Autor Wątek: Mroczne Tajemnice - dyskusja  (Przeczytany 72100 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Trivet

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 228
  • Reputacja: 1
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #100 dnia: 04 Lipiec 2007, 22:36:04 »
Cytuj
Gdy szukałem Obozu Przemytników nic nie znalazłem
przeanalizowałem wszystkie screeny- powinien być niedaleko starego klasztoru tam gdzie jest przepołownina łódź ale tam jest tylko kilka ognistych jaszczurów
Gdy dostałem mapę od Diego była to czysta kartka ( No bo wyglądała jak skała)

A może próbując grać w moda zainstaluj najpierw player kita (download) co by ten mod zaczął naprawdę działać zamiast dorzucać do gry tylko kilka zbędnych plików?  Wtedy z pewnością zauważysz istotną różnice...

Offline LinkLess

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 10
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #101 dnia: 11 Lipiec 2007, 00:55:47 »
Nie wiem gdzie machnąć tą uwagę do MT to dam ją tu. Czemu poszukujecie ludzi do angielskiego dubbingu?   Polski to be czy co?   Przecież łatwiej by było.

Forum Tawerny Gothic

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #101 dnia: 11 Lipiec 2007, 00:55:47 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #102 dnia: 11 Lipiec 2007, 07:53:55 »
Cytat: krzysiek_666
Nie wiem gdzie machnąć tą uwagę do MT to dam ją tu. Czemu poszukujecie ludzi do angielskiego dubbingu?   Polski to be czy co?   Przecież łatwiej by było.
Ponieważ polski dubbing jest już prawie na wykończeniu brak chyba tylko kilku dialogów a jeżeli cię to interesuje zaglądnij na themodders.org i popytaj się o to osoby odpowiedzialne za projekt. Może akurat będzie miejsce dla kogoś z charakterystyczną barwą głosu.

Offline Gość... taki jeden...

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #103 dnia: 27 Lipiec 2007, 19:43:53 »
Grałem w moda już ze 2,30h podzielone na trzy gry. Kiedy gralem 2 raz to trudno bylo wczytać sejva, ale mialem na szczescie drugi. Gdy wlaczylem gre po raz trzeci - nie dalo sie wczytywać w ogóle  

Jak to naprawić???

Offline kryha

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 88
  • Reputacja: 7
  • Płeć: Kobieta
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #104 dnia: 11 Sierpień 2007, 00:36:07 »
Cytat: MattiR
W MT grałem tylko trochę u kumpla ale i tak była laba bo było paru ludzi poprzestawianych w SO ale reszta
Oj...
Gdy szukałem Obozu Przemytników nic nie znalazłem
przeanalizowałem wszystkie screeny- powinien być niedaleko starego klasztoru tam gdzie jest przepołownina łódź ale tam jest tylko kilka ognistych jaszczurów
Gdy dostałem mapę od Diego była to czysta kartka ( No bo wyglądała jak skała)

Jeżeli masz pleyerkita to naciskasz złą ikonkę.

Offline Saschy

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Provehito in Altum...
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #105 dnia: 11 Sierpień 2007, 18:48:05 »
Mod jest świetny! Najlepszy w jakiego grałem. Właśnie ukończyłem wszystkie zadania z Pradawnymi ;P Jednak jedno nie daje mi spokoju... Niedaleko zatopionej wierzy Xardasa jest taki kamienny krąg. Po środku znajduje się dość ciekawy i kuszący miecz. Moje pytanie brzmi: Jak da się go wyciągnąć? I czy jest z nim związane jakieś zadanko????

Thoro

  • Gość
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #106 dnia: 12 Sierpień 2007, 20:54:29 »
Cytuj
Jak da się go wyciągnąć? I czy jest z nim związane jakieś zadanko????

Nie da sie. Wiele przedmiotów podobnie jak ten służą jedynie za ozdoby.

Offline FireMan

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #107 dnia: 14 Grudzień 2007, 15:28:43 »
hej ma msuper prośbe o pomoc zainstalowane mam : gothic 1 , playerkit , path03 , Mroczne tajemnce mod. Gdy włanczam gotchic starter czyliu player kit to am problem ne ma tam tego moda jest tylko orginalny gothic a itak nie chce sie włonczyc w pliku dm... terz zmieniłem taj jak w instrukci muwili nie wiem co teras prosze help xd pozdrawiam

Offline MrCzarnymen

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #108 dnia: 15 Styczeń 2008, 19:58:29 »
ÂŚwietny mod a wszystkie bugi wybaczam, bo jesteście amatorami i to wasz pierwszy bardzo duży projekt. Grało się przyjemnie, szczególnie podobało mi się znalezienie podziemi pod stara wieża Xardasa(tą na jeziorku takim gdzie się nurkowało) i ubicie smoka ożywieńca.

Offline Bastek2

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #109 dnia: 15 Styczeń 2008, 20:13:25 »
ÂŚwietny mod bardzo mi się podobał. Grałem w to przez tydzień ale nie przeszedłem tego moda. Mod wprowadza wiele fajnych rzeczy np: ze przybywa coraz więcej stworzeń i że nie jest pusto po kolani cały czas możemy się natknąć na jakiegoś gostka. Mod bardzo mi się podoba.

Offline Vassili

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 294
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #110 dnia: 16 Styczeń 2008, 11:04:25 »
jest świetny tylko ma wiele bugów szczególnie u pradawnych ;/ ale jeśli miała by być sonda to daje 9/10 . Bardzo mi się podoba to że czary sa nie tylko w runach i zwojach ale i w kryształach. Dużym plusem jest również nowy świat WYSPA URIZIELA i możliwość rozmowy z dzieckiem innosa oraż avatarem innosa. Przepiękny mod

Offline malthor

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #111 dnia: 22 Maj 2008, 12:27:09 »
Mam problem ;/
Jak wczytuje save, prawie przy końcu pokazuje mi się ten błąd :Could not load visual 'ARMOR_PAL_H.3DS' for vobName 'GRD_PAL2' of class 'oCItem', po czym potwierdzam to i save dochodzi do końca ale bronie są jakies kwadratowe. może spowodowane jest to tym ze to byl save z patcha 1.01 i trzeba grać od nowa. Prosze o szybką pomoc.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #112 dnia: 22 Maj 2008, 22:22:35 »
No a czym innym masz zapis gry z nowszej wersji niż samego moda lub odwrotnie. Nie ma możliwości by to działało.

Offline Dementor

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 299
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #113 dnia: 23 Maj 2008, 12:49:42 »
Mod jest super, ja nareszcze odnalazłem te suuuper dwa miecze na ożywieńców: ÂŚwięty płomień oraz ÂŚwięte Wygnanie-najlepsza broń na ozywieńców!!! Co do moda-jest super, pozmieniane gildie, można zostać magnatem spoko.

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #114 dnia: 23 Maj 2008, 16:13:31 »
Ja ukończyłem mroczne tajemnice i bardzo mi się spodobały. Nowe obozy, gildie, miejsca, postacie, przeciwnicy, sporo nowych misji, nowa fabuła i ekwipunek. Jedyne co mi się nie spodobało, to trochę ten podziemny świat, jakiś taki jest nie za bardzo fajny. Gra ma też trochę błędów i w moim wypadku musiałem zainstalować patha 1.03. Po prostu z pathem 1.01 pojawiało się tyle besti, że gra zaczynała wylatywać do pulpitu. Niestety, mimo iż mam patha 1.03,to gra nadal od czasu do czasu wylatuje do pulpitu lub nie chce się wczytać i trzeba korzystać z wcześniejszych zapisów gry.
« Ostatnia zmiana: 16 Październik 2008, 16:03:58 wysłana przez Robben »

Offline NO_NA_ME

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Odp: Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #115 dnia: 13 Sierpień 2008, 01:42:39 »
Chyba znalazłem małego buga (??) Dotyczy to walk na arenie w St. Obozie. W pewnym momencie Gor Hanis i Kharim wstają i biegną na arene. Zaczynają się naparzać i na zmianę wygrywają, ale walcza do oporu. No i każdy z nich ma straszną masę broni. Wystarczy być obok i skubać leżącego i w pierwszym czy drugim rozdziale ma się tyle mieczy na wymianę, że starczy do końca gry. No i bezbronny Kharim przestaje być przeciwnikiem....

Offline Legolas

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 311
  • Reputacja: 51
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #116 dnia: 13 Sierpień 2008, 09:00:49 »
Ja miałem natomiast takiego dziwnego buga że jak masz % w walką bronią jednoręczna, łukiem, kuszą to ja w ogóle nie miałem wallki bronią dwuręczną było puste pole oraz mam dziwnego buga przez cały czas. Co jakiś czas np jestem na bagnach i 3 razy w odstępach gdzieś tak 2 minut słysze skrzekanie ścierwojada. Albo jestem na początku gry koło kolesia co mu porwali laske i nagle znów słysze. Czemu tak jest ??

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #117 dnia: 13 Sierpień 2008, 12:13:58 »
Jest parę niedociągnięć np:
1.nie ma dubbingu
2.miałem taką sytuację że np posługiwałem się bronią jednoręczną na poziomie wojownika chciałem na mistrza a tu jak byłem mistrzem to machałem bronią jak zielony tak samo z dwuręczną albo niektorzy nauczyciele broni uczyli tylko do 59.
są tam jeszcze jakieś ale ten patch napewno wszystko poprawi ale ogólnie mod super.

Offline Legolas

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 311
  • Reputacja: 51
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #118 dnia: 13 Sierpień 2008, 21:56:54 »
Dubbingu nie ma każdy to po pierwsze chyba że ludzie pracujący w The Poziomkaz w ogóle fajne jest to że zmienili wszystkie nazwy jagód na poziomki :D:D:D

Offline jester

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Odp: Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #119 dnia: 23 Wrzesień 2008, 16:13:15 »
ÂŚwięte Wygnanie-najlepsza broń na ozywieńców!!!
Znalazłem, ale nic nie robi ożywieńcom - jak tą "broń uruchomic".
« Ostatnia zmiana: 23 Wrzesień 2008, 16:15:15 wysłana przez jester »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Mroczne Tajemnice - dyskusja
« Odpowiedź #119 dnia: 23 Wrzesień 2008, 16:13:15 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top