oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Ekipa Tawerny Gothic pragnie zachęcić do zagrania w System RPG "Marant"
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
> poprawiona nauka alchemi u Briama i Riordiana> poprawiona naprawa palisady> dialog "co wiesz o Poszukiwaczach?" u Doyle'a pojawia się w dobrym momencie> Emanuel płaci nam za robotę> Riordian sprzedaje przepisy i składniki alchemiczne> Patros uzupelnia zapasy żywności co rozdział> Martin (handlarz bandytów) posiada wiele nowych broni, które uzupełnia co rozdział> martin nie ma już w ofercie palących się pochodni > poprawki w przedmiotach (niektóra żywność była w kategorii Pozostałe)> Bezimienny nie mówi już tekstów Basira > poprawiony błąd w dialogu Lestera - przy zgłaszaniu oszustwa Patrosa> opcja nauki siły u Rockiego wyświetla się cały czas> Poprawki we wpisach do dziennika> Asghan nie wypowiada roli Bezia w jednym z dialogów> skrzynka z rudą jest już widoczna (poprawiony visual)> Emanuel nie wypowiada kwestii Bezia przy oddawaniu skrzynki z rudą> poprawka w zadaniu "Zaginiony posążek"> Briam sprzedaje cukier> poprawiona literówka w monologu alchemii =) > Ulepszony alkohol nie nazywa się już "Trochę go przerobiłem"> dialog "Co wiesz o Poszukiwaczach" nie wyświetla się w nieskończoność> Smith uczy nas także zręczności> Doyle może nas nauczyć walki bronią 2H> zredukowano atrybuty trola ziemnego> poprawiono wygląd kolejnych przedmiotów > tukash zmienia gildię na przyjazną (4 rozdział)> poprawiona duża ilość LITERĂWEK w nazwach przedmiotów i dialogach> dodano dialog z odesłaniem Hansona do świątyni> poprawiony visual zdobionej zbroi > dodano Lekką zbroję Nowicjusza Ognia i Przepaskę Nowicjusza Ognia> Wilson nie przedstawia się już jako Jared> Baal Cadar nie sprzedaje nam już księgi automatycznie > opętani nowicjusze na czwartym rozdziale już nas atakują> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Baal Cadara> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Baal Tondrala> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Drena> poprawiony błąd z Draxem przy odbijaniu obozu> gdy odbijemy obóz drugim sposobem i uda się nam wykonac zadanie bandyci przestają za nami chodzić> stare dialogi Tukasha nie pojawiają się już na czwartym rozdziale> dodane dialogi uzupełniające u Tukasha> Arto na czwartym rozdziale przenosi sie do obozu przy kopalni, poprawione zadanie dla strażnika > bandyta ma już mozliwość wstępu do Starego Obozu> oddajemy artefakt z kopalni COrristo> poprawiono nazwę zadania "Nowe Zagrożenie"> poprawiono warunek w dialogu Jefreya - nie mówi nam o spotakniu ÂŁowców Poszukiwaczy w dzień> poprawione kupowanie zbroi od Peratura> Peratur ma amulet dzięki którem ognisty demon nie zabija go od razu > poprawiony stosunek łowców orków do bohatera> naprawiono dialog z patrosem (w połowie skryptu selfem stawał się NPC będący w zupełnie innym miejscu przez co bezi gadał do siebie)> NPC Prin ma już opcje dialogowe> nowy NPC w Starym Obozie uczy każdego (niezależnie od gildii) max 3 krąg, oraz sprzedaje zwoje> dodano zadanie z pancerzem dla Rockiego> alchemik pojawia się już na Cmentarzysku Orków> dodany cieniostwór do jaskini poszukiwaczy > poprawiony wygląd map> ambientowi bandyci mają dialogi> strażnicy z placu mają bronie oraz zredukowane umiejętności > atak na plac wymian powinien! już przebiegać bardziej sprawnie> poprawiono naukę u Quentina> poprawione nazw wyświetlane niektórych przedmiotów > bronie są już grupowane> włóczędzy mają dialogi powtarzalne > Orry ma już broń> poprawiono szósty rozdział> handlarze sprzedają węgiel potrzebny do wytwarzania niektórych mieczy> inne mniejsze błędy