I tak też anielica udała się do wyjścia z dracońskich tuneli, a dalej do stajni i z powrotem do Efehidonu.
Zadanie zakończone powodzeniem!
Podsumowanie: Patty udała się do Ekkerund w poszukiwaniu swojego zaginionego miecza. Tam też skontaktowała się z krasnoludzkim kolekcjonerem, dla którego musiała oczyścić grobowiec z nieumarłych. Tam sprawa się skomplikowała, a anielica napotkała przedziwną kobietę, która wydawała się nieumarła, władała jednak potężną magią. Nie ryzykując starcia z anielicą uciekła, pozostawiając za sobą poszlaki. Patty odebrała nagrodę za oczyszczenie grobowca i udała się po swój miecz.
Nagrody:Nazwa broni: Krasnoludzki pałasz
Rodzaj: pałasz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra, uszkodzony.
Nazwa: czarny sztylet
Opis: Długi, naznaczony krwią sztylet. Bije od niego dziwna, mroczna energia.
Nazwa: czarny sztylet
Opis: Długi, naznaczony krwią sztylet. Bije od niego dziwna, mroczna energia.
Nazwa: tajemniczy dziennik
Opis: Mała książeczka, zapisana nieznanym językiem. Większość stron jest zapisana, wiele stronic opatrzonych jest ilustracjami przypominającymi instrukcje do sekcji zwłok czy do odprawiania tajemniczych rytuałów magicznych.
Nazwa: grymuar
Opis: Oprawiona w ludzką skórę zapieczętowana księga.
200 grzywien nagrody od Samgora
48 grzywien z dobytku Malachaia
Nazwa broni: Krasnoludzkie ostrze
Rodzaj: miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,8kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 1,4 metra. Ostrze to wykonane zostało przez prawdziwych mistrzów kowalstwa w krasnoludzkim mieście Ekkerund.. Długie, masywne ostrze ostrze, delikatnie zwężone w zastawie, z nieco wygiętym ku klindze jelcem i ściętą głowicą. Od jelca po sztych biegnie runiczny napis "?ú ver?ur veislumatur fyrir krákurnar!". Skorodowany.
Talenty:Aktywność: brak
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 5 złotych talentów