Niestety to nie pomaga. Właśnie w taki sposób udawało mi się to zrobić 3 lata temu w wersji bez patcha 1.75.14 z racji tego, że takiego patcha wtedy nie było. Niestety grafika się gubiła od pewnego progu ustawień.
To jest kod przed edycją, taki jaki pobrałem (ultra settings):
Render.DisableFocusNames=false
; Prefetchercellsize, corresponds with landscapepatchsize
;Render.PrefetchGridCellSize - 10000=default
Render.PrefetchGridCellSize=30000
;Render.PrefetchGridCellSizeLowPoly - 34000=default
Render.PrefetchGridCellSizeLowPoly=102000
Render.DOFStart=3200.0
Render.DOFEnd=80000.0 //(Gdy próbuję tą i powyższą wartość powiększać nic się nie dzieje. Z resztą kodu jest tak samo (z tych, które mi podałeś. Są one ustawione na wiele wyższe wartości niż te, które mi proponowałeś.).
Zastanawiam się czy to nie są czasem maksymalne możliwe ustawienia, które może gra wygenerować. Może jest jeszcze jakaś blokada maksymalnych wartości w tym lub innym pliku gry.
Jeśli chodzi o odległość wyświetlania zwierząt to taka konfiguracja jaka jest ustawiona w tym pliku w pełni mnie zadowala. Najbardziej zależy mi na maksymalnym wyświetlaniu ostrych tekstur. Te gładkie tekstury wzgórz w oddali nie są zbyt ładne.