-Jestem Cyppir. Należą ci się wyjaśnienia. Mamy trochę pieniędzy i nam się nudzi. Więc zrobiliśmy zakład. Nasz znajomy z Efehidonu miał wysłać paczkę a my obstawialiśmy kto ją przyniesie. Oczywiście sami wynajęliśmy "kurierów". I dzięki tobie wygrałem. Widzę, że ładny burdel zrobiłeś. Dobra, masz tu małą premię ode mnie.Wręczył ci 225 grzywien.
Wyprawa zakończona powodzeniem*
*W przypadku Drasula niepowodzeniem. Karlen po czasie wypieprzył go chaty, bo ileż może tam siedzieć.
Podsumowanie: Ashog i Drasul dostali zlecenie by dostarczyć paczkę z Efehidon do Atusel. Po zapoznaniu się ze zleceniodawcą i szczegółami ork samotnie ruszył wykonać zadanie. Znalazł chętnych do podwiezienia go. W trakcie podróży przysnął, więc nie zorientował się, że źle jadą. Gdy już wstał i zwrócił uwagę, że zniknęła jego paczka, z siana na wozie wyskoczył bandyta. Ork ruszył za nim w pogoń. Chłop odpiął konia od wozu i również ruszył za nimi. Wywiązała się walka między orkiem a chłopem i bandytą. Ashog wyszedł zwycięsko i ruszył dalej. Po niewielkich trudnościach odnalazł dobrą drogę i podążał nią. Zatrzymał się w zajeździe "U Ignacego", gdzie się posilił i przespał. Ruszył w drogę do miasta. Pod bramą napotkał się na 2 bandytów i jednego ochroniarza, którzy chcieli paczki którą niósł. Ork nie chciał jej oddać po dobroci, więc przyszła kolejna walka. Ashog zabił bandytów, lecz nie dał rady ochroniarzowi, który i tak się wycofał. Ork założył ciało martwego wroga na plecy jako osłonę przed kuszą. Gdy strażnik bramy zainteresował się zajściem, ork upadł na ziemię, a ochroniarz w tym czasie wystrzelił bełta, który trafił śmiertelnie w strażnika. Ashog postanowił uciec czym prędzej do miasta i schować gdzieś w ciemnej uliczce. Potem odnalazł tawernę, gdzie uzyskał szczegółowe informacje zamieszkania adresata. Po drodze spotkał jeszcze jednego chętnego na paczkę, którego potraktował ciosem w szczękę. Omijając zamieszanie przed garnizonem straży miejskiej, dostał się do poszukiwanego domu. Tam oddał paczkę i odebrał nagrodę. Gdy miał wracać zaczepił go niziołek, który wyjaśnił dlaczego ta przesyłka była tak pożądana i dał mu małą premię.
Nagrody:AshogNazwa broni: chłopski nóż
Rodzaj: nóż
Typ: jednoręczny
Ostrość: 20
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykuty z 0,40 kg żelaza o zasięgu 0,2 metra, uszkodzony.
250 grzywien
DrasulNiestety, system nie przewidział nagrody pocieszenia.
Talenty:AshogAktywność:
1 złoty talentOpisy:
1 brązowy talentWalka:
1 srebrny talent +
1 brązowy talentDrasulNic...
[member=1]Isentor[/member]