego domu. Ciekawe co jest w środku. Może ten "mag"? - Dracon skupił się bardziej i przejechał palcem po klindze. - Jak już dojdziemy, to sprawdzę czy ktoś się w środku rusza, dzięki moim zmysłom. - a powiedziawszy to, grupa ruszyła ku udomowi.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 22 Styczeń 2009, 15:50:27
Rahtar rzekł:
- Może lepiej się zakradnę tam po cichu i zobaczę czy jest sam? Bo nie ma chyba sensu wbiegać do tej chatki jak idioci na pożarcie. Bo kto wie co taki pojebany mag może trzymać w swojej chatce.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 26 Styczeń 2009, 20:25:22
- Ej, ja mam Deva już gdzieś. Siedzimy tu parę dni, a on się nie rusza. Wracajmy do miasta - powiedział Dracon, po czym wzniósł się w powietrze - do zobaczenia w Efehidon! - dodał i poleciał w stronę miasta.

//Ja se idę z tego zadania
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 26 Styczeń 2009, 20:28:37
Rahtar zrobił to samo, a mianowicie przemienił się w wampira i oddalił się w kierunku miasta.

//No nie ma sensu za bardzo czekać.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Styczeń 2009, 14:16:19
//Sorry, ale ja mam ferie i dużo treningów. Więc tak za bardzo też nie mogę odpowiadać. A po za tym kiedy jestem na gg to tak trudno się przypomnieć?

- A idźta w cholere - rzekł Dev i ruszył w stronę domu. Dzięki wyostrzonym zmysłom z daleka spostrzegł 2 strażników pilnujących drzwi.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 30 Styczeń 2009, 14:30:13
//Dobra, dobra.

Zmęczony Sado wylądował obok Deva.
- Wróciłem do domu, odpocząłem. Możemy kontynuować. Wyczuwam dwie osoby przy drzwiach. Załatwiamy je, czy wkradamy się po cichu do środka?
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Styczeń 2009, 14:34:29
- Załatwiamy co będziemy się w podchody bawić - rzekł Dev wyjmując korbacz i teleportując się za jednego strażnika.

---------------------------------------------

Nazwa: Strażnik
Opis: Rasa Białych ludzi jest obecna niemalże na wszystkich terenach nam znanych. Charakteryzują się  jasną barwą skóry, wyprostowaną postawą. Są obdarzeni niemałą siłą ale i niemałą inteligencją. Człowiek potrafi się dostosować do niemalże każdych warunków klimatycznych, na co wskazuje fakt, że wiele dostępnych terenów jest właśnie przez nich zamieszkiwanych. Owłosienie nie występuje równomiernie na ciele. Człowiek posiada dwie ręce oraz dwie nogi. Główne królestwa ludzkie to: Valfden oraz Myrtana.

wyposazonych w:

1.Nazwa broni: Miecz strażnika
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.Nazwa broni: Miecz dwuręczny straży
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

3.Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

4. brak

Odziani w:
Nazwa odzienia: Zbroja strażnika
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk żelaza.

Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka brońmi miotanymi
- walka brońmi oburęcznymi

Specjalizacje
- walka mieczem III
- walka łukiem III

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Ataki do walki bronią oburęczną:
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała

Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 30 Styczeń 2009, 14:46:23
Dracon machnął skrzydłami i uniósł się nisko nad ziemią. Podleciał do drugiego strażnika i przyjrzał mu się uważnie. Ten dobył broni, jednak nie wiedział co zrobić z latającym przeciwnikiem.
- Iaish Huosh Ipish Aresh Xuash - wypowiedział Sado zaklęcie pirokinezy, kierując dłoń na wroga. Ten upadł na ziemię, a jego wnętrzności zaczęły płonąć. Dodatkowo żelazna zbroja szybko się zagrzała, parząc i raniąc dotkliwie strażnika. Po chwili człowiek padł martwy na ziemię. 
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Styczeń 2009, 14:55:54
Dev pojawiając się tuż za strażnikiem wypowiedział słowa:
-Iposh Huxueshar.
Czar ten spowodował iż z ziemi zaczęły wyrastać korzenie, które unieruchomiły strażnika. Dev uderzył ognistym korbaczem. Uderzenei to spowodowało wgniecenie i częściowe stopnienie zbroji strażnika jak i połamanie mu żeber. Strażnik spluną krwią. Czar "Korzeń" Przestał działać. Strażnik ledwo się podniósł i wyciągnął miecz. Dev zareagował szybko:
- Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh
Z dłoni demona wystrzelił piorun kulisty, który zabił Strażnika.
-Dobra zabiliśmy tych dwóch teraz czas na włamani się do domu.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 30 Styczeń 2009, 14:59:29
Dracon wyciągnął swój jednoręczny miecz. Nie patrząc czy są otwarte, kopnął mocno drzwi, bez problemu je otwierając.
- Oki, wchodźmy i szukajmy tego skurwiela. - powiedział, wkraczając ostrożnie do domu. 
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Styczeń 2009, 15:05:19
//Razem z wdarciem się do domu wyskoczyło na nas 6 strażników. Staty na górze

- o kurwa oni się mnożą czy co?
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 30 Styczeń 2009, 15:13:34
- Mendy - wyrzekł Sado, unikając cięcia pierwszego z wrogów. Odskoczył do tyłu i zablokował oraz odbił miecz drugiego przeciwnika. Wytrącając go z równowagi, sam zadał potężny cios w głowę, rozwalając wrogu czaszkę. Następnie machnął parę razy skrzydłami i zdjął łuk z pleców. Naciągnął dwie strzały i wycelował w strażnika, który właśnie dobywał luku. Pierwszy pocisk wbił się w nogę, przebiwszy zbroję, zaś drugi prosto w twarz, zabijająć odrazu przeciwnika.

Strażnicy: 4
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Styczeń 2009, 15:25:03
Dev złapał jednego strażnika i teleportował się z nim. Ku zdziwieniu pojawili się na dużej wysokości w powietrzu(ok. 3km). Utrzymywali się na niej tylko dzięki skrzydłom Deva. Demon puścił strażnika, który rozbił się o ziemię. Przeteleportował się spowrotem do domu maga. Gdy się pojawił akurat wpadł na niego strażnik, który pędził na Sado. Odbili sie od siebie. Dev szybko złapał równowagę i zaczął ziać w stronę Strażnika. Ten niespodziewając się tego zamarł. Jego zbroja zaczęła się topić i wtedy dopiero doszedł do Strażnika ból. Krzyknął, ale nie zdążył się uchronić przed atakiem demona. Ognisty Korbacz uderzył prosto w klatkę piersiową miażdżąc przeciwnikowi serce.

Strażnicy: 2
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 30 Styczeń 2009, 15:32:33
Sado zapikował w dół, kierując się ku jednemu z wrogów. Tuż przed nim zamachnął się swoim mieczem, uderzając i wytrącając klingę z rąk przeciwnika. Zanim wróg zdążył dobyć drugiego ostrza, Dracon kopnął go w brzuch. Strażnik upadł na ziemię, a Sado dobił go pchnięciem w głowę.
- Ostatni... - wyrzekł Kapitan, ściągając łuk z ramienia i szybko naciągając cięciwę. Przeciwnik próbował do niego podbiec, jednak zaraz żelazna strzała przebiła mu klatkę piersiową. Drugi pocisk dobił go, trafiając w głowę.
- Chodźmy dalej, Dev...
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Styczeń 2009, 15:43:01
Dobra idziemy - rzekł Dev.

//Nie przeszliśmy daleko, gdyż przed nami teleportował się Mag.

- Kim jesteście , nieznajomi? - zasyczał Mag.
- Nikim szczególnym, raczej ty nam powiedz kim jesteś - odparł szybko Dev.
- Jak wam powiem to będę musiał was zabić, ale co mi tam i tak was zabije. Jestem Saladyn - rzekł Saladyn, który w mgnieniu oka otoczył sie aurą dusz i teleportował się. Pojawi się za Sado i rzucił w jego stronę Zgubne Uderzenie.

//
Nazwa: Saladyn
Opis: Człowiek ubrny w czarną szatę na której widnieje czarny symbol suawastyki. Jest wysoki na 180 cm wzrostu. Czuć od niego straszną , mroczną aurę.

Ekwipunek:
1. dowolna broń, pierwsze miejsce na plecach
2. dowolna broń drugie miejsce na plecach
3. dowolna broń z wyjątkiem kusz, łuków, kosturów, kijów, włóczni, wardyn, tarcz
4. miejsce na bronie małe jak np. sztylety czy szpony
Poza tym 1 szata, zbroja lub strój.


Umiejętności:
walka bronią jednoręczną


Specjalizacje:
walka sztyletem III
walka kosturem IV


Ataki:
Klasyczne pchnięcie -
Blok górny -
Blok z odbiciem -
Pchnięcie -
Pchnięcie w tył -
Potężny cios -

Zaklęcia:
Urangol
I Stopień Wtajemniczenia:
- Przemiana w Kruka
- Wyostrzenie zmysłów
- Duchowe Wypalenie

II Stopień Wtajemniczenia:
- Przemiana w Wilka
- Jasnowidzenie
- Zagłada

III Stopień Wtajemniczenia:
- Przemiana w Cieniostwora
- Przemiana w Trolla
- Przemiana przeciwnika
- Aura Dusz
- Opuszczenie ciała

Magia Krwi
I Stopień Wtajemniczenia:
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej
- Zgubne Uderzenie



Atrybuty wyuczane:
- Telekineza
- Rytualizm
- Spirytyzm
- Tworzenie Ożywieńca
- Teleportacja
- Metamorfoza
- Odbijanie zaklęć kosturem


Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 30 Styczeń 2009, 15:50:43
Dracon wyskoczył do góry, pomagając sobie skrzydłami.
- Tak żałosnym podejściem mnie nie załatwisz. OIIAH - Sado otoczył się Ognistą Aurą i wykonując salto w locie, wskazał dłonią na maga, wyszeptując: IHIAX (Pirokineza). Szybko schował miecz w locie i dobył sztyletu.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 30 Styczeń 2009, 15:59:01
Nagle od tyłu do domu wleciał nietoperz który zmienił się w wampira. Wyjął kuszę nałożył bełt wycelował i wystrzelił w maga który nie widząc wampira ale go wyczuwając teleportował się jednak dostając bełtem w plecy. Rahtar przeładował kuszę podbiegł do sada i krzyknął:
- Co tu się dzieje? I gdzie ten mag?

// Nie ma to jak dobre usprawiedliwienia ;].
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 30 Styczeń 2009, 16:00:40
- Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh - krzyknął Dev posyłając piorun w stronę Maga.

// Nasze zaklęcie zniszczyły Aurę i lekko poparzyły Saladayna. Ten widząc to spowrotem rzucił Aurę Dusz. Gdy zrobił to użył zaklęcie przemiana w cieniostwora. Teraz walczymy Z Saladynem - Cieniostworem.

Nazwa: Cieniostwór
Opis: ÂŻyjący samotnie dość spory (wielkości byka) drapieżnik. Występuje głównie w lasach i jaskiniach. Bardzo niebezpieczny dla niedoświadczonych wojowników.
Walka: atak rogiem, atak łapą, przewrócenie, atak zębami
Technika: Na początku cieniostwór stara się przewrócić swoją ofiarę swoimi wielkimi łapami, następnie atakuję ją rogiem lub zębami. Jego bardzo twardy róg może przebić prawie każdy żelazny pancerz, oraz niektóre, gorzej wykonane pancerze mithrilowe.
Atrybuty: ukrywanie się, duża siła
Trofea: skóra , 4x pazury , 4x kły , róg , 6l. krwi
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 30 Styczeń 2009, 16:06:13
Sado wzbił się w powietrze. Ponownie zdjął łuk i zaczął strzelać w kierunku przemienionego cieniostwora.
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 31 Styczeń 2009, 11:51:33
//Twoje strzały uszkodziły aurę dusz, która otaczała cieniostwora. Potwór zaatakował Rahtara.

- Kurwa. Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh - krzyknął Dev, po czym piorun kulisty uderzył w Saladayna. Cieniostówr odleciał kawałek. Był poparzony. - Niech teraz ktoś go dobije...
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Sado w 31 Styczeń 2009, 12:50:48
Ruush Xuash, Ipush Grash, Osh Isarishash
Ruush Xuash, Upush Huxuash, Osh Isarish Izqiash - wykrzyczał Sado. (Duża Kula Ognia, Duża Burza Ognista) Skierował swoje pociski mniej więcej w łeb potwora.
- To powinno wystarczyć
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Baś-ka w 31 Styczeń 2009, 14:42:23
Rahtar natychmiast widząc lecące w jego kierunku kule ognia i cieniostwora stał się niewidzialny i natychmiast usunął się z linii ognia. Kryjąc się przy ścianie niewidzialny dla nikogo wyciągnął kuszę, przeładował i wystrzelił znowu celując w głowę cieniostwora. Cieniostwór już leżał zwęglony, ale wciąż żył i próbował wstać. Rahtar wystrzelił jeszcze raz  w jego głowę, po czym cieniostwór znieruchomiał i Sado usmażył potwora dodatkową kulą ognia.
- To już po nim? Na pewno nie żyje?

Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 01 Luty 2009, 19:20:18
Cieniostówr padł i odmienił się w Saladyna.
- Nie żyje - rzekł Dev - Możemy wracać.
Dev podszedł do Saladyna i wziął amulet z jego szyi z symbolem suawastyki.

Wyprawa zakończona.

Dev - 40 sztuk złota
Sado - 40 sztuk złota
Rahciak - 20 sztuk złota
Tytuł: Odp: Mag
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 01 Luty 2009, 19:48:42
A oto talenty jakie otrzymujecie:

Sado - 3b
Rahtar - 2b
Devristus - 3b

"b" - brąz młotki... ;p