Autor Wątek: Komp się restartuje  (Przeczytany 1638 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Azan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Komp się restartuje
« dnia: 06 Lipiec 2007, 10:34:34 »
Elo otóż gdy gram se w gothica (sejw wczytał się normalnie) po jakiś 10-15 minutach komp restartuje się z niewiadomych powodów. Dzieje się tak od przedwczoraj :), a gram od jakiś 2 miesięcy. Czy można jakoś temu zaradzic

mam Pentium 4 3 GHZ
1GB RAM
Raderona X1300 Pro

(szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem, jakby gdześ był to sorka)

Offline DODO

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Komp się restartuje
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Lipiec 2007, 10:48:11 »
Jest to spowodowane przegraniem się procesora. Sprawdź czy Ci wiatrak nie padł a najlepiej dokup jeszcze jeden.

Forum Tawerny Gothic

Komp się restartuje
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Lipiec 2007, 10:48:11 »

Offline Azan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Komp się restartuje
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Lipiec 2007, 11:41:42 »
Wiatrak chodzi jak powinien. Tak w ogóle chyba masz racje. Czytałem w instrukcji  że temp. proca nie powinna przekraczac 38 stopni. Czasam dochodzi do 42. Jednak gdy grałem wcześniej tak się nie dzało. Dopiero teraz. A temperatura zawsze była taka sama.

Offline MacFlay

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Komp się restartuje
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Lipiec 2007, 12:41:52 »
Możliwe również, że zasilacz nie trzyma napięć, lub uszkodził ci się RAM.
P.S: 42 stopnie procka to ja mam w spoczynku,a podczas gry potrafi osiągnąć 55-58stopni i nic mu nie jest, więc twoja temp. jest w porządku.
EDIT do postu niżej:
Ja też mam 1gb i się nie wywala, a to, że nigdy nie miałeś problemów z zasilaczem, nie oznacza, że nie musisz ich mieć teraz. Dla pewności sprawdź RAM memtestem.
« Ostatnia zmiana: 06 Lipiec 2007, 12:57:59 wysłana przez MacFlay »

Offline Azan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0