Krasnoludy jechały jednak do Ekkerund, więc Rodred musiał wrócić samotnie. Złapał się na barkę, płynącą rzeką. W ten sposób trafił do stolicy znacznie szybciej, niż trwałą podróż w drugą stronę. Zaszedł tam do Dragosaniego, aby powiadomić go o dostarczeniu przesyłki. Wampir był zadowolony i wypłacił posłańcowi nagrodę.
Majątek Dragosaniego:
4316 g - 50 g = 4266 g
KONIEC
Podsumowanie: Rodred stawił się do Dragosaniego, gdy otrzymał wiadomość, że wampir ma dla niego jakaś pracę. Okazała się ona dostarczeniem przesyłki do osady w gminie Aqtos. Rodred zgodził się i ruszył z pakunkiem w drogę. Ze stolicy wyjechał z kupcem imieniem Erem. W ten sposób minęła mu pierwsza połowa drogi, spokojnie i bez zakłóceń. Pewne problemy zaczęły się w czasie postoju w gospodzie. Erem jechał dalej w innym kierunku, więc Rodred musiał znaleźć inny transport. Poznał dwójkę krasnoludów, którzy zgodzili się zabrać go ze sobą następnego dnia. Noc Rodred spędził w stajni, gdyż nie chciał marnować pieniędzy na nocleg. Okazało się to błędem. Nad ranem, zanim jeszcze wstało słońce, Rodred został rozbudzony przez jakieś tajemnicze odgłosy. Okazało się, że ktoś mu ukradł paczkę. Po kró™ki pościgu człowiek dopadł złodziejaszka, był nim gremlin imieniem Fik. Rodred odzyskał paczkę, jednak gremlin potrzebował pomocy. Coś zajęło jego norę. Człowiek zgodził się pomóc złodziejaszkowi. Wspólnie udali się do nory gremlina. Istotą, która zajęła dom Fika okazał się kretoszczur. Rodred bez problemów rozprawił się ze szkodnikiem. Gdy wrócił do zajazdu krasnoludy przygotowywały się do wyjazdu. W dalszej drodze napadli ich bandyci, lecz grupa poradziła sobie z nimi. Ostatecznie Rodred trafił do celu i z pomocą pewnego niziołka dostarczył paczkę. Będąc sprytnym człowiekiem zażyczył sobie od adresata zapłaty za trud, którą otrzymał. Podobnie jak zapłatę od samego wampira, gdy wrócił do stolicy.
Hizenhawer (Rodred)
Talenty:
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 brązowy
Walka: 1 brązowy, 1 srebrny
Bonus pieniężny: 200 grzywien
Bonus rasowy: 1 złoty talent
Nagrody:
50 grzywien od Olafa
50 grzywien od Dragosaniego
4x
Nazwa broni: uszkodzony sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. Uszkodzony.