Drużyna szła raźno. Po nocnej rozmowie z Panią Jeziora, która skończyła się tuż nad świtem nastroje były mieszane. Lithan wyczuwał to, więc postanowił odpowiedzieć na wszystkie pytania jakie się pojawią w Hali liści. Kompania przywędrowała pod Kruczy Wał, gdzie została przepuszczona przez strażników. Po kolejnym dniu wędrówki dotarli do siedziby konkordatu puszczy i kniei, cało i zdrowo, acz głodno.
Wyprawa zakończona!
Podsumowanie: Członkowie konkordatu puszczy i kniei udali się na wschód, ku położonemu w gminie Ombros jezioru, gdzie mieli zamiar porozmawiać z Panią Jeziora. Wędrówkę zaczęli w gęstych lasach, a podczas pierwszego obozowania stoczyli walkę ze zwierzętami, które podeszły blisko obozu. Ruszając dalej ku celowi swej podróży dotarli do kruczego wału, który przekroczyli po krótkiej rozmowie ze strażami. Po dotarciu do jeziora udało im się wywołać Panią Jeziora, która wsparła wędrowców radą i wiedzą, na temat zagrożenia przed jakim stanęli. Dała im też zadanie odszukania godnych następców strażników równowagi. Z bagażem wiedzy wyznawcy Ventepi wrócili do konkordatu.
Talenty[member=9600]Nessa[/member] [member=16647]Silvaster[/member] [member=26177]Demetris[/member] [member=454]Hagmar[/member] [member=25074]Kenshin[/member]
NessaAktywność: 1 srebrny
Opisy: 1 srebrny
Walka: 1 srebrny
SilvasterAktywność: 1 złoty
Opisy: 1 srebrny
Walka: 1 srebrny
Archont II ProganAktywność: 1 srebrny +1 (bonus rasowy)
Opisy: 1 brązowy
Walka: 1 brązowy
DemetrisAktywność: 1 brązowy
Opisy: 1 brązowy
Walka: brak
KenshinAktywność: 1 srebrny
Opisy: 1 brązowy
Walka: 1 srebrny
Hagmar Aktywność: 1 brązowy
Opisy: 1 brązowy
Walka: brak