W końcu, zło upadło. Srebro, stal. Młoty, katany, miecze, runy, sztylety w rękach ludzi światła rozproszyły mroki. Krwawo i brutalnie. Bezlitośnie. Posoka gęsto spływała po skałach, ziemi, schodach. W kuźni, strasznie kopcąc i i dymiąc płonęło truchło Frosta.
Draven z pomocą Kiellona podniósł się. Kiwnął tylko głową, na znak że słyszy i splunął gęsto na trupa wampira. Frost, chłód właśnie topniał.
A wtedy... przypomniał sobie. Pobiegł ku rycerce. Klęknął obok jej ciała i przechylił na plecy. Nie sprawdzał pulsu, tętna, oddechu. ÂŻadnych oznak życia. Rasher był równym żniwiarzem, dla każdego. Wziął także kogoś z jej strony. Nasunął kaptur na głowę i podniósł rycerkę. Ruszył ku schodom. W końcu wyszli z jaskini, dotarli do miasta. Złożyli raport sołtysowi. Pochowali Rey niedaleko kaplicy. Skromnie, lecz po Zartatowemu.
Potem sołtys Maćko zagadał do nich. Dziękował, chwalił i wręczył trzy mieszki. W każdym odliczone 500 grzywien. Jako dowód podziękowań, skruchy oraz jako ofiara dla Zartata.
A potem nastał świt. Tak długo wyczekiwany. Jeźdzcy ruszyli niemal od razu. Kiellon i Marduke do twierdzy bractwa, Mohamed w swoją stronę. Pożegnali się jak przyjacielel. Byli nimi. Choć nie bez ofiar, dokonali tego, co dokonać mieli.
Wyprawa zakończona powodzeniem
Kiellon, Marduke i Rey, kochanka tego ostatniego z prośby sołtysa Bogdańca, wsi tego drugiego udali się tam, by zaradzić w sprawie ciągłe ginięcia tamtejszych mieszkańców. Jadąc tak spotkali znajomego dwóm rycerzom, maurena i kruka Mohameda Khaleda i to z nim się zabrali w dalszą podróż. W karczmie w Laemis, gdzie chcieli się zatrzymać doszło do walki z bandytami, którzy jak się okazało, szukali Dravena. Po nocy spędzonej przez każdego członka drużyny w różny sposób ruszyli w dalszą podróż. Po kilku dniach, na szlaku w gminie Gear spotkali kolejną, drugą grupę bandytów, którzy także szukali marszałka Bractwa ÂŚwitu. Po zajechaniu do Bogdańca, dołączył do nich rycerz Zbyszko, zaś Marduke zrealizował swój szalony plan, polegający na tym by dać się pojmać. Niestety pojmać się dała też kochanka rycerza, Rey. Przypłaciła to życiem, które straciła z ręki wampira Frosta, który chciał zemsty na Marduku za swego dawno zabitego brata. Kiellon, Mohamed i Zbyszko znaleźli kryjówkę bandytów, gdzie wybuchła walka, w wyniku której zginęli wszyscy przestępcy, wampiry i Frost, lecz Marduke pozostał okaleczony. Po wszystkim pochowali upadłą kompankę, otrzymali nagrody i odjechali.
Nagrody:Marduke Draven:
Marduke 10, 30, 15 grzywien z pierwszej walki. Razem 55 grzywien
34, 21 grzywien z drugiej walki. Razem 55 grzywien
ÂŁącznie 110 grzywien
500 grzywien od sołtysa.
ÂŁącznie 610 grzywien.
Nazwa: Paczka tytoniu
Opis: Paczka zawiera 14 skrętów miodowych
Nazwa: Paczka zapałek
Opis: Zawiera 31 zapałek, przydatna dla palaczy.
Talenty:
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 3 złote talenty
Kiellon aep Kharim
45 grzywien w karczmie
500 grzywien od sołtysa.
ÂŁącznie 545 grzywien.
Nazwa odzienia: kaptur wampira
Rodzaj: hełm
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,15kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne, uszkodzone.
Nazwa odzienia: napierśnik wampira
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,9kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne, uszkodzone.
Nazwa odzienia: lewa rękawica wampira
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,09kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne, uszkodzone.
Nazwa odzienia: prawa rękawica wampira
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,09kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne, uszkodzone.
Nazwa odzienia: spodnie wampira
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonane z 1,05kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne, uszkodzone.
Nazwa odzienia: buty wampira
Rodzaj: but
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,6kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne, uszkodzone.
50x
Nazwa amunicji: żelazny nabój
Rodzaj: nabój
Obuch: 23
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,0075kg niebieskiej rudy.
2xNazwa broni: sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzone.
Talenty:
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 3 złote talenty
Mohamed Khaled:
20 i 25 grzywien z pierwszej walki.
500 grzywien od sołtysa.
ÂŁącznie 545 grzywien.
Talenty:
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 2 srebrne talenty, 1 złoty talent.