Autor Wątek: Gothic: Content Mod  (Przeczytany 1115 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NocturnAutor wątku

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1814
  • Reputacja: 45
  • Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.

  • Wiek: 22
    • Zobacz profil
Gothic: Content Mod
« dnia: 08 Listopad 2014, 20:33:20 »
Gothic Recovery Team
przedstawia

Lista zmian:
  • poprawione tekstury Kolonii Karnej[/li]
  • około 50 nowych zadań[/li]
  • legendarne spotkanie przyjaciół w szóstym rozdziale[/li]
  • obóz myśliwych znajdujący się pomiędzy Starym a Nowym Obozem[/li]
  • Szkodniki z obozu Quentina nie atakują nas, jeżeli jesteśmy członkami Nowego Obozu lub Bractwa Śniącego[/li]
  • obóz przed Starą Kopalnią[/li]
  • możliwość wejścia do Opuszczonej Kopalni (związana z fabułą obozu Quentina)[/li]
  • alchemia jako nowa dwupoziomowa umiejętność[/li]
  • rozbudowane gotowanie[/li]
  • możliwość smażenia kilku sztuk mięsa na patelni[/li]
  • rozbudowana informacja o otrzymywanym doświadczeniu[/li]
  • oraz kilka innych tajemnic[/li]


    Zrzuty ekranu:









    Linki do pobrania:
    » Pobierz instalator z Mediafire
    » Pobierz archiwum 7z

    Instrukcja instalacji:
    Aby rozpocząć instalację wersji z instalatorem, należy uruchomić plik instalacyjny exe i podać katalog, w którym jest zainstalowana gra Gothic.

    Aby zainstalować modyfikację w wersji 7z, należy wypakować archiwum 7z i umieści pliki w następujących folderach:

    Gothic/Data/ModVDF/CM_Files.mod
    Gothic/Data/ModVDF/CM_Scripts.mod
    Gothic/Data/ModVDF/CM_Worlds.mod
    Gothic/Data/ModVDF/CM_GraphicPatch.mod
    Gothic/Data/Carnage_Graphics_Patch.vdf
    Gothic/Data/textures_thielhater.vdf
    Gothic/System/CM_description.rtf
    Gothic/System/GOTHIC_ER.ico
    Gothic/System/G1_ContentMod.ini

    Modyfikację uruchamiamy przez program Gothic Starter dostępny do pobrania: http://www.worldofgothic.de/dl/download_34.htm

    Po zakończeniu procesu instalacji należy zainstalować System Pack, którego instalator znajduje się w folderze Content Mod Pomoc.

    Rozwiązywanie problemów technicznych:
    1. W razie wystąpienia migotania obiektów animowanych (ludzi i przeciwników), należy zapisać stan gry, oraz ją wyłączyć, po czym uruchomić ponownie. Jeżeli problem występuje nadal, upewnij się, czy żadne aplikacje nie działają w tle (potwierdzone: Google Chrome oraz Media Player mogą powodować ten problem!). Jeżeli mimo tego problem pojawia się nadal, należy wejść w katalog gry Gothic, odnaleźć folder System, a w nim plik G1_ContentMod.ini. Plik otwórz notatnikiem i dokonaj zmiany w linijce:

    vdf=CM_files.mod  CM_GraphicPatch.mod  CM_Worlds.mod  CM_Scripts.modna
    vdf=CM_files.mod  CM_Worlds.mod  CM_Scripts.modSpowoduje to wyłączenie paczki tekstur modyfikacji.

    2. Modyfikacja nie działa prawidłowo (nie ma żadnych nowych postaci, tekstur lub zmian w świecie) - należy sprawdzić poprawność instalacji, upewniając się, że w następujących folderach znajdują się odpowiednie pliki:

    Gothic/Data/ModVDF/CM_Files.mod
    Gothic/Data/ModVDF/CM_Scripts.mod
    Gothic/Data/ModVDF/CM_Worlds.mod
    Gothic/Data/ModVDF/CM_GraphicPatch.mod
    Gothic/Data/Carnage_Graphics_Patch.vdf
    Gothic/Data/textures_thielhater.vdf
    Gothic/System/CM_description.rtf
    Gothic/System/GOTHIC_ER.ico
    Gothic/System/G1_ContentMod.ini

    3. Jak wyłączyć Carnage Graphic Patch lub Thielhater Textures Pack?
    Należy usunąć pliki:
    Gothic/Data/Carnage_Graphics_Patch.vdf
    Gothic/Data/textures_thielhater.vdf
    z folderu Gothic/Data.

    4. Jak zainstalować Gothic System Pack?
    Aby zainstalować Gothic System Pack, należy uruchomić plik Instaluj_SystemPack z folderu Gothic/Content Mod Pomoc.

    Ekipa:
    Recovery Team & Drużyna Spolszczenia
  • gothic1210[/li]
  • Ahnbael[/li]
  • Nocturn[/li]
  • Vincent93[/li]
  • AzaRa (skrypt instalacyjny - wprawdzie nie użyty w wersji premierowej, ale może kiedyś jakiś patch... :D)[/li]
    White&Red Group
  • Fabiosek (testy)[/li]
  • Rysa (startscreen, tekstury pancerzy)[/li]
    Pozostali
  • Carnage (przedmioty)[/li]
  • Chicken[/li]
  • CeeX [DB]

Offline NocturnAutor wątku

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1814
  • Reputacja: 45
  • Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.

  • Wiek: 22
    • Zobacz profil
Odp: Gothic: Content Mod
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Grudzień 2014, 02:44:25 »
Dostępny jest patch 1.01, który naprawia kilka błędów skryptowych.

Changelog:
- można wybrać tylko jedną opcję dialogową po wykonaniu zadania dla Jesse
- dodana brakująca kropka w dialogu z Gravo (o paleniu)
- dodano sfx.dat, dzięki któremu poprawnie odtwarzane są dźwięki nowych obiektów (piła do cięcia drewna) i zwierząt (dzików)
- zaktualizowano plik pomocy
- poprawiona literówka u Skazy
- Blizna i Arto są nieśmiertelni (Blizna aż do pojedynku, Arto aż do czwartego rozdziału)
- poprawiono warunek w dialogu Skazy, umożliwiający poprawne dokończenie zadania z pierścieniami jako Szkodnik
- Blizna ma 500 punktów życia

» Pobierz patch 1.01

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.14 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.