Autor Wątek: Problemy związane ze skryptami  (Przeczytany 6337 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline muttley

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Problemy związane ze skryptami
« dnia: 27 Czerwiec 2007, 14:14:12 »
Mam problem a mianowicie zrobiłem swojego moda, jedyne co dodałem to paru npców w nowym obozie. Nie wiem jak sie kompiluje do pliku mod, jak spróbowałem to powstał plik ale nikt sie nie pojawił (dodałem ich waypointy w spacerze a potem w pliku .d). Czy ktoś może mi pomóc ??

Offline ojciec redaktor

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
Jak kompilować moda ?
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Czerwiec 2007, 19:03:16 »
http://gothic.gram.pl/forum/index.php?showtopic=121

Cytuj
3. Kompilacja skryptów
Skrypty z rozszerzeniem .d nie pakujemy do moda! Jak skompilujemy do dopiero tworzymy nowa paczkę z modem, do której dodajemy folder scipts/_compiled w którym umieszczamy skompilowane skrypty
A kopiuje je się łatwo. Jeśli mamy paczkę z modem i plik ini to wybieramy moda, i uruchamiamy Gothic starter mod (nie zwykły starter tylko starter mod). Zaznaczamy opcje respare scriptfiles i uruchamia nam się Gothic. Jeśli nie mamy błędów to wszystko powinno pójść gładko. A jeśli w skryptach coś sknociliśmy, to pojawi się komunikat i Gothic się wyłączy.
« Ostatnia zmiana: 27 Czerwiec 2007, 19:03:35 wysłana przez ojciec redaktor »

Forum Tawerny Gothic

Jak kompilować moda ?
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Czerwiec 2007, 19:03:16 »

Offline muttley

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Jak kompilować moda ?
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Czerwiec 2007, 22:23:01 »
Dzięks ale czy może znasz jescze jakieś tutki do Gothic VDFS ?? Bo w tym programiku nie moge sie połapać.

Offline Darth Yoda

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mordo Ty moja!
Odp: Problemy związane ze skryptami
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Maj 2009, 19:48:15 »
A ja mam inny problem, skrypt się komplikuje(z przykładowym npc) dodaje worldy i skomplikowane skrypty do modułu oraz plik .ini i wszystko ok ale... czarny świat! Nic nie widać mogę se troche pochodzić, znalazłem jakieś itemki... lol

Offline 0judge0

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problemy związane ze skryptami
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Maj 2009, 23:34:15 »
Jak na mnie podałeś trochę mało szczegółów, więc trudno cokolwiek powiedzieć, ale sprawdź czy ścieżka w pliku *.ini się zgadza, tzn. czy w linijce "world=" jest to samo co w folderze z *.zen`em. Niestety nie mogę nic więcej powiedzieć nie znając więcej szczegółów.

Offline Heretic_13

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 9
Odp: Problemy związane ze skryptami
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Listopad 2014, 19:20:32 »
Hejka, nowy na pokładzie. Mam podobny problem. Zainstalowałem sobie "Golden Moda" jakiś czas temu, ale jeszcze w niego nie pograłem. Czemu? W oryginalnym Gothicu porobiłem drobne zmiany w skryptach:
- niektóre npc były silniejsze, były bardziej agresywne w walce, albo miały do dyspozycji broń, która normalnie w grze nie występuje(łamacz serc u strażników i najemników, kostury u magów)
- Miecze i pancerze które ciężej jest dostać na początku(np. strój kreta, lekki miecz strażnika) są silniejsze i faktycznie ma się wrażenie, że człowiek dostał nagrodę za trudniejsze zadanie
- przeniosłem kilka plików mesh z Gothic 2- np. sztylety, noże, kilka mieczy i toporków
- zmieniłem niektórym broniom wygląd(czy tylko mnie wkurzają te szerokie łopato-piły, jakimi trzeba machać pod koniec gry? wszystkie miecze z serii "heavy" poszły "baj baj", to samo topory, orkowa broń, ciężkie kusze, które wbijają się w łokcie postaci kiedy biegnie itp.) na bardziej życiowy.
Szczerze mówiąc wszystko drobna kosmetyka, którą robi się w notatniku, nic więcej. Jak to teraz spakować do paczki z modem?
Dotąd podpierałem się poradnikiem, jak i mailowymi instrukcjami od Czipa17, ale ani on nie może zgadnąć o co mi chodzi przez maile, ani ja nie do końca rozumiem o co on mi tłumaczy(za "gupi" jestem na to)
Czy ktoś modyfikował już może "Golden moda"; dodawał broń, pancerze, mieszał npcom w skryptach a potem miał to w modyfikacji? Jeśli tak, niech mi proszę powie krok po kroku, jak to zrobić. Już nie mogę patrzyć na Skyrima :)
Jeśli taki temat już był, albo gdzieś na forum pokutuje jakiś poradnik, który przeoczyłem, to przepraszam, ale nie niazauważyłem go celowo

Forum Tawerny Gothic

Odp: Problemy związane ze skryptami
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Listopad 2014, 19:20:32 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top