Lucjan poszedł z nami.
Podróż trwała krótko. koń ocięzale ciągnął wóz a woźnica żuł sobie tytoń. Podróż minęła bez komplikacji pozwalając na dotarcie do Komisariatu Georga Hertlinga przed zmierzchem.
- Poczekajcie chwilę. - Powiedział Salazar i wszedł na posterunek. pogadał z Hertlingiem i wyszli oboje.
- Gratuluję powodzenia w misji i dziękuję, za przywiezienie znalezisk. Pułapki i narzędzia przetopimy i spożytkujemy. Dziękuję za sprawdzenie kłusowników i rozwiązanie tej kwestii... Jednakże, Kharim Kazama aep Gorem dostaje karę w formie karencji na podejmowanie się zadań dotyczących ochotniczej straży górniczej, za nie wykonywanie rozkazów dowódców wyprawy. Pozostałym gratuluję sumiennego wypełniania obowiązków. Oto nagrody dla was. powiedział rzucając wam woreczki z grzywnami zawierającymi 150 grzywien. - Powiedział i pożegnał wszystkich.
//Pamiętajcie o swoich chowańcach, by zgłosić się jak najprędzej do kaplicy Ventepi, by zostały wychowane.
//Lucjan Vilfild, mając nastawione kości, zaleca ci się wypicie mikstur gnatozrost (0,4l.) oraz większej mikstury leczenia ran (0,5l.) by uleczyć dłoń...
Wyprawa Zakończona!
Podsumowanie: Talia, Lucjan Vilfild, Kharim Kazama aep Gorem, Salazar zgodnie z poleceniem Georga Hertlinga udali się na szlak prowadzący do kopalń, gdzie miało zostać zniszczone koło od wozu przez kłusowników. Członkowie wycieczki docierając do zagajnika w którym wszystko miało miejsce, stanęli przed obrazem pola minowego złożonego z szeregu różnych pułapek. Po rozbrojeniu pułapek w "nie fachowy" sposób, pułapki zostały założone na wóz i podróż trwała dalej. Członkowie eskapady zostali zaatakowani przez dzikie zwierzęta w formie 4 wilków. Dalsza podróż zaowocowała w zabawną scenę, gdy wiewiórki obrzucały strażników uszkodzonego konwoju z zaopatrzeniem. Członkowie wyprawy zaskoczeni widokiem udali się by pomóc w odparciu ataku, zabijając jedną wiewiórkę, pozostałe przepłaszając udało się uratować sytuację kryzysową. Po naprawieniu konwoju wóz został wysłany do kopalni. Jeden z członków wyprawy (Talia) udał się na zwiad w lesie, gdzie została odkryta obecność istot ludzkich, za śladami udali się również pozostali członkowie wyprawy. Idąc za śladami dotarli do groty, z której wybiegli bandyci oraz wojownicy zgromadzenia (kolejno 7 i 5 sztuk). Członkowie wyprawy wykorzystując element zaskoczenia zabili bandytów, lecz nie był to koniec kłopotów. Wraz z zamordowaniem bandytów, z groty zaczęły wybiegać wilki, pierw 8, później 4 atakując członków wyprawy. Po rozwiązaniu problemu i przeszukaniu zwłok członkowie wyprawy udali się do groty, gdzie ujrzeli scenę dwóch wilczyc, gdzie jedna była krótko po porodzie, druga zaś pełniła formę ochronną. Lucjan Vilfild w wyniku braku odpowiedniej ostrożności został poważnie raniony w dłoń. Po zamordowaniu wilków, członkowie wyprawy pozyskali po jednym chowańcu, szczenięciu wilka. Członkowie wyprawy zadowoleni bardziej lub mniej udali się w podróż powrotną docierając do wozu z którym przyjechali. Zamierzając udać się w podróż powrotną członkowie wyprawy zostali zaatakowani przez bandytów wraz z trablinami (7 i 3 sztuki kolejno). Dalsza podróż powrotna przebiegła bez przeszkód pozwalając dotrzeć do komisarza przed zmierzchem. Salazar zdał raport i Georg wręczył nagrody.
Nagrody:Kharim Kazama aep Gorem:- 150 grzywien od Georga Hertlinga
- 58 grzywien z pokonanych przeciwników
- Chowaniec: Wilk w formie szczeniaka.
- Dwa uszkodzone sztylety bandytów.
Razem:
208 grzywien + chowaniec + uszkodzone bronie
Statystyki broni:
2x Nazwa broni: uszkodzony sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony.
Lucjan Vilfild:- 150 grzywien od Georga Hertlinga
- 58 grzywien z pokonanych przeciwników
- Chowaniec: Wilk w formie szczeniaka
Razem:
208 grzywien + chowaniec
Talia:- 150 grzywien od Georga Hertlinga
- 57 grzywien z pokonanych przeciwników
- Chowaniec: Wilk w formie szczeniaka
Razem:
207 grzywien + chowaniec
Salazar:- 150 grzywien od Georga Hertlinga
- 57 grzywien z pokonanych przeciwników
- Chowaniec: Wilk w formie szczeniaka
- Pozyskane frofea:
- 90 litrów krwi wilka
- 288 pazury wilka
- 36m2 skóry wilka
- 68 kłów wilka
- 0,2l litra krwi wiewiórki
- 2 zęby wiewiórki
- 16 pazurów wiewiórki
- 0,2m2 skóry wiewiórki
- 48 litrów krwi ludzkiej.
Razem:
207 grzywien + chowaniec + trofea
Talenty:Kharim Kazama aep Gorem - Kharim Kazama aep GoremAktywność:
1 złoty talent Opisy: 1 srebrny talent
Walka:
3 złote talenty + 3 srebrne talenty
Bonus pieniężny:
600 grzywienLucjan Vilfild - Lucjan VilfildAktywność:
1 złoty talent (Bonus rasowy: +
1 złoty talent)
Opisy:
1 złoty talentWalka:
4 złote talenty Bonus pieniężny:
600 grzywienTalia - Talia AnabethAktywność: 1 srebrny talent
Opisy:
1 złoty talentWalka:
2 złote talenty + 2 srebrne talenty
Bonus pieniężny:
450 grzywienSalazar - Salazar z Krwawych MenhirówAktywność:
1 złoty talent Opisy:
1 złoty talentWalka: 3 srebrne talenty
Bonus pieniężny:
350 grzywien