Autor Wątek: Mroczne Tajemnice - dyskusja  (Przeczytany 72345 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #60 dnia: 26 Marzec 2007, 20:36:55 »
Cytat: Respev
Tak, zapewne wezme i szczegółowo przeglądne te kilkaset plików... Poczytaj wypowiedz insentora lepiej.
w np notepad++ jest przeszukiwanie po plikach, takie google ale przeszukujące pliki, czyli co ci sie nie podoba zmieniaj, nie ma z tym dużo roboty

ale są miejsca gdzie pasują przekleństwa, dam znać  skrypterom by troche pozmieniali niektóre przekleństwa(ale część  zostanie) a co do dopisków na bank zostaną bo jest ich mało i moim zdaniem  są ciekawe(zawsze trzeba odstepować od wzorca gry na której sie robi moda by były jakieś innowacje)

Respev

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #61 dnia: 26 Marzec 2007, 20:39:27 »
Cytuj
i moim zdaniem są ciekawe(zawsze trzeba odstepować od wzorca gry na której sie robi moda by były jakieś innowacje)
Ciekawe? Z rakiej racji? Lepiej je juz dawać bez nawiasów i emotikon. Pracujecie już nad patchem poprawiającym bugi z EXP itd?

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #61 dnia: 26 Marzec 2007, 20:39:27 »

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #62 dnia: 26 Marzec 2007, 20:42:20 »
Cytat: Respev
Ciekawe? Z rakiej racji? Lepiej je juz dawać bez nawiasów i emotikon. Pracujecie już nad patchem poprawiającym bugi z EXP itd?
tak pacujemy i nie tylko bugi z expem, także literówki, niektóre zadania

najgorsze jest to że Player kit na którym odpala sie moda jest syfiasty i często wywala błędy

a co do bugów z expem to czasami jest a czasem nie ma i nikt nie wie o co chodzi :/  jest to jeden z bugów gothica a pewnie tak sie dzieje przez tą księge zliczania  ilości zabitych potworów,  pewnie ruszyliśmy jakąś zabugowana część silnika gry  :)

Offline Drastim

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #63 dnia: 26 Marzec 2007, 20:50:48 »
Przepraszam bardzo, ale czegoś tu nie rozumiem. Skoro dostaję moda, robionego tak długo, a widzę w nim takie rzeczy, które są - nie oszukujmy się - dodane bez sensu, w toku myślenia, że "tak będzie trendi". I nie interesuje mnie, że nie zrozumiem tego - ten mod jest dla mnie, nie dla was. Jak macie coś do przekazania sobie, to piszcie to na gg, mailem. Ja mam rozumieć wszystko, bez aluzji (albo z takimi, które ja rozumiem inaczej, niż zrozumie to dana osoba z teamu, to są prawdziwe aluzje).

I co to za argument - popraw sobie sam? Bez żartów...
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec 2007, 20:52:02 wysłana przez Drastim »

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #64 dnia: 26 Marzec 2007, 20:58:56 »
Cytat: Drastim
I co to za argument - popraw sobie sam? Bez żartów...
nikomu nie przeszkadzały te dopiski, jeden sie uczepił i po kilku godzinach znalazł się drugi
a argument jest naprawde dobry edytowanie skryptów nie jest w takiej formie skomplikowane, jest nawed proste

nawet by można wydać wersję skryptów dla "iinteligentnych" którzy nie lubią jak ktoś klnie(i oczywiście sami nie klną) nie podbają im sie dopiski   i wolą by skazańcy z koloni górniczej mówili prozą i ogólnie super wypas po polsku

kiedyś w średniowieczu były obozy z więźniami i w takich przypadkach prawie wszyscy to analfabeci którzy nie porafili się wysłowić, my chcemy tylko wprowadzić atmoswerę koloni górniczej ,atmoswerę której  nie było w podstawce(niektórym przeszkadzała a niektórym nie   zależy jak kto woli )

i tak nie dogodzimy wszystkim,  narazie większości podobają się te dopiski i śmieszne sytuacje
z przekleństwami jest troche inaczej, zdania są podzielone więc dam znać w teamie że trzeba zmniejszyć ilość przekleństw i bluzg do minimum(ale na pewno będą)

Offline Drastim

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #65 dnia: 26 Marzec 2007, 20:59:54 »
Cytuj
nawet by można wydać wersję skryptów dla "iinteligentnych" którzy nie lubią jak ktoś klnie(i oczywiście sami nie klną) nie podbają im sie dopiski i wolą by skazańcy z koloni górniczej mówili prozą i ogólnie super wypas po polsku

Mhm. Rozumiem. Kiedyś więźniowie mówili emotikonami rodem z GG. Nie mam więcej pytań, wysoki sądzie.

I pytanie - czy, według ciebie, ktoś jest "inteligentny" (jak to ładnie w cudzysłów wziąłeś) jeżeli nie śmieszy go humor na poziomie szóstej klasy podstawówki? Cóż, ciekawa definicja, nie powiem.
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec 2007, 21:04:20 wysłana przez Drastim »

Respev

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #66 dnia: 26 Marzec 2007, 21:01:28 »
Cytuj
nawet by można wydać wersję skryptów dla "iinteligentnych" którzy nie lubią jak ktoś klnie(i oczywiście sami nie klną) nie podbają im sie dopiski i wolą by skazańcy z koloni górniczej mówili prozą i ogólnie super wypas po polsku
Nie, tu chodzi o to, żeby skazańcy mówili tak jak w oryginalnej wersji, poprawnie i po polsku...
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec 2007, 21:01:42 wysłana przez Respev »

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #67 dnia: 26 Marzec 2007, 21:07:55 »
Cytat: Drastim
Mhm. Rozumiem. Kiedyś więźniowie mówili emotikonami rodem z GG. Nie mam więcej pytań, wysoki sądzie.

I pytanie - czy, według ciebie, ktoś jest "inteligentny" (jak to ładnie w cudzysłów wziąłeś) jeżeli nie śmieszy go humor na poziomie szóstej klasy podstawówki? Cóż, ciekawa definicja, nie powiem.
wiekszości sie podobnają teksty, ty jesteś w mniejszości więc do tego dostosowywać moda nie bedziemy ;) jeśli  chcesz to sam go do siebie dostosuj(jak już pisałem wcześniej

Pisałem już że przekleństwa ograniczymy

a co do emot itp. to jest nasza inwencja podpisy które są  (jak by to powiedzieć) czymś co zmienia typowe dialogi na coś co ludzie zapamiętują(i narazie to działa, tylko dwie osoby na to narzekały, czyli ty i Respev )


PS:Respev jeśli widzisz błędy to rób screeny i dawaj  je mi albo na forum(najlepiej moddersów w tym temacie
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2901 ) w patchu wszystko poprawimy ;)
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec 2007, 21:09:46 wysłana przez Zdunek »

Offline Drastim

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #68 dnia: 26 Marzec 2007, 21:10:24 »
W takim razie, jest mi smutno, że należę do mniejszości, której zależy na tym, by mod był po polsku i ładnie wypadł. Trudno.

Nie mam zamiaru się sprzeczać, bo widzę wyraźnie, że to nic nie daje.

Przykre.

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #69 dnia: 26 Marzec 2007, 21:14:17 »

Cytat: Drastim
W takim razie, jest mi smutno, że należę do mniejszości, której zależy na tym, by mod był po polsku i ładnie wypadł. Trudno.

Nie mam zamiaru się sprzeczać, bo widzę wyraźnie, że to nic nie daje.

Przykre.
odpowiem ci quotem edita z posta wyżej :

Cytat: Zdunek
PS:Respev jeśli widzisz błędy to rób screeny i dawaj  je mi albo na forum(najlepiej moddersów w tym temacie
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2901 ) w patchu wszystko poprawimy ;)

Offline Drastim

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #70 dnia: 26 Marzec 2007, 21:18:29 »
Ech... słuchaj, sam piszesz, że nie poprawicie idiotycznych emotikon, a głownie o to mi chodzi. Razi mnie to po prostu, ale skoro wy uważacie je za śmieszne i konieczne, to nic na to nie poradzę. Jestem w "mniejszości"...

Offline Siekacz

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #71 dnia: 26 Marzec 2007, 21:19:46 »
Pozwólcie że ja wypowiem swoje kontrowersyjne zdanie na temat dialogów.

Powiem że w orginalnym gothicu strasznie wnerwiał mnie brak naturalności dialogów. Były one bez emocji, ekspresji.

Zresztą dla mnie najważniejsza jest realność. Shergar  tak mnie wnerwił wywalająć większość moich przekleństw.

Cytuj
I pytanie - czy, według ciebie, ktoś jest "inteligentny" (jak to ładnie w cudzysłów wziąłeś) jeżeli nie śmieszy go humor na poziomie szóstej klasy podstawówki? Cóż, ciekawa definicja, nie powiem.

A ty niby w jakim jesteś wieku?
Mnie to śmieszy , tak samo kolegów na studiach.

Cytuj
poprawnie i po polsku...

Według ciebie kto rozmawiając w stresowych sytułacjach z nożem przy gardle martwi sie o polszczyzne :D


Ps. Wole realność niż poprawność.

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #72 dnia: 26 Marzec 2007, 21:19:54 »
Cytat: Drastim
Ech... słuchaj, sam piszesz, że nie poprawicie idiotycznych emotikon, a głownie o to mi chodzi. Razi mnie to po prostu, ale skoro wy uważacie je za śmieszne i konieczne, to nic na to nie poradzę. Jestem w "mniejszości"...
ale takich emot jest mało, jeśli sa naprawde debilne i niepasujące to dawaj screny, część z nich poprawimy ;)

Offline Drastim

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #73 dnia: 26 Marzec 2007, 21:30:25 »
Cytuj
A ty niby w jakim jesteś wieku?
Mnie to śmieszy , tak samo kolegów na studiach.

Ech, proszę, nie jest ważny wiek, ważne jest, co się czuje o danym aspekcie dzieła.

Tym bardziej, że sam w sobie mod nie jest zły, a kładą go właśnie takie dialogi.

A jeżeli bardzo musisz wiedzieć, to studiuję już.

A co do emotikon - cóż, nic więcej nie wywalczę, mam zamiar zgłosić się do procesu translacji moda i przynajmniej tam powalczyć o brak emotikon :).

PS Wolę dopracowanie dialogi, niż błędy w zapisie.
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec 2007, 21:31:05 wysłana przez Drastim »

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #74 dnia: 26 Marzec 2007, 21:36:23 »
Cytat: Drastim
A co do emotikon - cóż, nic więcej nie wywalczę, mam zamiar zgłosić się do procesu translacji moda i przynajmniej tam powalczyć o brak emotikon :).

PS Wolę dopracowanie dialogi, niż błędy w zapisie.
jak tak walczysz o brak emot to przestać je pisać w postach, na gg i ogólnie nigdzie :P

same dialogi nie są złe, są błędy zawsze będą, za mało czasu na dopracowanie za dużo dialogów, naprawde jak chcesz to dawaj screeny z dialogów które ci nie pasują, część z nich poprawimy

Offline Drastim

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #75 dnia: 26 Marzec 2007, 21:41:41 »
Nie, w postach, na GG i "gdzie indziej" mogę pisać, bo tylko ja i znajomy to czyta :)

A co do błędów - jasne, przygotuję za parę dni rozpiskę, jeżeli to was satysfakcjonuję.

Przy okazji - ile się czeka na waszym forum na akceptację konta? Bo chciałbym wreszcie zgłoszenie do translacji napisać :)
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec 2007, 21:43:00 wysłana przez Drastim »

Offline Siekacz

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #76 dnia: 26 Marzec 2007, 21:42:23 »
Cytuj
Ech, proszę, nie jest ważny wiek, ważne jest, co się czuje o danym aspekcie dzieła.

Tym bardziej, że sam w sobie mod nie jest zły, a kładą go właśnie takie dialogi.

A jeżeli bardzo musisz wiedzieć, to studiuję już.

PS Wolę dopracowanie dialogi, niż błędy w zapisie.

Studiujesz Polonistyke? Jeśli tak to ci sie nie dziwie.

Jeśli chcesz coś wiedzieć o dialogach. Są one w sporej części brane żywcem z realu.
Znam dużo ludzi i poprostu przenosiłem styl wypowiadania sie na gre, nie przejmując sie piękną polszczyzną. Praktycznie nawet nie musiałem ich na siłe wymyślać, co dodało realności.

Dokładniej pracowałem nad obozem strazników kopalni.

Celowo robiłem prostackie i debilne dialogi, które miały w sobie ukryty humor i logike. Rozpoznali go tylko ci co dobrze znają osiedlowe Polskie życie.


Cytuj
A co do emotikon - cóż, nic więcej nie wywalczę, mam zamiar zgłosić się do procesu translacji moda i przynajmniej tam powalczyć o brak emotikon :).

Ja takich nie dodawałem, nawet takich nie pamiętam...
Jak bym je widział też by mi sie nie podobały





Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #77 dnia: 26 Marzec 2007, 21:52:19 »
Cytat: Siekacz
Powiem że w orginalnym gothicu strasznie wnerwiał mnie brak naturalności dialogów. Były one bez emocji, ekspresji.
A według nie było wręcz przeciwnie no chyba, że dla ciebie zdanie bez przekleństwa jest zbyt sztuczne bądź nienaturalne...
Tak więc umieszczenie w każdej wypowiadanej kwestii przekleństwa wprowadza ekspresje...ciekawy tok myślenia...


Cytat: Siekacz
Według ciebie kto rozmawiając w stresowych sytułacjach z nożem przy gardle martwi sie o polszczyzne :D
Ps. Wole realność niż poprawność.
Aha więc pierwszy porządniejszy polski mod ma zawierać błędy ortograficzne, ośmieszać polaków i ukazywać ich jako modderów nie znających swojego ojczystego języka bo tak jest fajnie i naturalnie. Przecież dialogi powinny być mówione napisy to tylko dodatek tak więc jak według ciebie w dialogu mówionym umieścić "niepotrzebną poprawną polszczyznę".

Offline Siekacz

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #78 dnia: 26 Marzec 2007, 22:01:14 »
Cytuj
A według nie było wręcz przeciwnie no chyba, że dla ciebie zdanie bez przekleństwa jest zbyt sztuczne bądź nienaturalne...
Tak więc umieszczenie w każdej wypowiadanej kwestii przekleństwa wprowadza ekspresje...ciekawy tok myślenia...

Oczywiście. Przekleństwa to czysta ekspresja...

A w Gothicu dialogi były na żałosnym poziomie. Wszystkie były stałe, więc miło sie je czytało, jak książke.
Z realnością jednak nie miały nic wspólnego. Realności dodawała tylko dobra gra aktorska. My sobie na to nie mogliśmy pozwolić, więc musieliśmy maksymalnie podkręcić napięcie.
Inaczej dialogi by były drętwe jak w Diccuricu.



Cytuj
Aha więc pierwszy porządniejszy polski mod ma zawierać błędy ortograficzne, ośmieszać polaków i ukazywać ich jako modderów nie znających swojego ojczystego języka bo tak jest fajnie i naturalnie. Przecież dialogi powinny być mówione napisy to tylko dodatek tak więc jak według ciebie w dialogu mówionym umieścić "niepotrzebną poprawną polszczyznę".

Nie mówie o błędach ortograficznych, a celowego pominięcia poprawnego stylu składniowego by nadać charakter postaci. Każdy ma jakiś własny styl wypowiadania, nie zawsze prawidłowy z polszczyzną. Właśnie dla tego było czuć styl konkretnych NPC.

Offline Maksous

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #79 dnia: 26 Marzec 2007, 22:01:58 »

Cytuj
Co ma do tego Hitman?

A tyle ma że jak idziesz spać (w modzie) to czasami ci pisze "zostałeś zaatakowany" po chwili widzisz gostka codename 47 który chce cię zabić. Według mnie jest to zabawne.

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #79 dnia: 26 Marzec 2007, 22:01:58 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything