Autor Wątek: Wiejskie problemy  (Przeczytany 10004 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #20 dnia: 07 Kwiecień 2015, 17:05:35 »
-  A jakiż to pan tera tymi ziymiami żondzi? Nie pamiyntom aby te ziymie miala pana. Bynkarty? Nic mi to nie mowi panocku

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #21 dnia: 07 Kwiecień 2015, 17:21:28 »
No tak, chłopów mało obchodzi kto rządzi ich gminą. Ważne, żeby ziemia dobrze obrodziła. Skądś to znał.
-Teraz Silion aep Mor z rodu Erenus. Bękarty? Cóż, widocznie mamy słabą reklamę. Jesteśmy najlepszymi najemnikami na Valfden.
Spojrzał na towarzysza. Widocznie nie miał nic do powiedzenia i postanowił popodziwiać tereny przysłuchując się przy tym odbywanej rozmowie. Przeniósł wzrok na woźnicę.
-Wie pan, polityka i te sprawy. Dobrze, że was to tak bardzo nie dotyczy, póki podatków nie nałożą, hehe. A w Chmielowie co słychać?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #21 dnia: 07 Kwiecień 2015, 17:21:28 »

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #22 dnia: 07 Kwiecień 2015, 17:32:14 »
-  Siliun a co to za typ? W Chmliylowie to co zawsze. Ludzie bawim w kaczmie, chłopy robią w polu, dbaja o nie. Ogolnije spokojnie.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #23 dnia: 07 Kwiecień 2015, 22:48:38 »
-Krasnolud, co dostał te ziemie od króla. Słyszałem plotki, że macie kilku ciekawych mieszkańców.
Wóz podskoczył na jednym z kamieni, lecz to niczego nie zmieniło. Liczył, że woźnica odpowie na jego pytanie i powie coś interesującego.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #24 dnia: 07 Kwiecień 2015, 22:52:10 »
-  Czy ciykawych to jo niy wiem ale jyst tu taka banda, "Chmiylowy bum" sie zwa, czy jakos tak. Ale niy wolno mi o tym mowic, o to pytej pan sołtysa, to jygo banda. - woznica pognał konia.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #25 dnia: 07 Kwiecień 2015, 23:00:28 »
Złapał się za brodę. Chmielowy bum. Pierwszy raz słyszał taką nazwę. Co prawda dochodziły go słuchy, że w Chmielowie mają jakąś bandę, ale nic więcej o nich nie słyszał. Miał nadzieję się z nimi dogadać. W końcu działali po sąsiedzku. Jednak jeśli nie będą sobie wchodzić w drogę to dobrze się między nimi ułoży. Tymczasem zadał kolejne pytanie.
-Daleko jeszcze?

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #26 dnia: 07 Kwiecień 2015, 23:06:31 »
-  Panocku spokojnie. Jeszcze dziysienc minut. - woz jechal spokojnie az tu nagle droge zagrodzily wam 3 scierwojady. Wyraznie nie chcialy ustapic. -  Wjydziołem ze sie przydocie.


3xÂŚcierwojad

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #27 dnia: 08 Kwiecień 2015, 01:21:33 »
No przydali się. Themo złapał za swoją kuszę i przystawił do barku. Zwolnił blokadę i ustawił muszkę naprzeciw celu. Wstrzymał oddech, by bełt poleciał zgodnie z trajektorią. Nacisnął spust. Pocisk z olbrzymią prędkością opuścił mechanizm i przeciął powietrze. Nie leciał zbyt długo. Napotkał przeszkodę w postaci ciała ścierwojada. Nie pokonał jej, tylko wbił się prosto w jego pierś. Ptaszysko padło na ziemię. Odłożył "bełta pod płotem" na wóz i zeskoczył z niego.
W locie wyciągnął miecz i zdjął z pleców puklerz. Trochę ścierwojadów ubił na arenie, więc wiedział czego się po nich spodziewać. Wylądował na ziemi i zastawił się tarczą. Nie chciał czekać na ruch przeciwnika. Zaatakował pierwszy. Zaszarżował trzymając osłonę przed sobą. Szybko przebierając nogami skracał dystans pomiędzy nim a jednym z opierzonych wrogów, który również rozwinął prędkość by uderzyć swoim dziobem. Zderzyli się. Bękart wygrał starcie, gdyż drób uderzył o twardą tarczę z okutej stali. Oj to był bardzo twardy metal. Wiedział o tym, bo sam powalił jego właściciela podczas wojny na Zuesh. To trofeum wojenne uratowało go nie raz i zrobi to jeszcze kilka razy. Wyszedł z zadumy, która w jego umyśle trwała niecałą sekundę. Ptaszysko leżało na ziemi. Wszak puklerz... Już wcześniej była o nim mowa. W każdym razie przeciwnik był sprowadzony do parteru i chwilowo ogłuszony. Pewno jeszcze dzwoniło mu w głowie. Themo nie czekał aż wstanie. Jednym skokiem znalazł się przy rannym przeciwniku i wykonał mocne pchnięcie prosto w tułów. Ten cios zakończył cierpienia młodego ścierwojada. W zasadzie nie był taki młody. Ale to już nie miało znaczenia. Został ostatni. Spojrzał na krasnala, który mu towarzyszył. On też zabierał się do walki. Uważnie obserwował jego ruchy, by dowiedzieć się na jakim poziomie jest jego banda.

//24-1=23 bełtów srebrnych
1x ścierwojad

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #28 dnia: 08 Kwiecień 2015, 10:37:34 »
Po szybkim ataku najemnika, dwie bestie zginely. Ostatnia troche sie przerazila. Krasnolud szykowal sie do bitki, w tym czasie scierwojad przygladal sie mu.

// Pozostało : 1xÂŚcierwojad

Offline Dwalin aep Durin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 246
  • Reputacja: 379
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #29 dnia: 08 Kwiecień 2015, 16:13:25 »
Kiedy Dwalin zauważył ÂŚcierwojady zeskoczył z wozu i dobył miecza. Themo załatwił dwóch, ale został jeden, specjalnie dla Dwalina. Szczerze cniło mu się już bez bitki. Jednak Bękart nie atakował, wolał zobaczyć co zrobi jego przeciwnik. Chwilę postał z mieczem w ręce. Jednak ścierwojad też postanowił stać. Dlatego krasnolud ruszył szybkim biegiem do ataku. Jednak kiedy był odległości w której mógł go zaatakować, Dwalin machnął mieczem. Udało mu się trafić miejsce między skrzydłami. ÂŚcierwojad zaatakował dziobem, jednak wojownik zrobił unik i ciął potwora w bok. ÂŚcierwojad zagdakał z bólu. Ta chwila nieuwagi wystarczyła Dwalinowi. Stwór na chwile przestał mieć wszystko na uwadze, toteż nie zdążył odskoczyć kiedy krasnolud potężnym cięciem, trafił go w głowę. To był jego koniec.

0xÂŚcierwojad

// I jak się podobał pierwszy post walki w tej wyprawie w moim wykonaniu?.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #30 dnia: 08 Kwiecień 2015, 16:17:32 »
Scierwojad padł.
-  Chłolera! Czemusta nie zabili ich poza drogom. Tera musza przejechac po nich! No wskakujta jedziem dalej. - krzyknal chlop.

// Szczerze? :D

Offline Dwalin aep Durin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 246
  • Reputacja: 379
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #31 dnia: 08 Kwiecień 2015, 16:23:52 »
Dwalin schował miecz, i zaczął się wdrapywać na wóz. Kiedy się już wdrapał usiadł z powrotem tam gdzie siedział za nim pojawiły się ścierwojady.

// Wiesz, dopóki nie wyszkolę postaci i mam jedynie miecz, to nie licz na jakieś Hiper akcje. Ale robię co mogę.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #32 dnia: 08 Kwiecień 2015, 16:33:15 »
// Tak wiec nie daj sie zabic :)

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #33 dnia: 08 Kwiecień 2015, 22:07:03 »
Themo wyglądał zza puklerza i przyglądał się walce. Dwalin, jak na krasnoluda, całkiem ładnie skacze. Gdy już było po wszystkim zarzucił tarczę na plecy i schował miecz do pochwy. Podszedł do padliny, która zalegała na drodze. Woźnica narzekał na drogę, a przejazd przez takie przeszkody mógł nawet uszkodzić koło. Po walce nie miał ochoty wymieniać koła, zwłaszcza, że nigdzie nie widział zapasowego. Więc trzeba było posprzątać. Wziął jedno z trucheł za szyję i usunął z traktu. Przeciągnął je po ziemi i zostawił w przydrożnym dole. Potem podszedł do drugiego trupa i również pochwycił go za łeb i ciągnął. Resztki krwi spływały z ciała i zalegały w dołkach wydrążonych przez ścierwojada tworząc czerwony szlaczek. I ten wylądował w rowie. Został jeszcze jeden. Z nim też nie było problemów i po czasie i kilku metrach dołączył do towarzyszy w masowym grobie. Bękart otrzepał dłonie i wgramolił się na wóz.
-Teraz możemy jechać. A i żadne stwory nas nie zaatakują, bo rzucą się na padlinę. Możemy jechać dalej.
Przyjął wygodną pozycję na wozie i złapał za swoją kuszę, którą rzucił po wystrzale, by mu nie zawadzała. Teraz raczej mu się nie przyda. Położył ją na kolanach i odwrócił wzrok w stronę drogi, którą mieli jeszcze do przebycia.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #34 dnia: 08 Kwiecień 2015, 22:50:34 »
-  Dzienki panowie! Jedziem! Widze żeście dobre wojoki. - woznica ruszyl woz, chwile sie rozpedzal po czym nabral optymalnej predkosci, jechaliscie do Chmielowa, byliscie juz blisko.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #35 dnia: 09 Kwiecień 2015, 19:46:03 »

Wioska odblokowana: Chmielowo :D

Dojechaliscie do wioski. Chlop zatrzymal sie przed stajnia.
-  No panocki! Wyjazd. Ida tera do łoberży.
Jestescie w chmielowie, jest dosyc cieplo, chmiel zaczyna kielkowac mimo iz jest Hemis. Zaczelo sie sciemniac, gdyz gdy wyruszyliscie bylo stosunkowo pozno. Wszystkie budynki były zamkniete, z karczmy bilo swiatlo i dochodzily wesole krzyki i muzyka.


Karczma "Płynne Złoto"

// Jest godzina 20:00

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #36 dnia: 10 Kwiecień 2015, 21:54:47 »
I dotarli. Rozejrzał się po okolicy, która miał w zasięgu wzroku. Zwykła wieś, jakich tu wiele. Jednak wrażenie zrobiły na nim hektary chmielu. Już wiedział dlaczego ta wioska jest największym producentem piwa na Valfden. Gdy chłop przystanął, Themo zebrał się i zsiadł z wozu.
-Dziękujemy dobry panie za podwózkę.
Podziękował i pożegnał się z woźnicą, który pomógł im tutaj dotrzeć. Wyprostował się przeciągając kości zastałe od siedzenia na wozie. Mimo Hemis nie było mu zimno. Ciepły klimat i wełniana bielizna skutecznie chroniły go przed niskimi temperaturami. Instynktownie udał się do karczmy. Zgodnie z zaleceniami chłopa. Budynek dało się rozpoznać z daleka, a ze względu na odgłosy nawet i niewidomy by tam trafił. Chociaż Themo był stałym bywalcem takich przybytków więc i tak by tam trafił. Rzucając okiem tu i ówdzie w końcu dotarł pod drzwi. Nacisnął na klamkę, bądź przekręcił gałkę, zależy jaki był tam zastosowany mechanizm. W każdym razie zrobił to, co zrobić należało by wrota do "Płynnego złota" otworzyły się przed nim. Jednym, solidnym pchnięciem poszerzył wejście tak, że pomiędzy framugami mogło się zmieścić dwóch, niezbyt trzeźwych osiłków. Obecnie było potrzebne miejsce jedynie dla człowieka w stalowej zbroi i krasnoluda. Wódz Bękartów przekroczył próg jako pierwszy.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #37 dnia: 10 Kwiecień 2015, 22:25:59 »
Wchodząc do karczmy twoim oczom ukazał się bardzo typowy dla wsi widok. Rozbawiony tłum tańczy na środku karczmy, inni osobnicy grają w kości bądź pokera. Karczma jest pełna ludzi, twój wzrok przykuła obecność kilku maurenów i krasnoludów. W kącie karczmy siedzi rozbawiona elfka w towarzystwie niziołka, popijających piwo i grający w kości. Dziwnym widokiem była elfka w takim miejscu, zwłaszcza że była tam jedyną przedstawicielką tejże rasy. Gdy weszłeś wgłąb karczmy, tychże dwoje spojrzało na ciebie podejrzliwie. Zauważyłeś przy barze, krasnoluda w dziwnym ubraniu, rozmawiającego z karczmarzem. Gdy podeszłeś jeszcze bliżej, karczmarz krzyknął do ciebie.
-  Ooo! Kolejny klient! Wchodź śmiało, zapraszam do baru! Mamy tutaj najlepsze piwo w całej okolicy! Usiądź i spróbuj! Ważone tylko z najlepszego lokalnego chmielu! Jeśli nie chcesz pić, mamy tutaj także masę atrakcji, możesz zagrać w kości, karty lub po prostu potańczyć. Chcesz odpocząć? Mamy wolne pokoje, a może zwyczajnie w świecie potrzebujesz informacji? Tylko jak to mówią, nie ma nic za darmo! To jak będzie?

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #38 dnia: 11 Kwiecień 2015, 19:46:18 »
Jedyną nietypową rzeczą, jaką zauważył wewnątrz była elfka. To na niej zawiesił oko na dłużej. Lecz potem przypomniał sobie ostrzeżenie pracodawcy, by trzymać się z dala od tutejszych dziewek. Więc swe zapędy musiał zostawić na później. I tak zawsze mu powtarzano, że najpierw praca, potem przyjemność. Nie wspominając o tym, że nie chciał wyrabiać złej opinii swojej kompani. Przepchał się przez tłum, który rozłożył się w knajpie. Po drodze nawdychał się sporo dymu tytoniowego. Tyle, że odechciało mu się zapalić swego skręta. W końcu udało u się usiąść przy barze. Wysłuchał reklamy karczmarza. Chciał się spotkać z sołtysem. Lecz domyślał się, że barman będzie chciał za to dodatkowe grzywny. Oraz postanowił też skorzystać z okazji i spróbować lokalnego specjału.
-Piwa i informacji. Potrzebuję porozmawiać z sołtysem.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #39 dnia: 11 Kwiecień 2015, 19:50:04 »
-  Ależ oczywiście, jakie piwo podac? Ciemne, jasne, czy jakieś smakowe? - zapytał karczmarz.
Krasnolud po twojej lewej zwrocil sie do ciebie?
- Czegoż to chcesz od sołtysa?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #39 dnia: 11 Kwiecień 2015, 19:50:04 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top