//Oczywiście za pozwoleniem Isentora:
Darlenit traci umiejętności: psionika, telekineza, teleportacja I, pirokineza; a także zaklęcia: podmuch ognia, granat magmy, kula ognia, podpalenie, ściana ognia. Zwrot talentów i grzywien nie przysługuje.
WYPRAWA ZAKOĂCZONA
Podsumowanie:
Podczas ponowionego rytuału nieco zmieniona grupka znajomych i przyjaciół Darlenita wkroczyła do jego umysłu by rozprawić się z jego demonami. Dotarli głębiej niż ostatnio, uwalniając podświadomość maurena nie tylko od specyficznej choroby, ale też od części wartości, które były dla niego w przeszłości ważne - symbolizowane przez kruka, ogień i umysł, czyli powiązane z okresem, gdy Darlenit pobierał nauki w Gildii Magów. Zażegnany kryzys spowodował kolejny kryzys, ale to już inna historia. Niemniej uczestnicy wyprawy musieli wytężyć własne umysły, aby rozgryźć zagadki oraz stoczyć walkę z grupami przeciwników o przewadze liczebnej, ale nie jakościowej, jak się okazało. Z przekonaniem o sukcesie, umysły śmiałków powróciły do swoich ciał. "W drodze powrotnej" trójkę z nich nawiedziły wizje.
Talenty:
Isentor:
Aktywność: złoty talent
Opis: złoty talent
Walka: brak
Bonus rasowy: złoty talent
Bonus pieniężny: 200 grzywien
Darlenit:
Aktywność: złoty talent
Opis: srebrny talent
Walka: brak
Bonus pieniężny: 150 grzywien
Elrond:
Aktywność: złoty talent
Opis: złoty talent
Walka: złoty talent, srebrny talent
Bonus rasowy: złoty talent
Bonus pieniężny: 350 grzywien
Aragorn:
Aktywność: złoty talent
Opis: srebrny talent
Walka: srebrny talent
Bonus pieniężny: 200 grzywien
Mogul:
Aktywność: srebrny talent
Opis: srebrny talent
Walka: srebrny talent, brązowy talent
Bonus pieniężny: 175 grzywien
Salazar:
Aktywność: złoty talent
Opis: srebrny talent
Walka: złoty talent, srebrny talent
Bonus pieniężny: 300 grzywien
Dragosani:
Aktywność: złoty talent
Opis: złoty talent
Walka: 2x złoty talent
Bonus pieniężny: 400 grzywien