Ankieta

Czy ten temat jest pomocny?

Tak
5 (71.4%)
Nie
1 (14.3%)
Nie mam zdania
1 (14.3%)

Głosów w sumie: 7

Autor Wątek: Wolna duskusja o Gothicu  (Przeczytany 15987 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o gothicu
« Odpowiedź #20 dnia: 21 Kwiecień 2014, 20:44:50 »
Bo jego słudzy przenosili jego szpargaly że starej wieży. No i on jest nekromanta, ogniste miecza by nam nie dał. :P

Czemu Bezi nie wziął że sobą przyjaciół do niezbadanych krain?

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o gothicu
« Odpowiedź #21 dnia: 21 Kwiecień 2014, 22:19:36 »
Xardas by raczej na to nie pozwolił, poza tym w Myrtanie i tak mieli dobrze, więc raczej by nie poszli. Jedynie kogo mogli wziąć to Miltena, reszta raczej by im się raczej nie przydała, jednak Milten raczej postanowił by zostać i studiować prastarą wiedzę. Poza tym oni tylko obserwowali stamtąd co się dzieje w Myrtanie.

Dlaczego w Gothic II, w zamku, w Górniczej Dolinie nie próbowali robić jakiegoś podziemnego tunelu? aby się wydostać.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wolna duskusja o gothicu
« Odpowiedź #21 dnia: 21 Kwiecień 2014, 22:19:36 »

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o gothicu
« Odpowiedź #22 dnia: 21 Kwiecień 2014, 22:26:58 »
Nie mieli łopat,  ani niczego oprócz kilofów, co mogłoby pomóc. Zresztą orkowie okupawali Całą Górniczą Dolinę oprócz kopalń, więc ucieczka niewiele by dała.

Czemu w każdej części gothic te same potwory mają inne statystyki np: Wilk w jedynce na początku trudny, w dwójce najprostrzy, w trójce 100 siły a jak z ok 20 w jedynce.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o gothicu
« Odpowiedź #23 dnia: 21 Kwiecień 2014, 22:32:51 »
To że wilki są dla nas słabe w 2 jest dla mnie zrozumiałe. Byliśmy przecież niezłymi rąbajłami na koniec jedynki. Tego tak do końca się nie zapomina.

A jeśli chodzi o trzecią cześć, to wilk był ogólnie spieprzony. Czy to poziom trzeci, czy trzydziesty, wilka było cholernie ciężko zabić jak zaczynał tą swoją niepohamowaną szarżę. Całe szczęście że później, mając dużo hp i świetny pancerz mogliśmy sobie pozwolić, by nas gryzł pół minuty.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o gothicu
« Odpowiedź #24 dnia: 21 Kwiecień 2014, 22:45:38 »
Całe szczęście że później, mając dużo hp i świetny pancerz mogliśmy sobie pozwolić, by nas gryzł pół minuty.
W Quest Packu jak się znajdzie i założy zbroję ÂŁowcy Smoków, to wtedy mało co może zagrozić. Wytłukłem sobie gromadkę Pełzaczy piaskowych bej ujmy HP <fajka>, albo bug albo niezły pancerz. :D

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #25 dnia: 21 Kwiecień 2014, 23:49:50 »
W Gothic II na początku to wgl walka, sprawia lekkie trudności. Jednak producenci może specjalnie tak zrobili, ponieważ Bezi dopiero co został uratowany spod sterty głazów, i nie był w pełni sił. Natomiast w Gothic III z łuczku na samym początku można wilka bez trudności pokonać.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #26 dnia: 21 Kwiecień 2014, 23:53:21 »
A co sądzie o Mieczach z magicznej rudy?

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #27 dnia: 22 Kwiecień 2014, 02:25:43 »
Według mnie to mogli coś nowego wymyślić, bo za bardzo wygląda jak Uriziel.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #28 dnia: 22 Kwiecień 2014, 02:33:11 »
A czemu w poprzednich częściach wszystko było odwrotnie do 3.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #29 dnia: 22 Kwiecień 2014, 11:27:02 »
To znaczy?

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #30 dnia: 22 Kwiecień 2014, 17:28:38 »
1. W popszednich częściach były runy przemiany a w 3 mikstury.
2. 1,2 były kretoszczury w 2 jaszczuroludzie i szczury a w 3 stare potwory tylko, że zmienione.
3. W 1 i 2 system walki zajebisty a w 3 zj****y całkowicie.
Można by jeszcze wymieniać, ale po co?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Kwiecień 2014, 17:48:55 »
Ja bym powiedział, że do G3 zrobili inaczej w porównaniu do poprzednich części, a nie 1 i 2 inaczej względem trójki. Wiec...

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Kwiecień 2014, 17:53:53 »
No, ale przyznać musisz, że trójkę dość mocno sknocili. Choćby te zacięcia <patyk>, pobieram niby to wszystko, ale to nic nie daje. Przynajmniej u mnie

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #33 dnia: 22 Kwiecień 2014, 18:40:49 »
Powstawały całe tematy o błędach i niedociągnięciach, jakie można było znaleźć w tej grze...

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #34 dnia: 22 Kwiecień 2014, 20:25:12 »
1. W popszednich częściach były runy przemiany a w 3 mikstury.
2. 1,2 były kretoszczury w 2 jaszczuroludzie i szczury a w 3 stare potwory tylko, że zmienione.
3. W 1 i 2 system walki zajebisty a w 3 zj****y całkowicie.
Można by jeszcze wymieniać, ale po co?

1. W Gothic III jeżeli grałeś to powinieneś wiedzieć że magia runiczna zniknęła.
2. Jaszczuroludzie przybyli wraz ze smokami, bynajmniej tak myślę aby ich bronić, w Gothic III jest też parę nowych potworów np. Ogry,Rozpruwacze,Gargulec,Jelenie,Bizony,Lew,Nosorożec,Potwór,Schrat,Szabloząb,Szakal,Mumia,Demon. Tak więc parę ich jest w większości to w Gothic III gracz skupia się bardziej na orkach, ponieważ jest tam ich trochę :D .
3. W Gothic III jest coś takiego że nie trzeba naświetlać, moba/postaci którą chcesz uderzyć, dzięki temu możesz np jednym machnięciem miecza trzasnąć 3 wilki naraz.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #35 dnia: 22 Kwiecień 2014, 21:51:46 »
1. W Gothic III jeżeli grałeś to powinieneś wiedzieć że magia runiczna zniknęła.
2. Jaszczuroludzie przybyli wraz ze smokami, bynajmniej tak myślę aby ich bronić, w Gothic III jest też parę nowych potworów np. Ogry,Rozpruwacze,Gargulec,Jelenie,Bizony,Lew,Nosorożec,Potwór,Schrat,Szabloząb,Szakal,Mumia,Demon. Tak więc parę ich jest w większości to w Gothic III gracz skupia się bardziej na orkach, ponieważ jest tam ich trochę :D .
3. W Gothic III jest coś takiego że nie trzeba naświetlać, moba/postaci którą chcesz uderzyć, dzięki temu możesz np jednym machnięciem miecza trzasnąć 3 wilki naraz.
1.Chodziło mi, że nie ma czarów przemiany, no oprócz jednego, ale nie ma wyboru, jeśli nie ma w pobliżu zwierzaka.
2.Mi nie chodziło o potwory, które istnieją tylko w danej strefie (Nordmar, Varant), No i może się trochę żle wyraziłem, mi głównie chodziło, czemu wymienionych przeze mnie potworków nie było na kontynencie, trochę przekombinowałem.
3.No może i to jest trochę pomocne, ale żeby pokonać trolla, przynajmniej na początku musisz się ruszać, tak jak w II jest możliwość ataku w ruchu, za to w III musisz stać w miejscu, no i ataki często nie działają na większe potwory.

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #36 dnia: 22 Kwiecień 2014, 23:15:47 »
1.Chodziło mi, że nie ma czarów przemiany, no oprócz jednego, ale nie ma wyboru, jeśli nie ma w pobliżu zwierzaka.
2.Mi nie chodziło o potwory, które istnieją tylko w danej strefie (Nordmar, Varant), No i może się trochę żle wyraziłem, mi głównie chodziło, czemu wymienionych przeze mnie potworków nie było na kontynencie, trochę przekombinowałem.
3.No może i to jest trochę pomocne, ale żeby pokonać trolla, przynajmniej na początku musisz się ruszać, tak jak w II jest możliwość ataku w ruchu, za to w III musisz stać w miejscu, no i ataki często nie działają na większe potwory.
1. Przemiany w Gothic III i tak nie mają sensu według mnie, większość tych lepszych mobów na początku z którymi w zwarciu nie daje rade, biorę po prostu na dystans. Z trollem nigdy w Gothic III nie walczyłem w zwarciu zawsze na dystans go trzymałem.
2. Jeżeli chodzi ci o to że w Myrtanie nie było np Kretoszczurów i Olbrzymich Szczurów, to może nie było sensu ich dodawania. Po za tym może w Khorinis czy też w Górniczej Dolinie było ich naturalne środowisko, albo tylko tam występowały, a nie będą przecież specjalnie statkami, ich transportować aby na Myrtanie był nowy gatunek zwierzęcia.
3. Raczej atak trolla normalnie nie zablokujesz, według mnie to system walki w Gothic III jest bardziej nowoczesny i nawet fajny. Jednak z drugiej strony, fajne jest samodzielne celowanie bronią dystansową, bo np w Gothic II na początku z łuku/kuszy nie było co strzelać bo dystans był taki mały że nawet się nie opłacało.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #37 dnia: 23 Kwiecień 2014, 03:05:43 »
1. Przemiany w Gothic III i tak nie mają sensu według mnie, większość tych lepszych mobów na początku z którymi w zwarciu nie daje rade, biorę po prostu na dystans. Z trollem nigdy w Gothic III nie walczyłem w zwarciu zawsze na dystans go trzymałem.
2. Jeżeli chodzi ci o to że w Myrtanie nie było np Kretoszczurów i Olbrzymich Szczurów, to może nie było sensu ich dodawania. Po za tym może w Khorinis czy też w Górniczej Dolinie było ich naturalne środowisko, albo tylko tam występowały, a nie będą przecież specjalnie statkami, ich transportować aby na Myrtanie był nowy gatunek zwierzęcia.
3. Raczej atak trolla normalnie nie zablokujesz, według mnie to system walki w Gothic III jest bardziej nowoczesny i nawet fajny. Jednak z drugiej strony, fajne jest samodzielne celowanie bronią dystansową, bo np w Gothic II na początku z łuku/kuszy nie było co strzelać bo dystans był taki mały że nawet się nie opłacało.
2.Kretoszczury żyją głównie w jaskiniach, a tych nie brak w Myrtanie.
3.No łuk fajny, ale miecz jest nie do gry, no przynajmniej są finiszery.

Offline xNoZoMi

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 773
  • Reputacja: 891
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lody z grilla
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #38 dnia: 23 Kwiecień 2014, 12:24:58 »
Może akurat Kretoszczury występowały tylko w Khorinis/Górniczej Dolinie. Z drugiej strony to nawet dobrze że jest taki system walki mieczem, bo jeżeli miał byś wyzwalać miasta, takim stylem walki jakim walczyłeś w poprzednich częściach to przesrane, pojedynczo każdego z osobna a tu połowa miasta się na cb rzuca.

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #39 dnia: 23 Kwiecień 2014, 12:56:21 »
Z trollem nigdy w Gothic III nie walczyłem w zwarciu zawsze na dystans go trzymałem.
Tak mi się wspomniało. Jak w takim razie pokonałeś te 3 Trolle obok Faring, nie jest to łatwe, szczególnie jeżeli nie masz strzał co najmniej obalających, lub zaklęć podstawowych.

No, a może i miasta łatwiej wyzwolić, ale przed zwierzakami się za to obronić nie da, na początku to dość upierdliwe. <poirytowany>

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wolna duskusja o Gothicu
« Odpowiedź #39 dnia: 23 Kwiecień 2014, 12:56:21 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything