Autor Wątek: Gothic: Edycja Rozszerzona 1.4  (Przeczytany 16384 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NocturnAutor wątku

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1814
  • Reputacja: 45
  • Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.

  • Wiek: 22
    • Zobacz profil
Gothic: Edycja Rozszerzona 1.4
« dnia: 18 Styczeń 2015, 10:37:41 »

Gothic Edycja Rozszerzona to dość duża modyfikacja uzupełniająca do gry Gothic. Projekt skupia się przede wszystkim na tym czego nie dokończyli twórcy gry, oraz na wprowadzeniu nowych elementów. Gracz ma teraz możliwość większej interakcji ze światem, może warzyć mikstury, kopać rudę, czy pracować dla mieszkańców kolonii. Ponadto rozbudowane zostały wątki fabularne z podstawowej wersji gry. Jako Bezimienny będziemy mieli możliwość stawić opór tyranom takim jak Gomez czy Ryżowy Książę. Znudzeni klasycznym podziałem na trzy gildie poczują nieco świeżości w Obozie Bandytów. Bandyci to grupa osób, która postanowiła zignorować plany Magów, polecenia Magnatów i odrzuciła wiarę w Śniącego. Ci ludzie to wyrzutki z różnych obozów dla których liczy się przetrwanie, a nie ideały... 

Co zawiera wersja 1.4 (lista uproszczona):
    • ponad setkę zadań pobocznych i głównych[/li]
    • nową gildię: Bandyta[/li]
    • możliwość zostania Kretem lub Kopaczem[/li]
    • nowe sposoby przyjęcia do obozów [/li]
    • możliwość zostania Guru[/li]
    • ciekawe miejsca w Lolonii: obóz łowców orków, myśliwych, Strażników Starej Kopalni[/li]
    • wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt Zbieraczy, zatargi o Opuszczoną Kopalnię[/li]
    • zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne[/li]
    • nowe tekstury otoczenia[/li]
    • nowe tekstury menu i interfejsu[/li]
    • umiejętność alchemii i warzenie mikstur[/li]
    • umiejętność górnictwa i wydobycia rudy i złota[/li]
    • gotowanie[/li]
    • nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne)[/li]
    • możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski[/li]
    • palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej[/li]
    • usprawnione smażenie mięsa na patelni (kilka sztuk na raz)[/li]
    • Carnage Graphic Patch [/li]
    Uwaga: W modyfikacji nie pojawi się kowalstwo oraz czynności z nim związane (przetapianie rudy, ostrzenie mieczy itp). Nie będzie można także awansować na Magnata.

    Na czym polega balans w wersji 1.4:
    • system bossów: [/li]
    Podczas rozgrywki spotkamy mocniejszych przeciwników, którzy na poszczególnych etapach gry dadzą nam się we znaki. Po pokonaniu takiego przeciwnika bohater otrzyma doświadczenie oraz bonus do jednego z trzech atrybutów (to do jakiego będzie ustalane zależnie od metody walki: mag otrzyma punkt many, wojownik siły, a łucznik zręczności)
  • zmniejszone poziomy potworów:[/li][/list]
    Po pokonaniu podstawowych przeciwników, bohater otrzyma znacznie mniej punktów doświadczenia. Ilość doświadczenia za potwory nie przekroczy 200 pkt.
  • zmniejszone wartości obronne pancerzy[/li]
  • zwiększone wymagania broni, część broni będzie nawet wymagać dwóch atrybutów[/li]
  • znacząco wzrosły ceny magicznych zwojów[/li]
  • masakrycznie zwiększone ceny amuletów i pierścieni[/list]

    Zmiany w stosunku do wersji 1.2 (dużo szczegółów):
      • przebudowany wątek Bandytów:[/li]
        • przebudowano dialogi, znacznie bardziej klimatyczne[/li]
        • test lojalności - Bandyta nie może mieć stosunków ze Starym Obozem[/li]
        • dodano konsekwencje zostania Bandytą - skutki w SO[/li]

      • poprawiono literówki[/li]
      • wiele nowych lore dialogów autorstwa Ahnbaela[/li]
      • nowe tekstury otoczenia: zrobione od nowa, klimatyczne i własnej roboty, rozdzielczość 512px x 512px, część zapożyczona od Freedyego (kopalnie)[/li]
      • nowe tekstury interfejsu (paski życia i many z G2, ekwipunek z G2, tła menu i ekranów wczytywania autorstwa własnego)[/li]
      • poprawiono bugi w zadaniach pobocznych[/li]
      • dodano obóz myśliwych i wiele zadań w nim[/li]
      • usprawnione i przebudowane przyłączanie się do Kretów i Kopaczy[/li]
      • poprawiono bugi związane z przejściem do drugiego rozdziału jako Kopacz, oraz całą strukturą przyjęć w obozach, a także ich konsekwencji (zgłoszone przez marudera Mateusza.Wr)[/li]
      • znaczna ilość dialogów przepisana od nowa[/li]
      • usunięto kowalstwo, ostrzenie mieczy, przetapianie rudy i złota[/li]
      • dodano umiejętność górnictwa[/li]
      • napisano od nowa wydobycie rudy: nie przy wszystkich złożach można kopać, złoża się wyczerpują, złoża przy których można kopać są oznaczone inną nazwą (żyła magicznej rudy)[/li]
      • poprawiono błędy w skrypcie alchemii[/li]
      • dodano mikstury działające tymczasowo[/li]
      • dodano nowe pancerze w tym: zbroja straży królewskiej[/li]
      • zmodyfikowano wygląd starych pancerzy: pancerze bandytów, łowców orków, pancerze z G1 odświeżone (z WoG.de)[/li]
      • osłabiono wszystkie pancerze[/li]
      • ostatecznie nie zrobiono przekuwania URIZIELA[/li]
      • dodano kuszników na murach SO - wybijanie wszystkich NPC w 6 rozdziale jest teraz utrudnione[/li]
      • wprowadzono system bossów oraz premię za ich pokonanie[/li]
      • usunięto wątek Czarnego Maga i łowców Poszukiwaczy[/li]
      • uznano za unlore Poszukiwaczy i usunięto ich[/li]
      • poprawiono Opuszczoną Kopalnię, dodano potwory, pamiętniki Grimesa, nekromanta Isenthor jako boss przechowujący magiczny artefakt [/li]
      • dodano sporo nowych zadań we wszystkich obozach oraz zmodyfikowano stare[/li]
      • dodano więcej roślinności i detali do świata[/li]
      • przemodelowano kilka starych przedmiotów (np igły i nici)[/li]
      • zwiększono statystyki potworów[/li]
      • dodano nowe rutyny[/li]
      • usunięto wskaźnik doświadczenia[/li]
      • ilość doświadczenia do następnego poziomu pojawia się podczas zdobywania go (jak w Content Mod)[/li]
      • smażenie mięsa na patelni - wykluczono monolog i zautomatyzowano proces[/li]
      • Magnaci są nieśmiertelni aż do trzeciego (Blizna) i czwartego rozdziału (reszta)[/li]
      • dołączono program do konfigurowania ini (by Azara)[/li]
      • usunięto Freedy's Textures Pack jako element modyfikacji[/li]
      • level design jest bardziej klasyczny[/li]
      • dodano spotkanie przyjaciół w piątym rozdziale[/li]

    Zrzuty ekranu:



    Download:
    » Pobierz instalator z Sendspace
    » Pobierz instalator z Dropbox
    » Pobierz instalator z przeklej.org

    Miłej gry!

Offline gothic1210

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
  • gothic1210 nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Gothic: Edycja Rozszerzona 1.4
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Styczeń 2015, 11:16:49 »
O, dobrze, że dodałeś. :)
Gothic: Edycja rozszerzona - zagraj już teraz!

Offline gothic1210

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
  • gothic1210 nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Gothic: Edycja Rozszerzona 1.4
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Czerwiec 2015, 22:10:26 »
Aktualne informacje o modzie można znaleźć na naszym FB: https://www.facebook.com/GothicEdycjaRozszerzona
Obecnie pracujemy nad nową wersją.
Gothic: Edycja rozszerzona - zagraj już teraz!

Offline gothic1210

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
  • gothic1210 nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Gothic: Edycja Rozszerzona 1.4
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Luty 2016, 11:21:09 »
Hej ludzie, wyszła nowa wersja tego moda.
Szczegóły na naszej stronie: http://gothic-edycjamod.bplaced.net/
Gothic: Edycja rozszerzona - zagraj już teraz!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.