Autor Wątek: GoMan i zagadnienia związane z teksturami  (Przeczytany 27262 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paladyn Beliara

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zwyciezam aby zyc i zyje aby Zwyciezac.
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #20 dnia: 22 Lipiec 2008, 09:40:44 »
Dzieki znalazlem i zrobilem zbroje

Offline ÂŚpiący ÂŚniący

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój tysiącletni sen się jeszcze nie zakończył :)
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #21 dnia: 26 Lipiec 2008, 16:06:31 »
 :o Jestem w szoku! Jak możesz tego nie umiec! :D Ale... no cóż... kiedys mialem ten sam problem.
Wejdź na http://themodders.org/index.php?showtopic=377 a dowiesz się jak to się robi.

Jakbyś jeszcze potrzebował pomocy pisz na PH. Bowiem GoMan, to moja specjalnosc  ;D

Forum Tawerny Gothic

Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #21 dnia: 26 Lipiec 2008, 16:06:31 »

Offline Morgoth145

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 134
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #22 dnia: 30 Sierpień 2008, 11:12:44 »
Chciałbym edytować (jakomkolwiek) teksture w Gothic'u (a najlepiejby było, gdyby ktośby napisał jak edytować tekstury o rozszerzeniu *.MDS  ;D ). Jak zgaduje musi być do tego jakieś oprogramowanie. Wiem, że można cos takiego zrobić, bo w większości modów występuje przynajmiej jedna modyfikacja tekstur potworów, zbroji lub broni (np. w Mrocznych tajemnicach, Jaktylu, Diccuric.)
Prosze, ludzie, pomocy...!  ;)

Offline Damian27

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #23 dnia: 01 Marzec 2009, 11:51:11 »
Wie ktoś może jak zmienić kolor zbrojom w gothic 1 bo widziałem takie na youtube  
 1. Zanim założysz nowy temat, upewnij się czy taki lub podobny wątek nie był już poruszany na forum.
5. Forum podzielone jest na wiele kategorii, tak więc zanim założysz nowy temat upewnij się czy jest on zamieszczany w odpowiednim dziale.

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #24 dnia: 01 Marzec 2009, 12:02:44 »
Pisze powyżej, albo w tym tutku.

Offline mikser60

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem penspinnerem.
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #25 dnia: 06 Sierpień 2009, 18:29:28 »
A jeśli ktoś chciałby przerabiać zbroje w formacie 3DS to się nie da! To są modele zbroi, a nie zbroje. Ale można przerabiać te modele w programach do 3D, np. 3DS MAX albo Blender. Mam pewien problem, a mianowicie tektury w G2NK nie chcą się otwierać przez Gomana. Wyskakuje błąd, że to niepoprawny format pliku. tektury zmieniły mi format na textures.vdf.disabled nie wiem co zrobić. HELP!

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #26 dnia: 06 Sierpień 2009, 20:44:20 »
Zrób tak. Wejdź do jakiegoś folderu, kliknij opcję narzędzia, a następnie wybierz zakładkę opcje folderów. Wyświetli Ci się okienko. Wybierz zakładkę Widok i odznacz opcję Ukryj rozszerzenia znanych plików. Teraz będziesz widział rozszerzenia wszystkich plików. Wejdź do podfolderu Data i zmień rozszerzenia Disabled na rozszerzenia VDF.

Offline mikser60

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem penspinnerem.
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #27 dnia: 07 Sierpień 2009, 10:09:24 »
Dzięki! Pomogło! Jestem Ci bardzo wdzięczny!

Offline Axon

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #28 dnia: 24 Sierpień 2009, 21:25:16 »
Elo,
 Używając programu GoMan przeglądałem tekstury z Gothic 2 NK. Chciałem znaleźć teksturę zbroi magnata. Przeszukałem i nic  :( Lecz potem chciałem jeszcze znaleźć teksturę startową z NK. Lecz znalazłem jedynie z podstawowego Gothic'a 2 . A i nie wiem czemu mam jeszcze tekstury z G1 np. szate Guru. Z góry thx. B)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #29 dnia: 24 Sierpień 2009, 21:33:28 »
Pewny jesteś, że NK przeglądasz?

Offline Axon

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #30 dnia: 24 Sierpień 2009, 21:35:04 »
tak nie mam na kompie g2 jednie g1 ale to dwa osobne foldery i w ogóle tekstury się troszkę różnią

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #31 dnia: 24 Sierpień 2009, 21:38:32 »
Skoro masz dodatek to i podstawka musi być. Może przeglądasz przez przypadek pliki podstawki miast tych dodatkowych z NK?

Offline Axon

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #32 dnia: 24 Sierpień 2009, 21:45:43 »
Podstawki na pewno nie mam ale czekaj, jak instalowałem grę to pisało coś, że czy chce standardowego gothic 2 czy z NK, ja wybrałem, że z NK. Ale jak wchodzę w Textures_Addons (czy coś takiego) to mam tekstury tabliczek i jakiegoś rysunku.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #33 dnia: 24 Sierpień 2009, 22:25:39 »
To z dodatku. Poszukaj w innych plikach Addons. Ja tam nie pamiętam gdzie to było.

Offline Axon

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #34 dnia: 25 Sierpień 2009, 14:19:01 »
A dziękuje znalazłem już xD

Offline Axon

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #35 dnia: 26 Sierpień 2009, 21:33:47 »
Elo,
 Nie mogłem napisać w temacie "GoMan i zagadnienia związane z teksturami'' więc zakładam nowy.
Sedno sprawy, otóż edytowałem Ciężki pancerz łowcy smoków i wszystko ładnie pięknie tylko, została wiśnia u tortu, hełm. Dobra, wyciągłem texture i z edytowałem. Gdy po podmienieniu textur, uruchomiłem grę i założyłem zbroje, okazało się, że nie ma hełmu!!! Potem założyłem średni pancerz łowcy smoków (nie edytowany), też hełmu nie było. A zbroja paladyna i rycerza hełm posiadała. Proszę o pomoc.

Offline Serail

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2637
  • Reputacja: -231
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wyczesana opowieść, wodzu
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #36 dnia: 27 Sierpień 2009, 14:47:07 »
Cytuj
Nie mogłem napisać w temacie "GoMan i zagadnienia związane z teksturami'' więc zakładam nowy.
Ktoś pewnie przez przypadek zamknął. Już naprawione.
Cytuj
Sedno sprawy, otóż edytowałem Ciężki pancerz łowcy smoków i wszystko ładnie pięknie tylko, została wiśnia u tortu, hełm. Dobra, wyciągłem texture i z edytowałem. Gdy po podmienieniu textur, uruchomiłem grę i założyłem zbroje, okazało się, że nie ma hełmu!!!
Cóż, spróbuj zedytować, np. zbroję paladyna. Zmień kolor hełmu i jeśli tam także schrzani się zbroja, to będziemy myśleć dalej.

Offline Axon

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #37 dnia: 27 Sierpień 2009, 15:55:53 »
Hełm, od zbroi paladyna po edycji działa poprawnie, ale hełm od w/w pancerza nie ma chodź, podmieniłem texture na oryginalną. ;(

A skoro jesteśmy przy hełmach paladyna to czy da się go "zamknąć"??
« Ostatnia zmiana: 02 Wrzesień 2009, 16:59:06 wysłana przez Robben »

Offline Werewolf16

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 312
  • Reputacja: 15
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #38 dnia: 02 Wrzesień 2009, 07:37:00 »
Da, ale to musisz znac sie na 3D :) To nic trudnego nie jest, jeśli tak jak ja, ma sie 3Ds Maxa :DDD

Offline Axon

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #39 dnia: 02 Wrzesień 2009, 13:28:32 »
A to trzeba robić jakimś programem czy w GoMananie coś trzeba pozmieniać?? Jeśli jest do tego jakiś program to jaką ma nazwe?

Forum Tawerny Gothic

Odp: GoMan i zagadnienia związane z teksturami
« Odpowiedź #39 dnia: 02 Wrzesień 2009, 13:28:32 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything