Autor Wątek: [Zagadka Orków] Prolog  (Przeczytany 3000 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DarkModders

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

[Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 01 Sierpień 2017, 20:12:51 »

Z dniem dzisiejszym oddajemy w Wasze dłonie gotowy prolog Zagadki Orków. Pracowaliśmy nad nim wiele miesięcy skupiając się na dopracowaniu najmniejszych szczegółów. Mamy nadzieję, że modyfikacja przypadnie Wam do gustu.

Czym jest Prolog?

Prolog jest kanoniczną częścią Zagadki Orków. Ma on za zadanie przedstawić nową lokację, która ukaże się w Zagadce Orków, a także przedstawić jej dokładniejszą historię. Jej celem jest także wyjaśnienie pewnych opowiadań i wątków, które pojawią się w Zagadce Orków.
Wymienione wyżej argumenty nie są jedynymi aspektami tejże modyfikacji. Przedstawia także ciekawą fabułę, która na pewno Was zainteresuje.

Opis:

Akcja modyfikacji dzieje się kilka tygodni przed wydostaniem Bezimiennego z ruin ÂŚwiątyni ÂŚniącego. Do Khorinis przybyła ekspedycja paladynów, z którymi przybyła straż królewska na czele z ich dowódcą - Karaliusem. Pewnego dnia przychodzi do niego pewien starzec, który opowiada mu o pewnej twierdzy skrytej między górami o której zapomniał cały świat. Zafascynowany tą opowieścią rozkazuje odnaleźć ową twierdzę. Do tego zadania wyznacza kilkuosobowe ekspedycje. W jednej z nich znajduje się nasz nowy bohater - Ronin. To właśnie jemu będzie dane zwiedzić ową dolinę, do której dostaje się przypadkiem. Eksplorując jedną z jaskiń natrafiają na szyb górniczy, którym dostają się do zapomnianej doliny. Co ich tam spotkało? Jak się potoczą losy ekspedycji? O tym dowiesz się grając w modyfikację.

Co oferuje modyfikacja?

  • Nowy, autorski świat
  • Ciekawą fabułę opowiadającą historię tejże doliny
  • Nowego bohatera
  • Dubbing
  • Czas gry: 4 - 5 godzin
  • Nowe tekstury pancerzy

Screeny:

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.



Link do modyfikacji:


Instrukcja instalacji:

1. Foldery, z folderu music, skopiuj i przenieś do Gothic2/_work/data/music
2. Plik Credits_Prolog.bik skopiuj i przenieś do Gothic2/_work/data/video
3. Plik PrologDD.mod, przenieś do Gothic2/data/modvdf
4. Plik z rozszerzeniem .ini do folderu system gry.

Aby modyfikacja poprawnie działała należy zainstalować jeszcze G2MDK i fixa (wersje raportową gothica) ponieważ modyfikacja korzysta z pakietów skryptowych Ikarus. Wszystkie potrzebne pliki znajdują się w paczce.

ÂŻyczymy miłej gry! :)
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2017, 19:46:27 wysłana przez DarkModders »

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1818
  • Reputacja: 2258
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [Zagadka Orków] Prolog
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Sierpień 2017, 23:05:40 »
Pobrałem modyfikację i choć nie mam obecnie czasu, żeby ją ukończyć, to przejrzałem ją na szybko i jestem pozytywnie zaskoczony. Widzę, że projekt dojrzał i obecnie reprezentuje sobą znacznie wyższy poziom niż początkowo. Pamiętam początki "Zagadki Orków" - pierwsze założenia nie były traktowane zbyt poważnie przez innych. Część to zniechęca, część to ignoruje, inni wyciągają z tego wnioski. Pracowaliście dalej nad modyfikacją, nie porzuciliście jej i to jest godne pochwały.

Jedna istotniejsza rzecz, która rzuciła mi się w oczy, to brak roślinności i ostre krawędzie w wielu miejscach, przez co świat niekiedy może wydawać się kanciasty. Postaracie się zadbać o dokładniejsze zakrywanie krawędzi w terenie, głównie roślinność między obiektami a terenem czy też miejscami, w których następuje zmiana tekstur, np. krawędzi między skałami a trawą.

Na pewno w wolnym czasie postaram się ukończyć grę i napisać kilka słów więcej.

Powodzenia w dalszych pracach. :)

Forum Tawerny Gothic

Odp: [Zagadka Orków] Prolog
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Sierpień 2017, 23:05:40 »

Offline DarkModders

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: [Zagadka Orków] Prolog
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Sierpień 2017, 10:46:29 »
Dzięki wielkie Nocturn za słowa uznania. No, koncepcja modyfikacja, od 2013 roku, bardzo mocno ewoluowała a przede wszystkim nabraliśmy wreszcie doświadczenia w tej branży.
Będe czekać na Twoją opinie z niecierpliwością ;)

Offline papcio

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 139
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [Zagadka Orków] Prolog
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Sierpień 2017, 13:03:38 »
Jestem pozytywnie zaskoczony myślałem że nigdy tą modyfikacje nie skonczą,mam drugie pytanko czy moge skopiować sobie tą modyfikacje na inne forum?

Offline papcio

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 139
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [Zagadka Orków] Prolog
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Sierpień 2017, 16:08:40 »
Pobram modyfikacje ale jej nie widze na komputerze co zle robie

Offline DarkModders

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: [Zagadka Orków] Prolog
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Sierpień 2017, 16:30:59 »
Popatrz w folderze "pobrane" lub "download", tam powinieneś mieć pobraną paczke .rar

Offline DarkModders

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: [Zagadka Orków] Prolog
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Wrzesień 2017, 07:33:35 »
W trosce o realizację naszego projektu - pełnej wersji Zagadki Orków, zdecydowaliśmy się na uruchomienie profilu na portalu Patronite. Jak dotychczas poniesione koszty modyfikacji oscylowały w granicach kilkuset złotych. Obejmowały one prace grafików 3D czy skrypterów, którzy nie mogli wspomóc nas charytatywnie. Obecnie przewidujemy więcej takich prac. Każda "cegiełka" przyśpieszy prace nad realizacją projektu. Z góry dziękujemy wam za pomoc!

https://patronite.pl/darkmodders

Forum Tawerny Gothic

Odp: [Zagadka Orków] Prolog
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Wrzesień 2017, 07:33:35 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything