Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 473918 razy)

Description:

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8400 dnia: 21 Sierpień 2016, 15:48:22 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8401 dnia: 21 Sierpień 2016, 17:52:10 »
Dodajcie sobie te grupy na fejsie. Za każdym razem jak ktoś pyta o dobrego pbfa piszcie jaki to Marant nie jest zajebisty. Po kilku podobnych komentarzach od różnych osób, ktoś raczej przyjdzie do nas.
https://www.facebook.com/groups/1608957709392473
https://www.facebook.com/groups/328334043927378
Co jakiś czas wrzućcie post żeby zaprosić do gry. Wykażcie trochę inicjatywy. <aniol>



Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8401 dnia: 21 Sierpień 2016, 17:52:10 »

Offline Lithan le Ellander

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 530
  • Reputacja: 678
  • Płeć: Mężczyzna
  • Konto fabularne
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8402 dnia: 23 Sierpień 2016, 19:18:19 »
[member=26505]Marduke Draven[/member]

Jak możliwe jest, żebyś odpychał dwóch orków, jak robisz to na wyprawie?

Człowiek max może 'poderwać' 45kg. Ty ze swoimi umkami (+25%) masz max 56,25kg. Dwóch orków ma (wg Zasad) 230kg. Może się czepiam (na pewno), ale to dziwnie wygląda. Bo rozumiem, że ork może sobie dwóch człowieczków odpychać, ale na odwrót? To po prostu źle wygląda.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8403 dnia: 23 Sierpień 2016, 20:03:37 »
Bardzo nieładnie, Marduke. Wstyd.

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8404 dnia: 23 Sierpień 2016, 20:40:55 »
Poprawione.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8405 dnia: 23 Sierpień 2016, 23:03:16 »
Kogoś tutaj poniosła wyobraźnia <ignorant>

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8406 dnia: 23 Sierpień 2016, 23:23:59 »
To znaczy, że trzeba mi ubliżać? Popełniłem błąd, poprawiłem go. Trzeba czegoś więcej? Bo mi się nie wydaje.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8407 dnia: 23 Sierpień 2016, 23:32:47 »
Marsz pokutny a Sil będzie ci szeptał do ucha - shame.

Offline Lithan le Ellander

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 530
  • Reputacja: 678
  • Płeć: Mężczyzna
  • Konto fabularne
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8408 dnia: 29 Sierpień 2016, 19:54:56 »
No dwie pary spodni... to jeszcze można wytłumaczyć panującym hemis, ale dwie pary butów?  <facepalm>

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/U%C5%BCytkownik:Kiellon_aep_Kharim#NOGI_.5B5.5D

Czy to jest dobrze wszystko, Rado?

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8409 dnia: 29 Sierpień 2016, 21:48:52 »
Zmieniłem to.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8410 dnia: 09 Wrzesień 2016, 11:35:47 »
[member=25911]Evening Antarii[/member]  Skisłem <lol>

Cytuj
Nazwa odzienia: Płaszcz Bractwa ÂŚwitu
Rodzaj: płaszcz
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 0,03kg bawełny. Długi czarny płaszcz z naszytym na piersi logo Bractwa ÂŚwitu ma przede wszystkim chronić przed zimnem i deszczem, ale także informować wszystkich o tym, że osoba, która z dumą nosi to odzienie, jest pod szczególną opieką Zartata, który szczodrze zsyła na wojowników swe łaski. Znak Bractwa budzi szacunek wśród ludzi, a także może być "kluczykiem" otwierającym wiele drzwi, co jest niezbędne, gdy w grę wchodzi obrona ludzkich dusz przed mocami zła.
"logo Bractwa ÂŚwitu" - logo to może mieć McDonald's. Wy macie herb, barwy...etc.


      Gunses miał już dość. Fala niemającej ujścia nienawiści zbierała w nim. Był wieszczym pogromcą potworów. Wiedział jednak, że moc która go przepełni nie tyle pcha go do zniszczenia przez jego wampirzą naturę, co przez zwyczajną CHÊÆ. Chciał ich zniszczyć. Ustawił się bokiem, miecz w prawej dłoni wykonał przejście na tył, nisko spuszczony w ramieniu, które było twarde jak skała. Jego wargi uniosły się odsłaniając biel zębów, w szczególności zaś cztery większe kły. Głęboko w płucach powstawał syk, przeradzając się w głośniejszy za każdy kolejnym oddechem. Natura wampira, natura drapieżcy połączyła się z naturą niszczyciela w idealną jedną całość. Graj muzyko!
     Wampir ruszył sprintem. Jego buty dotykały podłoża tylko częścią. Biegł lekko pochylony, jego sylwetka nie przesuwała się nawet o centymetry na boki. Mimo to, potrafił utrzymać rozluźnione mięśnie. Kiedy był już blisko usłyszały go. Stojący ghul uniósł łapy ku górze, wrzasnął i pomknął na wampira. Jego pobratymcy nadal w kuckach tylko obejrzeli się przez ramiona. Z ich pysków zwisały strzępy rozkładających się wnętrzności.
     Wieszczy cały czas w pędzie uniósł lewą dłoń w stronę pędzącego ghula i gdy ten był już blisko rzucił
- Aenye - momentalnie krwawy kryształ unoszący się za wampirem na chwilę rozbłysł, a spomiędzy palców wieszczego eksplodowało światło. Snop światła był tak mocy, że wręcz uderzył w umysł ghula  oślepiając go i oszałamiając. Pęd niósł go jednak dalej. Wieszczy kończąc inkantację, kiedy tylko moc magiczna przeistoczyła się w jej manifestację, wykręcił się silnie przez prawe ramię, wykonał mocny piruet, który wyprowadził go na lewą stroną korytarza, znosząc wampira z toru pędzącego i oślepionego nieumarłego. Wieszczy upadł w miękki przyklęk i ciął mocno od lewej do prawej uderzając w przeguby kolan mijającego go właśnie cielska. Ghul zawył, jego pobratymcy już nadbiegali. Miecz natychmiast zmienił ułożenie w dłoni, ostrze tym razem przebiegało wzdłuż ramienia wieszczego. Wampir poderwał się z prawego kolana mocno wykręcając ciało. Jednocześnie wykonał koszące cięcie z prawej do lewe. Klęczący na ziemi ghul nie zdążył się nawet przewrócić. Srebrna klinga wieszczego przecięła skórę i mięśnie, tępo zawyła na rozcinanych kręgach. Cadacus wiedział, że przeciwnik padł. Szybko podskoczył do góry i stojąc już w korytarzu odskoczył do tyłu. Przed nim przemknął wielki ciemny kształt drugiego ghula, który nie wyhamował, poślizgnął się na krwi pierwszego i wywalił na mokrej posadzce. Trzeci w porę się zatrzymał i z siłą swojego pędu wyciągnął łapy w stronę wieszczego. Cadacus wykonał rozmywający się w oczach unik, złapał demonicznym szponem za prawą łapę ghula i pociągnął. Nienaturalnie wielka siła wampira, spotęgowana przemianą w bestię poderwała nieumarłego z ziemi i cisnęła nim o ścianę, aż słychać był trzask łamanych kości. W tym czasie rzucił się na wampira ten, który wcześniej wywalił się na podłodze. Skoczył niczym wilk, chcąc przewrócić wampira na ziemię. Wampir w euforii walki wykonał szybki piruet i wygiął ciało do tyłu w sposób nieosiągalny dla śmiertelników. Ghul ponownie przeleciał obok wampira, jednak tym razem wieszczy zadał cięcie. Wykręcając się w odwrotnym piruecie pozwolił swej broni napotkać opór i ciął przez plecy i lędźwie. Ghul zawył i już zaczął się wykręcać do ponownego ataku. W tym czasie do uszu Gunsesa dotarł szelest zbliżającego się przeciwnika z tyłu. Był to ten, którego wieszczy rzucił o ścianę. Z wyciągniętymi łapskami biegł w stronę wampira. Cadacus wyciągnął ku niemu szpon i tym samym znalazł ujście w zbierającej nienawiści. Z palców niszczyciela strzeliły iskry, a w łeb ghula w jednym momencie trafił piorun. Głowa nie przetrwałą kontaktu z elektrycznością demonicznej magii. Ostatni już atakował. Wieszczy wykręcił się i ciął za swoimi plecami. Przeciwnik zawył, deszcze kropel padł na sufit a na ziemię padły odcięte kończyny. Szybkim cięciem z piruetu będącego jednocześnie zasłoną na plecy rozpłatał szyję i krtań nieumarłego, który po kilku krokach padł na ziemię.


0/3 Ghul
Guciu zajebista walka. Ale nieumarli są odporni na magię umysłu. <lol> [member=8105]Gunses Cadacus[/member]  Cadacus
Cytuj
Nieumarły - Niepodatny na efekty z żywiołu umysłu, odporny na perswazje, uduszenie, zatrucia wszystkimi rodzajami trucizn, zastraszenie, otumanienie i wszelkie choroby. Nie wpływają na niego rany krytyczne i stłuczenia.
Prowadzący wyprawę powinien dostać ndst. <aniol>
« Ostatnia zmiana: 09 Wrzesień 2016, 12:42:47 wysłana przez Isentor »

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8411 dnia: 09 Wrzesień 2016, 13:42:32 »
[member=25911]Evening Antarii[/member]  Skisłem <lol>
"logo Bractwa ÂŚwitu" - logo to może mieć McDonald's. Wy macie herb, barwy...etc.

Za Wiki: Logo (skr. od logogram lub logotyp) – Unikalna i charakterystyczna forma graficzna, stylizowany napis, symbol lub inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki, firmy bądź organizacji.

Synonimy tak bardzo.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8412 dnia: 09 Wrzesień 2016, 14:09:47 »
Co do walki Gutka, to Isentor ma rację. Możnaby dyskutować, zr ghule są wrażliwe na światło itd. ale nie zmienia to faktu, że użyte zaklęcie przynależy do magii umysłu. Więc ghul jest na nie odporny. Przynajmniej wedle oobecnych zasad.
Dlatego sugeruję cofnąć akcje o te kilka postów i rozpisać tę walkę jeszcze raz. Nie wydarzyło się tam tyle, aby psuło to jakoś bardzo ciąg akcji.

A co do loga, to nie będę nawet komentował, bo to już zwykłe czepialstwo :p

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8413 dnia: 09 Wrzesień 2016, 15:49:56 »
Za Wiki: Logo (skr. od logogram lub logotyp) – Unikalna i charakterystyczna forma graficzna, stylizowany napis, symbol lub inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki, firmy bądź organizacji.

Synonimy tak bardzo.
Definicja zapewne tak stara, że używano jej nawet w średniowieczu?  <aniol> Mam na mysli to, że "logo" nie pasuje do tego aby zastąpić nim słowo "herb", które lepiej opisuje to, co bractwo naprawdę ma na płaszczach. <niezdecydowany>


Dlatego sugeruję cofnąć akcje o te kilka postów i rozpisać tę walkę jeszcze raz. Nie wydarzyło się tam tyle, aby psuło to jakoś bardzo ciąg akcji.
Ostro. <aniol> Podejrzewam, że brak talentów za te walki i tak będzie bardzo wysoką karą. Po co katować ich jeszcze powtórzeniem wątku. <aniol>

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8414 dnia: 09 Wrzesień 2016, 15:54:01 »
Definicja zapewne tak stara, że używano jej nawet w średniowieczu?  <aniol> Mam na mysli to, że "logo" nie pasuje do tego aby zastąpić nim słowo "herb", które lepiej opisuje to, co bractwo naprawdę ma na płaszczach. <niezdecydowany>

Hehe

Ostro. <aniol> Podejrzewam, że brak talentów za te walki i tak będzie bardzo wysoką karą. Po co katować ich jeszcze powtórzeniem wątku. <aniol>

To fabularna więc i tak by nic nie dostali. <aniol>

Offline Evening Antarii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 3863
  • Reputacja: 4704
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8415 dnia: 09 Wrzesień 2016, 16:33:55 »
[member=25911]Evening Antarii[/member]  Skisłem <lol>


Ja skisłam, że ty masz czas na takie pierdoły...

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8416 dnia: 09 Wrzesień 2016, 18:56:42 »
Definicja zapewne tak stara, że używano jej nawet w średniowieczu?  <aniol> Mam na mysli to, że "logo" nie pasuje do tego aby zastąpić nim słowo "herb", które lepiej opisuje to, co bractwo naprawdę ma na płaszczach. <niezdecydowany>

I oczywiście PBF musi posługiwać się średniowieczną nomenklaturą, żeby było bardziej klimatycznie. Wróćmy jeszcze do staropolszczyzny, a co tam.  >:(

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8417 dnia: 09 Wrzesień 2016, 21:48:31 »
I oczywiście PBF musi posługiwać się średniowieczną nomenklaturą, żeby było bardziej klimatycznie. Wróćmy jeszcze do staropolszczyzny, a co tam.  >:(
Dobrze, możemy więc nazywać herb logiem. <facepalm>

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8418 dnia: 10 Wrzesień 2016, 09:02:15 »
[member=26120]Silion aep Mor[/member] decyduj, czy mam powtarzać walkę, czy nie?

Wyprawa miała być fabularna, ale zrobiła się zwykła (jest walka), to zależy od Opiekuna a nie od Ciebie Sil, więc skoro pojawiła się walka, muszą pojawić się talenty. Bo tak jest, słonko ;)

Proszę o decyzję do końca dnia.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8419 dnia: 10 Wrzesień 2016, 09:08:21 »
Talenty wcale nie muszą być przyznawane, nawet jeżeli jest to zwykła wyprawa :p

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8419 dnia: 10 Wrzesień 2016, 09:08:21 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top