//I trofea, racja.
Podsumowanie:
Jiros planował odwiedzić znajomego alchemika, potrzebował jednak eskorty przez niebezpieczny las. Pomoc zaoferowali mu Nikolaj, Melkior i Kratos. Drużyna wyruszyła do wioski alchemika, jednak jego samego spotkała po drodze i ocaliła przed dwoma sambirami. Okazało się, że wioska naukowca została napadnięta. Grupie towarzyszy udało się jednak przepędzić bandytów. Co ciekawe, ich przywódczyni okazałą się być córką Jiroslava. W międzyczasie dzielni poszukiwacze przygód napotkali także dość podejrzanego czerwonego orka, który zbierał grzyby gdzieś w okolicy.
Na nieszczęście spłonął też kawałek lasu, jednak w porównaniu z rozmiarem puszczy jest to jedynie maleńki skrawek.
Nagrody:
Nikolaj: -8 pazurów sambira
-1,5m2 skóry sambira.
-200 grzywien
-kostka rubika, stara talia kart (przedmioty fabularne)
Melkior: -8 pazurów sambira
-1m2 skóry sambira.
-200 grzywien
Jiroslav: -200grzywien
Kratos: -200grzywien
Melkior tracisz: Jedna strzała.
Talenty:
NikolajAktywność: 1 złoty
Opisy: 1 srebrny
Walka: 3 brązowe
Bonus: 250 grzywien
MelkiorAktywność: 1 srebrny
Opisy: 1 srebrny
Walka: 3 brązowe
Bonus: 100 grzywien
JiroslavAktywność: 1 złoty (+1)
Opisy: 1 srebrny
Walka: 3 brązowe
Bonus: 250 grzywien
KratosAktywność: 1 srebrny (+1)
Opisy: 1 brązowy
Walka: 3 brązowe
Bonus: 100 grzywien